Rok výroby:1985Typ motoru:1489/E15Stav km při koupi:165 000 kmStav km nyní:305 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:18. 9. 2006
Běžná údržba nic zásadního ve 275 000 vyšší spotřeba oleje, ale nové kroužky a gufírka ventilů to dali zase do pořádku.
Oprava startéru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velmi spolehlivý pohodlný a rychlí vůz, z nadčasovým interiérem. Musím podotknout ze jsem vlastnil třídveřovou verzi která měla interier v černo modé. Skvělé jízdní vlastnosti a velmi malá spotřeba. Jezdil jsem sním jak krátké tak dlouhé (někdy i 4000km za týden) tratě měl vinikající dlouhou převodoku kterou oceníte zejména na dálnicích kombinovanou z velmi pružným motorem.
Musím dodat je to škoda že se vyraběl jen do 1986. Komfotrem a i výkonem se vyrovnal autům o deset let mladším. Už ho nemám a občas se mi poněm zasteskne.
Zdravim, Mám Cherryho od roku 90, když jsem ho přivezl z německa, vlastnim 3 dveřovou verzi s 1.5 turbo motorem a sportovní ůpravou trojramenný volant interiér v černo modré barvě se sportovně anatomickými sedadly, sportovní práhy + křídlo + hliniková kola, vše originál, mám najeto 320 tisíc a motor šlape stále jako hodinky. Měnil jsem akorát uhlíky ve starteru a ložiska v alternátoru a na zadní nápravě. Jinak jen jezdim. A maximální spokojenost. Na dálnici si to troufne i 200 km/h a to není žádný problém. Prostě je to můj mazel....a dobrý sluha :)
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Cherry
nissan
ahoj taky mám cherry rv 86 a motot patnáctistovku konečně jeden rozumnej člověk kterej něco napsal o tomhle autěp PETR z Děčína
29.06.2007 | 10:13:22 | PĚŤA Reagovat
Nissan CHERRY
Zdravim, Mám Cherryho od roku 90, když jsem ho přivezl z německa, vlastnim 3 dveřovou verzi s 1.5 turbo motorem a sportovní ůpravou trojramenný volant interiér v černo modré barvě se sportovně anatomickými sedadly, sportovní práhy + křídlo + hliniková kola, vše originál, mám najeto 320 tisíc a motor šlape stále jako hodinky. Měnil jsem akorát uhlíky ve starteru a ložiska v alternátoru a na zadní nápravě. Jinak jen jezdim. A maximální spokojenost. Na dálnici si to troufne i 200 km/h a to není žádný problém. Prostě je to můj mazel....a dobrý sluha :)
08.01.2007 | 19:54:10 | Reagovat