Recenze Nissan Maxima QX A32, 3,0 V6
“lepsie auto som nemal ako je MAXIMA!”

Autor recenze: letrich (29 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:2988 Stav km při koupi:318 500 km Stav km nyní:324 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 26. 4. 2011

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Escort 1,6 zetec

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto nemalo žiadné problémy čo sa tyka jeho funkčnosti! Okrem toho že som musel po príchode domov z Nemecka , odkial som si ho doviezol vymeniť tzv. pletenec na výfuku. Veď po desiatich rokoch sa ani nečudujem :-). Ďalšiou vymenou v blizkej budúcnosti t.j. 2-3mes. budú predné ramena, tiež sú ešte pôvodné (324000km) .


Hodnocení a zkušenosti s autem

Moje skúsenosti sú len kladné , nikdy predtým som nepočul taký kultivovaný a velmi tichý chod 200 konového trojlitra . pri volnobehu ho sotva pocut akoby bežal iba ventilator :-) Olej od vymeny do vymeny možno tomu nebudete verit ale netreba dolievat aj ked ma 324000km. čo sa týka jazdných vlastností je Maxima úplne perfektná až na tie naše cesty :-( o zrýchlení ani nehovorím , fantázia ked chcem niečo predbehnut tak bez vahania ho predbehnem lebo nemusim sa báť či to stihnem a či tým niekoho neohrozím . ked si jazdu užívam tak je spotreba okolo 11,5 L v meste dokazem 9 ! a mimo mesta 8,2 ! (3,0v6 200PS!)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Maxima

Vložit komentář

???

Mám maximu 13 rokem a je to super auto
Do dnešního dne najeto 235000km po celé Evropě
Vimě na hory ,v létě třeba na Sicílii
Pohoda - bez závad
Až do června letošního roku
Stalo se mi to,že začala svítít kontrolka ABS a blikat kontrolka airbagů
když jsem zastavil a vypnul motor tak auto zůstalo "mrtvé"
Nešlo nastartovat - ani netukla baterie
Tak jsem to od jiného řidiče nakopl přes kabely a auto super jelo dál a kontrolky nesvítili - pro jistotu jsem koupil novou baterii v Nissanu
Po 10 dnech se to zopakovalo,ale tentokrát jsem asi nezastavil hned jak se kontrolky rozsvítili tak přetalo fugovat - posilovač brzd,posilovač řízení,zhasla všechna světla(ani blikačky nešli) a auto spomalilo na 10 km/hodinu ,nešlo vůbec řadit - prostě mně to donutilo zastavit
Auto jsem nechal odtáhnout do servisu - nezjistili žádnou závadu ( byl to autorizovaný srvis Nissanu ) ani na diagnostice ani prohlídkou
A tak je dne moje maxima již ve 4 servisu a bůhvíkolikátej mechanik dodnes kroutí hlavou protože nikdo na chybu nepřišel
Dokonce nikdo se s takovou závadou nikdy nesetkal
A to zkoušeli mechanici s ní vyjet a stalo se jim přeně co mně
Takže to zažili na vlastní kůži
Má někdo podobnej zážitek - nebo radu?

28.08.2012 | 22:40:34 | Croxx  | 193.108.106.* Reagovat

taky jsem ji mel...

jako hrdy vlastnik Maximy musim rici,ze to bylo nejlepsi auto jake jsem kdy mel..
jizdni vlastnosti,kultivovany chod a proste vse co k tomu patri je naprosto nezamenitelna...opravdu je to nadherne pojezdenicko..ale...ale za 10-12 litru coz uz dnes je vcelku dost.
...k tomu pripoctu ze kastle opravsu velmi hnije a lemy-prahy neco stoji je provoz vcelku drahy...po zrale uvaze:lemy+prahy+lak 12-20k...brzdy,tlumice,naplne,filtry a k tomu obcasne rozhozeni otacek a chcipniti kdykoliv s naslednym nemoznym nastartovanim(viz forum maxima klubu min polovina lidi-asi volnobezny ventil,nebo vaha vzduchu atd) dalsich cca 10-15k...plus instalace plynu cca 32-35k aby melo smysl v dnesni dobe s ni jezdit....jsem ji dal do prodeje a koupil fabii 1.sdi a jezdim za 4l nafty...jojo ja vim...slysim jak rvete:to je hnus...lenoch atd...ale jezdi za 4.5 :))))))))))))))))))))))

10.05.2012 | 00:39:15 | Fananas  | 85.93.191.* Reagovat

Na Maxime je úchvatný práve MOTOR a PODVOZOK.... Motor, ten je večný, jeho predchodca je vo svoktovom /tchánovom/ Nissane terano 3.0 USA verzia, s cca 560.000 míľami x 1,6 km..., stále šľape, akurát, že kasňa hnije..:((, bez údržby, samozrejme..:))

ESP ani v roku 2000 nebol samozrejmosťou, aj v A6, či v Merecedesoch E, P 607 bol iba za PRIPLATOK.

Xenóny už mal, tiež za príplatok. Ostatné , ako senzor dažďa je najväčšia kravina, o senzoroch podtlaku v pneu. ani nehovorím. Aut. okná..., super, ak by nepadali:))

Ale V6, 150 kw je nepresilený, s nízkou spotrebou a iba raz som sa v ňom viezol..., až na nejaké maličkosti typu japonský dizajn, či klepot kamienkov od spodu..., dal by som si povedať, ale 50-100.000 km ročný nájazd mi vždy vzal chuť..:((

Inak, super auto. Keď nehnije.

11.06.2011 | 14:33:39 | ľuboš Reagovat


Zase se třeba nedělaly kličky na okna a manual klimu jako do passatu v té době.Maxima má třeba zase samosvor ,jestli ti to něco říká.
Omlouvám se,ale srovnáváš turbo motor a nonturbo motor.
Jistě je to jiná kubatura,ale passat 96 KW tomu nedá ani náhodou.Nedá tomu ani 100kW passat.Stačí si srovnat zrychlení z 0-100km/h.
maxima 8,2 vs. Passat 9,9(9,8-103 kW).
Pokud si to chceš rozdat s(turbo benzín vs. turbo nafta) ve stejném objemu nemám problém se sprintem nebo zatáčky
jak chceš.

11.06.2011 | 01:43:24 |  Reagovat

maxima

Nelíbí se mi jejich výbavy - rok cca 2000, auto které si hraje na limuzínu. Běžná výbava té doby - ESP ne, originál autorádio ne, xenony ne, el. automaticky otvíratelná okna ne...a třeba senzory deště, tlaku v pneu atd atd... neexistuje. Navíc ten 3,0 V6 není zdaleka tak silný, jak se jeví to označení- třeba obyč 1,9 TDi 96 kW v passatu tomu dá.
Klad je cena - cena pěkné felicie.

11.06.2011 | 00:03:47 | Jirke Reagovat

Také zvažuji koupit Maximu pro její jízdní vlastnosti,a super motor 3.0V6.
Momentálně nám Primeru 2,0i(benzín) Turbo.Když vidím,jak se nové auta trápí v serpentýnách se zvedajícími se zadními koly v zatáčkách a urputně se snažící se zrychlovat do kopců své "nabušené" turbodiesely,které předjedu během pár vteřin na půl plynu s 12-tiletým "vrakem" s oturbeným motorem v 300tis. km bez generálky motoru,tak je mi smutno.Kam to půjde dál.
Když budu řešit spotřebu,půjdu do plynu a mám při 10l/100km cenově spotřebu 4,2l/100km při 250PS.
Proto Staré ale kvalitní Nissany nezatracujte,naopak!

10.06.2011 | 22:40:17 | jifo Reagovat

jasné že benzín je na dobré zvezenie lepší ale pri týchto kurevských cenách benzínu je to na rozmyslenie,a ak sa dá občas zohnať nafta za 1ečko je rozhodnuté, ešte by sa oplatilo skúsiť plyn.viezol som sa aj v benzínovej primere bola fakt skvelá.

07.05.2011 | 22:26:42 |  Reagovat

Nehádam sa, ale Nissanu Primera skôr sedí benzín. Takýto vynikajúci podvozok, najlepšia predkolka všetkých čias, hneď za ním je 405..., si zaslúži fajnový benzínový 2.0..:))

Spotreba je super, uznávam, ale život je krátky, Primery miznú a posledné poctivé Nissany s nimi, tak prečo si neužiť fenomenálne jazdné vlastnosti, ktoré diesel ani pri najlepšej vôli, ehm, nedokáže.

Tie trysky na 2,2 HDi ma trochu strašia, neviem, či to náhodou nie sú forďacke motory, ale na osobných Peugeotoch/ na jednom cez 400, druhom cca 350../.všetko pôvodné..ľuboš

07.05.2011 | 20:31:35 |  Reagovat

luboš,moja primera 2.0td má už skoro 200000km a ide stále v pohode,spotreba dlhodobo5.8nafty olej 0.6l na 10000km a vo firme čo pracujem máme 7jumperov 2.2hdi a na troch sa už menili trysky samozrejme po záručnej dobe a to nemali ani 100000km,v servise citroen z úsmevom povedali že je to normálne výmena 2550eur jasne že na jedno auto. tvrdenie, že psa má dobré diesle bolo aktuálne v dobách 205,309,405tiek ,dnes sú ich motory horší priemer a v auto- elektronike majú francúzi velké nedostatky.

07.05.2011 | 17:55:24 |  Reagovat

29.4.::)) Ak by bol Nissan v nafte, tak je to obyčajná haraburda...ak benzín, tak Nissan, ak naftu tak PSA, al. Mercedes.

30.04.2011 | 13:16:15 | ľuboš Reagovat

kvalita

Verim v kvalitu starych nissanu sam jsem mel Almeru a prodaval jako 13 let starou, novy majitel s ni uz ten rok spokojene jezdi. 3,0 v maximach maji tak kultivovany chod ze kdaz se na motor polozi na volnobeh desetikoruna na hranu tak nespadne. dnes uz nemam chut na Nissana je to napul Renault a navic zavrhl poradna auta pro normalni lidi, posledni nepovedena Primera skoncila asi bez nahrady....

30.04.2011 | 12:35:12 | standa Reagovat

slušné auto

maxima je srdcovka škoda že ju nerobili v nafte,hned by som ju bral.

29.04.2011 | 19:54:03 |  Reagovat

majitel

:-))))))))))))))))))))))))

29.04.2011 | 19:15:44 | letrich Reagovat

maxima

Nissan MAXIMA QX A32, 3,0 V6.
-takze ked som poprvy krat videl tuto krasu,hned som sa do nej zalubil...samozrejme ze som zastanca BMW ale nepovedal by som nie ani Maxime....krasny zvuk,spotreba na 3.0 je tiez v pohode a ked som do toho sadol,ani mi nenapadlo ze sedim v Nissane...je to krasne auto a hlavne velke co sa mne paci :D a to ze to ma nabehane tych 324 000 km vobec to na tolko nevyzera...myslim ze ten motor si este dalsich 300 000 km odjazdi :)

28.04.2011 | 22:02:23 | ajax11 Reagovat

Nech si to užije

Mám pocit že dark side je vlastne recenzent a má potrebu okomentovať všetky príspevky.Podobnú starú šunku V6 som vlastnil a tiež som sa klamal,že aké je to super.Čas a vyhodené peniaze ťa vyliečia.

28.04.2011 | 21:25:35 |  Reagovat

To Anonym

Do prasátka šetřte na novou Thalii, či jiný dostupný "lidový vůz", tady je řeč o autě. Je to každého svobodná volba, zda si vybere ojetinu nebo nové. Vy za něj případné opravy (pokud budou :-) ) platit nebudete. Takže je to slepá závist. Proč se jinak navážet do spokojeného majitele? On ví, kolik mu to žere a kolik bude platit na pojistném, kolik to má najeto i jak je to staré a přesto je spokojen. Tohle všechno před koupí věděl a přece koupil. Mohl si vybrat chrochtajícího "pašíka", oktávku či cokoli jiného. Neudělal to. Tak mu nezáviďte.

27.04.2011 | 13:03:34 | Dark_Side Reagovat

Je čo závidieť ?

Na tacho cez 300 000,spotreba cez 10/100 s ľahkou nohou,PZP cca 200 EUR/rok.Nemyslím,že je čo závidieť.Má to cez 10 rokov, je čas začať šetriť do prasiatka.Len aby to stačilo,keď sa to začne sypať.

27.04.2011 | 12:47:48 |  Reagovat

RE: Je čo závidieť ?

na tocho sa bližim k číslu 333000 tis.km a auto slape ako hodinky s priemerom 8,5-9 L/100 km , je to pecka :-)

19.10.2011 | 10:34:37 | letrich  | 78.99.99.* Reagovat

To neb

Auto se obvykle řídí z přední sedačky :-). Až si budu chtít užívat pohodlí vzadu, koupím si Rollse s řidičem nebo něco podobného. O pohodlí vzadu v autech typu Thalia, Fabia se tady taky moc nemluví (vpředu to není o moc lepší) a jak se tady všichni rozplývají blahem nad svým miláčkem. Zkuste si Maximu řídit a pochopíte o čem to je. Je to jen slepá závist.

27.04.2011 | 11:09:55 | Dark_Side Reagovat

Pohodlie vzadu

Raz som sa viezol pár hodín vzadu v Maxime a moc pohodlné to nebolo. Od takéhoto auta by som čakal viac.

27.04.2011 | 09:52:19 | neb Reagovat

RE: Pohodlie vzadu

Ty si sa viezol asi v vzadu v kufri. Maximkou 3.0 V6 sme vzadu sedeli 3ja 1400km na dovolenku, pohodlne a prve auto v ktorom som zaspal.

28.08.2013 | 11:31:11 | Alex  | 195.212.29.* Reagovat

Tiše závidím.

Hmm, taky jsem o něm uvažoval, projel se v něm a byl jsem okouzlen. Nádhera. Nakonec však zvítězilo kombi od téže značky (PRIMERA, nelituji), ale pohled na Maximu mne vždy rozehřeje. Spořiví zastánci chrochtadel TDI začnou předhazovat spotřebu, ale auto se nekupuje vždy jen z pohledu spotřeby. Hodně šťastných km.

27.04.2011 | 09:01:15 | NISMO Reagovat