Rok výroby:1996Typ motoru:1.0Stav km při koupi:121 000 kmStav km nyní:123 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:9. 8. 2006
Předchozí auto:Fiat Regata Ford Sierra VW VentoŠkoda Felicia Suzuki Baleno
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Rez pod SPZ.
Totálně zdevastovaná baterie (koupě atypické baterie za 1700 kč nepotěší).
V kufru stále něco nepříjemně klepe.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Micru jsem pořizoval jako druhé auto do rodiny. Původně jsem vyhlížel Suzuki Swift, každopádně vůz do obsahu 1l. Micra má jako jeden z mála vozů tohoto objemu čtyřválec (zpravidla jsou to tříválce) navíc 16V!, který je s přihlédnutím k účelu vozu opravdu vydařený. Rychle se vytáčí, pokud není auto naložené, jede i svižně.
Jízda mimo město je však poněkud línější, příjemně se dá s vozem jet tak cca do 90 km/h, poté se již motor dost ozývá a při 120 km/h už člověk za motor vyloženě trpí, i když jemu zjevně vysoké otáčky nevadí. Úžasná je spotřeba cca 5 l/ 100 km. Úplně nejvíc mě však překvapil podvozek. Ten i po 120 tis.km (doloženo serviskou), které však odjezdil v Německu a v rukou jediné ženy, je v naprosto dokonalé kondici, bez žádného klepání apod.
Ač z vnějšku malý, překvapí vnitřním prostorem (při své výšce 193 cm se bez problémů vejdu za volant) i kufrem (pochopitelně v rámci možností malého auta). I když celkově je i po 10 letech bezvadný lak (patrně garážovaný vůz), pod SPZ se vytvořilo silné ložisko rzi. Řekl bych, že se jedná o konstrukční vadu, něco na způsob felicií a jejich prorezlých pátých dvěří.
Jinak vůz startuje na první cuknutí a to i při -20 a dvoutýdenního nicnedělání. Topení je však poněkud slabší resp. dlouho nabíhá. Vím, že po půl roce a ubohých 2 tis. km je na hodnocení příliš brzo, nicméně vůz ani náznakem nevypadá, že by měl v dohledné době přinést nějaké problémy.
Vymente termostat a bude vam leto i v zime a to po par minutech, dalnice ne dalnice furt hreje. Mam to odskousene. :) Krome toho prodavaji dva druhu termostatu na micru, presne ne pamatuju hodnoty ale jeden je vhodnejsi pro vetsi mraz druhi pro horke leto, tak jsem vybral pro tu zimu a spokojen! A zaroven souhlasim se startovanim motoru, je to prosto neuveritelne, jen pul otacky a motor uz bezi i v zime taky! Jednou nechal auto na dva tydni v Polsku na parkovisti, akurat posledni tyden mrazy byli -20 az - 25, nastartoval jsem na prvni pokus a to asi po 5 vterinach, ani do dneska v to neverim!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Micra
termostat
Vymente termostat a bude vam leto i v zime a to po par minutech, dalnice ne dalnice furt hreje. Mam to odskousene. :) Krome toho prodavaji dva druhu termostatu na micru, presne ne pamatuju hodnoty ale jeden je vhodnejsi pro vetsi mraz druhi pro horke leto, tak jsem vybral pro tu zimu a spokojen! A zaroven souhlasim se startovanim motoru, je to prosto neuveritelne, jen pul otacky a motor uz bezi i v zime taky! Jednou nechal auto na dva tydni v Polsku na parkovisti, akurat posledni tyden mrazy byli -20 az - 25, nastartoval jsem na prvni pokus a to asi po 5 vterinach, ani do dneska v to neverim!!!
02.08.2009 | 16:07:51 | dima Reagovat
Topení
S tím topením souhlasím, je to asi jediné minus na tom autě. Když je zima, tak to na dálnici pěkně prochladne. Topení je slabota.
26.03.2007 | 11:36:09 | Moskal Reagovat