Po 45 tis. km výměna levého předního kulového čepu. Cena nového 1.000,- Kč.
Po 70 tis. km praskla zadní pravá pružina pérování. Ovšem hned v prvním vinutí, takže kdybych ten upadlý kousek nenašel v garáži, vůbec bych na to nepřišel. Cena páru nových pružin 4.000,- Kč.
Po 50 tis. km výměna stíracích gumiček stěračů. Cena 70,- Kč.
Velmi často odchází žárovky H7 ve světlometech. Za celou dobu vyměněno cca 20 ks!!! (Údajně je to jakýmsi přepětím při startování)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Až na výše uvedené (myslím tedy drobné závady), je to spolehlivé auto a neměl jsem s ním za celou dobu žádné jiné problémy.
Auto je uvnitř prostorné a pohodlné. I kufr není nejmenší, i když pro rodinu je třeba zakoupit třeba střešní box. Věci pro 4 člennou rodinu na dovolenou do kufru určitě neposkládáte.
Super je ovládání rádia na volantu.
Velmi pohodlné a prostorné jsou zadní sedačky.
Super jsou i originál dodané letní gumy Michelin. Najel jsem s nimi z celkového počtu cca 45-50 tis km a jejich ojetí je minimální.
Obsah motoru a výkon nepředurčuje auto pro závodění, ale svižně se s ním jet dá. Hluk motoru proniká znatelněji do vnitřku až při 120 km/hod a výše.
Při vyšších rychlostech podstatně stoupá spotřeba. Naopak při ekonomické jízdě lze dosáhnout poměrně nízké spotřeby.
Jízdní vlastnosti jsou dobré, především v zatáčkách sedí výborně.
Brzdy nemají příliš ostrý nástup, ale lze tak velmi dobře odstupňovat intenzitu brždění silou vyvinutou na pedál.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra