Rok výroby:2008Typ motoru:1.4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:13 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,9 l/100 kmVloženo:20. 11. 2008
Mám toto auto necelý rok. S autem moc spokojený nejsem, jsem tak trošku zklamán hlavně z motoru 1.4. Výrobce udává nejvyšší výkon 110 konských sil, ale já pořád nevím kde je hledat. Max krouticí moment je položený podle mě dost vysoko..tj okolo 5200 ot/min a spotřeba paliva je podstatně vyšší než udává výrobce vozu. Motor vozu se do nějakejch 4000 otáček nijak výrazně neprojevuje ,je ho potřeba pořád točit a časté řazení je nutností. Předchozí vůz byl podstatně lepší jak charakteristikou motoru tak i na spotřebu, která byla kupodivu kolikrát i nižší než udával výrobce vozu což o Kii říci nemůžu.Pro srovnání naložený Opel Astra G ve čtyřech lidech při cestě do Chorvatska jel v průměru za 6.2 l naturalu na stovku a Ceed tu samou trasu a stejně obsazený nešel pod 8,3 l a to jsem jel pomaleji než s Opelem.Jinak auto zatím žádné závady nemělo, pouze se mi zdá, že je měkký lak, protože se na přední kapotě dost omlacuje od kamínků.Je to asi tím, že je položený vysoko točivý moment,je potřeba před každým kopcem řadit , astra zvládala skoro každý kopec na pětku a motor táhl už od 2000 otáček poměrně slušně.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Moje zkušenosti jsou takové , že už bych si vůz asi nekoupil, ta spotřeba mi prostě vadí, od motoru jsem čekal o dost víc,protože mi připadá uvedený výkon pouze jako papírový, protože i Fabia s motorem 1.4 16v o výkonu 63 kW zatahuje podstatně lépe. Když jsem s kamarádem oba vozy srovnával tak mi s Fabkou ujel a spotřeba Fábky je taky o dost nižší. Jak říkám koupil jsem si poprvé v životě nový vůz a asi jsem měl volit jinou značku a radši evropského výrobce, protože si mylím, že tohoto vozu se asi jen tak nezbavím a ztráta hodnoty bude daleko vyšší než u evropského osvědčeného vozu.
Jestli Focus má slabší brzdy a v zadu má bubny,neznamená to že je to ta pravá příčina.Kdo někdy jezdil š 1203 tak mi potvrdí že i přes to že měla všude bubny -brzdila tak že spolujezdec při přitlačení pedálu málem vytlačoval přední okno.Nebavíme se o vadnutí brzd.U zadních kotoučů stejně dojde při prudším brzdění k omezení tlaku k zamezení rychlého zablokování kol zadní nápravy.Takže výhoda kotoučů vzadu je trochu limitována.Spíše bych to viděl v jiném nastavení brzdového systému
Ve více diskusích se vyskytují názory na rychle padající ceny ojetin cee´d. To je falešný názor- podívejte se na průměrné ceny nabízených cee´dů v inzercích. Nový cee´d s klimatizací a další slušnou výbavou (verze Cool) můžete dnes mít v akci za 250 000 a ojetiny 4 roky staré se pohybují kolem 190-200 000! Jiné byly ceny před pár lety, ale to je minulost. Ojetiny se drží zřejmě hlavně kvůli dlouhé záruce. Z toho důvodu jdu aktuálně do nového a jsem zvědav, jaké budu mít štěstí na kus.
Na skúšanie ekonomickej jazdy mám manželku a tá s naším Ceedom 1,6 CVVT benzín (mierne naloženým) jazdí opatrne, teda ekonomicky a spotreba je na dlhších tratiach pod 6 litrov - 5,7 na počítači, v reáli o cca 0,1 viac - čiže určite pod 6 litrov. To, že niekto ide za druhým, ešte vôbec, ale vôbec neznamená, že sú to rovnaké podmienky. Ten najdôležitejší prvok spotreby je medzi sedačkou a volantom. A mať taký rozdiel spotreby znamená, že kolegu treba naučiť úsporne jazdiť ...
Dieselem by sis v tomto případě taky moc nepomohl. Před nějakou dobou jsme s kolegou jeli asi 150km trasu - on Hyundai I30, CRDI, 66kw, já C4 HDI 66kw. Zdůrazňuji, že jsme jeli spolu, tudíž stejný jízdní styl. Bylo to ve Francii, kde je spousta radarů, tudíž předpisová jízda. Výsledek? C4 si vzala 4l nafty na 100km, Hyundai 6,5l. A to ten motor v C4 působí alespoň pocitově mnohem živějším dojmem.
Zdravím,četl jsem různé komentáře na moji recenzi ohledně mého vozu. Některým lidem bych nejradši vzkázal aby si svoje názory nechali, nebot píšou i ti co daný vůz vůbec nevlastní a ani vlastnit nebudou a taková recenze je pak úplně o ničem.Můj vůz má nyní najeto necelých 50 tis. km a motoricky je mírně lepší než když byl nový,což se dá předpokládat,ale charakteristika motoru je pořád stejná...tj na verzi SW točivý moment motoru je příliš vysoko motor se musí točit aby táhl ,spotřeba je dlouhodobě v průměru okolo 8 litrů BA 95 a to při normálním užívání,nikoli sportovní jízdě. Motor s udávaným výkonem 110 koní jak by se mohlo zdát, se vůbec nehodí...1.6 by asi jezdila úsporněji.Výrobcem udávaná kombinace 6.2 l je pouze klamavá reklama...této spotřeby lze dosáhnout pouze při velmi ekonomické jízdě na dálku kdy nesmíte překročit 90-100 km/h a vůz musí být bez zátěže.Palubní počítač ukazuje trošku optimistější údaj než je spotřeba reálná,takže komu píše např. 6l, tak at si dotankuje do plna a spotřebu si vypočítá. (odchylka u mého vozu se pohybuje okolo 0,5l)Jinak tento vůz bych si už nekoupil.Jinak je zatím docela spolehlivý ,od mého posledního příspěvku se měnilo pouze jedno zadní ložisko v kole.
mám v Kii benzínový motor 2,0 CVVT a max. rychlost dle GPS je 204 km/h - pak je tam omezovač. Najeto mám cca 100 tis. km s průměrnou spotřebou 8,5 l/100km .. na dálnici jedu spíš dle situace, než abych hlídal povolených stotřicet..
ciao, vravis, ze si sklamany z motora. Vykon z akehokolvek benzinu je vo vysokych otackach a zvlast pri malych objemoch. Darmo, vybral si si prvy krat nove auto a to zo slabym motorom, to je tragedia...musis s tym zit, az akym to nepredas :). Ja mam astru kombi 44kW...myslim ze mna by si dokazal predbehnut :) ale nestazujem sa, kedze som to kupil pred rokmi ako 3 rocne za ceny lepsieho bicykla. Teraz kupujem ceed sw diesel 85kW. Tu mam obavy z toho laku! To asi budem furt chodit do servisu az mi prestriekaju cele auto....hruza.
No tak 80% komponentov na ceed je od slovenských dodávateľov. Hlava a blok motora je z hlinikárne zo Žiaru nad Hronom motor bol vyvíjaný v Nemecku ako aj dizajn. Pán Schreyer navrhoval aj audi. Čo sa týka rýchlosti nie len moja kia 1.4 išla 200Km/h pozri si www.youtube.com tam más toho kopu. A ak mi nebudeš veriť ani potom tak mi to je jedno sám najvyšší vie že neklamem. :-)
Tak pokud ho zkonstruovali na Slovensku, tak je slovenské, jinak asi ne :-). Suzuki vyráběné v Maďarsku bych taky nenazval maďarské auto. :-) A co měl ten známý za motor? To by mě celkem zajímalo, protože taky jeden focus vlastním. A těch stálých 200km/h, to se omlouvám, ale to vám fakt nevěřím :-).
Aby som to dal na pravú mieru to auto bolo firemne takže ma spotreba netrápila. Dostal som ho ako nove a zabehol si ho. Každý týždeň chodilo trasu BB - BA plyn na podlahe. Bežne som dosahoval na tachometri 200 Km/h a držalo ju. 210 km/h som dosiahol za ideálnych poveternostných podmienok. Ak si vy požičiate auto, ktoré nie je dobre zabehnuté a striedajú sa v ňom ľudia a každý ma iný štýl jazdy nemôžete od neho čakať zázraky. A k fordu fokus známemu sa v novom rozsypal motor. Aj pri kúpe nového auta treba mať šťastie... A Kia ceed je Nemecko- Slovenské auto. Nie Kórejské!!!
Abych pravdu řekl, asi Vám budu muset věřit, že jste této rychlosti s tímto autem a motorizací dosáhl, když to píšete, ale stejně o tom dost pochybuji. A kolik jste měl otáček při těch 210km/h a bylo schopné to auto tuto rychlost po nějakou dobu držet? :-) Sice to auto nemám, ale proháněl jsem ho (v krátké verzi) asi hodinu po serpentínách a nějakých rovinkách(na dálnici ne) a ten tah motoru mě dost nemile překvapil, tím jak byl mdlý :-). Poměrně dlouhý rozjezd a musí se to dost honit. Půjčil jsem si ho, protože jsem to auto chtěl srovnat s Focusem II. Slyšel jsem totiž z více stran a taky to tvrdí letáky výrobce(KIA), že se vyrovná focusu jako přímá konkurence, ale v jediné věci v čem se mu může rovnat nebo ho i překonává, jsou brzdy, protože má na všech kolech kotouče. Jinak bohužel dost ztrácí. Na druhou stranu to ve své době byla opravdu poměrně levná možnost, jak přijít k autu nižší střední třídy, ovšem dnes už při slevových akcích ostatních výrobců ztratil i tuto výhodu. Pak zůstává ještě záruka. Pro mě je to pořád korejské auto, které se sice přiblížilo kvalitě a vlastnostem evropských aut, ale nedosáhlo na ně. Snad další generace :-).
to víš že mele, toto auto nikdy 210 nevyždíme, ten motor je dost mdlý sám o sobě a navíc co otáčky...to už by otáčkoměr jel 2hý kolo, já to auto měl a max 182 podle gps a to jsem to pěkně dlouho držel na rovince než to tam vůbec vylezlo, sebemenší stoupání a hned jde rychlost dolů...logicky bídnej točivšej moment motoru zázrak nedělá
23.11.2014 | 21:57:55 | jiří
| 88.83.174.*Reagovat
Kde su kone....
No neviem aké mate vodičke schopnosti ale mal som ceeda 1,4 a v živote by ma Fabia nepredbehla. Na diaľnici my to dalo 210Km/h a predbehnúť ma mali problém výkonnejšie auta. Zo zrýchlením som bol tiež spokojný len treba auto dobre zabehnúť a vedieť, že benzín treba točiť ak chcete výkon od nižších otáčok mali ste si kúpiť naftu.
...je to tak, točit a točit max výkon je udáván při 6200 ot/min, a tých 137Nm při 5000 ot/min, pokud chceš jezdit svižně tak to musíš rvát někde okolo, pro SW je tento motor na klidnější ježdění, a vyžaduje přesně jak píšeš spolupracovat často s převodovkou, ta fábka měla otáčky posazeny níž, jestli mne paměť neplete, a rovjež je to proti tvému SW prcek..
Spotřeba není vůbec o obsahu motoru. Je úplně běžné že 3.0L V6 motor bude mít na štrece v podstatě stejnou spotřebu (max o 1L vyšší) než tvoje 1.4. Ten 6válec pojede v podstatě na volnoběhu, kdežto ty to musíš v takovém obsazení točit. Ve městě na tom bude V6 samozřejmě hůř. Sám mám 1.6 tuny těžké MPV Honda 2.3 benzín automat...tu štreku co jsi popisoval by to jelo za cca 8.5L v pohodě a s plnou polní.
Mám natočených asi 20tis. km a v pohode sa vleziem do 6l/100km. 1,4 je pre mňa dostatočná a na tieto cesty je v pohode. Po takmer 2 rokoch je všetko OK. Neľutujem.
pri rychlosti 130 km/h bude s najvacsou pravdepodobnostou spotreba u motora 1,4l vyssia ako s motorom 1,8l. staci si porovnat otacky pri danej rychlosti...svoje si vezme aj zatazenie vozidla
Mám tiež Kiu, ale 1,6 CVVT - čiže výkonnejšiu. Spotreba je cca 7 litrov a to pri tom auto vôbec nešetrím a často chodím po meste a rýchlo po diaľnici. Myslím, že ste jednoducho nekúpili do auta vhodný motor. Pri zaťaženejšom aute to slabší motor vždy cíti a 130 km/h je pri 200 kg záťaže už v celku na ten motor dosť. Toto nie je ideálny motor na diaľnice. Skôr na okresné cesty a mesto. Fábia je úplne niečo iné a s tým by som to neporovnával. Samozrejme spotreba štve, ale pri havárii je Vaša šanca na prežitie úplne niekde inde. Fábia sa v tomto nedá s Ceedom zrovnávať ani teoreticky. A tá bezpečnosť niečo váži (airbagy, konštrukcia!) a pro spotrebe pochopiteľne i niečo pridá. A tak isto vnútorný priestor je neporovnateľný. Ak ste chceli nízku spotrebu u auta nižšej strednej triedy - tak potom je už dobrý dízel. Hlavne na tej diaľnici by ste dosť ušetrili. Vzhľadom na rozšírenie Ceedov by som nečakal až astronomickú stratu, skôr budú straty z celkovej nižšej cenovej hladiny nových aút - ale to sa týka všetkých aút - v rátane Fábií.
Zdravím, nevím srovnávat ,ale s konkurencí musím..o tom vlastně auta jsou.Kiu Ceed už bych si nekoupil. Docela jsem si už na ní zvykl, motor se co se týče tahu maličko zlepšil,ale co se týče spotřby paliva tak zatím nikoliv. Vrátili jsme se ze Slovenska z Podhájské...je lo nás tam z Českých Budějovic pět aut.Měli jsme sraz u ČSAD a všichni jsme tam natankovali úplně do plna své vozy. Moje Kia Ceed sw 1.4 80 kw, Opel Vectra 1.8 16v 92 kw r 2001, Oktavka 1.8 T combi 110kw r.2002, Felicia combi 1.3 mpi r.1999 50 kw a VW Passat 1.9 tdi r.2003 96 kw. Spotřeba vozů v cíly cesty ...Ceed..7.76 l , Oktávka..6,63, Vectra ..6,59, Felda 6,36 , a Passat.. 5,19 (jako jedinej nafták). Musím napsat, že jsme jeli na týdenní rodinné dovolené do termálů a většina trasy byla dálnice a dohodli jsme se , že budeme dodržovat rychlostní limity a nikam nebudeme chvátat, nikdo nejel víc jak 130 km/h.Já měl se svým autem absolutně největší spotřebu paliva, čemuž se ostatní docela divili. Cestou zpět jsem si s majitelem vozu Opel vyměnil vůz,protože si mysleli, že mám špatný jízdní styl a proto je spotřeba u nového vozu tak vysoká.Po natankování u téže pumpy v Č. Budějovicích spotřeba Kie 7,82l a Opelu 6,58 který jsem celou cestu řídil. Musím ještě dodat, že nejsme žádný tlouštíci,.moje čtyřčlenná rodina váží 203 kg a ssebou jsme toho moc netáhli. V servisu mi řekli,že je to tím, že vůz ještě není zajetý, ale vždyt už má cca 19 200 km a nic se neděje. V posledním světu motorů jsem četl, že spotřeba udávaná výrobcem kombinace 6,2 l nelze vůbec dosáhnout a psali tam tak kolem 7.7 že jezdili oni.Docela mám z toho divnej pocit, připadám si jako kdyby mě pěkně vopískovali a nasadili když jsem vůz kupoval růžový brejle. Vůz je sice levnější než konkurence, ale pokud bude takhle žrát tak s mi spíš prodraží, lituju toho, že jsem nekoupil nějakou osvědčenou ojetinu do 150 000kč. Opel kterým jsem jel zpět ačkoliv byl starší tak byl podstatně lepší skoro ve všem.Myslím, že na voze pokud ho v konečné fázi budu někdy prodávat,tak prodělám víc než u evropského vozu, nebot u korejců je pokles ceny podstatně rychlejší. Zdárec a napište mi svoje poznatky. Jinak musím ještě dodat, že se v kombinaci pod osm litrů skoro nikdy nedostanu.
Když jsem si vyzkoušel poprvé Cee´da s motorem 1,4 CVVT a pak jsem z autosalonu odjel ve své Fábce 1,4 16V 74 kW tak jsem si říkal proč to auto nejde ??? Cee´d mi přišel mnohem živější a o lepších jeho brzdách ani nemluvím ;-)
ahoj. Podla mna si si kupil vcelko dobre auto so slabim motorom. Ja teda neviem ale ked si kupis velke a tazke auto s najslabsim motorom co maju vobec v ponuke tak asi by si nemal cakat zazraky. Ja viem ze ten motor ma dajme tomu 110 koni ale je to stale iba 1,4l a z nej velky krutiaci moment nedostanes a prave ten ti robi 70% pocitov z jazdy. skratka je to tazke a velke auto na taky motorcek - moj nazor.
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d
brzdy
Jestli Focus má slabší brzdy a v zadu má bubny,neznamená to že je to ta pravá příčina.Kdo někdy jezdil š 1203 tak mi potvrdí že i přes to že měla všude bubny -brzdila tak že spolujezdec při přitlačení pedálu málem vytlačoval přední okno.Nebavíme se o vadnutí brzd.U zadních kotoučů stejně dojde při prudším brzdění k omezení tlaku k zamezení rychlého zablokování kol zadní nápravy.Takže výhoda kotoučů vzadu je trochu limitována.Spíše bych to viděl v jiném nastavení brzdového systému
02.03.2011 | 19:42:36 | FF Reagovat
Ceny ojetin
Ve více diskusích se vyskytují názory na rychle padající ceny ojetin cee´d. To je falešný názor- podívejte se na průměrné ceny nabízených cee´dů v inzercích. Nový cee´d s klimatizací a další slušnou výbavou (verze Cool) můžete dnes mít v akci za 250 000 a ojetiny 4 roky staré se pohybují kolem 190-200 000! Jiné byly ceny před pár lety, ale to je minulost. Ojetiny se drží zřejmě hlavně kvůli dlouhé záruce. Z toho důvodu jdu aktuálně do nového a jsem zvědav, jaké budu mít štěstí na kus.
02.03.2011 | 11:17:54 | Zbyněk Reagovat
To zrejme niekto nevie jazdiť ...
Na skúšanie ekonomickej jazdy mám manželku a tá s naším Ceedom 1,6 CVVT benzín (mierne naloženým) jazdí opatrne, teda ekonomicky a spotreba je na dlhších tratiach pod 6 litrov - 5,7 na počítači, v reáli o cca 0,1 viac - čiže určite pod 6 litrov.
To, že niekto ide za druhým, ešte vôbec, ale vôbec neznamená, že sú to rovnaké podmienky. Ten najdôležitejší prvok spotreby je medzi sedačkou a volantom. A mať taký rozdiel spotreby znamená, že kolegu treba naučiť úsporne jazdiť ...
20.01.2010 | 23:19:32 | Dušan Mihálik Reagovat
Spotřeba s dieselem
Dieselem by sis v tomto případě taky moc nepomohl. Před nějakou dobou jsme s kolegou jeli asi 150km trasu - on Hyundai I30, CRDI, 66kw, já C4 HDI 66kw. Zdůrazňuji, že jsme jeli spolu, tudíž stejný jízdní styl. Bylo to ve Francii, kde je spousta radarů, tudíž předpisová jízda. Výsledek? C4 si vzala 4l nafty na 100km, Hyundai 6,5l. A to ten motor v C4 působí alespoň pocitově mnohem živějším dojmem.
20.01.2010 | 21:38:17 | PK Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
16.12.2024 | 19:28:27 | ńěîňđčě | 37.212.83.*
ceed sw
Zdravím,četl jsem různé komentáře na moji recenzi ohledně mého vozu. Některým lidem bych nejradši vzkázal aby si svoje názory nechali, nebot píšou i ti co daný vůz vůbec nevlastní a ani vlastnit nebudou a taková recenze je pak úplně o ničem.Můj vůz má nyní najeto necelých 50 tis. km a motoricky je mírně lepší než když byl nový,což se dá předpokládat,ale charakteristika motoru je pořád stejná...tj na verzi SW točivý moment motoru je příliš vysoko motor se musí točit aby táhl ,spotřeba je dlouhodobě v průměru okolo 8 litrů BA 95 a to při normálním užívání,nikoli sportovní jízdě. Motor s udávaným výkonem 110 koní jak by se mohlo zdát, se vůbec nehodí...1.6 by asi jezdila úsporněji.Výrobcem udávaná kombinace 6.2 l je pouze klamavá reklama...této spotřeby lze dosáhnout pouze při velmi ekonomické jízdě na dálku kdy nesmíte překročit 90-100 km/h a vůz musí být bez zátěže.Palubní počítač ukazuje trošku optimistější údaj než je spotřeba reálná,takže komu píše např. 6l, tak at si dotankuje do plna a spotřebu si vypočítá. (odchylka u mého vozu se pohybuje okolo 0,5l)Jinak tento vůz bych si už nekoupil.Jinak je zatím docela spolehlivý ,od mého posledního příspěvku se měnilo pouze jedno zadní ložisko v kole.
21.11.2009 | 14:34:12 | Reagovat
rychlost a spotřeba
mám v Kii benzínový motor 2,0 CVVT a max. rychlost dle GPS je 204 km/h - pak je tam omezovač. Najeto mám cca 100 tis. km s průměrnou spotřebou 8,5 l/100km .. na dálnici jedu spíš dle situace, než abych hlídal povolených stotřicet..
04.10.2009 | 10:49:41 | p4m Reagovat
pro r
proč by nemohla 1,4 jet 200, když 1,0 jede 175? Úplně v poho, ale ne dlouho :-)) Na chvilku to rozjet jde, ale není to rychlost pro delší jízdu.
19.06.2009 | 10:51:12 | Reagovat
1,4 pre sw je slaby
ciao, vravis, ze si sklamany z motora. Vykon z akehokolvek benzinu je vo vysokych otackach a zvlast pri malych objemoch. Darmo, vybral si si prvy krat nove auto a to zo slabym motorom, to je tragedia...musis s tym zit, az akym to nepredas :). Ja mam astru kombi 44kW...myslim ze mna by si dokazal predbehnut :) ale nestazujem sa, kedze som to kupil pred rokmi ako 3 rocne za ceny lepsieho bicykla. Teraz kupujem ceed sw diesel 85kW. Tu mam obavy z toho laku! To asi budem furt chodit do servisu az mi prestriekaju cele auto....hruza.
19.06.2009 | 09:31:45 | Mrski Reagovat
Pro Anonyma
No dobře, dobře, když už se odvoláváš na nejvyššího, tak na tom něco bude :-)
18.04.2009 | 20:06:10 | r Reagovat
Pre r
No tak 80% komponentov na ceed je od slovenských dodávateľov. Hlava a blok motora je z hlinikárne zo Žiaru nad Hronom motor bol vyvíjaný v Nemecku ako aj dizajn. Pán Schreyer navrhoval aj audi. Čo sa týka rýchlosti nie len moja kia 1.4 išla 200Km/h pozri si www.youtube.com tam más toho kopu. A ak mi nebudeš veriť ani potom tak mi to je jedno sám najvyšší vie že neklamem. :-)
18.04.2009 | 19:30:31 | Reagovat
Pro anonyma
Tak pokud ho zkonstruovali na Slovensku, tak je slovenské, jinak asi ne :-). Suzuki vyráběné v Maďarsku bych taky nenazval maďarské auto. :-) A co měl ten známý za motor? To by mě celkem zajímalo, protože taky jeden focus vlastním. A těch stálých 200km/h, to se omlouvám, ale to vám fakt nevěřím :-).
18.04.2009 | 18:21:45 | r Reagovat
Pre r
Aby som to dal na pravú mieru to auto bolo firemne takže ma spotreba netrápila. Dostal som ho ako nove a zabehol si ho. Každý týždeň chodilo trasu BB - BA plyn na podlahe. Bežne som dosahoval na tachometri 200 Km/h a držalo ju. 210 km/h som dosiahol za ideálnych poveternostných podmienok.
Ak si vy požičiate auto, ktoré nie je dobre zabehnuté a striedajú sa v ňom ľudia a každý ma iný štýl jazdy nemôžete od neho čakať zázraky. A k fordu fokus známemu sa v novom rozsypal motor. Aj pri kúpe nového auta treba mať šťastie... A Kia ceed je Nemecko- Slovenské auto. Nie Kórejské!!!
18.04.2009 | 17:35:18 | Reagovat
Pro anonyma-s 1,4 Ceedem 210km/h? :-)
Abych pravdu řekl, asi Vám budu muset věřit, že jste této rychlosti s tímto autem a motorizací dosáhl, když to píšete, ale stejně o tom dost pochybuji. A kolik jste měl otáček při těch 210km/h a bylo schopné to auto tuto rychlost po nějakou dobu držet? :-) Sice to auto nemám, ale proháněl jsem ho (v krátké verzi) asi hodinu po serpentínách a nějakých rovinkách(na dálnici ne) a ten tah motoru mě dost nemile překvapil, tím jak byl mdlý :-). Poměrně dlouhý rozjezd a musí se to dost honit. Půjčil jsem si ho, protože jsem to auto chtěl srovnat s Focusem II. Slyšel jsem totiž z více stran a taky to tvrdí letáky výrobce(KIA), že se vyrovná focusu jako přímá konkurence, ale v jediné věci v čem se mu může rovnat nebo ho i překonává, jsou brzdy, protože má na všech kolech kotouče. Jinak bohužel dost ztrácí. Na druhou stranu to ve své době byla opravdu poměrně levná možnost, jak přijít k autu nižší střední třídy, ovšem dnes už při slevových akcích ostatních výrobců ztratil i tuto výhodu. Pak zůstává ještě záruka. Pro mě je to pořád korejské auto, které se sice přiblížilo kvalitě a vlastnostem evropských aut, ale nedosáhlo na ně. Snad další generace :-).
18.04.2009 | 15:47:46 | r Reagovat
RE: Pro anonyma-s 1,4 Ceedem 210km/h? :-)
to víš že mele, toto auto nikdy 210 nevyždíme, ten motor je dost mdlý sám o sobě a navíc co otáčky...to už by otáčkoměr jel 2hý kolo, já to auto měl a max 182 podle gps a to jsem to pěkně dlouho držel na rovince než to tam vůbec vylezlo, sebemenší stoupání a hned jde rychlost dolů...logicky bídnej točivšej moment motoru zázrak nedělá
23.11.2014 | 21:57:55 | jiří | 88.83.174.* Reagovat
Kde su kone....
No neviem aké mate vodičke schopnosti ale mal som ceeda 1,4 a v živote by ma Fabia nepredbehla. Na diaľnici my to dalo 210Km/h a predbehnúť ma mali problém výkonnejšie auta. Zo zrýchlením som bol tiež spokojný len treba auto dobre zabehnúť a vedieť, že benzín treba točiť ak chcete výkon od nižších otáčok mali ste si kúpiť naftu.
18.04.2009 | 12:03:39 | Reagovat
kde jsou koníci.....
...je to tak, točit a točit max výkon je udáván při 6200 ot/min, a tých 137Nm při 5000 ot/min, pokud chceš jezdit svižně tak to musíš rvát někde okolo, pro SW je tento motor na klidnější ježdění, a vyžaduje přesně jak píšeš spolupracovat často s převodovkou, ta fábka měla otáčky posazeny níž, jestli mne paměť neplete, a rovjež je to proti tvému SW prcek..
27.03.2009 | 10:15:42 | Stefi Reagovat
Spotřeba
Spotřeba není vůbec o obsahu motoru. Je úplně běžné že 3.0L V6 motor bude mít na štrece v podstatě stejnou spotřebu (max o 1L vyšší) než tvoje 1.4. Ten 6válec pojede v podstatě na volnoběhu, kdežto ty to musíš v takovém obsazení točit. Ve městě na tom bude V6 samozřejmě hůř. Sám mám 1.6 tuny těžké MPV Honda 2.3 benzín automat...tu štreku co jsi popisoval by to jelo za cca 8.5L v pohodě a s plnou polní.
23.03.2009 | 10:00:49 | Pavel Reagovat
Spotřeba
8L spotřeby na 1.4 a tak velké auto přeci není moc. Na štrece pojedeš v pohodě do 7L. Fábiáři HTP se někteří camraj že to umí 5L a realita je 8-9L.
23.03.2009 | 09:52:21 | Pavel Reagovat
Spotreba do 6l
Mám natočených asi 20tis. km a v pohode sa vleziem do 6l/100km. 1,4 je pre mňa dostatočná a na tieto cesty je v pohode. Po takmer 2 rokoch je všetko OK. Neľutujem.
03.03.2009 | 09:02:38 | didi Reagovat
spotreba
pri rychlosti 130 km/h bude s najvacsou pravdepodobnostou spotreba u motora 1,4l vyssia ako s motorom 1,8l. staci si porovnat otacky pri danej rychlosti...svoje si vezme aj zatazenie vozidla
09.01.2009 | 16:04:31 | m Reagovat
Pre sk.j
Mám tiež Kiu, ale 1,6 CVVT - čiže výkonnejšiu. Spotreba je cca 7 litrov a to pri tom auto vôbec nešetrím a často chodím po meste a rýchlo po diaľnici. Myslím, že ste jednoducho nekúpili do auta vhodný motor. Pri zaťaženejšom aute to slabší motor vždy cíti a 130 km/h je pri 200 kg záťaže už v celku na ten motor dosť. Toto nie je ideálny motor na diaľnice. Skôr na okresné cesty a mesto. Fábia je úplne niečo iné a s tým by som to neporovnával. Samozrejme spotreba štve, ale pri havárii je Vaša šanca na prežitie úplne niekde inde. Fábia sa v tomto nedá s Ceedom zrovnávať ani teoreticky. A tá bezpečnosť niečo váži (airbagy, konštrukcia!) a pro spotrebe pochopiteľne i niečo pridá. A tak isto vnútorný priestor je neporovnateľný. Ak ste chceli nízku spotrebu u auta nižšej strednej triedy - tak potom je už dobrý dízel. Hlavne na tej diaľnici by ste dosť ušetrili. Vzhľadom na rozšírenie Ceedov by som nečakal až astronomickú stratu, skôr budú straty z celkovej nižšej cenovej hladiny nových aút - ale to sa týka všetkých aút - v rátane Fábií.
14.12.2008 | 08:11:47 | Dušan Mihálik Reagovat
kia
Zdravím, nevím srovnávat ,ale s konkurencí musím..o tom vlastně auta jsou.Kiu Ceed už bych si nekoupil. Docela jsem si už na ní zvykl, motor se co se týče tahu maličko zlepšil,ale co se týče spotřby paliva tak zatím nikoliv. Vrátili jsme se ze Slovenska z Podhájské...je lo nás tam z Českých Budějovic pět aut.Měli jsme sraz u ČSAD a všichni jsme tam natankovali úplně do plna své vozy. Moje Kia Ceed sw 1.4 80 kw, Opel Vectra 1.8 16v 92 kw r 2001, Oktavka 1.8 T combi 110kw r.2002, Felicia combi 1.3 mpi r.1999 50 kw a VW Passat 1.9 tdi r.2003 96 kw. Spotřeba vozů v cíly cesty ...Ceed..7.76 l , Oktávka..6,63, Vectra ..6,59, Felda 6,36 , a Passat.. 5,19 (jako jedinej nafták). Musím napsat, že jsme jeli na týdenní rodinné dovolené do termálů a většina trasy byla dálnice a dohodli jsme se , že budeme dodržovat rychlostní limity a nikam nebudeme chvátat, nikdo nejel víc jak 130 km/h.Já měl se svým autem absolutně největší spotřebu paliva, čemuž se ostatní docela divili. Cestou zpět jsem si s majitelem vozu Opel vyměnil vůz,protože si mysleli, že mám špatný jízdní styl a proto je spotřeba u nového vozu tak vysoká.Po natankování u téže pumpy v Č. Budějovicích spotřeba Kie 7,82l a Opelu 6,58 který jsem celou cestu řídil. Musím ještě dodat, že nejsme žádný tlouštíci,.moje čtyřčlenná rodina váží 203 kg a ssebou jsme toho moc netáhli. V servisu mi řekli,že je to tím, že vůz ještě není zajetý, ale vždyt už má cca 19 200 km a nic se neděje. V posledním světu motorů jsem četl, že spotřeba udávaná výrobcem kombinace 6,2 l nelze vůbec dosáhnout a psali tam tak kolem 7.7 že jezdili oni.Docela mám z toho divnej pocit, připadám si jako kdyby mě pěkně vopískovali a nasadili když jsem vůz kupoval růžový brejle. Vůz je sice levnější než konkurence, ale pokud bude takhle žrát tak s mi spíš prodraží, lituju toho, že jsem nekoupil nějakou osvědčenou ojetinu do 150 000kč. Opel kterým jsem jel zpět ačkoliv byl starší tak byl podstatně lepší skoro ve všem.Myslím, že na voze pokud ho v konečné fázi budu někdy prodávat,tak prodělám víc než u evropského vozu, nebot u korejců je pokles ceny podstatně rychlejší. Zdárec a napište mi svoje poznatky. Jinak musím ještě dodat, že se v kombinaci pod osm litrů skoro nikdy nedostanu.
14.12.2008 | 00:05:13 | sk.j Reagovat
Re:
Když jsem si vyzkoušel poprvé Cee´da s motorem 1,4 CVVT a pak jsem z autosalonu odjel ve své Fábce 1,4 16V 74 kW tak jsem si říkal proč to auto nejde ??? Cee´d mi přišel mnohem živější a o lepších jeho brzdách ani nemluvím ;-)
01.12.2008 | 18:36:38 | RH Reagovat
kombík
ahoj. Podla mna si si kupil vcelko dobre auto so slabim motorom. Ja teda neviem ale ked si kupis velke a tazke auto s najslabsim motorom co maju vobec v ponuke tak asi by si nemal cakat zazraky. Ja viem ze ten motor ma dajme tomu 110 koni ale je to stale iba 1,4l a z nej velky krutiaci moment nedostanes a prave ten ti robi 70% pocitov z jazdy. skratka je to tazke a velke auto na taky motorcek - moj nazor.
27.11.2008 | 12:37:53 | visna Reagovat
Neprenáhli sa
Používaj dlhšie, potom porovnávaj, motor si zvolil v dolnej hranici použiteľnosti, ale neporovnávaj s Fabčou.
26.11.2008 | 12:50:05 | Pavol Reagovat
Ceed
Ja mám novú Astru G ( teraz C II ) a som nadmieru spokojný. Za také peniaze auto v takej výbave a kvalite ako mám nekúpiš. Vsadil si na zlého koňa.
25.11.2008 | 13:28:52 | Sven Reagovat