Rok výroby:2006Typ motoru:1,6Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:63 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:29. 4. 2008
Vrzání od zadní nápravy-dodnes dealer opel neurčil přesně příčinu
Spojka měněná na reklamaci cca po 25000km
El. okna po zavření vržou a vydávají hrozné zvuky
Brzdy po výměně snad všeho stále pískají
Nepřesná kulisa řazení a podivný záběr spojky už odnesla jedna spojka,druhá zatim drží
Hodnocení a zkušenosti s autem
Určitě doporučuji štelovací podvozek-auto vypadá a sedí výborně. Nedoporučuji 19 palcová kola,mam je obutá na 235/35 ZR19-všechno nutno často měnit,ale auto vypada výborně.
OPC výfuk také výborný. Auto trpí nedostatkem odkládacích ploch a úložných schráne 2 dinový lcd DVD monitor Panasonik CQ VD 5505N je fakt pecka a na středovou konzolu padne jako by tam patřil.
Audio od opelu taky nesklame-kvalitní(překvapivě) Motor dobrý,ale na kolech těchto rozměrů nejede(moje chyba-opel v pořádku) Je to kočkolap,každý se za ním otočí a jednou to bude vyhledávaná tuning lahůdka
ALE říkam otevřeně (a ne moc rád) GOLF V je lepší auto Astra má super design,ale GOLF V je kvalitnější ve všech směrech-jako celek působí hodnotněji a neobtěžuje neustálím vrzáním
Poslední a moje největší výtka GTCéčku je výhled z auta-to OPEL opravdu pos...!
Dealer tvrdil, že to neovlivní a že to brzdí ještě lépe a ušetřím na destičkách (!?). Tak toto môže vypovedať o dvoch veciach. Za prvé je dealer blbec, ktorý tomu nerozumie. Za druhé a podľa mňa pravdepodobnejšie je to, že dealer cielene klame, len aby predal. Ono by to vlastne nebol ojedinelý prípad.
V propagačním materiálu i ceníku (2006) byly uvedeny kotoučové brzdy vzadu, při převzetí auta jsem rozčarovaně zíral na bubny. Dealer tvrdil, že to neovlivní a že to brzdí ještě lépe a ušetřím na destičkách (!?). Přičemž internetové stránky Opel udávaly rovněž u verze GTC 1.6 4x kotoučové brzdy. Že by "inovace" pro východní Evropu? Co jsem měl dělat, auto na objednávku odmítnout? Tak jsem jej vzal. Protože klasickou automatickou převodovku (+40 000Kč) podmiňuje Opel motorem 1.8 (+40 000Kč) a automat jsem chtěl, musel jsem zvolit model s robotizovanou převodovkou Easytronic, na kterou jsem se snažil 2 roky zvyknout - marně. Pokud jsem převodovce nechal volný prostor tak řadila když já bych ještě neřadil. Když už bych řadil, tak ještě vyčkávala. Navíc, každé přeřazení nahoru nebo dolů bylo pokaždé doprovázeno nepříjemným cuknutím, zvláště při brzdění před zastavením. Tak jsem nakonec při plánovaném zastavení vyřadil na neutrál a plynule bez cukání "doplachtil" nebo převodovce dával pokyny k přeřazení uvolněním pedálu plynu - ne vždy úspěšně. Easytronic v kopci na rozdíl od automatu auto neudrží a i při zařazeném D auto spolehlivě couvá-zrada. Spotřeba však velmi dobrá, v dlouhodobém sledování v kombinovaném provozu v zimě 6,4. (časté plachtění). V praxi jsem jako nevýhodu hodnotil pro sportovní design typické dvoje dlouhé dveře. Často byl na parkovišti problém vylézt z auta ven. Jen drobností bylo stálé mlžení zadních sdružených světel. Měl jsem instalován tzv Quick-heat, zda tam doopravdy byl nebo ne nelze nijak poznat - musíte věřit firmě. Není to nikde označeno a nikde není ani kontrola funkce (např. kontrolka). Takže zda ten systém funguje nebo ne a zda funguje správně bylo jen na subjektivním dojmu "že už je asi tak teplo, jak by mělo být". Opravdu excelentní je design zvláště s krásnými litými koly, ten mne prvotně lapil i za cenu špatného výhledu dozadu- couvání bylo vždy se staženým svěračem, prostě cituji - kočkolap. Díky Easytronicu jsem se auta po necelých dvou letech zbavil.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
to ostravak
Dealer tvrdil, že to neovlivní a že to brzdí ještě lépe a ušetřím na destičkách (!?).
Tak toto môže vypovedať o dvoch veciach. Za prvé je dealer blbec, ktorý tomu nerozumie. Za druhé a podľa mňa pravdepodobnejšie je to, že dealer cielene klame, len aby predal. Ono by to vlastne nebol ojedinelý prípad.
30.04.2008 | 11:03:57 | Petrík Reagovat
ASTRA GTC l.6
V propagačním materiálu i ceníku (2006) byly uvedeny kotoučové brzdy vzadu, při převzetí auta jsem rozčarovaně zíral na bubny. Dealer tvrdil, že to neovlivní a že to brzdí ještě lépe a ušetřím na destičkách (!?). Přičemž internetové stránky Opel udávaly rovněž u verze GTC 1.6 4x kotoučové brzdy. Že by "inovace" pro východní Evropu? Co jsem měl dělat, auto na objednávku odmítnout? Tak jsem jej vzal. Protože klasickou automatickou převodovku (+40 000Kč) podmiňuje Opel motorem 1.8 (+40 000Kč) a automat jsem chtěl, musel jsem zvolit model s robotizovanou převodovkou Easytronic, na kterou jsem se snažil 2 roky zvyknout - marně. Pokud jsem převodovce nechal volný prostor tak řadila když já bych ještě neřadil. Když už bych řadil, tak ještě vyčkávala. Navíc, každé přeřazení nahoru nebo dolů bylo pokaždé doprovázeno nepříjemným cuknutím, zvláště při brzdění před zastavením. Tak jsem nakonec při plánovaném zastavení vyřadil na neutrál a plynule bez cukání "doplachtil" nebo převodovce dával pokyny k přeřazení uvolněním pedálu plynu - ne vždy úspěšně. Easytronic v kopci na rozdíl od automatu auto neudrží a i při zařazeném D auto spolehlivě couvá-zrada. Spotřeba však velmi dobrá, v dlouhodobém sledování v kombinovaném provozu v zimě 6,4. (časté plachtění). V praxi jsem jako nevýhodu hodnotil pro sportovní design typické dvoje dlouhé dveře. Často byl na parkovišti problém vylézt z auta ven. Jen drobností bylo stálé mlžení zadních sdružených světel. Měl jsem instalován tzv Quick-heat, zda tam doopravdy byl nebo ne nelze nijak poznat - musíte věřit firmě. Není to nikde označeno a nikde není ani kontrola funkce (např. kontrolka). Takže zda ten systém funguje nebo ne a zda funguje správně bylo jen na subjektivním dojmu "že už je asi tak teplo, jak by mělo být". Opravdu excelentní je design zvláště s krásnými litými koly, ten mne prvotně lapil i za cenu špatného výhledu dozadu- couvání bylo vždy se staženým svěračem, prostě cituji - kočkolap. Díky Easytronicu jsem se auta po necelých dvou letech zbavil.
30.04.2008 | 08:19:00 | ostravak Reagovat