Vyklepané čepy spodních ramen přední nápravy (70 000 km), ostřikovač zadního skla (nefunguje dodnes, neřeším, není vůbec potřeba)
Jinak běžná údržba, v 90 tisících rozvody u značky (cca 8500 Kč) a kvalitní svíčky Denso Iridium cca 3000(!) Kč. Olej poctivě po 15 tis.-dříve 5W40 nyní zkouším polosyntetiku 10W40...Problémy s klepáním ventilů zastudena, proto to laborování s olejem.
Více průběžně na http://auto.mysteria.cz
Hodnocení a zkušenosti s autem
Spolehlivé auto s dobrými jízdními vlastnostmi, velký přenos hluku od kol dovnitř vozu, příliš účinný posilovač řízení,mizerná a předražená servisní síť-doporučuji značkový servis jen v nutných případech (rozvody, diagnostika poruchy) vše ostatní lze podstatně levněji pořídit u dobrých "neznačkových" servisů.
Ja mám Volvo S40, r.v. 1999, je to to isté, čo Carisma. V manuáli som sa dočítal, že klepanie ventilov za studena "ist ganz normal" teda úplne normálne, dokonca ak voz stojí dlhú dobu a potom sa naštartuje, môže sa tento jav prejavovať aj prvých 15 minút činnosti motora, vtedy ho netreba vytáčať nad 3000 ot./min. Olej dávam 10W/40. Takto to píšu v manuáli k autu, takže to laborovanie s olejom je asi zbytočné - treba sa len voziť !!!
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Carisma
náhradné diely
náhradné diely vôbec nie sú drahé len treba vediet nakupovat na správnom mieste.
09.02.2007 | 14:11:11 | Bodorovic Reagovat
Klepanie ventilov...
Ja mám Volvo S40, r.v. 1999, je to to isté, čo Carisma. V manuáli som sa dočítal, že klepanie ventilov za studena "ist ganz normal" teda úplne normálne, dokonca ak voz stojí dlhú dobu a potom sa naštartuje, môže sa tento jav prejavovať aj prvých 15 minút činnosti motora, vtedy ho netreba vytáčať nad 3000 ot./min. Olej dávam 10W/40. Takto to píšu v manuáli k autu, takže to laborovanie s olejom je asi zbytočné - treba sa len voziť !!!
28.05.2006 | 19:55:22 | Reagovat