Rok výroby:1978Typ motoru:1500Stav km při koupi:76 560 kmStav km nyní:79 450 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8,5-9,5 l/100 kmVloženo:16. 1. 2006
Výměna rozdělovače, kabelů a svíček, přítlačné kladky rozvodového řetězu, jinak nic co by stálo za řeč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to skvělý vůz, nenáročný na údržbu, nejlepší cestování po špatném terénu. V terénu strčí do kapsy s přehledem jakákoliv normální auta, je to takový ruský off-road. přejíždět nerovnosti je s ním zábava.
Ale i na cestě si vede výborně, jen se celkem naklání v zatáčkách díky měkému pérování, stopu drží podle pneumatik, já mám staré protektory, takže je to horší. Na svoje stáří a obsah motoru má perfektní výkon, na asfaltu zapíská i na 3. stupeň.
Jen v zimě je celkem velký problém s letníma starýma protektorama, moc mi nepomola ani betonová dlažba v kufru, ale sněhové řetězy to jistí ;-), ale se zimníma gumuma by to mělo být mnohem lepší. jsem s ním maximálně spokojený, je to moc krásný vůz, plný chromu, jen koroze ho dost ničí, ale při pravidelné údžbě se to dá zvládat. vnitřní prostor vemi dobrý, jen vyšší postavy budou mít problém truchu s hlavou, jinak místa je všude plno a jsou bezvadně vyřešené různé detaily.
A v zimě je nejlepší topení, po 3 kilometrech už topí a není problém mít v autě 40 stupňů. No jiná kapitoje je spotřeba, se standartním starým karburátorem 8,5-9,5 l/100km, ale s novějším typem o litr míň a ještě lepší výkon.
ozajstným Mercedesom, normálny LUXUS, ale tak pred 20 rokmi... . Svokor mal Ladu 1500, naozaj to bolo oproti 100, al. 120 iné vozenie, ale len do doby, pokiaľ som si nekúpil prvé normálne auto, Mazdu 626, 2.0 benzín, v asi 1992. Vtedy som pochopil, že VŠETKY socialistické autá stáli za veľké h...o, jedno, či T 613, aj tú som mal tú smolu vlastniť, alebo "slávny" žigulák. Vždy, keď som bol nútený urobiť NONstop jazdu naprieč republikou na Favorite, al. Lade / síce iba asi 10 x v živote, vždy som bol chorý 2-3 dni, kým som sa dal do poriadku.../ Socialistický blok jednoducho nestíhal konkurovať, slabý vývoj, málo peňazí, v dobe výroby airbagov sa ešte vyrábali kraksne bez posilovača riadenia, o klíme ani nehovoriac, ABS ?!! Iba sen. To aby ste iba mali skôr narodení skutočnú predstavu, nie reči v krčme. Záludné jazdné vlastnosti, už aj cigáni prešli postupne na Sierry, najnovšie na Audi 80,100, Ople a podobne. už v dobe výroby bol žiguláčik beznádejne zastaraný. Aj keď oproti takému Trabantovi to bol Mercedes... P.S. Dnes som bol svedkom milej príhody: Počerní bratia rozťahovali auto, skapala baterka. Takže ráno, po snežení, rozťahovali audinku, benzín. Motor naskočil, hrdý majiteľ túroval plyn, asi aby sa baterka rýchlejšie dobila..... Tak asi 5-8 minút. S patričným zvukovým prejavom, ako cigáni, aj stíhačku asi prehlučia. A keď mal pocit, že už je asi čas vyraziť, dupol na to, kolesá najprv zabrali, na snehu o 10 metrov nato hneď začali prešmykovať.... motor reval.... a BUM. Skoro som sa posral od strachu pri novinovom stánku. ... Ale už viem, ako vyzerá blok motora, keď cezeň vyletí ojnica... . A už by som nikdy nekupoval nejako podozrivo lacné auto...
Rusové že byli napřed? Lada byla licence, Moskvič a volha byly ukradené konstrukce-válečná kořist! Kdyby nekradli technologie a nekoupili licence, když už krást nemohli, jezdili by na oslech! Víš o té době ho.no tak tady nekecej pitomosti. A proč myslíš, že jejich auta byla tak těžká? protože neuměli vyrobit ani pevnou ocel, tak jí tam muselo být o to víc a tlustší, aby vydržela totéž, co normální auta o poloviční váze. Rusové a auta!!! Nenech se vysmát. To nad čím se tady rozplýváš je jen licenční fiat 124 v Rusku!
fiat 125 len na margo...ked uz si taky premudraly..uplne jedine co akurat vies je pi*ovat na rusov leboo ta to tak doma naucili:DD...a sam p*cu o tom vies...to by vedel kazdy len ponizovat a nadavat...ale mal by sa predovsetkym pozret sam na seba
Ladu mám, je to parádne vozenie, na úplne novej astre 1.4ke som robil vodičák a najradšej by som ju dal zšrotovať
v zákrutách s tým dobehnem v pohode hocijaké predohraby a 160km/h na 4q tiež nieje na zahodenie, so 120nou sa to rovnať nedá, 120ky boli už ako nové horšie ako žigy, akurát jediná nevýhoda je ťažké riadenie na ktoré sa však dá veľmi rýchlo zvyknúť. s úpravami podvozku (na ukraine sa dajú zohnať rozpery, zadné stabiky, plynokvapalinové tlmiče atď za super ceny) a prípadne motorom 1.7 lada preskočí oveľa modernejšie vozenia. Feldy sa nechytajú (na 1.7 s karbcom ani 1.6 ky feldy) a za tie prachy, ťažko nájsť lepšie auto kt. s primeranou údržbou je aj veľmi spoľahlivé.
Měl jsem před pár lety Ladu 1200, koupil jsem zimní gumy a hned jsem viděl rozdíl k lepšímu. Taky jsem si vyměnil zadní tlumiče a gufera na zadní nápravě. Jinak máš hezkou Ladu. Čau.
Fandovství je sice hezká věc, ale auto bez špetky jízdních vlastností a bezpečnosti, se záludným odskakováním zadní nápravy, tuhým sloupkem volantu, rozežraným motorem (11l kombinace) a neohrabanou převodovkou a řízením (bez posilovače)... Aby jste náhodou někde na cestách neumřeli společně... no, na druhou stranu je je to o fous lepší než 120ca a trabant :-) Ve své době to bylo frajerské auto na pořadník :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Lada 2103
Ale no tááák, Lada 1500 bola oproti takej Š 120
ozajstným Mercedesom, normálny LUXUS, ale tak pred 20 rokmi... .
Svokor mal Ladu 1500, naozaj to bolo oproti 100, al. 120 iné vozenie, ale len do doby, pokiaľ som si nekúpil prvé normálne auto, Mazdu 626, 2.0 benzín, v asi 1992.
Vtedy som pochopil, že VŠETKY socialistické autá stáli za veľké h...o, jedno, či T 613, aj tú som mal tú smolu vlastniť, alebo "slávny" žigulák.
Vždy, keď som bol nútený urobiť NONstop jazdu naprieč republikou na Favorite, al. Lade / síce iba asi 10 x v živote, vždy som bol chorý 2-3 dni, kým som sa dal do poriadku.../
Socialistický blok jednoducho nestíhal konkurovať, slabý vývoj, málo peňazí, v dobe výroby airbagov sa ešte vyrábali kraksne bez posilovača riadenia, o klíme ani nehovoriac, ABS ?!! Iba sen. To aby ste iba mali skôr narodení skutočnú predstavu, nie reči v krčme.
Záludné jazdné vlastnosti, už aj cigáni prešli postupne na Sierry, najnovšie na Audi 80,100, Ople a podobne. už v dobe výroby bol žiguláčik beznádejne zastaraný. Aj keď oproti takému Trabantovi to bol Mercedes...
P.S. Dnes som bol svedkom milej príhody: Počerní bratia rozťahovali auto, skapala baterka. Takže ráno, po snežení, rozťahovali audinku, benzín.
Motor naskočil, hrdý majiteľ túroval plyn, asi aby sa baterka rýchlejšie dobila..... Tak asi 5-8 minút. S patričným zvukovým prejavom, ako cigáni, aj stíhačku asi prehlučia.
A keď mal pocit, že už je asi čas vyraziť, dupol na to, kolesá najprv zabrali, na snehu o 10 metrov nato hneď začali prešmykovať.... motor reval....
a BUM. Skoro som sa posral od strachu pri novinovom stánku. ...
Ale už viem, ako vyzerá blok motora, keď cezeň vyletí ojnica... .
A už by som nikdy nekupoval nejako podozrivo lacné auto...
16.03.2010 | 21:54:05 | ľuboš Reagovat
Rusové že byli napřed? Lada byla licence, Moskvič a volha byly ukradené konstrukce-válečná kořist! Kdyby nekradli technologie a nekoupili licence, když už krást nemohli, jezdili by na oslech! Víš o té době ho.no tak tady nekecej pitomosti. A proč myslíš, že jejich auta byla tak těžká? protože neuměli vyrobit ani pevnou ocel, tak jí tam muselo být o to víc a tlustší, aby vydržela totéž, co normální auta o poloviční váze. Rusové a auta!!! Nenech se vysmát. To nad čím se tady rozplýváš je jen licenční fiat 124 v Rusku!
16.03.2010 | 20:00:29 | Reagovat
RE:
fiat 125 len na margo...ked uz si taky premudraly..uplne jedine co akurat vies je pi*ovat na rusov leboo ta to tak doma naucili:DD...a sam p*cu o tom vies...to by vedel kazdy len ponizovat a nadavat...ale mal by sa predovsetkym pozret sam na seba
05.01.2012 | 20:11:18 | domino | 91.127.72.* Reagovat
Kdo nejel v Ladě neví co je auto
16.03.2010 | 19:27:27 | Romanion Reagovat
Ladu mám, je to parádne vozenie, na úplne novej astre 1.4ke som robil vodičák a najradšej by som ju dal zšrotovať v zákrutách s tým dobehnem v pohode hocijaké predohraby a 160km/h na 4q tiež nieje na zahodenie, so 120nou sa to rovnať nedá, 120ky boli už ako nové horšie ako žigy, akurát jediná nevýhoda je ťažké riadenie na ktoré sa však dá veľmi rýchlo zvyknúť. s úpravami podvozku (na ukraine sa dajú zohnať rozpery, zadné stabiky, plynokvapalinové tlmiče atď za super ceny) a prípadne motorom 1.7 lada preskočí oveľa modernejšie vozenia. Feldy sa nechytajú (na 1.7 s karbcom ani 1.6 ky feldy) a za tie prachy, ťažko nájsť lepšie auto kt. s primeranou údržbou je aj veľmi spoľahlivé.
19.02.2009 | 00:57:02 | prd Reagovat
Zimni pneu
Čau.
Měl jsem před pár lety Ladu 1200, koupil jsem zimní gumy a hned jsem viděl rozdíl k lepšímu. Taky jsem si vyměnil zadní tlumiče a gufera na zadní nápravě.
Jinak máš hezkou Ladu.
Čau.
05.11.2007 | 22:58:16 | Reagovat
No nevím...
Fandovství je sice hezká věc, ale auto bez špetky jízdních vlastností a bezpečnosti, se záludným odskakováním zadní nápravy, tuhým sloupkem volantu, rozežraným motorem (11l kombinace) a neohrabanou převodovkou a řízením (bez posilovače)...
Aby jste náhodou někde na cestách neumřeli společně...
no, na druhou stranu je je to o fous lepší než 120ca a trabant :-)
Ve své době to bylo frajerské auto na pořadník :-)
25.03.2006 | 18:32:27 | Reagovat
Po 2 letech najet 5 tis. km?Pravda,na to popojíždění to auto bohatě stačí,takže asi rozumná volba.
17.01.2006 | 10:24:36 | REST Reagovat