Recenze Mazda 626 DITD
“Kvalitní nenápadné auto.”

Autor recenze: leoš (33 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:2.0 TD Stav km při koupi:48 000 km Stav km nyní:75 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 26. 6. 2005

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: 626 2.0i GE

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Jediná porucha: odešlo čidlo ABS u kola.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Velice dobrý podvozek , dobře sedí v
zatáčkách. Velice nízká spotřeba 6L na 100 a to jezdím svižně.

Nedávejte do motoru 2.0DITD plnou syntetiku, ta je do benziňáku, to Vám řekne každý dobrý motorář. Stačí polosynt. a častěji měnit. Kufr je větší, než u kulaté 626 , přístojovka oproti předchozímu modelu je bez nápadu strohá, ale nikde nevrže. Osvětlení hodin v noci oslňuje.

Tažné zařízení je do 1500kg takže super.

Koroze? Na to zapomeňte ani kulatá mi za 13 let nezačla.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 626

Vložit komentář

good choice :)

Nazdar koupil jsem ji v 2,0DiTD 74Kw ,měla na tachometru 154t km a v mazde jsem pak zjistil ze pred tremy lety tam byla naposledy se 180t km :)) takze pocitam ze mela teda minimálne o 100 tisic stoceny tachometr smerem dolu.Ted mi ukazuje tachometr pres dvěstě tisíc takže reálně má asi tak 300 :)) ale jezdí pořád stejně a bez chybičky.Olej to vůbec nechce :)) a spotřebu potvrzuji,že se pohybuje reálně kolem 6 litrů nafty a v zimě to bude tak o litr víc jinak pohodička.Vůz neměl žádnou vážnou závadu .Pouze bežné servisní výměny kotoučů,spojky a tlumičů,rozvodů a zase jezdí spolehlivě i té největší zime startuje jako mazda hned napoprvé.ND jsou samozřejmě dražší ale podle mě uplně srovnatelné s oktávií,která je v lecčems dražší na servis :) Korodovat mi začla po dvou zimách strávených pod širým nebem na zadních lemech blatníků.Holt kdo jí má garážovanou tak mu vydrží déle brz koroze.Ještě jsem nenašel auto,co by přečkalo dvě zimy bez začínající koroze,ale to je asi dané stářím vozu...Rozhodování o dalším následujícím voze je velmi těžké,jelikož ten komfort a spolehlivost se hledá těžce u jiných značek....

20.03.2010 | 21:37:12 | recyklouš Reagovat

DiTD

Dovoluji si nesouhlasit s kvalitou motoru.Moje 626 má sice na tachometru 138000km ale nedělám si iluze.Odhaduji,že má min. o 100000km víc.Není to sice žádné letadlo ale mě nevezme ani kapku oleje.Dávám polosyntetiku,tak jak je nalita na max.rysku,tak jde po 10000km z maximální rysky ven.S korozí také nemám nejmenší problém.Po celém autě není jediný,ani ten nejmenší puchýřek.

16.03.2008 | 11:45:30 | tomis Reagovat

Koroze

Koroze je bohužel právě častým návštěvníkem karoserie mazdy.Kdyz sem ji sháněl kazdá druhá koroze lemů .-(. Sehnal sem docela slušný kousek ,ale spodek byl také pěkně orezlý,protože mazda ještě v roce1999 meznala ochranný nástřik spodku. A k těm hodinám - vnoci nic moc nesvítí a když tak se da ztlumit, ale osvětlení je jinak bídné, špatně prosvětlené a některé ovladace projistotu nesvití vůbec.

13.01.2007 | 20:09:19 | Petr Reagovat

Diesel nebrat

Obecně je známo, že motor 2.0 TD odejde do 150.000km, me se to jen potvrdilo!!! Bohužel!

18.08.2006 | 11:05:21 | Marek Reagovat

RE: Diesel nebrat - pán měl smůlu.

Obecně je známo, že motory mazda 2.0 td najedou v pohodě 400 - 500000 km. záleží na řidiči. Znám řidiče, kteří jsou schopni zničit jakýkoli motor během krátké doby. Jsem automechanik a řemeslo dělám přes 40 let. Moje specializace jsou právě diesel motory.

27.02.2013 | 23:22:32 | LEVAP  | 88.83.169.* Reagovat

RE: Diesel nebrat

Já mám 2,0 td a mám 280 000 a pořád šlape jak hodinky :)

25.01.2019 | 18:34:45 | Chris  | 90.179.55.* Reagovat