Rok výroby:1997Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:121 600 kmStav km nyní:201 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,4 l/100 kmVloženo:28. 7. 2005
Olej: velmi proměnlivá hodnota (od 1l/1000 km po 1l/8000 km), ale bylo mi sděleno v servisech Oplu, že tyto motory "1,6 16V" tyto problémy mají.
Koroze: projevuje se hlavně na 5 dveřích, zbytek karoserie je v pohodě, podvozek ve skvělém stavu.
Chod motoru ve volnoběhu: řešeno několikráte u různých servisů - problém nenalezen, 1x mi to dokonce zdechlo za jízdy (naštěstí pomalé).
Řízení: drobné vůle a "lupání" od volantu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ideální rodinné auto, s dostatkem prostoru, pohodlí a design je velmi povedený.
Skvěle zpřevodováno na naše silnice, čemuž odpovídá i spotřeba - můj průměr se pohybuje od 6,2 - 6,7 l/100 km a myslím si, že nejsem žádný louda.
Ovládání oken u řadící páky - dobrý a mě naprosto vyhovující řešení, levá ruka je stále na volantu, pravá řadí, otvírá atd.
Kufr prostorný, dobře využitelný (poutací oka, plastové lyžiny v podlaze ..) a výborně přístupný (žádný práh).
Na závěr? Skvělé brzdy - kotouče na všech kolech, vepředu s chlazením, nevadnou a jsou dobré i za mokra (ABS funguje akorát) a dobré ozvučení (od výrobce 12 reproduktorů).
Před nedávnem při velkem servisu sem zjistil, že auto mělo najeto o cca 80 000 km víc - nyní tedy sem na nějakých 320 000 km a auto jezdí furt skvěle, ale koroze nás trápí tuze (lemy zadních kol, 5 dveře, střecha drnčí), ale je to furt vona. Loni sem nechal dělat velkou opravu za cca 35000,- (rozvody, repase hlavy, klouby přední nápravy, komplet tlumiče - neštřil sem a dal MONROE plynokapalinový) a auto se mi stále odvděčuje. Kotouče a destičky po 125 000 km furt držej - divný co, asi nebrzdim. Já sem ale lempl a nešetřim ho, možná jinej by jej měl v lepšim stavu, jenom leju benzin, olej a vodu do ostřikovačů a měnim jen to co upadne, servis téměř nulovej, a ona furt jezdí "jak za mlada velebnosti".
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
pokračování
Před nedávnem při velkem servisu sem zjistil, že auto mělo najeto o cca 80 000 km víc - nyní tedy sem na nějakých 320 000 km a auto jezdí furt skvěle, ale koroze nás trápí tuze (lemy zadních kol, 5 dveře, střecha drnčí), ale je to furt vona. Loni sem nechal dělat velkou opravu za cca 35000,- (rozvody, repase hlavy, klouby přední nápravy, komplet tlumiče - neštřil sem a dal MONROE plynokapalinový) a auto se mi stále odvděčuje. Kotouče a destičky po 125 000 km furt držej - divný co, asi nebrzdim.
Já sem ale lempl a nešetřim ho, možná jinej by jej měl v lepšim stavu, jenom leju benzin, olej a vodu do ostřikovačů a měnim jen to co upadne, servis téměř nulovej, a ona furt jezdí "jak za mlada velebnosti".
27.06.2008 | 23:03:46 | Reagovat