Za 14 dní sem s autem ujel skoro 3000km. Celkový dojem je špatný.
Nečekal jsem zázraky, protože ze své Xsary jsem zvyklý na špičkovou úroveň všech důležitých věcí, ale byl to šok ...
1) auto konstrukčně z roku 98 nebo 97 nemá ani kontrolku otevřených dveří, o nezapnutým pásu ani nemluvě...neuvěřitelný
2) dojem z výplní dveří a potahů příšernej
3) volant nepříjemně tahá za ruce ze zatáček, neosobní kontakt s vozovkou,navíc vlezlé bzučení servomotoru
4) vrzání plastů v interiéru po najetých 43 000km, když byla skla v obou předních dveřích stažená, mlátila při zavírání těch dveří jak když kopnete do popelnice
5) totální katastrofa = "pohodlí" sedadel - tvrdá a naprosto nemožně tvarovaná opěradla nutí tato celkově víc sklopit pak ovšem už je hlava moc daleko od opěrky která ani neví co je to regulace sklonu; nepříjemný látkový potah
6) motor 1,6 8v-průměrná dynamika, nadprůměrná spotřeba
7) vzhledem k motorizaci a ceně velmi chudá výbava - prostě německý auto se vším všudy
Cau chlapy nemate nekdo na prodej za rozumnou cenu motor do oplika astry 1.6 8v 99 rok je jeste v hodne dobrem stavu a nechce se nam ji davat na pospas zberne nebo jen hlavu pac je nemocna na 4 valci vacka diky za koment
03.01.2015 | 21:50:19 | milan
| 62.240.183.*Reagovat
rec.opel
vy ubozaci kdyz se budete aspon trosku starat o sve auto tak vam bude slouzit dobre.a na svuj rok vyroby je to auto perfektni ma sice nejake ty nedostatky stejne jako rada dalsich aut,ale kdyz mate spravne a radne obuti jede dobre a na to ze je to 1.6 8ventil tak jede lip nez treba vw golf 1.5D ten kdo sem pise komentare jak je videt asi moc autum nerozumi
Je mi líto, ale úroveň této recenze bohužel odpovídá úrovni pisatelových znalostí. 1 - Nikdy jsem neslyšel, že by kontrolka zapnutých pásů automobilu byla měřítkem jeho kvalit... 2 - Hodnotit auto z půjčovny, se kterým každý zachází, tak jak zachází netřeba komentovat. 3 - Špičková úroveň Xsary????????
Tak precvo tento trulko nesiel s tou svojou zboznovanou xsarou na dovolenu ale musel si brat auto z pozicovne? Sa bal ze sa mu ta sracka z francuzska rozpadne? Mal som xsaru a je to smejd jak hrom. Motory same sracky a podvozok makky hnoj. Astra je oproti tomu naozaj lepsie auto. A preco to porovnava ked je to z pozicovne? Toi mohlo mat nabehanych kludne cez 300-400 000 km...
Tato recenze je dobře napsaná, stručně a jasně, na víc od nezaujatého člověka, který nemá důvod machrovat jen proto, že si to auto koupil. Tyhle německý auta nemají žádnou duši, jsou to studení neosobní dinosauři. Jejich kvalita a vlastnosti nejsou o nic lepší než felicie.
To jak se tady projevujete ve vztahu k Francouzům jen svědčí o vaší hlouposti. Koupili jste si Astru aniž by jste o ní cokoliv věděli a teď si tady honíte triko. Víte vůbec, že Astra je vlastně ošizenej Kadet ? Jen vzhledové úpravy (jako rozdíl mezi favoritem a felicií), ale narozdíl od Kadeta, kterého ještě na ty tehdejší poměry se snažili dělat poctivě, (80. léta), u Astry bylo prioritou POUZE snížit náklydy výroby na minimum ! Proto se zaměstnali turci, hispánci a kdoví jaké černé huby u výrobní linky, nakupoval se ten nejlevnější materiál a vše se dělalo tak, aby se ušetřilo. Proto vám ty hnidy tak reznou, tupci, nemáte vůbec důvod se navážet do frantíků, protože nevíte nic o svých šrotach, tím míň toho víte o jiných. Tak akorát blbý kecy, který jste někde četli a slyšeli. Takovej sráč jako je Kadetoastra nemůžete srovnávat s francouzem.
Než jakékoliv auto z koncernu GM (i když se schovává za značku Opel), to raději poctivého korejce. Shnije úplně stejně, ale za míň peněz. Opel a Ford jsou největší šmejdy hned po Renaultu.
auto z požičovne nemôžeš hodnotiť lebo počítam že bolo X krát búrané a po väčšine to chodí po servisoch a tam napíšu aj to čo vôbec nemenili. Nehovoriac ako na tom jazdia ľudia ktorý to majú požičané. Klasická politika Nemcov je taká že kvalitu nechávajú doma. Takže keď natrafíš na zlý kus tak sa nečuduj možno je jedno s tých pondelkových. Ja na astru nemôžem povedať jedno krivé slovo auto ma už cez pol milióna km a jazdí stále v pohode z uvedených závad ta naša nemá ani jednu ale chyby sa môžu stať všelijaké ale nebudem za to hnet odsudzovať značku. K tým poťahom: ak bola v nejakej lacnej výbave tak ani poťahy nebudú niečo moc extra proste to auto je automaticky robené na cenu
požičal Renault Magane sedan, cca 40.000 km. Auto nie a nie ťahať. Po otvorení kapoty som padol na zadok: motor 2.0 benzín... Auto posudzovať z požičovne je vyložený nezmysel. W Polo bolo bolo lepšie /živšie/ než Astra s rovnakým motorom, ale to ešte bolo v Španielsku, na Kanárskych, kde cesty sú rajom na zemi. Astra je tvrdšia, na naše cesty niekedy až príliš, ale jazdne je určite lepšia, aj spracovanie má kvalitnejšie. Francúz má náskok v dieslových motoroch. Benzíny má slabšie ako Opel. P.S. Auto je ako ženská, nestojí za nadávanie si. Slintame, keď to zoženiemie, po čase sa nie a nie toho zázraku zbaviť...
francouzi napred v spracovani interieru? asi srandujes, xsara 2000 vrzga jak svina, vytocim motor a palubovka rezonuje, ze sa ide rozpadnut pomaly.. a vytahujes golf II? alebo III? najazdil som dost kilometrov aj na ZX ku co bol konkurent pre ne a to je kram ty vole, to uz ikarusy hrkaju menej
Kdosi si tady stěžoval na ovládání oken dveří u xsary..A jak to měl třeba golf II????Stejně..Ale jen když náhodou ty el. okna vůbec měl...95% volkswagenů (všech, vč. passata) měly do roku 1996 okna na kličku...Změnilo se to až s příchodem passata B5, potažmo golfa IV+bory...Když to vezmu dokola a kolem, astra f na tom byla podobně, akorát ten interiér přišel o kus hezčí...Francouzi byli s tímto vždycky napřed...
Auto z půjčovny bych nehodnotil. S takovým si každý troufne více než s vlastním a na autě je to znát. Můžete mít co chcete, vliv má hlavně způsob užívání. Oply opravdu neměly dobrou pověst, ale od r. 1998 se dají jen doporučit. Nepatří mezi nejlevnější, ale dá se to. Když vám vadí víc peněz, kupte si felicii. Xsara má větší zavazadelník a v posledních modelech silnější 1,6 ale to je vše. Jízdní vlastnosti Astry jsou lepší a je to znát, zvláště pak ve vyšších rychlostech.
Zdravím Vás všechny tak jsem jsi přečetl kritiku na obě auta jak na opel tak na xsaru. Sám mám opel astra G a nemohu si na ni stěžovat, mám ji v plné palbě komfort a pohodlí je u tohoto auta především. Mám ji 3 roky a kromě oleje a brzdovích destiček jsem do ní nemusel dát ani korunu. Zmé strany si myslím že je to super auto narozdíl od xsary. Mám kamaráda který si ji zakoupil auto stejně semnou jako já opela a už do ní vrazil minimálně 80000 kč. Takže si zrovna nemyslím že opel je špatnej. Také je fakt že hodně záleží na předchozím majiteli jak se k tomu autu chová, proto si myslím úsudky ať si každý dělá sám a nevnucuje někomu své pitomé názory o autech když neví oco jde.
asi s tim autem mel takovy zkusenosti, tak proč hnedka magor?? Není to jenom jesitnost majitelu oplu ze jejich znacka je proste vic poruchova? Samozrejme, dobry kousky se najdou. A ze hnijou ví kazdej..
Tento "inteligent" co to pisal, isto nikdy v astre nesedel. Pisat o aute z pozicovne, s kerym kazdy jazdi jak bulo to ozaj ani nemozno povazovat za recenziu. Ja som si kupil astru pred tromi rokmi, a ani jedna z veci ktore si spomenul sa mi na nej nevyskytla. Za tie 3 roky ziadna porucha, auto funguje skvele, nic nebolo menene. A ta tvoja xara, to je cisty verkel, tak ako vsetky auta od francuzov
Měl jsem xsaru 1, 4 jako nvé auto přímo ze salonu. Velmi rychle jsem začal střízlivět a má radost z nového vozu začal zaznamenávat trhliny. Po ujetí 20 000 km- pískání brzd, oprava brzdových kotoučů, vlnění těsnění kolem okna- dle servisu příčinou je sluníčko, dále odchlýpení gumové lišty na dveřích, odpadávání nástřiku ovládání topení a ventilace v interéru - velmi pěkné. Po ujetí 55 000 km problém v motoru- oprava za 18000,-kč. Po vyzvednutí z opravy opět problémy s motorem- tentpkrát prý asi lambda sonda. Firma Citroen mi na mé stížnosti odepsala stylem: po našem zjištění, že první rok po nákupu vozu jste neměl žádnou poruchu. nechápeme zcela vaši nespokojenost tzn. Citroen je asi stavěný na 1 rok provozu a potom na vrakáč!!!!! Po této zkušenosti jsem zakoupil opel vectra 1.8 16V najeto 48000km. Do dnešního dne pouze doplňuji provozní kapaliny a výměnu dílů jako čepy přední nápravy apod. Mám najeto 140000km a nemohu si stěžovat.
Zabedněnci!!!Měl jsem(bohužel) taky jednoho opla, máti taky:Já:Opel omega 2.5 V6, rok 1998!!!, najeto 238000, žral olej(to bych nebral jako vadu auta ale předchozího majitele),ale:vadné čidlo klimy, špatný display palubního PC, nefunkční el. okno vzadu, výměna pal.čerpadla, vodní pumpy, všech ložisek, repase alternátoru, snímač ABS, neustále praskající žárovky, zatékání do auta, výměna serva, svítící kontolka airbagů, spotřeba kolem 12 litrů...Ale budiž, ale co ta KOROZE???Lemy,prahy,spodky dveří???To na autě z roku 98 teda normální není! Teď už to vím...
Autor clanku musi byt velmi slabomyslny, popr. slepy... Opel astra z r.93 mam od roku 98 ma najeto 150 tkm, ja na nem ujel 105 000 km, jine auto bych nechtel. Mel jsem za celou dobu jedinou poruchu- praskly drat od alternatoru (oprava 300 Kc). Auto na silnici sedi jako pribite, tak sedi xara jen kdyz stoji :-), Sedadla krasne drzi linii tela i v nejprudcich zatackach a ze nemam zavrene dvere zjistim i bez milionu blikajicich kontrolek. Plasty jsou velmi prijemne a trvanlive -vubec neklepou. Opravdu nemuzu pochopit jak muze soudit auto z pujcovny :D Xara neni auto k zahozeni, ale Astricka je daleko pruznejsi, prostornejsi a spolehlivejsi auto nez nejakej Francouzskej Krumpl
Tak ja neviem ta Xara nieje až take špatne auto, akurat, tiež nechapem prečo "pan" majitel išiel na dovolenku na "mizernej" Astre a nie na svojej tak skvelej Xare... Mám kamaráta a ten je taký istý, ťahám ho už tri roky do HR autom - ani za nič, tak som sa minulý rok nasr.l a išiel som sám - FIAT UNO Logo 1.1 benzín, 4 ľudia + komplet batožina a nebol problém... On má Xaru a keď ide niekam dalej tak si radšej požičia domácu Fabču... si to sami zhrňte. Teraz mám asi tri týždne Astru a nič z toho čo tu popísal ten "odborník" som si nevšimol, ale ma tak napadá či mu v tej požičovni nedali náhodou len papiere od Astry a neposadili ho do nejakého Citrónka... :) Ale nie. Citroen som nemal tak nemôžem súdiť.
Tak tenhle komentář musel psát řidič, který asi v Astře ani neseděl. Vlastním CLASSIC 1 s motorem 1.6 8V. Jezdí s průměrnou spotřebou cca 6,3l, při dovolené na SK kolem 5,6l. Má naběháno 190 000 km. Při 187 000 se vyskytla jediná porucha a to prasklé těsnění pod hlavou. Po opravě jezdí naprosto v pohodě a nemohu si pomoci je to za ty penize, ktere jsem do nej investoval velmi zdařilý model. Chtěl bych nyní koupit novější a tuto si rozhodně nechat. Tak prostorny kufr se najde málokde.
podla mna ten pan asi nevedel soferovat ked mal spotrebu na dovolene 8.9litra.Stavim sa ze je to kancelarsky trtek kteri to turoval na dvojke a trojke aby dosiahol presne 60km v hodine.Francouzy a hlavne XSARA je popelnice a spatny design tohto auta je fakt neskutocny.A kde sa tu da hovorit o ergonomii ked xsara ma napr. otvaranie el. oken pod nasavacmi vzduchu v strede na pristorjove doske..Vivat opel nad xsarou,nie je taky spolahlivy ale urcite spolahlivejsi ako citrony
jak vůbec může někdo srovnat němce s francouzem, měl jsem obě značky jak opel tak citroen a neříkám že oplík je nějaká bomba ale citroen jsi v dnešní době může koupit jedině blázen je to totiž popelnice.
Tak zaprvé posoudit auto z půjčovni je největší kravina co může být protože půjčovně je jedno v jakém stavu má svůj vozový park a už vůbec ji nezajímá jak se kdo k jejim autům chová a jak je řídí!! přesně tenhle model jsme měli doma 7 let za tu dobu jsme na něm najezdili přes 180 tisic kilometrů a auto bylo pořád v pohodě táta si nikdy na něj nestěžoval a já pochopil proč až když jsem ho poslední dva roky řídil taky!! Je to perfektní auto který jezdí za málo a hodně kvalitně a bez závažných poruch pokud se k němu avšem řidič umí chovat !! A to tenhle pán nejspíš neumí !! A jestli potřebuje kontrolky který mu značí zapnutý pásy nebo zavřený dveře tak ať si spíš koupí silnější brýle aby viděl jestli má dveře zavřený nebo jestli si zapnul pás !! takový zbytečný pičoviny v autě nikdo nepotřebuje!!
Je to tak,clovek rekne nemec a oni to v Opelu a VW umí.....co to znamena....desing je slabota.....nemec je studene auto,když slusna cena tak holé.....koho tohle tahne,ja nevím....Ano pujcovna ukaže,to je jasne,ale to že autor pise o vybavě,ktera je spojena s bezpecnosti provozu,to je snad i tupcum jasne!!!!Kupoval jsem novou astru a vetsi potíže jsem s ni nemel,jen snad,že jsem jel z mototechny a vypadla mi cestou domu na silnici prevodovka......nebyl to tankodrom!!!!......
Posuzovat auto z půjčovny je fakt bomba co. Na co potřebuješ kontrolku na dveře a na pásy ty profíku Slyšels někdy že čím složitější krám tím je po tom větší... asi ne. Jinak interiér je určitě stokrát kvalitnější než u citráka, o jízdních vlastnostech ani nemluvě.
Stupidni posuzovat auto z pujcovny, kdyz s autem kazdy zachazel jako s traktorem, servis pocitam ze to auto nema taky zadny, protoze to by pujcovnu stalo penize a dokud to jezdi tak neni co spravovat, takze co by se menil treba olej atd kdyz to jezdi, ale pak se neni cemu divid ze vsechno je v haji, ale posuzovat auto z pujcovny mi prijde fakt stupidni
ja mam astru ojazdenu a mam ju asi 5 mesiacov a najazdil som asi 12 tis km a nemozem povedat ani jedno krive slovo Auto pekne sedi na ceste, co sa tyka kontorlky otvorenia dveri, to nemam len mi pipa ak necham zapnuty klucik a otvorim dvere. Inak by som chcel vediet ako mozete mat spiskove skusenosti s Xarou?
Je až obdivuhodné si přečíst Vaše hodnocení ke všemu ještě z auta z půjčovny ,ale budíž.Jenom jedna věc mi nejde do hlavy,když máte svojí tak báječnou Xsaru a máte s ní tak bohaté zkušenosti tak proč na otázku jaké jste měl předchozí auto odpovídáte
Vaše hodnocení mi připadá hodně subjektivní. Sám jsem měl tu čest odjet o něco vyšší porci km s tímto vozem a zde jsou mé dojmy: Citelný odpor řízení v zatáčkách je lepší než si zvykat na přeposilované řízení. Vyšší tuhost podvozku hodnotím jednoznačně kladně (v kontrastu houbovitých platforem většiny francouzů s typicky neosobním projevem). Jízdní vlastnosti díky většímu rozvoru lepší než např. u Octavie s dlouhým zadkem. Tvarování a zvolená tuhost sedáků + příkladné boční vedení si rozhodně zaslouží pochvalu (měkoučké čalounění patří do obýváků, kde můžete za "jízdy" usnout). Variabilitu hlavových opěrek limituje mechanismus zamezující poškození krční páteře při nárazu zezadu (nejsem si jistý, zda jimi Xsara na špičkové úrovni disponuje). Pomineme-li tradiční neduhy (rychle korodující výfuky, problémy s elektroinstalací - startéry, dobíjení, kontrolek ABS nebo airbagů - je Astra G v rámci značky velmi zdařilá. Samozřejmě nikdy nebude dosahovat kvality japonských vozů, kde i ta zmiňovaná kontrolka otevřených dveří byla standardem nejchudších výbav již před 15-ti lety... Sám jednoho japonce vlastním, ale protože Almeru kombi zatím nikdo nevyrábí, zapomenu tedy na neuvěřitelnou mechanickou odolnost této značky a kouknu se po nějaké zachovalé Astře Caravan = Zatím asi jediná možnost v nižší střední třídě jak vlastnit jeté rodinné kombi:
a) s přijatelnou cenou a nepříliš usedlým designem b) s dynamickým common railem v sazbě povinnýho ručení, o kterým si majitelé 1.9TDI nechají zdát c) které se Vám nikdo nepokusí 2x za noc narozdíl od Octavie rozebrat na náhradní díly d) s možností zaparkovat i v přecpaných ulicích velkoměsta e) na které se nebudete při troše péče bát spolehnout f) které Vám díky kompletnímu pozinkování "nesežere" před očima rez Pokud máte někdo jiný názor, sem s ním...
No opravdu nevim, jak někdo kdo si půjčí káru z půjčovny může soudit, že auto má občas poruchy. To že auto nemá kontrolku zapnutých pásů je možná neuvěřitelné pro vás a možná se budete divit, že i OPEL má různé stupně výbavy. Já bych se zas divil kdyby nějaké auto v této třídě a nižšim stupni výbavy mělo tyto kontrolky v základu. Dále jak píšete, že výplně dveří a potahů působí hroznym dojmem, tak to je podle mě pouze váš názor a že se volant při průjezdu zatáčkou vrací do původní polohy snad dělá volant každého auto. Xsara zřejmě ne. Ani bych se teda nedivil. Já osobně než abych si koupil franzouzské auto, tak to už bych radši jezdil MHD, tam mam aspon jistotu že víceméně dojedu. Když už jsme u tý spolehlivosti, proč že jste nejel na dovolenou svou Xsarou a půjčoval jste si Opela v půjčovně. Že by nějaká "špičková úroveň všech důležitých věcí" zahaprovala?
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
motor
Cau chlapy nemate nekdo na prodej za rozumnou cenu motor do oplika astry 1.6 8v 99 rok je jeste v hodne dobrem stavu a nechce se nam ji davat na pospas zberne nebo jen hlavu pac je nemocna na 4 valci vacka diky za koment
03.01.2015 | 21:50:19 | milan | 62.240.183.* Reagovat
rec.opel
vy ubozaci kdyz se budete aspon trosku starat o sve auto tak vam bude slouzit dobre.a na svuj rok vyroby je to auto perfektni ma sice nejake ty nedostatky stejne jako rada dalsich aut,ale kdyz mate spravne a radne obuti jede dobre a na to ze je to 1.6 8ventil tak jede lip nez treba vw golf 1.5D ten kdo sem pise komentare jak je videt asi moc autum nerozumi
04.02.2010 | 11:01:02 | OPELCLUB Reagovat
Xsara je KRAKSNA.Postav na posouzení nový Opel G a Xsaru a pak porovnej.Nesrovnávej vylítanou plečku z půjčovny.Zbytečně jsi pak ze svého auta nadšen.
11.12.2009 | 15:34:02 | Reagovat
úroveň recenze
Je mi líto, ale úroveň této recenze bohužel odpovídá úrovni pisatelových znalostí.
1 - Nikdy jsem neslyšel, že by kontrolka zapnutých pásů automobilu byla měřítkem jeho kvalit...
2 - Hodnotit auto z půjčovny, se kterým každý zachází, tak jak zachází netřeba komentovat.
3 - Špičková úroveň Xsary????????
11.12.2009 | 11:35:15 | mata Reagovat
Tak precvo tento trulko nesiel s tou svojou zboznovanou xsarou na dovolenu ale musel si brat auto z pozicovne? Sa bal ze sa mu ta sracka z francuzska rozpadne? Mal som xsaru a je to smejd jak hrom. Motory same sracky a podvozok makky hnoj. Astra je oproti tomu naozaj lepsie auto. A preco to porovnava ked je to z pozicovne? Toi mohlo mat nabehanych kludne cez 300-400 000 km...
16.03.2009 | 09:19:56 | peet Reagovat
Recenze
Tato recenze je dobře napsaná, stručně a jasně, na víc od nezaujatého člověka, který nemá důvod machrovat jen proto, že si to auto koupil. Tyhle německý auta nemají žádnou duši, jsou to studení neosobní dinosauři. Jejich kvalita a vlastnosti nejsou o nic lepší než felicie.
12.02.2009 | 13:01:25 | Reagovat
Machýrci
To jak se tady projevujete ve vztahu k Francouzům jen svědčí o vaší hlouposti. Koupili jste si Astru aniž by jste o ní cokoliv věděli a teď si tady honíte triko. Víte vůbec, že Astra je vlastně ošizenej Kadet ? Jen vzhledové úpravy (jako rozdíl mezi favoritem a felicií), ale narozdíl od Kadeta, kterého ještě na ty tehdejší poměry se snažili dělat poctivě, (80. léta), u Astry bylo prioritou POUZE snížit náklydy výroby na minimum ! Proto se zaměstnali turci, hispánci a kdoví jaké černé huby u výrobní linky, nakupoval se ten nejlevnější materiál a vše se dělalo tak, aby se ušetřilo. Proto vám ty hnidy tak reznou, tupci, nemáte vůbec důvod se navážet do frantíků, protože nevíte nic o svých šrotach, tím míň toho víte o jiných. Tak akorát blbý kecy, který jste někde četli a slyšeli. Takovej sráč jako je Kadetoastra nemůžete srovnávat s francouzem.
12.02.2009 | 12:50:17 | Reagovat
Než jakékoliv auto z koncernu GM (i když se schovává za značku Opel), to raději poctivého korejce. Shnije úplně stejně, ale za míň peněz. Opel a Ford jsou největší šmejdy hned po Renaultu.
12.02.2009 | 12:21:45 | Reagovat
problem s astru? WTF?
auto z požičovne nemôžeš hodnotiť lebo počítam že bolo X krát búrané a po väčšine to chodí po servisoch a tam napíšu aj to čo vôbec nemenili. Nehovoriac ako na tom jazdia ľudia ktorý to majú požičané. Klasická politika Nemcov je taká že kvalitu nechávajú doma. Takže keď natrafíš na zlý kus tak sa nečuduj možno je jedno s tých pondelkových. Ja na astru nemôžem povedať jedno krivé slovo auto ma už cez pol milióna km a jazdí stále v pohode z uvedených závad ta naša nemá ani jednu ale chyby sa môžu stať všelijaké ale nebudem za to hnet odsudzovať značku. K tým poťahom: ak bola v nejakej lacnej výbave tak ani poťahy nebudú niečo moc extra proste to auto je automaticky robené na cenu
12.02.2009 | 10:03:35 | Dag22 Reagovat
V Turecku som si
požičal Renault Magane sedan, cca 40.000 km. Auto nie a nie ťahať. Po otvorení kapoty som padol na zadok: motor 2.0 benzín... Auto posudzovať z požičovne je vyložený nezmysel. W Polo bolo bolo lepšie /živšie/ než Astra s rovnakým motorom, ale to ešte bolo v Španielsku, na Kanárskych, kde cesty sú rajom na zemi. Astra je tvrdšia, na naše cesty niekedy až príliš, ale jazdne je určite lepšia, aj spracovanie má kvalitnejšie. Francúz má náskok v dieslových motoroch. Benzíny má slabšie ako Opel. P.S. Auto je ako ženská, nestojí za nadávanie si. Slintame, keď to zoženiemie, po čase sa nie a nie toho zázraku zbaviť...
23.09.2008 | 11:06:16 | ľuboš Reagovat
to nie
francouzi napred v spracovani interieru? asi srandujes, xsara 2000 vrzga jak svina, vytocim motor a palubovka rezonuje, ze sa ide rozpadnut pomaly.. a vytahujes golf II? alebo III? najazdil som dost kilometrov aj na ZX ku co bol konkurent pre ne a to je kram ty vole, to uz ikarusy hrkaju menej
23.09.2008 | 08:39:28 | Reagovat
Kdosi si tady stěžoval na ovládání oken dveří u xsary..A jak to měl třeba golf II????Stejně..Ale jen když náhodou ty el. okna vůbec měl...95% volkswagenů (všech, vč. passata) měly do roku 1996 okna na kličku...Změnilo se to až s příchodem passata B5, potažmo golfa IV+bory...Když to vezmu dokola a kolem, astra f na tom byla podobně, akorát ten interiér přišel o kus hezčí...Francouzi byli s tímto vždycky napřed...
22.09.2008 | 23:05:34 | jašin Reagovat
Auto z půjčovny bych nehodnotil. S takovým si každý troufne více než s vlastním a na autě je to znát. Můžete mít co chcete, vliv má hlavně způsob užívání. Oply opravdu neměly dobrou pověst, ale od r. 1998 se dají jen doporučit. Nepatří mezi nejlevnější, ale dá se to. Když vám vadí víc peněz, kupte si felicii. Xsara má větší zavazadelník a v posledních modelech silnější 1,6 ale to je vše. Jízdní vlastnosti Astry jsou lepší a je to znát, zvláště pak ve vyšších rychlostech.
22.09.2008 | 15:33:02 | Reagovat
Astra club
Zdravím Vás všechny tak jsem jsi přečetl kritiku na obě auta jak na opel tak na xsaru. Sám mám opel astra G a nemohu si na ni stěžovat, mám ji v plné palbě komfort a pohodlí je u tohoto auta především. Mám ji 3 roky a kromě oleje a brzdovích destiček jsem do ní nemusel dát ani korunu. Zmé strany si myslím že je to super auto narozdíl od xsary. Mám kamaráda který si ji zakoupil auto stejně semnou jako já opela a už do ní vrazil minimálně 80000 kč. Takže si zrovna nemyslím že opel je špatnej. Také je fakt že hodně záleží na předchozím majiteli jak se k tomu autu chová, proto si myslím úsudky ať si každý dělá sám a nevnucuje někomu své pitomé názory o autech když neví oco jde.
12.04.2008 | 09:03:04 | wolin Reagovat
asi s tim autem mel takovy zkusenosti, tak proč hnedka magor?? Není to jenom jesitnost majitelu oplu ze jejich znacka je proste vic poruchova? Samozrejme, dobry kousky se najdou. A ze hnijou ví kazdej..
10.03.2008 | 01:27:27 | Reagovat
Vivat astra
Tento "inteligent" co to pisal, isto nikdy v astre nesedel. Pisat o aute z pozicovne, s kerym kazdy jazdi jak bulo to ozaj ani nemozno povazovat za recenziu. Ja som si kupil astru pred tromi rokmi, a ani jedna z veci ktore si spomenul sa mi na nej nevyskytla. Za tie 3 roky ziadna porucha, auto funguje skvele, nic nebolo menene. A ta tvoja xara, to je cisty verkel, tak ako vsetky auta od francuzov
20.01.2008 | 19:31:17 | misso Reagovat
opel x citroen
Měl jsem xsaru 1, 4 jako nvé auto přímo ze salonu. Velmi rychle jsem začal střízlivět a má radost z nového vozu začal zaznamenávat trhliny.
Po ujetí 20 000 km- pískání brzd, oprava brzdových kotoučů, vlnění těsnění kolem okna- dle servisu příčinou je sluníčko, dále odchlýpení gumové lišty na dveřích, odpadávání nástřiku ovládání topení a ventilace v interéru - velmi pěkné. Po ujetí 55 000 km problém v motoru- oprava za 18000,-kč. Po vyzvednutí z opravy opět problémy s motorem- tentpkrát prý asi lambda sonda. Firma Citroen mi na mé stížnosti odepsala stylem: po našem zjištění, že první rok po nákupu vozu jste neměl žádnou poruchu. nechápeme zcela vaši nespokojenost tzn. Citroen je asi stavěný na 1 rok provozu a potom na vrakáč!!!!!
Po této zkušenosti jsem zakoupil opel vectra 1.8 16V najeto 48000km. Do dnešního dne pouze doplňuji provozní kapaliny a výměnu dílů jako čepy přední nápravy apod. Mám najeto 140000km a nemohu si stěžovat.
13.08.2007 | 05:48:52 | Reagovat
Zabedněnci!!!Měl jsem(bohužel) taky jednoho opla, máti taky:Já:Opel omega 2.5 V6, rok 1998!!!, najeto 238000, žral olej(to bych nebral jako vadu auta ale předchozího majitele),ale:vadné čidlo klimy, špatný display palubního PC, nefunkční el. okno vzadu, výměna pal.čerpadla, vodní pumpy, všech ložisek, repase alternátoru, snímač ABS, neustále praskající žárovky, zatékání do auta, výměna serva, svítící kontolka airbagů, spotřeba kolem 12 litrů...Ale budiž, ale co ta KOROZE???Lemy,prahy,spodky dveří???To na autě z roku 98 teda normální není! Teď už to vím...
13.06.2007 | 00:36:02 | moráles Reagovat
Autor clanku musi byt velmi slabomyslny, popr. slepy...
Opel astra z r.93 mam od roku 98 ma najeto 150 tkm, ja na nem ujel 105 000 km, jine auto bych nechtel. Mel jsem za celou dobu jedinou poruchu- praskly drat od alternatoru (oprava 300 Kc). Auto na silnici sedi jako pribite, tak sedi xara jen kdyz stoji :-), Sedadla krasne drzi linii tela i v nejprudcich zatackach a ze nemam zavrene dvere zjistim i bez milionu blikajicich kontrolek. Plasty jsou velmi prijemne a trvanlive -vubec neklepou. Opravdu nemuzu pochopit jak muze soudit auto z pujcovny :D
Xara neni auto k zahozeni, ale Astricka je daleko pruznejsi, prostornejsi a spolehlivejsi auto nez nejakej Francouzskej Krumpl
12.06.2007 | 19:25:56 | Thorus Reagovat
:D
Někdo si půjčí auto a píše mínusy kvůli výplním dveří a kontrolkám na pásy. Astra není mercedes a myslim že keždej si všimne že nemá zaplej pás
16.05.2007 | 21:08:44 | Diego Reagovat
Astra 2.0 Di
Tak ja neviem ta Xara nieje až take špatne auto, akurat, tiež nechapem prečo "pan" majitel išiel na dovolenku na "mizernej" Astre a nie na svojej tak skvelej Xare... Mám kamaráta a ten je taký istý, ťahám ho už tri roky do HR autom - ani za nič, tak som sa minulý rok nasr.l a išiel som sám - FIAT UNO Logo 1.1 benzín, 4 ľudia + komplet batožina a nebol problém... On má Xaru a keď ide niekam dalej tak si radšej požičia domácu Fabču... si to sami zhrňte.
Teraz mám asi tri týždne Astru a nič z toho čo tu popísal ten "odborník" som si nevšimol, ale ma tak napadá či mu v tej požičovni nedali náhodou len papiere od Astry a neposadili ho do nejakého Citrónka... :)
Ale nie. Citroen som nemal tak nemôžem súdiť.
26.02.2007 | 22:32:24 | Ďuri Reagovat
Také to mohlo být myšleno,že ta xsara je brak a nic horšího už být ani nemohlo.
03.01.2007 | 15:39:40 | Reagovat
ASTRA 1.6 8V
Tak tenhle komentář musel psát řidič, který asi v Astře ani neseděl. Vlastním CLASSIC 1 s motorem 1.6 8V. Jezdí s průměrnou spotřebou cca 6,3l, při dovolené na SK kolem 5,6l. Má naběháno 190 000 km. Při 187 000 se vyskytla jediná porucha a to prasklé těsnění pod hlavou. Po opravě jezdí naprosto v pohodě a nemohu si pomoci je to za ty penize, ktere jsem do nej investoval velmi zdařilý model. Chtěl bych nyní koupit novější a tuto si rozhodně nechat. Tak prostorny kufr se najde málokde.
16.10.2006 | 16:48:02 | Jan Reagovat
debiilek
podla mna ten pan asi nevedel soferovat ked mal spotrebu na dovolene 8.9litra.Stavim sa ze je to kancelarsky trtek kteri to turoval na dvojke a trojke aby dosiahol presne 60km v hodine.Francouzy a hlavne XSARA je popelnice a spatny design tohto auta je fakt neskutocny.A kde sa tu da hovorit o ergonomii ked xsara ma napr. otvaranie el. oken pod nasavacmi vzduchu v strede na pristorjove doske..Vivat opel nad xsarou,nie je taky spolahlivy ale urcite spolahlivejsi ako citrony
08.10.2006 | 14:51:30 | martin Reagovat
jak vůbec může někdo srovnat němce s francouzem, měl jsem obě značky jak opel tak citroen a neříkám že oplík je nějaká bomba ale citroen jsi v dnešní době může koupit jedině blázen je to totiž popelnice.
11.09.2006 | 19:09:38 | xxx Reagovat
Tenhle člověk je u mě absolutní magor!!
Tak zaprvé posoudit auto z půjčovni je největší kravina co může být protože půjčovně je jedno v jakém stavu má svůj vozový park a už vůbec ji nezajímá jak se kdo k jejim autům chová a jak je řídí!! přesně tenhle model jsme měli doma 7 let za tu dobu jsme na něm najezdili přes 180 tisic kilometrů a auto bylo pořád v pohodě táta si nikdy na něj nestěžoval a já pochopil proč až když jsem ho poslední dva roky řídil taky!! Je to perfektní auto který jezdí za málo a hodně kvalitně a bez závažných poruch pokud se k němu avšem řidič umí chovat !! A to tenhle pán nejspíš neumí !! A jestli potřebuje kontrolky který mu značí zapnutý pásy nebo zavřený dveře tak ať si spíš koupí silnější brýle aby viděl jestli má dveře zavřený nebo jestli si zapnul pás !! takový zbytečný pičoviny v autě nikdo nepotřebuje!!
07.09.2006 | 13:29:23 | Juris Reagovat
Frantíci jsou fajn !
No samozřejmě, že se Oplík Paštika nedá srovnávat s Frantíkama, to každopádně NE !!!
21.05.2006 | 14:11:26 | Citroën Xantia Reagovat
A je samozrejme,že pujcovna ukaže kvalitu auta....o tom neni pochyb
24.04.2006 | 22:32:35 | Reagovat
nemec znamena pouze!!!
Je to tak,clovek rekne nemec a oni to v Opelu a VW umí.....co to znamena....desing je slabota.....nemec je studene auto,když slusna cena tak holé.....koho tohle tahne,ja nevím....Ano pujcovna ukaže,to je jasne,ale to že autor pise o vybavě,ktera je spojena s bezpecnosti provozu,to je snad i tupcum jasne!!!!Kupoval jsem novou astru a vetsi potíže jsem s ni nemel,jen snad,že jsem jel z mototechny a vypadla mi cestou domu na silnici prevodovka......nebyl to tankodrom!!!!......
24.04.2006 | 22:30:53 | Reagovat
O co se tu snažíš???
Posuzovat auto z půjčovny je fakt bomba co. Na co potřebuješ kontrolku na dveře a na pásy ty profíku Slyšels někdy že čím složitější krám tím je po tom větší... asi ne. Jinak interiér je určitě stokrát kvalitnější než u citráka, o jízdních vlastnostech ani nemluvě.
21.03.2006 | 15:04:08 | Tomáš Reagovat
Na co si hraješ?
Podle toho co píšeš se divím,že vůbec auto jelo.Francouz není taky žádnej zázrak.A posuzovat auto z půjčovny?To svědčí o inteligenci.
08.02.2006 | 17:32:21 | Martin Reagovat
Stupidni posuzovat auto z pujcovny
Stupidni posuzovat auto z pujcovny, kdyz s autem kazdy zachazel jako s traktorem, servis pocitam ze to auto nema taky zadny, protoze to by pujcovnu stalo penize a dokud to jezdi tak neni co spravovat, takze co by se menil treba olej atd kdyz to jezdi, ale pak se neni cemu divid ze vsechno je v haji, ale posuzovat auto z pujcovny mi prijde fakt stupidni
26.01.2006 | 20:37:37 | Martin Reagovat
Nechápu autra
Autor článku mi připadá, že nikdy v Astře neseděl, když může napsat takový blbosti...:-(
03.01.2006 | 13:13:57 | Jason Reagovat
Chudak
ja mam astru ojazdenu a mam ju asi 5 mesiacov a najazdil som asi 12 tis km a nemozem povedat ani jedno krive slovo
Auto pekne sedi na ceste, co sa tyka kontorlky otvorenia dveri, to nemam len mi pipa ak necham zapnuty klucik a otvorim dvere.
Inak by som chcel vediet ako mozete mat spiskove skusenosti s Xarou?
16.12.2005 | 12:24:59 | Reagovat
eeehhhh
jak muze nekdo srovnat takovou pastiku jakou je Citroen s Oplikem.......
10.12.2005 | 12:02:28 | michal Reagovat
pohodlný vůz za dobroucenu
Je až obdivuhodné si přečíst Vaše hodnocení ke všemu ještě z auta z půjčovny ,ale budíž.Jenom jedna věc mi nejde do hlavy,když máte svojí tak báječnou Xsaru a máte s ní tak bohaté zkušenosti tak proč na otázku jaké jste měl předchozí auto odpovídáte
18.11.2005 | 22:22:23 | Reagovat
Německý auta maj dobrou kvalitu.
17.09.2005 | 13:05:05 | Kuba Reagovat
Je obdivuhodné, že jste si toho nevšimnul při prvním usednutí za volant.
05.09.2005 | 14:43:36 | Reagovat
Vaše hodnocení mi připadá hodně subjektivní. Sám jsem měl tu čest odjet o něco vyšší porci km s tímto vozem a zde jsou mé dojmy:
Citelný odpor řízení v zatáčkách je lepší než si zvykat na přeposilované řízení. Vyšší tuhost podvozku hodnotím jednoznačně kladně (v kontrastu houbovitých platforem většiny francouzů s typicky neosobním projevem). Jízdní vlastnosti díky většímu rozvoru lepší než např. u Octavie s dlouhým zadkem. Tvarování a zvolená tuhost sedáků + příkladné boční vedení si rozhodně zaslouží pochvalu (měkoučké čalounění patří do obýváků, kde můžete za "jízdy" usnout). Variabilitu hlavových opěrek limituje mechanismus zamezující poškození krční páteře při nárazu zezadu (nejsem si jistý, zda jimi Xsara na špičkové úrovni disponuje). Pomineme-li tradiční neduhy (rychle korodující výfuky, problémy s elektroinstalací - startéry, dobíjení, kontrolek ABS nebo airbagů - je Astra G v rámci značky velmi zdařilá. Samozřejmě nikdy nebude dosahovat kvality japonských vozů, kde i ta zmiňovaná kontrolka otevřených dveří byla standardem nejchudších výbav již před 15-ti lety... Sám jednoho japonce vlastním, ale protože Almeru kombi zatím nikdo nevyrábí, zapomenu tedy na neuvěřitelnou mechanickou odolnost této značky a kouknu se po nějaké zachovalé Astře Caravan = Zatím asi jediná možnost v nižší střední třídě jak vlastnit jeté rodinné kombi:
a) s přijatelnou cenou a nepříliš usedlým designem
b) s dynamickým common railem v sazbě povinnýho ručení, o kterým si majitelé 1.9TDI nechají zdát
c) které se Vám nikdo nepokusí 2x za noc narozdíl od Octavie rozebrat na náhradní díly
d) s možností zaparkovat i v přecpaných ulicích velkoměsta
e) na které se nebudete při troše péče bát spolehnout
f) které Vám díky kompletnímu pozinkování "nesežere" před očima rez
Pokud máte někdo jiný názor, sem s ním...
16.02.2005 | 21:43:00 | Stenly Reagovat
Opel je nekvalitní. Doufám však, že proroctví v úvodu tohoto příspěvku se nikdy nevyplní. To už bych si auto asi nikdy nekoupil.
13.02.2005 | 20:02:01 | Reagovat
No opravdu nevim, jak někdo kdo si půjčí káru z půjčovny může soudit, že auto má občas poruchy. To že auto nemá kontrolku zapnutých pásů je možná neuvěřitelné pro vás a možná se budete divit, že i OPEL má různé stupně výbavy. Já bych se zas divil kdyby nějaké auto v této třídě a nižšim stupni výbavy mělo tyto kontrolky v základu. Dále jak píšete, že výplně dveří a potahů působí hroznym dojmem, tak to je podle mě pouze váš názor a že se volant při průjezdu zatáčkou vrací do původní polohy snad dělá volant každého auto. Xsara zřejmě ne. Ani bych se teda nedivil. Já osobně než abych si koupil franzouzské auto, tak to už bych radši jezdil MHD, tam mam aspon jistotu že víceméně dojedu. Když už jsme u tý spolehlivosti, proč že jste nejel na dovolenou svou Xsarou a půjčoval jste si Opela v půjčovně. Že by nějaká "špičková úroveň všech důležitých věcí" zahaprovala?
10.02.2005 | 14:14:57 | Romák Reagovat