Rok výroby:1986Typ motoru:1600Stav km při koupi:12 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?19 letPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:31. 5. 2005
Je to vážně super kára jede jako čert do kopců sem bezkonkurenčně nejrychlejší. Mám ho po tátovy jsme první majitelé. Velkou výhodou Lady je nízká cena všech náhradních dílů je to doslova za facku.
Nevím jestli znáte 2106ku ale ten interiér prostě nemá chybu. Nikdo se nehrbí neláme si krk o střechu ani nemá kolena na ledvinách řidiče.
Nechybí tady popelníky v zadních dveřích, loketní dělíci opěrka zadních sedadel no Prostě a jednoduše lada Forever !!!
V nasej rodine sme mali troch zigulikov.Kombicko 1200 a dve 1500..vyrastali sme na nich a az na jednu zavadu ked mi zblblo na ceste dobijanie/ stacilo prihnut pliešky na regleri/ sme nikdy nič važne riesit nemuseli.. Dnes ked vidim ako sa mladenci s teplym vodičakom smeju z tychto aut, tak mi je do plaču.. Nevedia si nič vážit a o aute prd vedia.. Pravdou však je po roku 2000 sa situacia s dielmi zmenila a vozili sa sem diely pochybnej kvality takže napr.čapy vydržali max.5000km...to ma v roku 2006 donutilo zmenit uplne auto a zaobstaral si Mazdu 323. S klimou, vynikajucimi sedačkami,perfektnymi jazdnymi vlastnostami.To zvezenie bolo niekde inde..a hlavne aj bezpečnejšie. Predsa len uz v dnešnej dobe naložiť deti do Lady je hazard. Ladu beriem ako krasnu nostalgiu, navrat do mladosti plnej radovanok..😍. Ved asi žiadne ine auto tej doby nedokazalo behom dvoch sekund zmeniť polohu sedačky na ležanie..😇. No myslim ze tie auta majú buducnosť na zrazoch a nedelnom vozeni, ale do velkych miest a dialnice už nie. Ladám zdar😊!
Měl jsem také Ladu 1600 koupenou v prodejne TUZEX v Praze. Auto sloužilo opravdu bez jakékoliv závady dlouhá léta. Tyto modely už byly i lépe ošetřené proti korozi. Po čase jsem nechal zamontovat pohon na LPG. Nádrž byla v kufru a trakční vlastnosti více zatížené nápravy se podstatně zlepšily. Scházela pouze pětistupňová převodovka. Používal jsem v zaměstnání i Ladu 1500, která nebyla tak dobře ošetřená proti korozi a opravdu po třech letech už dveře kvetly. Strojový celek ovšem přežil v pohodě dvě kastle. Je pravda, že dnešní vozy mají daleko lepší jízdní vlastnosti, nižší spotřebu, ale ani zdaleka nedosahují takové spolehlivosti strojového celku. Honza
Zdravím všechny žiguláky..Je mi 19 let a 2 roky jezdím s Ladou 2106(1600) U tohoto auto nejde o žádné ABS,ARS a podobně..Jde o ten vztah k těmto autům a o tu spolehlivost,která se jen tak nevidí u jiných aut.. Kdo nikdy toto auto neřídil,tak nemůže soudit..Minulý rok jsem s ním byl v Chorvatsku bez jediné známky poruchy....Komenty typu Podpálit všechny žiguly si strčte do prdele :D ..Aby vás jednou nějaký takový žigulák nemusel táhnout na laně ,až se vám posere vaše zánovní kára...Nejvíc na tom autu zbožňuju to minimum elektriky,které se v něm nachází..Navíc u žigula si 3/4 věcí opravíte pomocí kleští a šroubováku..Což u nových aut jaksi nehrozí a musíte volat odtah..A o ceně náhradních dílu (2106) se nemá cenu ani zmiňovat..je to obrazně ZADARMO..Auto funguje a poslouchá jak má,zimní starty pro něho nejsou žádný problém..Mám v něm 5-ti stupňovou převodovku ,takže spotřeba okolo 7 litrů a max rychlost okolo 170 tachometrových..Všichni mi říkají,abych toho šrota prodal a koupil si konečně normální auto,ale vždycky se jen pousměju a jedu dál :) Potom mě baví poslouchat sousedy okolo,jak si stěžují kolik peněz dali za opravy svých zánovních Audin,BMW a podobně..Zkrátka bych toto auto nevyměnil za nic na světě..Proč taky ..Nenáročné,svižné,rychlé a hlavně spolehlivé..Má někdo stejný názor ?
01.01.2017 | 16:05:42 | Michal
| 79.127.197.*Reagovat
RE: Lada 2016 je nejlepší
...jedu dál..........., ale jen k prvnímu zasněženému kopci kámo:-), jinak pochopitelně auta z dob krále klacky netrpí poruchou elektroniky, protože žádnou neměla, to je celkem logické, ale to platí téměř o všech vozech i ostatních značek s tímto rokem výroby................ vydávat dobovou zaostalost za přednost, to chce hodně hodně odvahy (nebo naivního mládí).
Jéééj, to akoby som seba počul, keď som mal cca. 20 rokov a vozil sa na otcovej staručkej Octavii SUPER. Všetky tieto názory vydržali do chvíle, pokiaľ sme si nezadovážili moderné auto. Potom som na tie staré autiaky spomínal už len s nostalgiou. V dnešnej premávke by som mal rešpekt sadnúť si za volant takéhoto auta a ísť na dlhšiu cestu. Bezpečnosť okrem pásov nula bodov, predsa len tieto autá patria do minulého storočia. Na druhej strane chápem nadšenie autora z prvého auta, sám som zmýšľal v jeho veku tak isto. Ono časom príde vytriezvenie :-), tak nech slúži!!!!
Pamätaj si, max. rýchlosť ti je pri predbiehaní kamiónu alebo kolíznej situácii na prd. Tá tak zaujíma buď pretekárov, alebo nevybúrených pubertiakov. Caf
07.01.2017 | 16:33:23 | axel
| 95.103.175.*Reagovat
Lada 1600 byla mým prvním autem. Dostal jsem ji na doježdění od otce, do dneška na ni vzpomínám jako na rychlé, silné a přitom pohodlné auto, kterému ani táhlé kopce na dálnici přes Vysočinu nedělaly sebemenší problém. Jezdil jsem s ní několik let pravidelně pracovně mezi Prahou a Slovenskem a nevím, ke kterému z dnešních aut obdobné třídy bych ji přirovnal. Byla ročník 1978, při dodržování tehdy platných rychlostních limitů (90 mimo obec, 110 dálnice) se dalo jezdit za 7 litrů beznínu 96 Super, přitom dvojitý karburátor Weber ji dokázal na 100 doslova vystřelit. Bezva auto.
07.09.2013 | 19:45:46 | Pavel
| 83.208.126.*Reagovat
Lada
Zdravim vodicov co ladu mali , alebo soferovali. Po skonceni autoskoly som zacal jazdit na rodinnej lade / 1200 / a zhruba po 10 rokoch prevadzky mozem skonstatovat , ze to bolo slusne auticko na danu dobu / vychadzalo z koncepcie Fiat 124 - rusi upravili kurenie , zosilnili napravy, urcite plechove partie atd. /. Dnes taketo auto nevyhovuje bezpecnost. predpisom a ani ekologickym , ale na druhej strane dnesne auta potlkacaju kreativitu vodica - ASR, ESP atd. , nakoniec to dospeje asi tak , ze do auta si sadnete a ono vas odvezie kam budete potrebovat. Takze na tu dobu to bola celkom dobra kara / preto aj Beres mladsi - preetekar ju sem tam pouziva na pobavenie divakov / za normal peniaz.Dnes je to uz ine a s autom je to takisto ako aj s dalsimi vecami, niekedy ste nesnivali o tom ze telefon budte mat vo vrecku a bud taky maly. Ladaci vzdar.
Favorit 136 neměl rozhodně 0-100 za 14 s, možná tak na papíře, a spotřeba proti žigulíku s úsporným karburátorem nebyla o moc nižší! Obě tyto auta jsem na rozdíl od vás měl, takže mohu porovnávat. Favorit (a obzvlášť ten první s karburátorem) byl líná mrcha, a to i ve srovnání s Ladou 1200 nebo 1300, se šestnáctistovkou se to nedá srovnat už vůbec, a to bylo Fáčko o 20 let mladší auto! O pohodlí jízdy a kvalitě zpracování radši nemluvím, horší než Favorit už byli jenom jeho předchůdci (Škoda 100-130) a polský Maluch (Fiat 126p). Se žigulem 1600 a karbecem Ozon se běžně dalo jezdit kolem 7-8 litrů, s Favoritem tak o půl litru míň, ovšem žigul byl nesrovnatelně dynamičtější a vždycky fungoval na 100% (na rozdíl od Favouše, ten se sral pořád). Jenom pro vaší info: max. rychlost šestnáctistovky s pětistupňovou převodovkou byla tachometrových 175, to bych z Favorita vyždímal snad jenom při pádu ze skály.
Zdravim mate pravdu do dneska na ladu vzpominam mel jsem od typu 2103 az po 2107,ale 2106 byla proste super!!S favoritem to nema cenu vubec srovnavat je to uskakana koza.Niky nezapomenu na cestu z Liberce do Brna jako cestujici na zadnich sedadlech 50km za Prahou jsem mel zablokovanou pater.Takze favorit tak trochu ostuda skodovky.
Hm, tak mě by tedy zajímalo, v čem přesně byla Š 130 horší než Favorit, tedy pokud máte vlastní zážitky a jen tak neplácáte... :-) V tomto případě, analogicky k vašim zkušenostem, jsem oba tyto vozy provozoval já a vaše hodnocení rozhodně potvrdit nemůžu.
Tak jistě, na škodu 130 neměl, nemá, a nebude mít nikdo. To byla taková konstrukční jednička na světě. Obdivovaly ji miliony lidí po celém světě. Potrubí pod podlahou vozu s vodou tam a vodou zpátky (Od motoru vzadu k chladiči vpředu a zpět) byl opravdový technický unikát. Kufr jako krááááva vepředu byl také nedostižný, a jeho pokračování za zadními sedadly - aby byl nějak využit jalový prostor zde měl skvělý přístup. Otevírání nádrže, k němuž jste potřeboval obě ruce si měla škodovka nechat patentovat. A motor vzadu jen proto, že ve škodě neuměli vyrobit homokinetické klouby pro přední pohon byl také dáván za příklad úžasné trakce při jízdě do kopce. Jen už nijak nikdo nemluvil o cestě zpátky, tedy z kopce. No ono nebylo o čem, že. Brzdila celá rodina, protože přední nezatížená náprava nestíhala... Dobré také bylo, že škodovka se vařila jak v zimě, tak v létě - toť opravdová kuriozita. Máte pravdu, favorit na ni neměl v ničem. On byl totiž úplně normální auto.
No neviem ci akceleracia okolo 16 s v najlepsom pripade a max.rychlost skutocna! okolo 154 km/h bola na objem 1600 cm nejaky zazrak:o))Len pre porovnanie favorit 136 L zrychlil za 14,1 a mal neporovnatelnu spotrebu..aj ked 2106ka bola pohodlnejsia.to treba priznat a rocnikovo starsia..ale mala o 300 vacsi objem..a nesmie sa zabudat na to podstatne..nebyt Fiatu 124 ..nijaka Lada neexistuje!!
Mě se to snad zdá..Jo, měl jsem tento vehikl, krátce po revoluci(1600), a jsem rád, že ty doby jsou dávno pryč..Pochopte, že moderní auta jsou uplně jinde a toto s tim nelze ani v nejmenším rovnat...
atex- vyser sa na nich, okrem schade v živote nič nevyskúšali, nevedia čo to je pohnúť sa s poriadnym piskotom od zadnej nápravy z križovatky a nechať tam ostatných s predohrabmi vyvalenými a zaprášenými zo zmesi prachu, štrku a spálenej gumy :mrgreen: ťažko vysvetliť, kto sa nezviezol aspoň v žige slušného stavu nepochopí... a to s tou iskrou je pravda, ak to už je spi alebo mpi, nedajbože môže byť aj gdi už to nieje ono, karbec je karbec, presné žigulácke radenie, obrezaný filter pre lepší zvukový efekt na 2 klapku a zadný náhon, ach.... niečo parádne, už nech je teplo a letné výlety na žigeee hahaha
Ja som mal ladu 1500, kompletne som ju prestaval na 1600. Taktiez som do nej namontoval motor 1600 po GO, 5-stupnovu prevodovku z nejakeho fiatu a nemal na mna ziadny favorit ci felicia. Max-175km [keby mal moj tachometer cisla nad 180 rucicka by zastavila niekde na 220. Ukazoval viac o 40, ale 175 dal subezne jazdiaci s BMW 728. DAVNO SOM JU BOHUZIAL PREDAL ALE MOJIM SNOM JE POSTAVIT LADU 1600 KTORA DOSIANE 200KM/H [+421908713596]
to neni pravda ked uz hovorite o tej jiskre, zo starsich aut je to mozno honda crx, mercedes piano, a podobne je ich plno ale urcite nie zigulak :D a v dnesnej dobe ma iskru hocijaka nizsia trieda, cez vikend som mal pozicany novy civic s "posratou" jednasestkou vtec a bola to parada, auto som nechcel vratit z ruky vecer
Jak už tady kdosi napsal....to něco co mi u "nových" aut schází je ta pověstná jiskra...duše..nebo jak to chcete nazvat....á propos..co bylo u aut ze 60,70 nebo začátku 80let 10let stáří?? Nic...jen trošku ojetější auto..dnes se auto začíná sypat těsně před doplacením 5letého leasingu. Naopak...minimum elektroniky není na škodu...90% "záhadných" závad u ojetých aut má na svědomí stará elektroinstalace.Navíc trh s youngtimery začíná směle bujet....koupě zachovalého youngtimeru = jediná ojetina která na ceně neklesá
Rad bych jeste odpovedel na tento prispevek: ani vlastnim tento uzasny vuz 4. rok, stovku mam za 8 vterin, v zatackach jsem zatim nemel problemy skoro s zadnym seriovym vozem na ceske silnici. Ted se ukaz ty mamincin mazanku a pouc mne prosim..
RE: v puberte si akurát tak Ty..., máme tu cvoka, čo jazdí s C1 160-170 km/kopec nekopec,
No hlavně že tady máme Vás, Luboši. To jen k tomu "cvokovi". Nemyslíte, že lidé mají svůj vlastní rozum, a nepotřebují tady někoho jako jste vy, kdo je bude třídit na cvoky a ostatní ? Nejsem tady sice dlouho, ale Vaše přítomnost zde působí díky vašemu sebechvastounství docela rušivě.
RE: v puberte si akurát tak Ty..., máme tu cvoka, čo jazdí s C1 160-170 km/kopec nekopec,
KDE sa chválim ?! Chápanie textu Ti robí evidentne problém. použi prekladač, ked nerozumieš slovensky. jeden cvok tu vypisuje, že jazdí s C1 160-170..., t.j. on sa chváli, že píše o zrýchlení cca 10 sekúnd, to je už iba perlička. další exot vychvaľuje Ladu. že 8 sekúnd na 100..., KDE sa chválim JA ?:))) ani sa nečudujem..., dnes je moda vyťahovať sa a robiť zo seba pilotov F1, iba na nette, ale na ceste zavadzať.
Touto cestou bych rad pozadal administratory techto stranek aby peclive promazali komentare tykajicich se tohodle vozu vcetne meho! Projevuji se tady znamky puberty, rozmazlenosti, nezkusenosti, debility nebo jak bych to nazval. Pokud porad neni jasno o ktere strane piseu tak mam na mysli prispevky typu: "zapalte ziguly", "tieto ruske hnoje" apod.. Pisou vam tady hloupe, znudene deti, ktere ABSOLUTNE nedokazi tenhle vuz ohodnotit.. DEKUJI za pochopeni.
No nerad Vas sklamem, ale dnesne auta fakt nemaju iskru..su to elektronikou prespikovane vozitka, kde uz pomaly ani vodica nebude treba. (vid. automaticke parkovanie). Stare auto ma dusu, ma charakter..jasne neda sa to porovnavat v dnesnej dobe ani z ekolog. ani bezpecnostneho hladiska. Ale proste sem tam sa prebehnut na niecom, kde futr nezasahuje TC a ESP, kde je len lanko od mechanickej privery karburatora a mechanicka prevodovka je nieco uzasne....YOUNGTIMER´S 4EVER..... PS: Napr T613 splna este furt kriteria NCAP a leniva teda nie je, A ma aj el. okna...
Asi před 2 lety sem se byl podívat na UA, kde ve vozovym parku asi žiguly vedou a teprve tam sem si řek, že to je kus poctivýho auta. Já bych si ho nekoupil, ale říkat, že to sou sračky je absolutní nesmysl. Kdo říká, že v česku jsou špatný silnice, nechť vyrazí tam a podívá se, co tam tyhle auta absolvujou.
Tato diskuze mi připadá jak z jinéhom světa. Mám tomu rozumět tak, že všechna auta s klimatizací, s elektricky stahovanými okny, šíbry, s ABS, EPS, TCS a pod, s motory elektronicky řízenými o výkonech o kterým se zastáncům Lady ani nezdá, s jízdními vlastnostmi, že se auto nedá ze silnice ani utrhnout, že nestojí ani za to do těchto aut usednout, abychom si nepokazili dojem z fantastické jízdy, kterou nám Lada nabízí?
mali sme vela lad... ale ako prisiel novy passat... tak skoncila radost z jazdy, ten pocit... kto seferoval, vie, nove auta uz nemaju tu iskru, to... nieco. a o dost lepsie sa tam sedelo, take velke kresla, makke :) urcite si ju v buducnosti kupim... ps porovnavane s nasimi byvalymi 2105/53kami okolo rv 1990
Pre vsetkych odbornikov co sa "vyznaju" v lade. Povacsinou su to taky co doteraj jazdili v rosypatej skodovke, diery na podbehoch jak ruka, nahodil na to vyfuk, a mysli si ze ma tuningovy voz. Kym a ked sa rozbehne zisti ze pol oleja nechal pod sebou a ide tu volaco hovorit o zigulakoch. Sak kazdemu jednemu skodovkarovi v zime drkocu zuby a na krizovatke kazdy jeden stoji na plyne aby ason trochu sa tej "teplej vody" dostalo do radiatora, bo kym to tam cez tie ruly dojde to aj vychalde. Rukou si zotieraju zahmlene okna lebo to ani poradne nefuka a to uz nehovorim, po ceste do tatier kolko ich ostalo vyvretych. Lada oproti tomu bola stavana na ruske cesty a neskutocne zimy a ked bolo vonku najvasie teplo a isiel som do kopca na styrke kde skodovak na jednotke sa mi nezohrial viac ako na osemdesiat. To svedci o kvalite. A to uz nehovorim o akceleracii. Skodovky boli atraktivne ked boli vyrobene, bo ine auta neboli na dosah, lady, volgy a tak dalej vladne auta ty antitalent
No tak takový ubohý člověk který používá taková silná slova nepatří nejen na strany internetu, ale ani za volant. Pane anonyme, dobrovolně se vzdejte řidičáku, nebo si vás najdu a uděláme konfrontaci. Jaký máte vůz? Kolik vám je?
2106 je levne a spolehlive auto mel jsem ho asi 5 let nikdy me nezklamala vetsi pozornost potřebuje karoserie je nachilnejši na korozi a ma vetší spotřebu dá se to troch zredukovat výměnou karburatoru a rozdělovače z 2107 a v kombinaci s LPG to nemá chybu jezdil jsem už v hodně autech golfy,renauty, fiaty, oktávky atd. ale uvažuji že si žigula (2107) zase koupím je to nenáročné auto z velice levnými ND a vše si můžu na autě udělat sám.
Lada je nejlepší auto, které jsem kdy měl možnost vlastnit. Příznivci, neváhejte se zaregistrovat na forum.ladaklub.com a lada-forever.wz.cz. Vydrží to, co ostaní auta ani pohledem. Kdo řiká opak, nikdy v tom ani neseděl. Je to krása a síla v jednom. LADA FOREVER. Mimoto, Anonym, co pomlouvá žigula a navíc nenapíše ani přezdívku, natož mail, asi nic neví a chodí si sem léčit mindráky...
Bylo to me prvni vlastni auto. Ted po par letech jsem opet 2106ku zakoupil ale s 1500motorem na LPG. měl jsem hodně aut a VAZ mě nikdy nikde nenechal, oproti GOLF II GTi, Opel Kadett, Subaru Libero, Peugeot 309 a jine plecky...
Komentáře uživatelů k recenzi Lada 2106
Lada
V nasej rodine sme mali troch zigulikov.Kombicko 1200 a dve 1500..vyrastali sme na nich a az na jednu zavadu ked mi zblblo na ceste dobijanie/ stacilo prihnut pliešky na regleri/ sme nikdy nič važne riesit nemuseli.. Dnes ked vidim ako sa mladenci s teplym vodičakom smeju z tychto aut, tak mi je do plaču..
Nevedia si nič vážit a o aute prd vedia..
Pravdou však je po roku 2000 sa situacia s dielmi zmenila a vozili sa sem diely pochybnej kvality takže napr.čapy vydržali max.5000km...to ma v roku 2006 donutilo zmenit uplne auto a zaobstaral si Mazdu 323. S klimou, vynikajucimi sedačkami,perfektnymi jazdnymi vlastnostami.To zvezenie bolo niekde inde..a hlavne aj bezpečnejšie. Predsa len uz v dnešnej dobe naložiť deti do Lady je hazard. Ladu beriem ako krasnu nostalgiu, navrat do mladosti plnej radovanok..😍. Ved asi žiadne ine auto tej doby nedokazalo behom dvoch sekund zmeniť polohu sedačky na ležanie..😇. No myslim ze tie auta majú buducnosť na zrazoch a nedelnom vozeni, ale do velkych miest a dialnice už nie. Ladám zdar😊!
29.12.2017 | 21:30:23 | Hanter | 62.197.243.* Reagovat
Lada 1600
Měl jsem také Ladu 1600 koupenou v prodejne TUZEX v Praze. Auto sloužilo opravdu bez jakékoliv závady dlouhá léta. Tyto modely už byly i lépe ošetřené proti korozi. Po čase jsem nechal zamontovat pohon na LPG. Nádrž byla v kufru a trakční vlastnosti více zatížené nápravy se podstatně zlepšily. Scházela pouze pětistupňová převodovka. Používal jsem v zaměstnání i Ladu 1500, která nebyla tak dobře ošetřená proti korozi a opravdu po třech letech už dveře kvetly. Strojový celek ovšem přežil v pohodě dvě kastle. Je pravda, že dnešní vozy mají daleko lepší jízdní vlastnosti, nižší spotřebu, ale ani zdaleka nedosahují takové spolehlivosti strojového celku. Honza
07.08.2017 | 00:10:59 | Honza | 90.177.248.* Reagovat
Lada 2016 je nejlepší
Zdravím všechny žiguláky..Je mi 19 let a 2 roky jezdím s Ladou 2106(1600) U tohoto auto nejde o žádné ABS,ARS a podobně..Jde o ten vztah k těmto autům a o tu spolehlivost,která se jen tak nevidí u jiných aut.. Kdo nikdy toto auto neřídil,tak nemůže soudit..Minulý rok jsem s ním byl v Chorvatsku bez jediné známky poruchy....Komenty typu Podpálit všechny žiguly si strčte do prdele :D ..Aby vás jednou nějaký takový žigulák nemusel táhnout na laně ,až se vám posere vaše zánovní kára...Nejvíc na tom autu zbožňuju to minimum elektriky,které se v něm nachází..Navíc u žigula si 3/4 věcí opravíte pomocí kleští a šroubováku..Což u nových aut jaksi nehrozí a musíte volat odtah..A o ceně náhradních dílu (2106) se nemá cenu ani zmiňovat..je to obrazně ZADARMO..Auto funguje a poslouchá jak má,zimní starty pro něho nejsou žádný problém..Mám v něm 5-ti stupňovou převodovku ,takže spotřeba okolo 7 litrů a max rychlost okolo 170 tachometrových..Všichni mi říkají,abych toho šrota prodal a koupil si konečně normální auto,ale vždycky se jen pousměju a jedu dál :) Potom mě baví poslouchat sousedy okolo,jak si stěžují kolik peněz dali za opravy svých zánovních Audin,BMW a podobně..Zkrátka bych toto auto nevyměnil za nic na světě..Proč taky ..Nenáročné,svižné,rychlé a hlavně spolehlivé..Má někdo stejný názor ?
01.01.2017 | 16:05:42 | Michal | 79.127.197.* Reagovat
RE: Lada 2016 je nejlepší
...jedu dál..........., ale jen k prvnímu zasněženému kopci kámo:-), jinak pochopitelně auta z dob krále klacky netrpí poruchou elektroniky, protože žádnou neměla, to je celkem logické, ale to platí téměř o všech vozech i ostatních značek s tímto rokem výroby................ vydávat dobovou zaostalost za přednost, to chce hodně hodně odvahy (nebo naivního mládí).
02.01.2017 | 10:40:58 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Lada 2016 je nejlepší
Iba vek Ťa ospravedlňuje...:), neboj nič, vyrastieš z toho a zasmeješ sa na tom..:)) pekný nový rok bez nehôd prajem!!
03.01.2017 | 17:30:13 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Lada 2016 je nejlepší
Jéééj, to akoby som seba počul, keď som mal cca. 20 rokov a vozil sa na otcovej staručkej Octavii SUPER. Všetky tieto názory vydržali do chvíle, pokiaľ sme si nezadovážili moderné auto. Potom som na tie staré autiaky spomínal už len s nostalgiou. V dnešnej premávke by som mal rešpekt sadnúť si za volant takéhoto auta a ísť na dlhšiu cestu. Bezpečnosť okrem pásov nula bodov, predsa len tieto autá patria do minulého storočia. Na druhej strane chápem nadšenie autora z prvého auta, sám som zmýšľal v jeho veku tak isto. Ono časom príde vytriezvenie :-), tak nech slúži!!!!
Pamätaj si, max. rýchlosť ti je pri predbiehaní kamiónu alebo kolíznej situácii na prd. Tá tak zaujíma buď pretekárov, alebo nevybúrených pubertiakov. Caf
07.01.2017 | 16:33:23 | axel | 95.103.175.* Reagovat
Srovnáváte...
....srovnáváte nesrovnatelné!
01.01.2015 | 18:57:52 | H@VNO | 94.113.119.* Reagovat
Moje první
Lada 1600 byla mým prvním autem. Dostal jsem ji na doježdění od otce, do dneška na ni vzpomínám jako na rychlé, silné a přitom pohodlné auto, kterému ani táhlé kopce na dálnici přes Vysočinu nedělaly sebemenší problém. Jezdil jsem s ní několik let pravidelně pracovně mezi Prahou a Slovenskem a nevím, ke kterému z dnešních aut obdobné třídy bych ji přirovnal. Byla ročník 1978, při dodržování tehdy platných rychlostních limitů (90 mimo obec, 110 dálnice) se dalo jezdit za 7 litrů beznínu 96 Super, přitom dvojitý karburátor Weber ji dokázal na 100 doslova vystřelit. Bezva auto.
07.09.2013 | 19:45:46 | Pavel | 83.208.126.* Reagovat
Lada
Zdravim vodicov co ladu mali , alebo soferovali. Po skonceni autoskoly som zacal jazdit na rodinnej lade / 1200 / a zhruba po 10 rokoch prevadzky mozem skonstatovat , ze to bolo slusne auticko na danu dobu / vychadzalo z koncepcie Fiat 124 - rusi upravili kurenie , zosilnili napravy, urcite plechove partie atd. /. Dnes taketo auto nevyhovuje bezpecnost. predpisom a ani ekologickym , ale na druhej strane dnesne auta potlkacaju kreativitu vodica - ASR, ESP atd. , nakoniec to dospeje asi tak , ze do auta si sadnete a ono vas odvezie kam budete potrebovat. Takze na tu dobu to bola celkom dobra kara / preto aj Beres mladsi - preetekar ju sem tam pouziva na pobavenie divakov / za normal peniaz.Dnes je to uz ine a s autom je to takisto ako aj s dalsimi vecami, niekedy ste nesnivali o tom ze telefon budte mat vo vrecku a bud taky maly. Ladaci vzdar.
15.11.2009 | 19:28:12 | hugo Reagovat
Favorit 136 neměl rozhodně 0-100 za 14 s, možná tak na papíře, a spotřeba proti žigulíku s úsporným karburátorem nebyla o moc nižší! Obě tyto auta jsem na rozdíl od vás měl, takže mohu porovnávat. Favorit (a obzvlášť ten první s karburátorem) byl líná mrcha, a to i ve srovnání s Ladou 1200 nebo 1300, se šestnáctistovkou se to nedá srovnat už vůbec, a to bylo Fáčko o 20 let mladší auto! O pohodlí jízdy a kvalitě zpracování radši nemluvím, horší než Favorit už byli jenom jeho předchůdci (Škoda 100-130) a polský Maluch (Fiat 126p). Se žigulem 1600 a karbecem Ozon se běžně dalo jezdit kolem 7-8 litrů, s Favoritem tak o půl litru míň, ovšem žigul byl nesrovnatelně dynamičtější a vždycky fungoval na 100% (na rozdíl od Favouše, ten se sral pořád). Jenom pro vaší info: max. rychlost šestnáctistovky s pětistupňovou převodovkou byla tachometrových 175, to bych z Favorita vyždímal snad jenom při pádu ze skály.
15.11.2009 | 17:08:17 | Jarouš Reagovat
RE: lada2106
Zdravim mate pravdu do dneska na ladu vzpominam mel jsem od typu 2103 az po 2107,ale 2106 byla proste super!!S favoritem to nema cenu vubec srovnavat je to uskakana koza.Niky nezapomenu na cestu z Liberce do Brna jako cestujici na zadnich sedadlech 50km za Prahou jsem mel zablokovanou pater.Takze favorit tak trochu ostuda skodovky.
23.11.2011 | 02:28:59 | lubos | 89.24.220.* Reagovat
RE:
Hm, tak mě by tedy zajímalo, v čem přesně byla Š 130 horší než Favorit, tedy pokud máte vlastní zážitky a jen tak neplácáte... :-) V tomto případě, analogicky k vašim zkušenostem, jsem oba tyto vozy provozoval já a vaše hodnocení rozhodně potvrdit nemůžu.
17.12.2019 | 12:50:32 | gaston | 147.229.73.* Reagovat
RE:
Tak jistě, na škodu 130 neměl, nemá, a nebude mít nikdo. To byla taková konstrukční jednička na světě. Obdivovaly ji miliony lidí po celém světě. Potrubí pod podlahou vozu s vodou tam a vodou zpátky (Od motoru vzadu k chladiči vpředu a zpět) byl opravdový technický unikát. Kufr jako krááááva vepředu byl také nedostižný, a jeho pokračování za zadními sedadly - aby byl nějak využit jalový prostor zde měl skvělý přístup. Otevírání nádrže, k němuž jste potřeboval obě ruce si měla škodovka nechat patentovat. A motor vzadu jen proto, že ve škodě neuměli vyrobit homokinetické klouby pro přední pohon byl také dáván za příklad úžasné trakce při jízdě do kopce. Jen už nijak nikdo nemluvil o cestě zpátky, tedy z kopce. No ono nebylo o čem, že. Brzdila celá rodina, protože přední nezatížená náprava nestíhala... Dobré také bylo, že škodovka se vařila jak v zimě, tak v létě - toť opravdová kuriozita. Máte pravdu, favorit na ni neměl v ničem. On byl totiž úplně normální auto.
17.12.2019 | 13:43:34 | | 89.176.46.* Reagovat
No neviem ci akceleracia okolo 16 s v najlepsom pripade a max.rychlost skutocna! okolo 154 km/h bola na objem 1600 cm nejaky zazrak:o))Len pre porovnanie favorit 136 L zrychlil za 14,1 a mal neporovnatelnu spotrebu..aj ked 2106ka bola pohodlnejsia.to treba priznat a rocnikovo starsia..ale mala o 300 vacsi objem..a nesmie sa zabudat na to podstatne..nebyt Fiatu 124 ..nijaka Lada neexistuje!!
26.10.2009 | 21:58:54 | Reagovat
božínku
Mě se to snad zdá..Jo, měl jsem tento vehikl, krátce po revoluci(1600), a jsem rád, že ty doby jsou dávno pryč..Pochopte, že moderní auta jsou uplně jinde a toto s tim nelze ani v nejmenším rovnat...
19.02.2009 | 08:41:26 | Reagovat
atex- vyser sa na nich, okrem schade v živote nič nevyskúšali, nevedia čo to je pohnúť sa s poriadnym piskotom od zadnej nápravy z križovatky a nechať tam ostatných s predohrabmi vyvalenými a zaprášenými zo zmesi prachu, štrku a spálenej gumy :mrgreen: ťažko vysvetliť, kto sa nezviezol aspoň v žige slušného stavu nepochopí... a to s tou iskrou je pravda, ak to už je spi alebo mpi, nedajbože môže byť aj gdi už to nieje ono, karbec je karbec, presné žigulácke radenie, obrezaný filter pre lepší zvukový efekt na 2 klapku a zadný náhon, ach.... niečo parádne, už nech je teplo a letné výlety na žigeee hahaha
19.02.2009 | 02:22:17 | Puhi Reagovat
lada 2106
Ja som mal ladu 1500, kompletne som ju prestaval na 1600. Taktiez som do nej namontoval motor 1600 po GO, 5-stupnovu prevodovku z nejakeho fiatu a nemal na mna ziadny favorit ci felicia. Max-175km [keby mal moj tachometer cisla nad 180 rucicka by zastavila niekde na 220. Ukazoval viac o 40, ale 175 dal subezne jazdiaci s BMW 728. DAVNO SOM JU BOHUZIAL PREDAL ALE MOJIM SNOM JE POSTAVIT LADU 1600 KTORA DOSIANE 200KM/H [+421908713596]
30.11.2008 | 21:55:22 | brco px Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 22:55:56 | âîň ńńűëęŕ | 37.212.48.*
jiskra
to neni pravda ked uz hovorite o tej jiskre, zo starsich aut je to mozno honda crx, mercedes piano, a podobne je ich plno ale urcite nie zigulak :D a v dnesnej dobe ma iskru hocijaka nizsia trieda, cez vikend som mal pozicany novy civic s "posratou" jednasestkou vtec a bola to parada, auto som nechcel vratit z ruky vecer
17.09.2008 | 08:37:13 | jan jiskra Reagovat
Jiskra
Jak už tady kdosi napsal....to něco co mi u "nových" aut schází je ta pověstná jiskra...duše..nebo jak to chcete nazvat....á propos..co bylo u aut ze 60,70 nebo začátku 80let 10let stáří?? Nic...jen trošku ojetější auto..dnes se auto začíná sypat těsně před doplacením 5letého leasingu. Naopak...minimum elektroniky není na škodu...90% "záhadných" závad u ojetých aut má na svědomí stará elektroinstalace.Navíc trh s youngtimery začíná směle bujet....koupě zachovalého youngtimeru = jediná ojetina která na ceně neklesá
16.09.2008 | 21:13:52 | KubikCv Reagovat
ANONYM NAPSAL
ZAPALME VŠECHNY ŽIGULY!!!
JAK TOHLE VŮBEC MŮŽEŠ ŘÍCT ? SEDĚL SI NĚKDY V NĚJAKÉM ? SVEZL SES V NĚM ? JÁ HÁDÁM ŽE NE
____________________________________________________
Rad bych jeste odpovedel na tento prispevek:
ani vlastnim tento uzasny vuz 4. rok, stovku mam za 8 vterin, v zatackach jsem zatim nemel problemy skoro s zadnym seriovym vozem na ceske silnici. Ted se ukaz ty mamincin mazanku a pouc mne prosim..
16.09.2008 | 20:28:55 | Atex Reagovat
RE: v puberte si akurát tak Ty..., máme tu cvoka, čo jazdí s C1 160-170 km/kopec nekopec,
Ty zase pre zmenu z 0 na 100 za 8 sekund....
keby som ten ruský zázrak nevyskúšal, aj Ti uverím.
bolo to zastarané už v čase výroby.
16.08.2015 | 17:39:49 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: v puberte si akurát tak Ty..., máme tu cvoka, čo jazdí s C1 160-170 km/kopec nekopec,
No hlavně že tady máme Vás, Luboši. To jen k tomu "cvokovi". Nemyslíte, že lidé mají svůj vlastní rozum, a nepotřebují tady někoho jako jste vy, kdo je bude třídit na cvoky a ostatní ? Nejsem tady sice dlouho, ale Vaše přítomnost zde působí díky vašemu sebechvastounství docela rušivě.
16.08.2015 | 20:24:30 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: v puberte si akurát tak Ty..., máme tu cvoka, čo jazdí s C1 160-170 km/kopec nekopec,
KDE sa chválim ?! Chápanie textu Ti robí evidentne problém. použi prekladač, ked nerozumieš slovensky.
jeden cvok tu vypisuje, že jazdí s C1 160-170..., t.j. on sa chváli, že píše o zrýchlení cca 10 sekúnd, to je už iba perlička.
další exot vychvaľuje Ladu. že 8 sekúnd na 100..., KDE sa chválim JA ?:)))
ani sa nečudujem..., dnes je moda vyťahovať sa a robiť zo seba pilotov F1, iba na nette, ale na ceste zavadzať.
16.08.2015 | 23:17:14 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
To Admin!
Touto cestou bych rad pozadal administratory techto stranek aby peclive promazali komentare tykajicich se tohodle vozu vcetne meho! Projevuji se tady znamky puberty, rozmazlenosti, nezkusenosti, debility nebo jak bych to nazval. Pokud porad neni jasno o ktere strane piseu tak mam na mysli prispevky typu: "zapalte ziguly", "tieto ruske hnoje" apod.. Pisou vam tady hloupe, znudene deti, ktere ABSOLUTNE nedokazi tenhle vuz ohodnotit.. DEKUJI za pochopeni.
16.09.2008 | 20:23:49 | Atex Reagovat
RE: Nestacim s adivit
No nerad Vas sklamem, ale dnesne auta fakt nemaju iskru..su to elektronikou prespikovane vozitka, kde uz pomaly ani vodica nebude treba. (vid. automaticke parkovanie). Stare auto ma dusu, ma charakter..jasne neda sa to porovnavat v dnesnej dobe ani z ekolog. ani bezpecnostneho hladiska. Ale proste sem tam sa prebehnut na niecom, kde futr nezasahuje TC a ESP, kde je len lanko od mechanickej privery karburatora a mechanicka prevodovka je nieco uzasne....YOUNGTIMER´S 4EVER..... PS: Napr T613 splna este furt kriteria NCAP a leniva teda nie je, A ma aj el. okna...
13.03.2008 | 10:09:36 | eyo Reagovat
RE: Nestacim s adivit
aj sa nestačím divit, Tatra 613...!!!:)), ach bože, dobre som sa zasmial.
16.08.2015 | 17:35:59 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
Asi před 2 lety sem se byl podívat na UA, kde ve vozovym parku asi žiguly vedou a teprve tam sem si řek, že to je kus poctivýho auta. Já bych si ho nekoupil, ale říkat, že to sou sračky je absolutní nesmysl. Kdo říká, že v česku jsou špatný silnice, nechť vyrazí tam a podívá se, co tam tyhle auta absolvujou.
01.03.2008 | 19:46:03 | TIBI Reagovat
na tieto ruske hnoje su najlepsie zapalky a benzin
01.03.2008 | 17:59:18 | Reagovat
Nestačím se divit
Tato diskuze mi připadá jak z jinéhom světa. Mám tomu rozumět tak, že všechna auta s klimatizací, s elektricky stahovanými okny, šíbry, s ABS, EPS, TCS a pod, s motory elektronicky řízenými o výkonech o kterým se zastáncům Lady ani nezdá, s jízdními vlastnostmi, že se auto nedá ze silnice ani utrhnout, že nestojí ani za to do těchto aut usednout, abychom si nepokazili dojem z fantastické jízdy, kterou nám Lada nabízí?
20.05.2007 | 07:48:41 | Ivoš Reagovat
hm...
mali sme vela lad... ale ako prisiel novy passat... tak skoncila radost z jazdy, ten pocit... kto seferoval, vie, nove auta uz nemaju tu iskru, to... nieco. a o dost lepsie sa tam sedelo, take velke kresla, makke :) urcite si ju v buducnosti kupim... ps porovnavane s nasimi byvalymi 2105/53kami okolo rv 1990
20.05.2007 | 01:41:16 | lada Reagovat
for all S 105M
Pre vsetkych odbornikov co sa "vyznaju" v lade. Povacsinou su to taky co doteraj jazdili v rosypatej skodovke, diery na podbehoch jak ruka, nahodil na to vyfuk, a mysli si ze ma tuningovy voz. Kym a ked sa rozbehne zisti ze pol oleja nechal pod sebou a ide tu volaco hovorit o zigulakoch. Sak kazdemu jednemu skodovkarovi v zime drkocu zuby a na krizovatke kazdy jeden stoji na plyne aby ason trochu sa tej "teplej vody" dostalo do radiatora, bo kym to tam cez tie ruly dojde to aj vychalde. Rukou si zotieraju zahmlene okna lebo to ani poradne nefuka a to uz nehovorim, po ceste do tatier kolko ich ostalo vyvretych. Lada oproti tomu bola stavana na ruske cesty a neskutocne zimy a ked bolo vonku najvasie teplo a isiel som do kopca na styrke kde skodovak na jednotke sa mi nezohrial viac ako na osemdesiat. To svedci o kvalite. A to uz nehovorim o akceleracii. Skodovky boli atraktivne ked boli vyrobene, bo ine auta neboli na dosah, lady, volgy a tak dalej vladne auta ty antitalent
26.03.2007 | 23:16:59 | for all S 105M Reagovat
lady lada
No tak takový ubohý člověk který používá taková silná slova nepatří nejen na strany internetu, ale ani za volant. Pane anonyme, dobrovolně se vzdejte řidičáku, nebo si vás najdu a uděláme konfrontaci. Jaký máte vůz? Kolik vám je?
Typuju, že máte Škoda 105 rez, a je vám sotva 14
Lada je lada a to nikdo zpochybňovat NEBUDE!!!!!
12.01.2007 | 21:20:58 | ladalover Reagovat
dobre a spolehlivé
2106 je levne a spolehlive auto mel jsem ho asi 5 let nikdy me nezklamala vetsi pozornost potřebuje karoserie je nachilnejši na korozi a ma vetší spotřebu dá se to troch zredukovat výměnou karburatoru a rozdělovače z 2107 a v kombinaci s LPG to nemá chybu jezdil jsem už v hodně autech golfy,renauty, fiaty, oktávky atd. ale uvažuji že si žigula (2107) zase koupím je to nenáročné auto z velice levnými ND a vše si můžu na autě udělat sám.
02.01.2007 | 19:13:00 | proital Reagovat
Zarsaný anonymy
toto auto je můj sen a jestli to někdo chce krytizovat tak ať se pod to podepíše
29.11.2006 | 23:13:49 | Krtek Reagovat
Lada - není auto
Já jsem v té sračce jel a nic horšího jsem ještě nezažil. Děs,běs a utrpení! Auto bes serva není auto vi rusofilní trotlové.
31.10.2006 | 12:42:34 | Reagovat
RE: Lada - není auto
ty idiote zasranej přetan se srát do spolehlivých ruskách aut.
16.08.2015 | 17:12:13 | esenbak | 94.127.128.* Reagovat
LADA FOREVER
ANONYM NAPSAL
ZAPALME VŠECHNY ŽIGULY!!!
JAK TOHLE VŮBEC MŮŽEŠ ŘÍCT ? SEDĚL SI NĚKDY V NĚJAKÉM ? SVEZL SES V NĚM ? JÁ HÁDÁM ŽE NE
16.10.2006 | 11:29:00 | MARCEL 07 Reagovat
LADA
Lada je nejlepší auto, které jsem kdy měl možnost vlastnit. Příznivci, neváhejte se zaregistrovat na forum.ladaklub.com a lada-forever.wz.cz. Vydrží to, co ostaní auta ani pohledem. Kdo řiká opak, nikdy v tom ani neseděl. Je to krása a síla v jednom. LADA FOREVER. Mimoto, Anonym, co pomlouvá žigula a navíc nenapíše ani přezdívku, natož mail, asi nic neví a chodí si sem léčit mindráky...
09.07.2006 | 16:34:07 | Jelen Reagovat
ZAPALME VŠECHNY ŽIGULY!!!
13.04.2006 | 10:18:21 | Reagovat
Bylo to me prvni vlastni auto. Ted po par letech jsem opet 2106ku zakoupil ale s 1500motorem na LPG. měl jsem hodně aut a VAZ mě nikdy nikde nenechal, oproti GOLF II GTi, Opel Kadett, Subaru Libero, Peugeot 309 a jine plecky...
21.06.2005 | 08:29:40 | spunt Reagovat
Jak todle mohl někdo vůbec vypustit na svět,vždyť to je spíš recese a ne pravda! A nebo Sci Fi
01.06.2005 | 20:28:57 | Reagovat
voe
31.05.2005 | 22:07:23 | krakatit Reagovat