Recenze Opel Astra F Caravan
“Zatiaľ som spokojný.”

Autor recenze: Qwerty7 (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1,6 - 55kW Stav km při koupi:127 000 km Stav km nyní:143 200 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 7,0 l/100 km Vloženo: 28. 7. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nefunkčná klimatizácia.

Tachometer ukazuje o 20 km/h viac. (neviem prečo)

Drnčí výfuk.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Z autom som zatiaľ spokojný aj keď ta klimatizácia ma štve. Je nutné vymeniť hadicu, cez ktorú presakuje chladivo asi na 20 miestach. Cez mikrodiery :o)

Auto má inak veľmi dobré jazdné vlastnosti aj napriek tomu, že je to slabšia 1,6.

Spotreba v lete je prijateľná jazdím prevažne mesto a spotreba je tak cca 6,0 litrov. V zime je to horšie kľudne spapká aj 9,0 litrov.

Inak auto je veľmi priestranné, pohodlnné a má super veľký kufor, ktorému dopomáha trocha zdvihutá strecha.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra

Vložit komentář

Opel Astra Caravan

Astru jsem kupoval ojetou r.v.95 před čtyřmy a půl roky s "načlým" motorem s obligátnímy 125tis km na tachometru, jinak ve velmi pěkném stavu. Motor (1,6 8ventilů, 52kw) klepal, žral olej a já mu dával tak 3000km do výměny. Odhad jsem podcenil o dalších 120tis. km s tím, že posledních 50tis, jsem do něj už pouze doléval nejlevnější točený olej z JZD :) a čekal, kdy dojede. Nestalo se, jen zvuk z pod kapoty byl už strašidelný a tak jsem výměnu neprodlužoval. Teď už je dalších 15000 po výměně (motor,komplet rozvody,náplně,lamela ,spojkové ložisko a práce mě stály necelých 12000kč) a opět vidím minimálně dalších 150000km bez problémů. Jinak s Astru používám každý den a hodně často tahám přívěs se stavebním materiálem, takže dostává opravdu zabrat. Za těch 120000km, jsem vyměnil jeden kulový čep, ložisko předního náboje a zadní díl výfuku. Po koupi jsem nechal udělat přestavbu na lpg. Když sečtu pořízení auta, přestavbu na lpg,opravy, platby povinného ručení a technických prohlídek, cenu paliva za dobu provozu, co astru mám, elektrony atd-prostě komplet náklady a vydělím počtem ujetých km, tak jsem na 2.6kč/1km :) Kdybych počítal náklady ušetřené za dopravu materiálu od dopravců, tak jsem ještě na částce nižší a to už je pomalu levnější než chůze :) Teď už se hlásí o slovo díly odcházející běžným provozem-brzdy, tlumiče, čepy, tak jí to za dobrou službu rád dopřeju. Astru nechám jako druhé levné auto do rodiny a nedám na ni dopustit.

02.03.2007 | 13:53:36 | Kuba Reagovat

Ja viem prečo ti ukazuje viac o 20km/h.
Totiž. Astra F má rýchlomer ocejchovany tak, že začína 20Km/h a ručička má tiež východziu polohu na 20 km/h. Pri rozbehovaní by sa ručička nemala pohnúť z tých 20km/h kým takúto rýchlosť skutočne nedosiahnete. Až potom sa ručička začne hýbať a ukazovať rýchlosť.
Vám sa podľa mňa ta ručička pohne hneď bez toho aby ste tých 20km/h dosiahli.

29.07.2006 | 08:38:16 |  Reagovat