Recenze Kia Magentis SE V6
“Stojí to za to !!!”

Autor recenze: Wesy ,
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:2.5 24V V6 Benzín Stav km při koupi:10 000 km Stav km nyní:19 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 9,5 l/100 km Vloženo: 11. 8. 2004

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při dlouhém stání v mrazivém, nebo vlhkém počasí má sklon k cukání při rozjíždění, ale to se po několika metrech srovná.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vzhledem se své ceně, se jedná o vůz, který stojí za to. Jízda je pohodlná, komfortní, výborné odpružení zajišťují integrované pružiny do tlumičů. Spousta místa je i pro spolucestující na zadních sedadlech. Oproti jiným, renomovanějším (ale i dražším) značkám ve stejné třídě se výbava může zdát poněkud spartánská, ale myslím si, že bohatě dostačující průměrným nárokům.

Průjezdnost terénem je velmi dobrá a to i na zledovatělých nebo zasnězěných površích díky systému TCS. (není to sice čtyřkolka a pokud jezdíte rozumě, tak by jste neměli mít žádné problémy). (samozřejmostí jsou však zimní na všech čtyřech kopytech.)

Při jízdě solo, nebo ve dvou osobách zaručuje motor slušnou razantnost zvlástě v otáčkách nad 3000 ot/min. Pokud je vůz plně obsazen je to již horsí. Pokud je člověk však příznivcem sportovní jízdy, neměl by si dávat nic do kufru, protože potom se ze svižné, pěkné káry stává docela líné přibližovadlo (vzhledem k obsahu). Zavazadlový prostor je totiž umístěn výrazně za zadní nápravu a každých 10 kilo je docela znát. (zkoušel jsem převést 150-ti kilový náklad a byla to dost krušná jízda, ale nemohu ríct že by to auto neutáhlo, jenom tam nebyla ta razantnost).

Motor si poradí bez probémů i s naturalem 91. Pokud si chcete zajezdit, zkoušel jsem i 100 oktanů V-power a pak jsem si za volantem mlaskal.

Co autu trochu chybí je originální autorádio a oddělená klimatizace. Ale kdo to potřebuje kdy vůz stojí všeho všudy něco málo přes 550.000,- papouchů?

A jestě jedna docela zajímavá věc: ušetřit se dá i na pneumatikách. rozměry jsou totiž na tuto třídu podprůměrné: 205/60 R15, nebo 195/70 R14 !!!

Pokud chcete mít něco netradičního, relativně levného, za čím se každý otočí, neváhejte, stojí to za to, těhlech aut u nás jezdí totiž málo a jenom pár lidí to zná. Doporučuji však pouze první dvě verze designu, tzn. výroba do konce roku 2003. Ty mají totiž velmi specifickou a výraznou chromovou masku, na rozdíl od nového modelu, který ustupuje do pozadí pod tíhou nové vlajkové lodi od kie Opirusu.

Na závěr:

S vozem jsem velmi spokojen, a peněz za tento vůz ani trochu. Jenom by možná vozu slušel i silnější motor (pokud vím, v americe se prodává i 2.7).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Kia Magentis

Vložit komentář

jurovi- V4 vidlicový čtyřválec? Zajímavé, Amerika no:D Auto je celkově zvenku ok, ale uvnitř, pohodlné, ale provedení interiéru je na blití, co to je za to "dřevěné" obložení?:D Kde je rádio? Známý to má, on nemá rádio!!!Rádio k tomu prý vůbec nedodávali!!!! Nemá palubní počítač, nemá ESP....Na co si to ti korejci proboha hrajou?? Snaží se udělat limuzínu, ale nedají ani audiosystém ...šašci šikmoocí

19.04.2010 | 22:49:06 | Jesep Reagovat

Golfisovi. Pouhých 124 KW. Ale nebyl by to problém načipovat na 80% konstrukce o 36 KW víc.

18.07.2005 | 12:15:14 | Wesy Reagovat

no, sem v Americe, mam Kiu Optimu (zdejsi nazev Magentisu) bohuzel jen V4 2.5 litru 2001, ale stezovat si nemuzu. Jen si to tady po dalnicich mlaska. Jen je potreba casteji rotovat plaste, jinak to drnca a je to znat. Jezdi to skoro na vzduch a je to pohodlne...vic nepotrebuju,,,absolutni spokojenost!

03.06.2005 | 05:03:00 | jura Reagovat

Kolik to má kw??????????

22.04.2005 | 22:12:20 | Golfis Reagovat