Rok výroby:1978Typ motoru:1600Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:65 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?28 letPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:27. 3. 2006
Po 50000 km se vysypala vodní pumpa (oprava za 2 hod. hotová, cena nové vodní pumpy 650 Kč).
Benzínová pumpa občas prosakuje.
Jinak je auto bezúdržbové.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mě nikdy nikde nenechalo, a i když byly problémy, daly se lehce vyřešit. Opravy člověk zvládne sám. Díly jsou velmi levné.
Jezdí i na naftu, přestože je to benziňák. To jsem osobně vyzkoušel, když jsem ji omylem natankoval. (auto mělo akorát menší výkon a hůř startovalo, jinak ok).
Dá se dobře dělat tuning, je spolehlivé.
Musí se s ním umět zacházet a chovat se k němu jako ke kámošovi.
Ak ma pamäť neklame, žigulíky boli robené v licencii od Fiatu. Z doby, keď Fiat ešte nebol nadávka.../ospravedlňujem sa citlivejším povahám/. Inak, Lada ma zábavné jazdné vlastnosti. Hlavne na snehu a poľadovici. Inak, asi posledné poctivé plechy.
Souhlasím plně s vaším názorem. Lada je prostě lada. Tento rok v létě pojedu právě s modelem o kterém píšu do afriky a bude to cesta okolo 7000km. V náročných podmínkách. Autu věřím, i když je skoro 30 let staré. Bude se sice muset poladit a připravit, ale vím, že to zvládne.
Je vidět že ste nikdy neměl Žigulíka. Mám už čtvrtého a jiné auto snad ani nechci. Jak někdy nadáván, tak bych nikdy neměnil. Jedna zkušenoct nadevše. Cesta Praha - Bratistava - Ždiar- Osvětim a zpět. 2000 km za dva dny, 350kg nákladu a bez jediného zaváhání a to v zimě. Kdo nezažije, neuvěří!!!
Nezbývá než žasnout, ten motor z r.1978 je snad hybridní, na elektrickou energii a na vodík jste ho nezkoušel? Pro zápis do knihy rekordů a kuriozit by to pomohlo. Omlouvám se ale jsem trochu skeptik k 28let starému Žigulíku.
Komentáře uživatelů k recenzi Lada 2106
Rus z Talianska
Ak ma pamäť neklame, žigulíky boli robené v licencii od Fiatu. Z doby, keď Fiat ešte nebol nadávka.../ospravedlňujem sa citlivejším povahám/. Inak, Lada ma zábavné jazdné vlastnosti. Hlavne na snehu a poľadovici. Inak, asi posledné poctivé plechy.
20.07.2008 | 17:32:36 | ľuboš Reagovat
no jo, ruskej stroj
Ten sežere snad i svíčkovou s knedlíkem.
20.07.2008 | 13:43:36 | Reagovat
souhlas s kubikem
Souhlasím plně s vaším názorem. Lada je prostě lada. Tento rok v létě pojedu právě s modelem o kterém píšu do afriky a bude to cesta okolo 7000km. V náročných podmínkách. Autu věřím, i když je skoro 30 let staré. Bude se sice muset poladit a připravit, ale vím, že to zvládne.
12.01.2007 | 21:11:59 | ladalover Reagovat
neznalec
Je vidět že ste nikdy neměl Žigulíka. Mám už čtvrtého a jiné auto snad ani nechci. Jak někdy nadáván, tak bych nikdy neměnil. Jedna zkušenoct nadevše. Cesta Praha - Bratistava - Ždiar- Osvětim a zpět. 2000 km za dva dny, 350kg nákladu a bez jediného zaváhání a to v zimě. Kdo nezažije, neuvěří!!!
08.01.2007 | 22:14:49 | kubik Reagovat
úžas
Nezbývá než žasnout, ten motor z r.1978 je snad hybridní, na elektrickou energii a na vodík jste ho nezkoušel? Pro zápis do knihy rekordů a kuriozit by to pomohlo. Omlouvám se ale jsem trochu skeptik k 28let starému Žigulíku.
29.03.2006 | 08:13:52 | karel N. Reagovat