Recenze Opel Astra 1.6 16V
“Ale joo.”

Autor recenze: Zdenda (34 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:1.6 / X16XEL Stav km při koupi:108 308 km Stav km nyní:110 609 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 2. 8. 2009

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Zatím jen běžný servis.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zdravím.
6.7.2009 jsme koupili ojetý vůz Opel Astra G, stříbrná metalíza a dle prodejce " stav nového vozu". Auto je opravdu velice zachovalé, přivezené z SRN, se servisní knihou a stavem se opravdu bliží novému autu. Zatím jsme s ním navštívili servis jen jednou a to kvůli výměně oleje, svíček a vzduchového filtru. Servis stál i s prohlídkou 2500 Kč. Na podzim nás ještě čeká brzdová kapalina, chladící kapalina a servis klimatizace. Zatím má najeto v našem vlastnictví cca 2300 km, takže na nějaké závěry je ještě brzo. Jakmile budou další zkušenosti, tak je přidám. Již teď můžu říct, že auto je poměrně živé, ale až od zhruba 3000 otáček, což je proti Felicii nezvyk.Velmi dobře sedí v zatáčkách a je tiché. Notně vyblázněn podobnými recenzemi, sleduji hladinu oleje, ale po více než 1500 km je hladina na rysce na stejném místě. Spotřeba se drží kolem sedmi litrů, jezdíme mimo město a dálnice. Zatím panuje s vozem plná spokojenost

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra

Vložit komentář

x16xel

no ty motory jsou spolehliví na to že mi taky papá olej ale to nevadí a to mám najeto nějakych 300 000 km a pořád živí a mrštný na 1.6 16v 74kw mám auto 3 roky a pořád dolejvám necelí litřík ale po roce vždy měním olej na to že to pápa si nestěžuju deně v provozu a žadný problemy fakt dobrej moturek x16xel

03.10.2017 | 19:21:14 | tom89  | 185.61.86.* Reagovat

1,6 16V

Opravdu tady zbytecne strasite s poruchovosti techto motoru 1,6i 16V. Mam vectru s timhle motorem z roku 1996. To znamena ta nejstarsi a nejporuchovejsi modifikace. Ma najeto 241000km. To uz bych rekl ze je skutecne dost, na posouzeni. Kupoval ji znamy novou. Za celou tu dobu to auto vzdycky dojelo, nikdy nikde nikoho nenechalo. Motor sice trochu oleje basti (asi 0,3l-0,5l/1000km), ale nevim, co v tom vidi vsichni za problem. Je to takhle uz asi 140 000km, stale stejna spotreba oleje. Motor jede i startuje bez problemu, katalyzator puvodni, emise prosly vzdy bez zavahani. S dnesnimi cenami levnejsich oleju (cca 80kc/l) to neznamena ani znatelne zvyseni provoznich nakladu. Co je tedy na tech motorech tak zleho? Opravdu tolik obtezuje podivat se za tech 2000km pod kapotu a dolit olej?

01.06.2010 | 23:17:42 | Polymorph Reagovat

Vsak pockej,to vsechno jeste prijde,nemuzes mluvit kdyz s tim nemas nic najeto!!! Oply NEBRAT!!! Neni pravda ze kdyz to je nemec tak to je dobre!

04.01.2010 | 18:38:33 |  Reagovat

Doplnění

Zdravím,
tak máme za sebou dalších tisíc kilometrů. Ráno už začíná být chladněji a mám pocit, že jde o něco hůř řadit. Servis klimatizace (za 700,-) byl ok. První závada je podsvícení ovladačů ventilace, asi žárovička. Podle návodu to vypadá na rozebrání půlky přístrojovky, tak to asi svěřím servisu. Spotřeba trochu spadla, pod 7 litru, s klimou a 2,5 lidmi na palubě to jde. Olej po více než 2 tisících stále v pořádku Tak to je zatím vše, teď vrážím peníze do zimní výbavy, tak další servis musí počkat.

23.08.2009 | 20:39:18 | Zdenda Reagovat

Ročník 2000 už by mohl být bez katastrof. 1.6 prošla velkou rekonstrukcí. Výrobce uváděl, že do Aster G už montoval jen ty nové, ale lepší nevěřit a kupovat až od r. 2000, jak jsi to udělal ty. To nejhorší se u Opla odehrávalo do r.v. 1998 a určitě mu na skladě něco zbylo. Jestli ti olej drží, měl jsi štěstí a máš motor držák. Ve 100000 najetých km už by se to projevovalo. Začíná to asi v 80000 a motory se v 130000 rozpadaly. Ale kdybych šel do astry G, stejně bych to raději jistil koupí r.v. od 2003. Mají zase pár zlepšení a hlavně rozvody, které vydrží mnohem déle. Naprostou špičkou jsou pak paradoxně ty motory, které se montují do Astra G classic - polsko). Přeji hodně štěstí. My měli Vectru 1,6 16v r.v. 1996. prvních pět let úžasné, pak se začal motor hroutit. Nezůstal v něm kámen na kameni. Investice cca 80tis a stejně to žralo 1L na 500km. Po téměř deseti letech staří jsme ji prodali za 50000Kč a byli jsme rádi. Přesto jsme zůstali věrni. Astra G classic kombi rv.2005 1,6 16v jsem koupili od majitele, který s ní najezdil jen 3000km. Asi potřeboval prachy, jinak nevím, proč by ji prodával. Hned po koupi jsme ji načipovali.87kw, točivý moment větší o dost a položen do nižších otáček. Dodnes bez jediné poruchy - najeto 53000km. Neproháníme to. Využíváme větší síly k lepší spotřebě a daří se. Spotřeba do 6,5L/kombinovaná.

04.08.2009 | 11:01:00 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Opel Astra