Rok výroby:2003Typ motoru:2148Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:138 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?58 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:21. 12. 2008
Jsem majitelkou vozu VITO 115 CDI. Auto bylo registrováno 17. 12. 2003, ale já jsem jej koupila 13. 2. 2004 u firmy RENÉ v H. Králové. Proč? Protože mi v Praze v té době přišli obchodníci ve firmě Mercedes namyšlení a když nejste celebrita tak je obtěžujete. Už 3. 3. 04 jsem v servisu uvedla, že auto špatně startuje a byla mi dobita baterie. Dne 8. 3. 04 už jsem si zakoupila k povinné výbavě ještě startovací kabely. 17. 3. 04 opět bez startu. 11. 4. 04 si neškrtlo ani dálkové ovládání, abych mohla vyndat startovací kabely, které byly uvězněny v autě. Dne 28. 4. 04 jsem musela přespat ve Vídni, odkud jsem nemohla odjet – nenastartovala jsem. Jak se to stávalo? Zcela pravidelně po dvou dnech tzn. po 48 hodinách odpočinku auto nestartovalo. Samozřejmě, že jsem si auto pořídila na přepravu z bodu A do bodu B, ale při koupi mě zapomněli jaksi upozornit, že se s nim musí stejně jako s pejskem několikrát denně jezdit – proběhnout. Takže jsem 10. 5. 2004 napsala reklamaci – vrácení vozu. Udělali ze mě úplnou káču, která si po našminkování v autě nevypne kabinové světlo….a to prý může vybít baterii. No tak to by musela být lampa jako ….. Neuspěla jsem v Hradci, napsala jsem do Německa a jaké bylo moje překvapení když odpověď přišla z Varšavy a česky. Jaká? Autu nic není, prostě se vybíjí. Koupila jsem silnější baterii. Ta nejsilnější tam nejde, protože je pod sedačkou řidiče a nevejde se tam. Od té doby mi občas svítí airbag u spolujezdce, nebo kontrolka nějaké žárovičky. Ale já jsem si říkala: hlavně, že na mě neprší a nefouká. Momentálně řeším zničený motor. Byla jsem u jeho rozebírání a v jednom válci byl kroužek „nabušený“ úplně napovrch a zničený a třetí válec byl prasklý. Servisní prohlídky dodržuji. Můj interval výměny oleje od počátku je 35-37. tisíc km. Což se mi zdálo dost. Tak jsem se rozhodla postarat se o svého „macíka“ lépe. Po 24. tisících ujetých km od poslední výměny oleje jsem si dovolila vyměnit olej – svépomocí. Při 138.000 km jsem na dálnici zažila proměnu mého VITA na traktor. Motor začal neuvěřitelně tlouct a ztratila jsem rychlost. Před rozebíráním motoru, jsem ještě požádala mechanika, aby olej zkontroloval a bylo ho tolik kolik ho má být. Prodejce v H. Králové mi nabídl motor za 220.000,- Kč s odečtením 70.000,- Kč za ten můj (ceny bez DPH). Nemyslíte, že když si přidám budu mít v dnešní době celkem zánovní auto z Německa? Připadám si skutečně jako …. nebudu sprostá, ale v tomto obchodě, kde si muži věci vyříkávají otevřeně se jaksi necítím. Na to, aby mě v servisu brali vážně bych se asi musela nechat přeoperovat a to si teda raději za ty peníze koupím jiné auto. Takže pánové máte někdo zájem o tento výstavní kus?
Dobrý den? Mám pár dotazů. Koupila jste auto jako nové? Chodíte a chodilajste vždy do autorizovaného servisu když se mělo? Jestliže ano, vstahuje se na vás záruka mobility. Vše musí zaplatit mercedes! Je to jejich vina = zmetek z výroby. Soudit se soudit se. Má stejnou zkušenoust s Renault Espace. Na dálnici ve Franciji mi shořel na plech. Po tahanicích mi zaplatili new auto. Auto bylo po záruce, ale vždy jsem chodil na prohlídky jak jsem měl :-)
Dobrý den Pokud mohu doporučit opraváře , sice s Olomouce ,ale nebudete sama kdo za ním jezdí až s Prahy. GO motoru se zárukou kolem 60.000,-Kč moje zkušenost. take mi tam něco klepalo a po ujištění 3 mechanikú že to nic není jsem zustal s proraženým blokem. Tel.724110307
Ano presne tak zlaté staré časy... už skončili a nastali nové - od roku 2004 sa začali do dieslových motorov cpať povinne filtre pevných častíc a už to bude len horšie. Nuž niektorý motor vydrží dlhšie niektorý kratšie. Podľa môjho odskúšania motory s vyšším obsahom vydržia len oniečo dlhšie ako tie s nišším. Samozrejme, že nič nevydrží večne, ale od motorov s filtami(DPF) už nečakajte že vydržia cez pol milióna km. A to s tým vybíjaním batérie poznám tiež do 48 hodín... treba odpojiť žhaviče od žhaviaceho relé a do zimy je pokoj. :) Ani v mercedesi na slovensku mi nevedeli povedať kde je problém diagnostika nič neukazuje, tak je všetko v absolútnom poriadku. Aj výrobca chce docieliť aby sa viac kupovali "nové" autá!
Ono nieje dpf ako dpf.. nemci majú prevažne vypalovanie naftou bez aditív, francuzi vyuzivaju aditivum pre znizenie teploty pri ktorych sa sadze spaluju a tym aj ucinnejsie vypalenie.
Pokial sa s autom vyslovene nejazdi čisto mesto tak jeho zivotnost je cez 250 000km! mam to overene na dvoch svojich autach citroen 2.2 hdi Fap,
Komentáře uživatelů k recenzi Mercedes-Benz Vito
Tak, tak.Reklamovat, nebo rovnou shodit ze skaly, krama hnusnyho.
12.07.2009 | 16:31:30 | jamieson Reagovat
Info
Dobrý den?
Mám pár dotazů. Koupila jste auto jako nové? Chodíte a chodilajste vždy do autorizovaného servisu když se mělo? Jestliže ano, vstahuje se na vás záruka mobility. Vše musí zaplatit mercedes! Je to jejich vina = zmetek z výroby. Soudit se soudit se.
Má stejnou zkušenoust s Renault Espace. Na dálnici ve Franciji mi shořel na plech. Po tahanicích mi zaplatili new auto. Auto bylo po záruce, ale vždy jsem chodil na prohlídky jak jsem měl :-)
18.01.2009 | 15:52:56 | bufan1 Reagovat
Dobrý den Pokud mohu doporučit opraváře , sice s Olomouce ,ale nebudete sama kdo za ním jezdí až s Prahy.
GO motoru se zárukou kolem 60.000,-Kč
moje zkušenost. take mi tam něco klepalo a po ujištění 3 mechanikú že to nic není jsem zustal s proraženým blokem.
Tel.724110307
10.01.2009 | 11:34:27 | Tom Vito 2.3 TD Reagovat
teda to je ale nářez mam taky Mercedes ale W124 a ani po 800000km s nim nebylo tolik problemu zlaty stary Mercedsy.
29.12.2008 | 13:40:10 | Honza Reagovat
RE:
Ano presne tak zlaté staré časy... už skončili a nastali nové - od roku 2004 sa začali do dieslových motorov cpať povinne filtre pevných častíc a už to bude len horšie. Nuž niektorý motor vydrží dlhšie niektorý kratšie. Podľa môjho odskúšania motory s vyšším obsahom vydržia len oniečo dlhšie ako tie s nišším. Samozrejme, že nič nevydrží večne, ale od motorov s filtami(DPF) už nečakajte že vydržia cez pol milióna km. A to s tým vybíjaním batérie poznám tiež do 48 hodín... treba odpojiť žhaviče od žhaviaceho relé a do zimy je pokoj.
:)
Ani v mercedesi na slovensku mi nevedeli povedať kde je problém diagnostika nič neukazuje, tak je všetko v absolútnom poriadku.
Aj výrobca chce docieliť aby sa viac kupovali "nové" autá!
09.05.2012 | 21:19:03 | Bugy | 178.40.235.* Reagovat
RE: DPF
Ono nieje dpf ako dpf.. nemci majú prevažne vypalovanie naftou bez aditív, francuzi vyuzivaju aditivum pre znizenie teploty pri ktorych sa sadze spaluju a tym aj ucinnejsie vypalenie.
Pokial sa s autom vyslovene nejazdi čisto mesto tak jeho zivotnost je cez 250 000km! mam to overene na dvoch svojich autach citroen 2.2 hdi Fap,
P.S jedno má už 406 000km bez zásahu do motora
28.04.2014 | 11:48:14 | Miro | 178.143.165.* Reagovat