Zakarbonování motoru je výsledkem špatného výběru oleje do motoru. Nejspíše tam někdo lil olej minerálního původu. Někteří výrobci olejů mají minerální oleje i typu 10W-40 a polosyntetiku 5W, plná je až 0W. Někteří výrobci olejů mají minerál pouze 15W-40. Takže takhle to brát nelze. Je nutné si uvědomit, že jediné co na tom obalu je důležité je ten malý nápis, který je doporučován výrobcem a když tam není, tak to prostě nesmí do motoru. 1l na 1t km mi žral Colt ale z toho to teklo ven a dělalo louže jako krev z prasete. Nechápu, kde se může ztratit 1litr v motoru. Bývalý žigulik mi nikdy nežral víc jak 5deci na 1tkm, ale to bylo systémem motoru. Tohle je běžný zádrhel víceventilových motorů, v evropě jsou tím proslulé Alfy, prostě daný majitel se nestaral o motor jak má. Ale u Oplů to tak nejde vidět, protože se s ním nejezdí jako se sportovním vozem, takže jsou to spíše vyjímky. Takže nejlepší je jak ten motor má sebemenší náznak úniku oleje, nebo jakýkoliv klapot na motoru čehokoliv, tak se tomu vyhnout obloukem.
Mel sem ten problem s cukanim je to v tom ze sem prvne zmenil svicky benzion beru shell jinak po svickach sem kontroloval startovaci listu na ty svicky tou to taky nebylo a tu sem taky uz menil ale to cukani vyvolaval arge ventyl nebol RGV nebo tak nejk to bylo
Mám astru G dovezenou z Německa r.v.2001 1,6 16V. Naprostá spokojenost,spolehlivá.Všechny problémy se zakarbonováním a cukání motoru pocházejí ze špatného benzínu.
Asi kazdej znacke sa podari vyrobit obcas zly kus, ale blbe je ked to nechcu riesit.
Ja mam zas Astru G, r.v. 2000, motor Z (tusim novsi ako X) 1.6 16 V. Ma to vyse 200 tisic km, len bezne servisy (+ capy) a mam pocit ze motor ide stale ako novy. za rok (asi 15 tis km) tam dolejem tak 2 deci oleja a pri vymene tam este stale je nejaka rezerva. dokonca stale mam original bateriu. No dufam ze to este takto dlho vydrzi :)
Dodnes sa súdim s predajcom Oplu v Trnave. Auto - Astra II - 1,4 16 V, r.v. 1999 , vadný podvozok . chvenie pri 120 - 130 km/hod, neochota predajcu problém riešiť , volal som i do Nemecka, kašlú na zákazníka. V živote už nikdy žiadny Opel . Nekvalita a neochota priznať chybu.
Mám od novoty Astru G 1,4 , r.v. 3/2003. Ty samé problémy - zakarbónovaná hlava - přidírají se ventily. Opel hraje mrtvého brouka, i když mezi 4 očima mi servisní technik řekl, že to tyto motory s AGR(EGR) ventilem dělají běžně, á že Opel se snaží u těchto motorů zaslepit AGR ventil a nahrát nový software a u novějších motorů už ani AGR nemontuje. Jenže já mám nějaký speciální motor pro který není software!!! A kdo má pořád jezdit do servisu a kdo to má platit!!! A taky po 35 tis. km mám vybité přední čepy!!! Opravdu šmejd
Astra 2002 NJOY je moje 5té auto. Bohužel zatím nejhorší. Neprosto stejné potíže jako má Radim. Servis celkem nic neřeší a to tam jezdim jak k benzínce. Spotřeba oleje zvláštně kolísá 0,1 - 1l/1000 km. AGR ventil 3x oprava, cukání opakovaně. Zadní díl výfuku za dve roky zrzavej jak liška. Jízdní vlastnosti ale velmi dobré, cena trochu vyšší, ale do dalšího Opla už nejdu(tenhle půjde rychle z baráku) a to minulá Corsička byla miláček. Holt asi smůla při nákupu.
Bohužel na vadné kusy narazí asi mnohem více lidí u astry se kterou jsem jezdil jsem měl tolik problémů, že je ani nebudu popisovat, protože mi tak dlouhý příspěvek stejně nevemou.
Bez chyb, nemohu souhlasit s příspěvkem od "Radima" (skutečne narazil na vadný kousek), přiznám se v technických věcech se příliš nevyznám, ale dodržením doporučeného servisu je bezproblémová ........ a škubalo mi to taky, v mém případě stačilo čerpat kvalitnější pohonné hmoty, ne ty za 20,-
Mam Opela Astru G 1.6 16V, rok výroby 2000. Koupil jsem ji jako jetou v roce 2002, dovoz Německo. Má najeto 65 200. Za tu dobu co ji mám tak s ní nemam žádné problémy, je naprosto spolehlivá. Jsem s Astrou spokojený a klidně bych si koupil nový model Astry.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Olej sa v motore spaľuje, keď sú opotrebené stieracie. krúžky, kedy sa olej dostane do valca, tam zhorí....MODRY dym.
Čierny: vstrekovanie-čerpadlo, biely- voda vo valcoch.
Ak trochu žerie motor olej,te to vyždy lepšie, ako keď pribúda:)),
22.07.2011 | 10:30:33 | ľuboš Reagovat
Zakarbonování
Zakarbonování motoru je výsledkem špatného výběru oleje do motoru. Nejspíše tam někdo lil olej minerálního původu. Někteří výrobci olejů mají minerální oleje i typu 10W-40 a polosyntetiku 5W, plná je až 0W. Někteří výrobci olejů mají minerál pouze 15W-40. Takže takhle to brát nelze. Je nutné si uvědomit, že jediné co na tom obalu je důležité je ten malý nápis, který je doporučován výrobcem a když tam není, tak to prostě nesmí do motoru.
1l na 1t km mi žral Colt ale z toho to teklo ven a dělalo louže jako krev z prasete. Nechápu, kde se může ztratit 1litr v motoru.
Bývalý žigulik mi nikdy nežral víc jak 5deci na 1tkm, ale to bylo systémem motoru.
Tohle je běžný zádrhel víceventilových motorů, v evropě jsou tím proslulé Alfy, prostě daný majitel se nestaral o motor jak má. Ale u Oplů to tak nejde vidět, protože se s ním nejezdí jako se sportovním vozem, takže jsou to spíše vyjímky. Takže nejlepší je jak ten motor má sebemenší náznak úniku oleje, nebo jakýkoliv klapot na motoru čehokoliv, tak se tomu vyhnout obloukem.
22.07.2011 | 06:54:20 | svlastik Reagovat
Cukani opel astra G
Mel sem ten problem s cukanim je to v tom ze sem prvne zmenil svicky benzion beru shell jinak po svickach sem kontroloval startovaci listu na ty svicky tou to taky nebylo a tu sem taky uz menil ale to cukani vyvolaval arge ventyl nebol RGV nebo tak nejk to bylo
21.07.2011 | 21:03:04 | Travajzek Reagovat
Astra G
Mám astru G dovezenou z Německa r.v.2001 1,6 16V.
Naprostá spokojenost,spolehlivá.Všechny problémy se zakarbonováním a cukání motoru pocházejí ze špatného benzínu.
08.07.2008 | 17:47:17 | Jarda Reagovat
zly kus?
Asi kazdej znacke sa podari vyrobit obcas zly kus, ale blbe je ked to nechcu riesit.
Ja mam zas Astru G, r.v. 2000, motor Z (tusim novsi ako X) 1.6 16 V. Ma to vyse 200 tisic km, len bezne servisy (+ capy) a mam pocit ze motor ide stale ako novy. za rok (asi 15 tis km) tam dolejem tak 2 deci oleja a pri vymene tam este stale je nejaka rezerva.
dokonca stale mam original bateriu.
No dufam ze to este takto dlho vydrzi :)
10.09.2007 | 11:52:53 | Rado Reagovat
Črep.
Dodnes sa súdim s predajcom Oplu v Trnave. Auto - Astra II - 1,4 16 V, r.v. 1999 , vadný podvozok . chvenie pri 120 - 130 km/hod, neochota predajcu problém riešiť , volal som i do Nemecka, kašlú na zákazníka. V živote už nikdy žiadny Opel . Nekvalita a neochota priznať chybu.
28.04.2006 | 09:55:21 | Jozef Baránek Reagovat
Šmejd
Mám od novoty Astru G 1,4 , r.v. 3/2003. Ty samé problémy - zakarbónovaná hlava - přidírají se ventily. Opel hraje mrtvého brouka, i když mezi 4 očima mi servisní technik řekl, že to tyto motory s AGR(EGR) ventilem dělají běžně, á že Opel se snaží u těchto motorů zaslepit AGR ventil a nahrát nový software a u novějších motorů už ani AGR nemontuje. Jenže já mám nějaký speciální motor pro který není software!!! A kdo má pořád jezdit do servisu a kdo to má platit!!! A taky po 35 tis. km mám vybité přední čepy!!! Opravdu šmejd
14.03.2006 | 11:21:00 | pavel Reagovat
Astra 2002 NJOY je moje 5té auto. Bohužel zatím nejhorší. Neprosto stejné potíže jako má Radim. Servis celkem nic neřeší a to tam jezdim jak k benzínce. Spotřeba oleje zvláštně kolísá 0,1 - 1l/1000 km. AGR ventil 3x oprava, cukání opakovaně. Zadní díl výfuku za dve roky zrzavej jak liška. Jízdní vlastnosti ale velmi dobré, cena trochu vyšší, ale do dalšího Opla už nejdu(tenhle půjde rychle z baráku) a to minulá Corsička byla miláček. Holt asi smůla při nákupu.
26.05.2005 | 10:30:18 | ivan Reagovat
Ople je neuvěřitelný šmejd. Nejhorší německý auto.
13.02.2005 | 20:00:32 | Martin Reagovat
Bohužel na vadné kusy narazí asi mnohem více lidí u astry se kterou jsem jezdil jsem měl tolik problémů, že je ani nebudu popisovat, protože mi tak dlouhý příspěvek stejně nevemou.
13.02.2005 | 19:23:47 | Reagovat
Bez chyb, nemohu souhlasit s příspěvkem od "Radima" (skutečne narazil na vadný kousek), přiznám se v technických věcech se příliš nevyznám, ale dodržením doporučeného servisu je bezproblémová ........ a škubalo mi to taky, v mém případě stačilo čerpat kvalitnější pohonné hmoty, ne ty za 20,-
11.01.2005 | 17:37:00 | Marian Reagovat
Mam Opela Astru G 1.6 16V, rok výroby 2000. Koupil jsem ji jako jetou v roce 2002, dovoz Německo. Má najeto 65 200. Za tu dobu co ji mám tak s ní nemam žádné problémy, je naprosto spolehlivá. Jsem s Astrou spokojený a klidně bych si koupil nový model Astry.
13.12.2004 | 10:07:48 | Reagovat