Rok výroby:2001Typ motoru:1,7DTIStav km při koupi:2 kmStav km nyní:154 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:7. 2. 2007
V garanci odešly 2 vstřiky dále spínací skřínka poté byl chvilku klid následovala řídící jednotka motoru a za ní selenoidní ventyl plnícího tlaku turba a informace, že váha vzduchu nemá předepsaný výkon. Sjíždení pneu na zadní napravě 3 geometrie návod na geom. z výrobního závodu a nic závada neodstraněna jen krčení ramen.
Hodnocení a zkušenosti s autem
První tři roky bez problému, ale potom katastrofa přitom pravidelný servis předepsaný olej po 15tis, když jezdí tak super, ale zbytek katastrofa opel nikdy více.
poridil jsem ji oplika astru g 1.7tdi 55kw isuzu aprestal mi fungovat plinovi pedal koupil jsem novi astejne to nejede jen na volnobech muze mi nekdo poradit dekuji
20.12.2017 | 22:28:29 | isuzu jara
| 80.78.146.*Reagovat
astra
mám opel astra 1,7 td už 11 rokov (r.v. 1999), kúpil som jazdenku v nemecku, je to extrémne vydarený kus, a ja nedám dopustiť na to auto, nehrdzavie, nenechalo ma nikdy v"štichu" a má najazdených 350 000 km. Nie som puntičkár, rozvody som menil až keď sa mi rozsypalo ložisko vodnej pumpy ( asi po 200000 km.) Myslim si, že základ je trafiť na dobrý kus a ten potom vydrží viac ako nejaké značkové, ale trafiť je naozaj loteria.
Máme Opel Astra G z 1999 a je to ještě německej motor 1.7 TDi, dovoz z Holandska,,,za 9 let jsme najeli asi 100 000km (není to moc), největší výměna na autě bylo vstřikovací čerpadlo...a různé věci protože po koupení vozidla jsme začli zjištovat že auto bylo asi do výšky narazníku ve vodě, protože všechny díly po tu výšku začali odcházet... Ale musím uznat že na to že to je 16 letý auto tak je opravdu minimálně zrezlé i na STK se divily, že není zrezle. Skoro každou noc je v garáži.. A největší problém, který nás trapí až dodnes je váha vzduchu i když jsme všechno vymněnili tak nám to jednou za čas rosvítí kontrolku na přístrojovce. Ale jinak musím říct že to je jeden z posledních jednodušších motorů, který se dá ještě opravit doma... V dnešní době na novém autě nic sami doma neopravíte....
Už dlouho mi stojí Astra 1.7, 74Kw, 1999 v automatu ... před barákem. Minulou zimu jsem chtěl odjet a nešlo mi nastartovat. Prvně jsem myslel, že to je mrazem. Ale postupem času se začlo oteplovat a stále nešlo nastartovat. Při startování to jen tak zavrčí. Měl jsem to u známýho a řikal, že to je řidicí jednotka. Myslíte, že to opravdu tak je ? Má to cenu vůbec dávat dohromady ? Díky
16.03.2013 | 14:27:13 | Karlos
| 78.45.148.*Reagovat
OPEL ASTRA G XDTL
Vážení z mé zkušenosti. Motor má najeto přez 250 000.km. Počítejte s tím,že většinou je špatné vstřikovací čerpadlo bez ohledu na komentáře,že je to řídící jednotka. Začala mě častěji svítit kontrolka motoru,která detekuje spaliny výfukových plynů,čili dobré spalování.Motor už nebyl to co bývalo do výkonu.Jednoho dne se prostě stalo to,že po nastartování,mě motor po chvilce chcípnul,a bylo vymalováno. Mé doporučení. Nechat vyměnit vstřikovací čerpadlo,pokud má motor nalítáno uvedené kilometry,a hlavně doporučuji!!, udělat vstřikovací trysky bar je 130.Ty totiž po tak dlouhé námaze nebyli nic moc. Dvě ukapávaly a další dvě nebyly na tom o moc lépe. Cena vstřikovacího čerpadla včetně opravy trysek mě vyšla na 18400,-Demontáž a montáž jsem si dělal sám.Po skompletování opravených dílů,můžu sám za sebe říci,že tak dobře to nejelo když jsem koupil auto s najetýma kilometrama 180 000.Vš se hned projeví na spotřebě nafty.Kdo hodně jezdí má to zpátky coby dup. Poruchu vstřikovačů lze jako laik zjistit jednoduchým způsobem. Začne z výfuku jít černý dým,při akceleraci plynového pedálu. U mě teď není problém jet 150 km v hodině při 3500 tisíci otáčkách. Je lépe ze začátku po popravě víc vytáčet motor aby se z výfuku odfoukaly nazhromážděné saze s nedostatečného spalování. Další příčina omezení motoru ve výkonu je ventil AGR. stačí jej vymontovat a vyčistit od karbonu který je nalepený na pohyblivé součásti AGR.po vyčištění je opět ber problému funkčnosti.AGR je řízený podlakovým čidlem které přepouští část spalin opět do válců,a tím zlepšuje výkon motoru. Až budete mět problém s ABS levého předního ložiska,že vám bude za jízdy hučet,tak počítejte s tím,že začne po čase blikat signalizace ABS a tím pádem vám odejde ukazatel rychlosti včetně počítadla ujetých kilometrů.Levé přední ložisko totiž snímá,jak rychlost,tak i počet ujetých kilometrů. Snad Vám to nějak pomůže k tomu aby se předešlo různým spekulacím.
06.12.2012 | 12:53:38 | Ladislav
| 85.70.12.*Reagovat
RE: OPEL ASTRA G XDTL
Tak je to asi muj případ po výměně předního ložiska mi nejde tachometr co s tím ???
Zdravím. Dlouho jsem tu nebyl. Nevím jaké ložisko jsi měnil. Zda nové nebo z bazaru. Pokud dáš nové neměl by být problém. Pak bych ještě zkontroloval pojistku. A někdy pomůže restartovat systém. Odpojit baterii avšak jen do dvou minut. Pokud máte kódované rádio. Jinak by jste museli do servisu ho odkódovat.
21.04.2014 | 02:23:18 | Ladislav
| 194.228.11.*Reagovat
isuzu
Mám Astru G s motorom od ISUZU 1,7 16V Dti 55kw rok 2003 dovoz z nemecka, za rok som najazdila 50.000 km a na aute sa menili len filtre a pravidelne olej, so spotrebou a tiež nakladmi na servis som max. spokojná. Auto nie je žiadny šprintér, ale bežne jazdím 160 km/h. Vozidla s tymto rokom výroby a motormi si držia cenu i v nemecku, asi nato bude dôvod.
Nemam sice opla, ale o tom , ze je lepsi autorizovany servis , nie som celkom presvedceny.U nas na Slovensku a konkretne na vychode je par servisov opel -shit. Kolega si dal vymenit olej a par veci spravit. Volali mu , ze auto je hotove a ani nebolo dnu v servise, pretoze sa kolega potuloval v prilahlom bazare a poskuloval po aute. Z mojej praktickej skusenosti , pokial nestojim po cely cas pri aute tak nespravia vsetko co som kazal urobit pri preberani a spisani zakazky , ako nastavenie svetiel , napojenie na diagnostiku , oprava gum. tesnenia na dverach - znacka Hyundai, takze tak s autorizovanym servisom.
Dobrý den.Rád bych zde napsal také mých několik postřehů.Pořád čtu nějaké nářky-toto je špatné,toto opel neumí,vysoká spotřeba oleje,atd.Lidi,vzpamatujte se a nejdříve se zamyslete.Auta např.astra 1,7DTI kterou koupíte v ČR má ve valné většině stočený tachometr,není vyjímkou ani o 150000KM.poté se samozřejmě projeví i závady.Kdo z vás jezdí s novým vozem do servisu na prohlídky a pravidelnou ůdržbu,používá kvalitní olej,kvalitní palivo/!!!/kvalitní nahr.díly,ten samozřejmě,až na vyjímky,problémy nemá.A ještě jedna věc.V autorizovaném servisu si většinou rady ví,mají diagnostiku,podporu firmy GM,pravidelná školení atd.Je to o majitelých firmy a jejich chování a nastavení míry kvality.Jednoduše je to o lidech.Moje zkušenost-autor.servis-rychlá oprava,drahý díly,neautor.servis-dlouhá oprava,dohady se zárukou,nekvalitní díly/někdy/ a ve finále finančně na stejno/skoro/
Jak jsem již tady psal, nechal jsem si opravit řídící jednotku u mého Opelu Astra G 1,7 Dti, Isuzu,r.v.2000 výměným způsobem tady v Č. Budějovicích. Stálo mě to 12000,- a vyměnili mi to na počkání. Odjížděl jsem za 1/2 hodiny s roční zárukou. Je to u těchto motorů normální. Řídící jednotka je upevněna zezadu na motoru. Tím jak se motor třese se řídící jednotka poškodí. Tento automechanik opravuje a dováží oply celá léta a již přišel na to jak ji opravit. V Bosch servise jsem měl čerpadlo na zkoušce a bylo dobré. Všechny čtečky závad ale napíšou závadu čerpadla. Řídící jednotka nepouští naftu do vstřiku (pokud povolíte vstřiky nafta nepoteče, jednotka jí nepustí) a protože nejde nafta do vstřiku vyhodnotí to čtečka jako závadu čerpadla.
Měl jsem ten samý problém, který jsem zde popisoval. Čerpadlo to nebude po mé zkušenosti a poradě s mechanikem co Oply dělá se čerpadlo téměř nikdy nerozbije. Na vině je řídící jednotka čerpadla, která nepustí do čerpadla naftu a dignostika napíše, že je španý vratný ventil čerpadla, nebo něco podobného. Ale je to na 99% ta řídící jednotka. Také jsem měl čerpadlo v Diesel servise na změření a bylo v pohodě. Já dával za repasy řídící jednotky s roční zárukou 12000,-.
MÁME GÉČKO 1, 7 dtI S MOTOREM ISUZU 55 kW, r. v. 2000 dovoz Holandsko. Do letošního roku v pohodě, běžná údržba a výměna součástek odpovídala věku a najetým kilometrům ( přes 240 000) - koupili jsme stažených 100 000 km. Před Vánocemi auto zdochlo a už nešlo do otáček, poté ani nastartovat. Porucha vstřikovací čerpadlo nebo řídící jednotka ( to se na některých diagnostický přístrojích ani neukázalo). Momentálně je čerpadlo na diagnostice závady - oprava bude stát 25 000 Kč, ale ani pak není záruka, že auto pojede. Jinak doporučuji nekupovat součástky ze starých aut, které nabízejí jako zaručeně fungující - není to pravda - vyhozené peníze. Autorizovaný servis opel nezaručuje odbornou pomoc, na vše krčí rameny a nevědí si rady ! " To jsme tu ještě neměli je častá odpověď" Zdravím Jana
Je známá věc,že diesly Opel v té době nebyly nic moc,např.1.7td 60kw prý naprostá katastrofa.Tento motor měl už kadett,takže prehistorie.Já měl Vectru B 1.8 16V 85 kw(benzin)r.v.96 a s tímto motorem jsem byl naprosto spokojen.Brácha má Omegu 2.2 Dti r.v.2000(viz také recenze ne těchto stránkách) a jezdí za stejnou spotřebu jako já s Vectrou(7,5 litru).a taky s toho auta celkově neni moc nadšenej.Dnes už je to asi jiné,ale hlavně před rokem 2000 Opel prostě diesly neuměl.S benzinem jste chybu neudělali.Když už diesel,nak ne Opela.Kdyby si tento recenzent koupil benzinovou astru,tak nebude psát:opela už nikdy.
Motor 1,6 D Kadett najeto 520000km nejlepší auto,Astra F 1,7TDS Otec momentálně najeto 390tis a jede bez problému, já Opel Astra G 1,7DTi najeto 435000 motory super ale Opel by měl víc pracovat na karoserii aby nehnily :-)
17.12.2021 | 13:59:42 | Petr
| 185.93.61.*Reagovat
RE: Diesly Opel
mal som Gcko 1,7dti skoncil na vrakaci po 380 000 nebolo to bezchybne auto napr astra J ovela lepsia spolahlivost ...ale v podstate sluzilo dobre a ak by do neho nezasiahlo par sikovnych mechanikov tak by jazdilo doteraz... ale co ma prekvapuje ze sa stazujes na hrdzu auto malo asi 18rokov len trochu povrchovej hrdze na lemoch nad kolesami vzadu, myslim ze ostatne auta toho rocnika (2000) na tom boli podstatne horsie
Mohl by mi někdo poradit? U toho vozu mi najednou začal motor když není v zápřahu střídavě túrovat (hen ... hen ... hen ... :-D) . Kontrolka hlasí poškození motoru a budíky přestali ukazovat otáčky... neví někdo přibližně čím by to mělo být?
Vlastním astru s tímto motorem tři roky a do týhle doby jsem měnil pouze tyčky stabilizátoru, ale teď už je asrta cca. 2 měsíce v servisu. Jednoho krásnýho dne jsem jí nenatočil a rozsvítila se kontrolka motoru. Porucha dle diadnostiky vstřikovací čerpadlo! A to mám najeto poctivých 143000km. Je to dovoz z A od staršího pána, r.v. 2000, edice 2000. Po pár zkouškách v servisu se ukázalo, že to není čerpadlo, ale řídící jednotka čerpadla, oprava cca. 25000,-. Prý se to ale u těchto motorů stává zřídka, mám prostě pech :-), horší je to u 2,0 Dti tam to odchází jak na běžícím pásu. Nevím příště radši octávii, tam je to OK. Jinak ale jede dobře, to zase jo, jako Octavia 90 koní. ale ještě větší katastrofa jsou čerpadla u fordů a je jedno jestli je to TDDi nebo TDCi.
Osobně mám Astru 2.0 DTI 16V 60kW a odešlo mi čerpadlo po 120tis km, prý běžná závada. V čerpadlu odchází elektronika a je neopravitelné, za víměnu u OPELU zaplatíte cca 70000kč, za repasy od Bosche dáte cca 25000kč (musíte ho ale vyndat). Čerpadla vyrábějí v PAL Jihlava a dají se s annonce sehnat za 18 000kč.
Trochu si tady nekdo plete stare oplacke turbo D a DT. Hnusne a zastarale motory. Ale pak zacali davat do astry Di a DTi od isuzu a to jsou motory velice spolehlive, nefunguji s takovymi tlaky jak DTCi a kdo cte renomovane recenze na tento motor, tak by se ho v aute nebal, pokud nechce trhac asfaltu
Mám Astru G, rok výroby 2000, 1,7 DTI . Motor Isuzu vyroben v Japonsku, zapsáno v TP (z Německa). Mám jí 2 roky a zatím spokojenost, měnil jsem akorát tyčky stabilizátoru jinak nic. Leju jen naftu. V součesné době mám najeto 144000 km a můžu ji jen doporučit. Předtím jsem měl 3x Audi A6, dobré auto, ale spousta závad, a drahé náhradní díly. Pravda, ten výkon 55kw není žádný zázrak, ale zrychlení stejné jako Octávia 66 kw. Auto nebylo bourané, geometrie proto OK. Motor Isuzu je spolehlivější než Opel 2,0. Isuzu jen 1,7 l. Žádný jiný.
Jezdím opel combo tour 1,7 dti od isuzu koupeno v čr nové v roce 2004. Dnes najeto 490 000tisíc km vše púvodní (motor,turbo,čerpadlo)měněny akorát alternátor a věci běžného opotřebení.Servis opel.
Mam astru s motorem ISUZU 17TDS 60KW. Vysoka poruchovost.Altik 2x . Zatluceny ventily. Netesnost motoru. Vymenena cela predni naprava,na zadni se chystam. Nemusim vlastne vsechno vypisovat. Jeste jsem nedelal zadni tlumice,zadni dil vyfuku a generalka morotu.Jinak uz jsem vsechno vymenil. OPELa uz nikdy vice.
A to ti kto povedal že 2,0 di a dti su od opla? tie tiez robilo isuzu co ja viem a nie su to ziadne crepy, mam 2,0di uz vyse dvoch rokov a frajerka ma 2,0dti a sú urcite lepsie a spolahlivejsie ako tdi od vw, mame doma passat b6 tdi a ten sa dtičku urcite nevyrovna, a to ani nehovorim o tej dymivosti tdi:-)
pozor vazeni, motor 1,7 DTi, 55kw je klasicke priame vstrekovanie rotacnym cerpadlo - motor dodava Isuzu, vyrabane v Polsku. Motor 1,7DTi 59kw je sice tiez od Isuzu, ale je to uz common rail - drahsie a castejsie opravy vstrekokvacov. motor 1,7td 50kw je originalny opel = totalny crep rovnako ako motory 2,0 dti 60kw a 74kw
Myslím, že motor 1,7 td je Isuzu a to jsou celkem kvalitní motory. Popisované závady nejsou rázu motoru ,ale příslušenství. V Hondě je stejný motor po úpravě provedený Hondou spolehlivý.
neni se cemu divit u tech poruch na motoru... dyt je ten motor jeste z Kadetta. V zivote bych si tohle nekoupil. Vykon je tragedie, poradne ani nejede 2,0DTI v Zafire a natoz tenhle. Jsou asi dva vyrobci, od kterych bych si naftovy motory nikdy nekoupil stary Oply a Fordy. A kolikrat tomu ani nastup common-railu nepridal na spolehlivost, spis se objevily novy problemy prave se vstrikovanim.
Nazdar!Jestli vono to není tím,co se nachází mezi volantem a pedálem plynu... Já mám tenhle "křáp" 1.7 dti 3roky a u mně dobrý.Pár věcí se muselo vyměnit,vliv má všechno,od mot.oleje Dexos,vymazání závad z diagnostiky až po umytí motoru s výměnou jednoho těsnění.Když se neřeší "banalita",tak se to časem vymstí,to ví asi každý normální řidič.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
zdravim potrebuji poradit
poridil jsem ji oplika astru g 1.7tdi 55kw isuzu aprestal mi fungovat plinovi pedal koupil jsem novi astejne to nejede jen na volnobech muze mi nekdo poradit dekuji
20.12.2017 | 22:28:29 | isuzu jara | 80.78.146.* Reagovat
astra
mám opel astra 1,7 td už 11 rokov (r.v. 1999), kúpil som jazdenku v nemecku, je to extrémne vydarený kus, a ja nedám dopustiť na to auto, nehrdzavie, nenechalo ma nikdy v"štichu" a má najazdených 350 000 km. Nie som puntičkár, rozvody som menil až keď sa mi rozsypalo ložisko vodnej pumpy ( asi po 200000 km.) Myslim si, že základ je trafiť na dobrý kus a ten potom vydrží viac ako nejaké značkové, ale trafiť je naozaj loteria.
20.01.2016 | 21:12:21 | pepek | 90.64.0.* Reagovat
Super auto
Máme Opel Astra G z 1999 a je to ještě německej motor 1.7 TDi, dovoz z Holandska,,,za 9 let jsme najeli asi 100 000km (není to moc), největší výměna na autě bylo vstřikovací čerpadlo...a různé věci protože po koupení vozidla jsme začli zjištovat že auto bylo asi do výšky narazníku ve vodě, protože všechny díly po tu výšku začali odcházet... Ale musím uznat že na to že to je 16 letý auto tak je opravdu minimálně zrezlé i na STK se divily, že není zrezle. Skoro každou noc je v garáži.. A největší problém, který nás trapí až dodnes je váha vzduchu i když jsme všechno vymněnili tak nám to jednou za čas rosvítí kontrolku na přístrojovce. Ale jinak musím říct že to je jeden z posledních jednodušších motorů, který se dá ještě opravit doma... V dnešní době na novém autě nic sami doma neopravíte....
07.02.2015 | 11:10:11 | TK | 77.236.219.* Reagovat
Dvou patkové vstřikovací čerpadlo
Ahoj,nemá někdo informaci o repasi dvoupatkového čerpadla?Prý opel na to nedodává díly,tudíž nelze.Díky za odpovědi.
25.10.2013 | 15:33:15 | Viktor | 78.108.152.* Reagovat
RE: Dvou patkové vstřikovací čerpadlo
Zkuste Ford. GM
01.06.2016 | 00:03:16 | Oleg | 85.70.146.* Reagovat
Nejde nastartovat
Už dlouho mi stojí Astra 1.7, 74Kw, 1999 v automatu ... před barákem. Minulou zimu jsem chtěl odjet a nešlo mi nastartovat. Prvně jsem myslel, že to je mrazem. Ale postupem času se začlo oteplovat a stále nešlo nastartovat. Při startování to jen tak zavrčí. Měl jsem to u známýho a řikal, že to je řidicí jednotka. Myslíte, že to opravdu tak je ? Má to cenu vůbec dávat dohromady ? Díky
16.03.2013 | 14:27:13 | Karlos | 78.45.148.* Reagovat
OPEL ASTRA G XDTL
Vážení z mé zkušenosti.
Motor má najeto přez 250 000.km.
Počítejte s tím,že většinou je špatné vstřikovací čerpadlo bez ohledu na komentáře,že je to řídící jednotka.
Začala mě častěji svítit kontrolka motoru,která detekuje spaliny výfukových plynů,čili dobré spalování.Motor už nebyl to co bývalo do výkonu.Jednoho dne se prostě stalo to,že po nastartování,mě motor po chvilce chcípnul,a bylo vymalováno.
Mé doporučení.
Nechat vyměnit vstřikovací čerpadlo,pokud má motor nalítáno uvedené kilometry,a hlavně doporučuji!!, udělat vstřikovací trysky bar je 130.Ty totiž po tak dlouhé námaze nebyli nic moc.
Dvě ukapávaly a další dvě nebyly na tom o moc lépe.
Cena vstřikovacího čerpadla včetně opravy trysek mě vyšla na 18400,-Demontáž a montáž jsem si dělal sám.Po skompletování opravených dílů,můžu sám za sebe říci,že tak dobře to nejelo když jsem koupil auto s najetýma kilometrama 180 000.Vš se hned projeví na spotřebě nafty.Kdo hodně jezdí má to zpátky coby dup.
Poruchu vstřikovačů lze jako laik zjistit jednoduchým způsobem.
Začne z výfuku jít černý dým,při akceleraci plynového pedálu.
U mě teď není problém jet 150 km v hodině při 3500 tisíci otáčkách.
Je lépe ze začátku po popravě víc vytáčet motor aby se z výfuku odfoukaly nazhromážděné saze s nedostatečného spalování.
Další příčina omezení motoru ve výkonu je ventil AGR.
stačí jej vymontovat a vyčistit od karbonu který je nalepený na pohyblivé součásti AGR.po vyčištění je opět ber problému funkčnosti.AGR je řízený podlakovým čidlem které přepouští část spalin opět do válců,a tím zlepšuje výkon motoru.
Až budete mět problém s ABS levého předního ložiska,že vám bude za jízdy hučet,tak počítejte s tím,že začne po čase blikat signalizace ABS a tím pádem vám odejde ukazatel rychlosti včetně počítadla ujetých kilometrů.Levé přední ložisko totiž snímá,jak rychlost,tak i počet ujetých kilometrů.
Snad Vám to nějak pomůže k tomu aby se předešlo různým spekulacím.
06.12.2012 | 12:53:38 | Ladislav | 85.70.12.* Reagovat
RE: OPEL ASTRA G XDTL
Tak je to asi muj případ po výměně předního ložiska mi nejde tachometr co s tím ???
01.04.2013 | 06:36:37 | Míra | 78.111.126.* Reagovat
RE: OPEL ASTRA G XDTL
Zdravím.
Dlouho jsem tu nebyl.
Nevím jaké ložisko jsi měnil.
Zda nové nebo z bazaru.
Pokud dáš nové neměl by být problém.
Pak bych ještě zkontroloval pojistku.
A někdy pomůže restartovat systém.
Odpojit baterii avšak jen do dvou minut.
Pokud máte kódované rádio.
Jinak by jste museli do servisu ho odkódovat.
21.04.2014 | 02:23:18 | Ladislav | 194.228.11.* Reagovat
isuzu
Mám Astru G s motorom od ISUZU 1,7 16V Dti 55kw rok 2003 dovoz z nemecka, za rok som najazdila 50.000 km a na aute sa menili len filtre a pravidelne olej, so spotrebou a tiež nakladmi na servis som max. spokojná. Auto nie je žiadny šprintér, ale bežne jazdím 160 km/h. Vozidla s tymto rokom výroby a motormi si držia cenu i v nemecku, asi nato bude dôvod.
07.10.2010 | 08:30:49 | andrea Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
18.12.2024 | 01:25:04 | ďî ýňîé ńńűëęĺ | 37.212.52.*
servis
Nemam sice opla, ale o tom , ze je lepsi autorizovany servis , nie som celkom presvedceny.U nas na Slovensku a konkretne na vychode je par servisov opel -shit. Kolega si dal vymenit olej a par veci spravit. Volali mu , ze auto je hotove a ani nebolo dnu v servise, pretoze sa kolega potuloval v prilahlom bazare a poskuloval po aute. Z mojej praktickej skusenosti , pokial nestojim po cely cas pri aute tak nespravia vsetko co som kazal urobit pri preberani a spisani zakazky , ako nastavenie svetiel , napojenie na diagnostiku , oprava gum. tesnenia na dverach - znacka Hyundai, takze tak s autorizovanym servisom.
06.06.2010 | 18:25:01 | hugo Reagovat
vozi opel
Dobrý den.Rád bych zde napsal také mých několik postřehů.Pořád čtu nějaké nářky-toto je špatné,toto opel neumí,vysoká spotřeba oleje,atd.Lidi,vzpamatujte se a nejdříve se zamyslete.Auta např.astra 1,7DTI kterou koupíte v ČR má ve valné většině stočený tachometr,není vyjímkou ani o 150000KM.poté se samozřejmě projeví i závady.Kdo z vás jezdí s novým vozem do servisu na prohlídky a pravidelnou ůdržbu,používá kvalitní olej,kvalitní palivo/!!!/kvalitní nahr.díly,ten samozřejmě,až na vyjímky,problémy nemá.A ještě jedna věc.V autorizovaném servisu si většinou rady ví,mají diagnostiku,podporu firmy GM,pravidelná školení atd.Je to o majitelých firmy a jejich chování a nastavení míry kvality.Jednoduše je to o lidech.Moje zkušenost-autor.servis-rychlá oprava,drahý díly,neautor.servis-dlouhá oprava,dohady se zárukou,nekvalitní díly/někdy/ a ve finále finančně na stejno/skoro/
06.06.2010 | 16:43:52 | Honza Reagovat
Jak jsem již tady psal, nechal jsem si opravit řídící jednotku u mého Opelu Astra G 1,7 Dti, Isuzu,r.v.2000 výměným způsobem tady v Č. Budějovicích. Stálo mě to 12000,- a vyměnili mi to na počkání. Odjížděl jsem za 1/2 hodiny s roční zárukou. Je to u těchto motorů normální. Řídící jednotka je upevněna zezadu na motoru. Tím jak se motor třese se řídící jednotka poškodí. Tento automechanik opravuje a dováží oply celá léta a již přišel na to jak ji opravit. V Bosch servise jsem měl čerpadlo na zkoušce a bylo dobré. Všechny čtečky závad ale napíšou závadu čerpadla. Řídící jednotka nepouští naftu do vstřiku (pokud povolíte vstřiky nafta nepoteče, jednotka jí nepustí) a protože nejde nafta do vstřiku vyhodnotí to čtečka jako závadu čerpadla.
30.04.2010 | 22:50:25 | martin.k5@email.cz Reagovat
řídící jednotka
mohl by mi někdo poradit, kde poslat řídící jednotku na opravu. za kontakt předem díky
20.04.2010 | 13:14:05 | vita Reagovat
Měl jsem ten samý problém, který jsem zde popisoval. Čerpadlo to nebude po mé zkušenosti a poradě s mechanikem co Oply dělá se čerpadlo téměř nikdy nerozbije. Na vině je řídící jednotka čerpadla, která nepustí do čerpadla naftu a dignostika napíše, že je španý vratný ventil čerpadla, nebo něco podobného. Ale je to na 99% ta řídící jednotka. Také jsem měl čerpadlo v Diesel servise na změření a bylo v pohodě. Já dával za repasy řídící jednotky s roční zárukou 12000,-.
07.03.2010 | 14:29:54 | martin.k5@email.cz Reagovat
JAPONEC OPEL
MÁME GÉČKO 1, 7 dtI S MOTOREM ISUZU 55 kW, r. v. 2000 dovoz Holandsko. Do letošního roku v pohodě, běžná údržba a výměna součástek odpovídala věku a najetým kilometrům ( přes 240 000) - koupili jsme stažených 100 000 km. Před Vánocemi auto zdochlo a už nešlo do otáček, poté ani nastartovat. Porucha vstřikovací čerpadlo nebo řídící jednotka ( to se na některých diagnostický přístrojích ani neukázalo). Momentálně je čerpadlo na diagnostice závady - oprava bude stát 25 000 Kč, ale ani pak není záruka, že auto pojede. Jinak doporučuji nekupovat součástky ze starých aut, které nabízejí jako zaručeně fungující - není to pravda - vyhozené peníze. Autorizovaný servis opel nezaručuje odbornou pomoc, na vše krčí rameny a nevědí si rady ! " To jsme tu ještě neměli je častá odpověď" Zdravím Jana
09.02.2010 | 14:57:16 | JANICENO Reagovat
opel
ahojky,já mel opel astra f s motorem 1.7 od isuzu´( caravan)´a naprostá spokojenost(250000km)bez problému a pak nevím
05.02.2010 | 23:41:48 | jiří Reagovat
Diesly Opel
Je známá věc,že diesly Opel v té době nebyly nic moc,např.1.7td 60kw prý naprostá katastrofa.Tento motor měl už kadett,takže prehistorie.Já měl Vectru B 1.8 16V 85 kw(benzin)r.v.96 a s tímto motorem jsem byl naprosto spokojen.Brácha má Omegu 2.2 Dti r.v.2000(viz také recenze ne těchto stránkách) a jezdí za stejnou spotřebu jako já s Vectrou(7,5 litru).a taky s toho auta celkově neni moc nadšenej.Dnes už je to asi jiné,ale hlavně před rokem 2000 Opel prostě diesly neuměl.S benzinem jste chybu neudělali.Když už diesel,nak ne Opela.Kdyby si tento recenzent koupil benzinovou astru,tak nebude psát:opela už nikdy.
27.09.2009 | 22:01:18 | Tom Reagovat
RE: Diesly Opel
Motor 1,6 D Kadett najeto 520000km nejlepší auto,Astra F 1,7TDS Otec momentálně najeto 390tis a jede bez problému, já Opel Astra G 1,7DTi najeto 435000 motory super ale Opel by měl víc pracovat na karoserii aby nehnily :-)
17.12.2021 | 13:59:42 | Petr | 185.93.61.* Reagovat
RE: Diesly Opel
mal som Gcko 1,7dti skoncil na vrakaci po 380 000 nebolo to bezchybne auto napr astra J ovela lepsia spolahlivost ...ale v podstate sluzilo dobre a ak by do neho nezasiahlo par sikovnych mechanikov tak by jazdilo doteraz... ale co ma prekvapuje ze sa stazujes na hrdzu auto malo asi 18rokov len trochu povrchovej hrdze na lemoch nad kolesami vzadu, myslim ze ostatne auta toho rocnika (2000) na tom boli podstatne horsie
18.11.2022 | 12:04:11 | riso | 78.99.57.* Reagovat
dotaz
Dobrý den
Mohl by mi někdo poradit?
U toho vozu mi najednou začal motor když není v zápřahu střídavě túrovat (hen ... hen ... hen ... :-D) . Kontrolka hlasí poškození motoru a budíky přestali ukazovat otáčky... neví někdo přibližně čím by to mělo být?
Děkuji mockrát - piště pls na spate@email.cz
15.09.2009 | 19:32:05 | elG Reagovat
Jo jo, vstriky jsou velka ostuda tohto agregatu...Nechtel bych to...
22.05.2009 | 15:26:15 | jamieson Reagovat
1,7 Dti - Isuzu
Vlastním astru s tímto motorem tři roky a do týhle doby jsem měnil pouze tyčky stabilizátoru, ale teď už je asrta cca. 2 měsíce v servisu. Jednoho krásnýho dne jsem jí nenatočil a rozsvítila se kontrolka motoru. Porucha dle diadnostiky vstřikovací čerpadlo! A to mám najeto poctivých 143000km. Je to dovoz z A od staršího pána, r.v. 2000, edice 2000. Po pár zkouškách v servisu se ukázalo, že to není čerpadlo, ale řídící jednotka čerpadla, oprava cca. 25000,-. Prý se to ale u těchto motorů stává zřídka, mám prostě pech :-), horší je to u 2,0 Dti tam to odchází jak na běžícím pásu. Nevím příště radši octávii, tam je to OK. Jinak ale jede dobře, to zase jo, jako Octavia 90 koní. ale ještě větší katastrofa jsou čerpadla u fordů a je jedno jestli je to TDDi nebo TDCi.
06.11.2008 | 18:02:10 | sleep Reagovat
čerpadlo Bosh VP44
Osobně mám Astru 2.0 DTI 16V 60kW a odešlo mi čerpadlo po 120tis km, prý běžná závada. V čerpadlu odchází elektronika a je neopravitelné, za víměnu u OPELU zaplatíte cca 70000kč, za repasy od Bosche dáte cca 25000kč (musíte ho ale vyndat). Čerpadla vyrábějí v PAL Jihlava a dají se s annonce sehnat za 18 000kč.
28.07.2008 | 12:44:20 | pepa Reagovat
Mno
Trochu si tady nekdo plete stare oplacke turbo D a DT. Hnusne a zastarale motory. Ale pak zacali davat do astry Di a DTi od isuzu a to jsou motory velice spolehlive, nefunguji s takovymi tlaky jak DTCi a kdo cte renomovane recenze na tento motor, tak by se ho v aute nebal, pokud nechce trhac asfaltu
05.05.2008 | 21:37:49 | Jarda Reagovat
RE: Mno
To Isuzu tam dávali již za dob "hnusných D a TD".
A na rozdíl od nových motorů jezdí do dneška.
08.12.2015 | 06:05:41 | Radoun | 213.211.42.* Reagovat
Isuzu
Mám Astru G, rok výroby 2000, 1,7 DTI . Motor Isuzu vyroben v Japonsku, zapsáno v TP (z Německa). Mám jí 2 roky a zatím spokojenost, měnil jsem akorát tyčky stabilizátoru jinak nic. Leju jen naftu. V součesné době mám najeto 144000 km a můžu ji jen doporučit. Předtím jsem měl 3x Audi A6, dobré auto, ale spousta závad, a drahé náhradní díly. Pravda, ten výkon 55kw není žádný zázrak, ale zrychlení stejné jako Octávia 66 kw. Auto nebylo bourané, geometrie proto OK. Motor Isuzu je spolehlivější než Opel 2,0. Isuzu jen 1,7 l. Žádný jiný.
12.02.2008 | 16:58:16 | martin Reagovat
RE: Isuzu
Jezdím opel combo tour 1,7 dti od isuzu koupeno v čr nové v roce 2004. Dnes najeto 490 000tisíc km vše púvodní (motor,turbo,čerpadlo)měněny akorát alternátor a věci běžného opotřebení.Servis opel.
04.07.2016 | 21:37:45 | mmm | 178.255.168.* Reagovat
1.7 DTI
Mam astru s motorem ISUZU 17TDS 60KW. Vysoka poruchovost.Altik 2x . Zatluceny ventily. Netesnost motoru. Vymenena cela predni naprava,na zadni se chystam. Nemusim vlastne vsechno vypisovat. Jeste jsem nedelal zadni tlumice,zadni dil vyfuku a generalka morotu.Jinak uz jsem vsechno vymenil. OPELa uz nikdy vice.
16.09.2007 | 19:28:24 | rolba Reagovat
2.0 DTI
A to ti kto povedal že 2,0 di a dti su od opla? tie tiez robilo isuzu co ja viem a nie su to ziadne crepy, mam 2,0di uz vyse dvoch rokov a frajerka ma 2,0dti a sú urcite lepsie a spolahlivejsie ako tdi od vw, mame doma passat b6 tdi a ten sa dtičku urcite nevyrovna, a to ani nehovorim o tej dymivosti tdi:-)
28.05.2007 | 17:46:49 | mirec995 Reagovat
nepresne informacie
pozor vazeni,
motor 1,7 DTi, 55kw je klasicke priame vstrekovanie rotacnym cerpadlo - motor dodava Isuzu, vyrabane v Polsku. Motor 1,7DTi 59kw je sice tiez od Isuzu, ale je to uz common rail - drahsie a castejsie opravy vstrekokvacov. motor 1,7td 50kw je originalny opel = totalny crep rovnako ako motory 2,0 dti 60kw a 74kw
08.02.2007 | 12:44:37 | meky Reagovat
Isuzu
Myslím, že motor 1,7 td je Isuzu a to jsou celkem kvalitní motory. Popisované závady nejsou rázu motoru ,ale příslušenství. V Hondě je stejný motor po úpravě provedený Hondou spolehlivý.
08.02.2007 | 09:47:06 | John Reagovat
nafta
Jen dodám, že u common- rail jsou vyšší tlaky. Jsou větší nároky na materiál a těsnost, přesnost spracování a tím spojená náročnost údržby.
08.02.2007 | 09:42:24 | Ami Reagovat
neni se cemu divit
neni se cemu divit u tech poruch na motoru... dyt je ten motor jeste z Kadetta. V zivote bych si tohle nekoupil. Vykon je tragedie, poradne ani nejede 2,0DTI v Zafire a natoz tenhle. Jsou asi dva vyrobci, od kterych bych si naftovy motory nikdy nekoupil stary Oply a Fordy. A kolikrat tomu ani nastup common-railu nepridal na spolehlivost, spis se objevily novy problemy prave se vstrikovanim.
08.02.2007 | 07:49:22 | stenly Reagovat
RE: neni se cemu divit
Nazdar!Jestli vono to není tím,co se nachází mezi volantem a pedálem plynu...
Já mám tenhle "křáp" 1.7 dti 3roky a u mně dobrý.Pár věcí se muselo vyměnit,vliv má všechno,od mot.oleje Dexos,vymazání závad z diagnostiky až po umytí motoru s výměnou jednoho těsnění.Když se neřeší "banalita",tak se to časem vymstí,to ví asi každý normální řidič.
22.06.2016 | 07:45:02 | pupan | 194.228.102.* Reagovat