Recenze Opel Vectra 2.0 DTI
“Zatiaľ som nadmieru spokojný.”

Autor recenze: VladoKat (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:2.0 DTI (X20DTH) Stav km při koupi:154 000 km Stav km nyní:200 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 20. 3. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Okrem bežnej údržby a výmeny prevádzkových náplní a nákupe nových pneumatík bolo na aute urobené:
-výmena klinového remeňa
-oprava informačného displaya
-výmena termostatu chladiacej sústavy
-výmena silentblokov na ramenách zadnej nápravy a uložení
zadného stabilizátora
-oprava stredného dielu výfuku
-preventívna výmena oleja v prevodovke

V najbližšej dobe ma podľa všetkého neminie výmena spojkového ložiska, ktoré sa ozýva pri volnobehu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vectričku som asi pred 1 a pol rokom kúpil od velmi solídneho pána z Oravy, ktorý ju mal vyše roka a priviezol ju z Nemecka. Z vozidlom som za ten čas najazdil cca 50.000 km a žiadne vážne problémy som s ním nemal. Zatiaľ som velmi spokojnný a ani raz ma nenechalo v štichu. Pevne verím že to tak aj zostane :-)

Popis vozidla:
Opel Vectra B Caravan 2.0DTI (101PS) 16V.
Interier: 4x airbag, manuálna klimatizácia, 2x elektrické okná, elektrické spätné zrkadlá, multifunkčný volant.
Exteriér: strieborná metalíza, originál 15" hlinikové disky Opel. Pneumatiky: letné Bridgestone Turanza 205/50 R15, zimné Dunlop SP Wibter Response 195/65 R15.
Technické informácie: rozmery d,š,v - 4490,1841,1490 mm, hmotnosť 1486 kg.

Silnými stránkami tohto auta je jeho primerane výkonný a úsporný dieslový motor z rozvodovou reťazou namiesto remeňa, ktorý ťahá už od nízkych otáčok a pohodlný podľa mňa vydarený podvozok ktorý sa aj napriek dlhému autu nebráni trochu športovejšej jazde. Je to priestranné auto z objemným batožinovým priestorom a bezpečnosťou na vysokej úrovni.

Slabinou tohto typu auta je iba pár drobností ako je odchádzajúci informačný display, ktorý ale nie je problém opraviť a ťažkopádnejšie radenie rýchlosti. Osobne si myslím že sú to drobné chybičky krásy, ktoré sú bohato prevýšené kladmi tohoto vozidla.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra

Vložit komentář

ale

samožřejmě souhlasím s tím že pokud jezdíte delší dobu v autě s nějakým výkonem, chcete víc, i přesto je scestné psát že 96 kw tak do ibizy a podobně...je to ale zas jen názor jednoho člověka...

12.08.2009 | 15:12:49 | drahosch Reagovat

pravda

Je to tak pan jamieson(ten pravý) píše i jinde a asi danému tématu rozumí, řekl bych že ten kdo napsal ty nesmysly níže bude jeden z tech kteří píšou smyšlené recenze nebo reagují jako naprostí dementi bez špetky informací o dané problematice a navíc jako hřeb nakonec napíšou že řídí M5 šestilitrového chevroleta 300 koňové bmw , že honda integra typeR a S2000 nejedou a podobné nesmysly a asi je reakce pana jamiesona, která měla určitě smysl rozhořčila tak si řekli že z něho udělají stejného trotla jako jsou sami....jak říkám bylo by nejlepší kdyby tady existovalo něco jako registrace a nějakým anonymům by sem měl být přístup zakázaný aby tady nevypouštěli své slabomyslné výlevy...k tomu že DTi a 81 Kw je málo se ani vyjadřovat nebudu, my co víme, víme...

12.08.2009 | 15:10:27 | drahosch Reagovat

K tomuhle se radsi vyjadrovat nebudu jelikoz nekdo tady pouziva muj nick.Ten posledni jamieson, to jsem ja nepsal.Diakritiku nepouzivam.A pro Mirdu, Safrane 2,5 je vykonnostne OK.Ostatni jste se nechali napalit.Nic vic, nic min.

07.08.2009 | 19:52:41 | jamieson Reagovat

Pro někoho je slabý 2,5 motor, pro někoho silný 1,4..to je čistě subjektivní..(i když, u toho 2,5 už to nějak nechápu)

03.08.2009 | 17:45:50 |  Reagovat

jamieson??

Tady pan "Jam..." mi přijde jako naprostý kokot. Obyčejný zamindrákovaný rejpal, který všemu rozumí, všechno ví a co není po jeho to není ono. Přesedlal z nějaké posrané sekačky na 1.8 litrové turbo a je z něj mistr světa. Všem autům rozumí a se všemi jezdil. Nevím co dělá a ani mě to nezajímá, ale má celkem dosti času, ke všem recenzím blbě kecat. Chci rýpat, protože nikde nesdělil ostatním uživatelům nic smysluplného a užitečného. Kromě administrátora na debilní recenze, by to chtělo ještě jednoho na takové blbečky jako je "pan J..." s plnou prdelí debilních keců. PS: Vulgární vyjadřování neberte jako urážku, ale jako zdůraznění mého názoru. Co si o tom myslíte, je mi fuk. Měl jsem auta, které by Vás výkonem utřeli jak hovno na prdeli a přesto s Vámi nesouhlasím ohledně aut a výkonnosti jejich motorů.

03.08.2009 | 00:48:02 | lukas Reagovat

To jsou mi teda názory.Pan Jamieson je příklad toho,že i na řidičák by se měly dělat psychotesty.

02.08.2009 | 23:46:35 |  Reagovat

Je to tak, 2,5 je uplná sračka to vubec nejede, lenoch jak prase. Takovýto motor se hodí tak stěží leda do clia nebo do twinga. Do safrane leda nějaký 5,0 V12. Jinak to nepojede a nebude se s tím dat bezpečně předjíždět.

02.08.2009 | 23:30:01 | jamieson Reagovat

Já koupil nedávno safrana a motor 2,5 20ventil R5, 165k, myslel jsem si jaké že mám "dělo", ale pan Jamieson mi asi vysvětlí, že mám slabé a líné auto , že?:d

02.08.2009 | 23:12:43 | Mirda Reagovat

Takže by se asi měly dělat auta minimálně 2,5 benzín, že? 2,0 16v slebé, 1,9 TDi slabé...Hm a mě přijde že to jede.Neměl bych se jít vyšetřit?

02.08.2009 | 20:02:32 |  Reagovat

TDi 66 kw jede jak prase ?? To je gol :-))).Co se tyce motoru 1,9 TDI tak minimalne s 96kw a maximalne do aut jak jsou Ibiza, maximalne Audi A4.Do vetsiho je to podle mne slabe.A co se tyce P406 2,0 97kw tak to je taky podle mne slabe.Ja urcite neziju mimo, sam jsem kdysy vlastnil auta s maximalne 44 kw, ale jak nahle okousis neco lepsiho, uz se ti do podobne silnych aut nechce.Presednes z auta ktere ma rekneme 200 PS do auta s 80 PS a prijde ti to hrozne liny.A 90 koni je solidni vykon leda v Trabantu.Co se tyce Octy, tak to se omlouvam, ma 44 kw, avsak podle toho i jede.A o Vectre 2,5 V6 jsem nic nerikal.Ale takova rekneme Octa 1,8 T jede slusne se 110 kw, natoz pak se 132 kw (RS).Ja sam mam Passat 1,8 T 110 kw a dneska mi to prijde pouze prumerne dynamicke auto.Ovsem kdyz jsem do nej sedal z Golfu ktery mel 44 kw, byl jsem nadseny :-)

02.08.2009 | 17:56:51 | jamieson Reagovat

ale ale

To jsou mě názory...TDi 66kW natož 81kW jede jak prase..já sám mám atmosférák 2litr o výkonu 97kW a myslím si že taky jede velmi dobře!(a P406 čiliž těžké auto)..pane jamiesone, žijete trošku někde mimo...Většina normálních lidí bere např. 90 koní jako solidní výkon a svezení..Btw. octa 1,4MPi měla 44kW. Vectra 2,5 v6 má 170koní, ale..kolik taky žere hm...?

02.08.2009 | 17:15:34 | Vlado Reagovat

to drahosch

No a ? 160 koni mi prijde pro tenhle vuz uplne normalni.I tak nevim, jestli by mi to stacilo :-).Nerikam, ze DTi je spatny, to v zadnem pripade, avsak prijde mi poddimenzovany.A co se tyce Octavky 1.4 (tusim 55kw), tak to je uz uuuuplne mimo.Co se tyce TDi, tak 66 resp. 81 kw mi prijde taky malo, avsak Octavka je mensi nez Vectra.Co se tyce tocivyho momentu, tak to souhlasim ale treba takova Octa 1,9 TDI 66 kw ma presne tak vysokej kroutak jak moje 1,8 T 110kw (210 Nm).O rozdilu ve vykonu (celych 60 PS) ani nemluve ! Nerikam, pro klidnou jizdu stacit muze, avsak o bezpecnem predjizdeni, nebo primerenem vykonu (jak uvedl i sam autor), podle mne nemuze byt ani reci !

02.08.2009 | 17:08:18 | jamieson Reagovat

160koní?

160 koní?....v tom případě byste například do superba nacpal 400 koní ne?....DTi je výborný motor, do octavie, která je stejně těžká se dává i 1,4i a TDi má 66Kw nebo 81.....u dieselových motorů nejde vůbec o výkon ale o točivý moment a hlavně si uvědomte že jde o rodinný vůz ne o závoďák, a taková průměrná rodina chce jezdit normalně za normalní peníze

02.08.2009 | 16:01:04 | drahosch Reagovat

Je mi jasny ze by jste sli ted do auta s vyssim vykonem.Naroky casem rostou, znam to :-).Samozrejme, spolehlivost je na prvnim miste to souhlasim.O Oplackych dieseloch se rika, ze nejsou moc kvalitni, avsak kdyz uz jste najezdili pres 200 tisic a v pohode, tak to az tak cerne nebude.Mnoho stastnych kilometru :-)

05.06.2009 | 18:44:57 | jamieson Reagovat

vykon motora

nehovorim ze by k autu nepasoval lepsie vyssi vykon..
teraz po 2 rokoch pouzivania by som rozhodne isiel do auta z vyssim vykonom..
ale na druhej strane na bezne jazdenie je dostacujuci a v mojom pripade hlavne spolahlivy ...za 2 roky ziaden motorovy problem a to ma auto momentalne najazdenych 205.000 km

05.06.2009 | 15:23:20 | VladoKat Reagovat

Cituji : "Silnými stránkami tohto auta je jeho primerane výkonný dieslový motor."
Tak asi mame rozlicni nazory na primerene vykonni motor, ale do tak tezkeho auta bych chtel alespon o 60 koni vice jak mate Vy (tedy cca.160 PS).Ale zas na druhy strane, po Fabii by byl s tim autem spokojeny asi kazdej...

25.05.2009 | 16:57:20 | jamieson Reagovat

tak to je vazne poucny nazor
u mna je to auto za 100x

01.04.2009 | 10:09:47 | VladoKat Reagovat

22.03.2009 | 14:07:01 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Opel Vectra