Recenze Opel Astra G 5 dv
“Pozlátko - pěkné, ale nespolehlivé.”

Autor recenze: Radim ,
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,6 16 V Stav km při koupi:3 km Stav km nyní:31 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 9. 10. 2004

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.3

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Corsa

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

AGR ventil - nepojízdné.

Motor bez tlaků, zakarbonované ventily - demontáž hlavy

Únik oleje přes gufero pod setrvačníkem - demontáž motoru

Po druhé AGR

Motor škube, nikdo neví proč. Nikdo neřeší přesto, že je v záruce.

Od 25 000 ujetých kilometrů si veme 1L oleje na 1000 km. (Ostatně tento skvělý ůdaj je uváděn i v dokumentaci)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Opely jsou pěkná a pohodlná auta, ale nízká cena se promítá v kvalitě komponentů od dodavatelů. Doufám, že Opel nemontuje motory do letadel!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra

Vložit komentář

Olej sa v motore spaľuje, keď sú opotrebené stieracie. krúžky, kedy sa olej dostane do valca, tam zhorí....MODRY dym.

Čierny: vstrekovanie-čerpadlo, biely- voda vo valcoch.

Ak trochu žerie motor olej,te to vyždy lepšie, ako keď pribúda:)),

22.07.2011 | 10:30:33 | ľuboš Reagovat

Zakarbonování

Zakarbonování motoru je výsledkem špatného výběru oleje do motoru. Nejspíše tam někdo lil olej minerálního původu. Někteří výrobci olejů mají minerální oleje i typu 10W-40 a polosyntetiku 5W, plná je až 0W. Někteří výrobci olejů mají minerál pouze 15W-40. Takže takhle to brát nelze. Je nutné si uvědomit, že jediné co na tom obalu je důležité je ten malý nápis, který je doporučován výrobcem a když tam není, tak to prostě nesmí do motoru.
1l na 1t km mi žral Colt ale z toho to teklo ven a dělalo louže jako krev z prasete. Nechápu, kde se může ztratit 1litr v motoru.
Bývalý žigulik mi nikdy nežral víc jak 5deci na 1tkm, ale to bylo systémem motoru.
Tohle je běžný zádrhel víceventilových motorů, v evropě jsou tím proslulé Alfy, prostě daný majitel se nestaral o motor jak má. Ale u Oplů to tak nejde vidět, protože se s ním nejezdí jako se sportovním vozem, takže jsou to spíše vyjímky. Takže nejlepší je jak ten motor má sebemenší náznak úniku oleje, nebo jakýkoliv klapot na motoru čehokoliv, tak se tomu vyhnout obloukem.

22.07.2011 | 06:54:20 | svlastik Reagovat

Cukani opel astra G

Mel sem ten problem s cukanim je to v tom ze sem prvne zmenil svicky benzion beru shell jinak po svickach sem kontroloval startovaci listu na ty svicky tou to taky nebylo a tu sem taky uz menil ale to cukani vyvolaval arge ventyl nebol RGV nebo tak nejk to bylo

21.07.2011 | 21:03:04 | Travajzek Reagovat

Astra G

Mám astru G dovezenou z Německa r.v.2001 1,6 16V.
Naprostá spokojenost,spolehlivá.Všechny problémy se zakarbonováním a cukání motoru pocházejí ze špatného benzínu.

08.07.2008 | 17:47:17 | Jarda Reagovat

zly kus?

Asi kazdej znacke sa podari vyrobit obcas zly kus, ale blbe je ked to nechcu riesit.

Ja mam zas Astru G, r.v. 2000, motor Z (tusim novsi ako X) 1.6 16 V. Ma to vyse 200 tisic km, len bezne servisy (+ capy) a mam pocit ze motor ide stale ako novy. za rok (asi 15 tis km) tam dolejem tak 2 deci oleja a pri vymene tam este stale je nejaka rezerva.
dokonca stale mam original bateriu.
No dufam ze to este takto dlho vydrzi :)

10.09.2007 | 11:52:53 | Rado Reagovat

Črep.

Dodnes sa súdim s predajcom Oplu v Trnave. Auto - Astra II - 1,4 16 V, r.v. 1999 , vadný podvozok . chvenie pri 120 - 130 km/hod, neochota predajcu problém riešiť , volal som i do Nemecka, kašlú na zákazníka. V živote už nikdy žiadny Opel . Nekvalita a neochota priznať chybu.

28.04.2006 | 09:55:21 | Jozef Baránek Reagovat

Šmejd

Mám od novoty Astru G 1,4 , r.v. 3/2003. Ty samé problémy - zakarbónovaná hlava - přidírají se ventily. Opel hraje mrtvého brouka, i když mezi 4 očima mi servisní technik řekl, že to tyto motory s AGR(EGR) ventilem dělají běžně, á že Opel se snaží u těchto motorů zaslepit AGR ventil a nahrát nový software a u novějších motorů už ani AGR nemontuje. Jenže já mám nějaký speciální motor pro který není software!!! A kdo má pořád jezdit do servisu a kdo to má platit!!! A taky po 35 tis. km mám vybité přední čepy!!! Opravdu šmejd

14.03.2006 | 11:21:00 | pavel Reagovat

Astra 2002 NJOY je moje 5té auto. Bohužel zatím nejhorší. Neprosto stejné potíže jako má Radim. Servis celkem nic neřeší a to tam jezdim jak k benzínce. Spotřeba oleje zvláštně kolísá 0,1 - 1l/1000 km. AGR ventil 3x oprava, cukání opakovaně. Zadní díl výfuku za dve roky zrzavej jak liška. Jízdní vlastnosti ale velmi dobré, cena trochu vyšší, ale do dalšího Opla už nejdu(tenhle půjde rychle z baráku) a to minulá Corsička byla miláček. Holt asi smůla při nákupu.

26.05.2005 | 10:30:18 | ivan Reagovat

Ople je neuvěřitelný šmejd. Nejhorší německý auto.

13.02.2005 | 20:00:32 | Martin Reagovat

Bohužel na vadné kusy narazí asi mnohem více lidí u astry se kterou jsem jezdil jsem měl tolik problémů, že je ani nebudu popisovat, protože mi tak dlouhý příspěvek stejně nevemou.

13.02.2005 | 19:23:47 |  Reagovat

Bez chyb, nemohu souhlasit s příspěvkem od "Radima" (skutečne narazil na vadný kousek), přiznám se v technických věcech se příliš nevyznám, ale dodržením doporučeného servisu je bezproblémová ........ a škubalo mi to taky, v mém případě stačilo čerpat kvalitnější pohonné hmoty, ne ty za 20,-

11.01.2005 | 17:37:00 | Marian Reagovat

Mam Opela Astru G 1.6 16V, rok výroby 2000. Koupil jsem ji jako jetou v roce 2002, dovoz Německo. Má najeto 65 200. Za tu dobu co ji mám tak s ní nemam žádné problémy, je naprosto spolehlivá. Jsem s Astrou spokojený a klidně bych si koupil nový model Astry.

13.12.2004 | 10:07:48 |  Reagovat