Rok výroby:2004Typ motoru:1,4 benzinStav km při koupi:0 kmStav km nyní:52 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,0 l/100 kmVloženo:13. 12. 2006
Auto po necelých dvou letech začalo stávkovat. Po výměně počítače a řídící jednotky si jezdí, kdy se chce jemu a ne nám. Je absolutně nespolehlivé. Nevíme dny ani hodiny, kdy nastartovat půjde a kdy ne.
Žádný servis si s ním neví rady a my taky ne. Prostě za téměř 400 tisíc máme doma slušně řečeno krám.
Taky jsem měl tenhle ročník, dokonce jsem o něm napsal stránku, protože jiné podobné záhadně mizí... V komentářích ( píše spousta trollů, nesmyslů a reklam, ale osobní zkušenost nenahradíš, že zajímavostí možná, že 1.1/44kW vyžadoval podle papírů minimálně N95, maximálka 154(?), ale jako většina běžných aut na tehdy nejlepší Agip N91 jezdil až 170, jen pak kapku víc žral - třeba ve městě :-) a i průměr skvělý tuším kolem 5, rekord 3.8 při průměru kolem 70 - a i po poněkud absurdní přestavbě na sekvenční LPG s ženou za volantem 5.5, čemuž nechtěli věřit ani pumpaři... Jen to že už po roce při nepatrném nájezdu v zimě po nastartování a přidání plynu klesaly otáčky i na volnoběhu, 3 z 10ti možných resetů řídící jednotky, pak za 3 roky původní filtr i olej... Prostě k téhle značce už se rozhodně nikdy nevrátím.
Zaujímavé, že v Anglických štatistikách Kia a Hyundai výrazne klesli, oboje stratili po jedne hviezde v spokojnosti zákazníkov a Kia skončila úplne posledná. Je to zaujímavé najmä preto, že sa chvastajú, že tu vystavali továrne zamerané na kvalitu. Nikdy Kiu, Nikdy Hyundai.
63.-85. je průměr? Kia bývá mezi posledními, a to je kolem 110. místa. Takže 63.-85. je podprůměr. Také jsem si nevšiml, že by škodovky byly takhle vzadu.
Podle testů TUV patří P206 (obdobně jako P306,406) mezi průměrně spolehlivé vozy(umístění mezi 63. a 85. místem).Ti co tady píšou, že francouzi jsou šroty, jsou pouze škodofilní omezenci.Podívejte se na výsledky té vaší slavné octávie nebo fabie(o felicii nemluvě). Taky žádná výhra..Těch nějakých pár míst zase tolik nevypoví. A třeba takový citroen xantia , strčí vaše simply clever škodovky hravě do kapsy.
Jen bych tě tak trochu doplnil když mluvíš o té spolehlivosti audi.vw,nissan a honda.V testu spolehlivosti obsadil nissan primera 112.příčku,vw passat 64.příčku společně s hondou accord a audi A6 61.příčku.A mezi těmito kvalitními vozy se umístil i peugeot 206 na 83-86.příčce.Jo a jestli někde seženeš tři roky starého peugeota 607 který bude za 150 000 Kč .Tak sem s ním(pokud teda nemyslíš bouračku: -)).
Ahoj, Tak na to se musím taky ozvat... reakce na vzkaz od biggy.m4@seznam.cz Peugeot že patří mezi nejlepší vozy na českém trhu????? To snad né. Jak by se to stalo? vzhledem k poruchovosti se v testech míhaj kolem 80 místa a výš.... Co je na tom za kvalitu? U jiných značek je pravda že se povede koupit zmetek jeden z tísíce ale u Peugeota se dá říct že se povede koupit dobrý vůz... taky jeden s tisíce... Ať se zeptáte kdekoliv ,ne u peugeota ... Na nejspolehlivější auta tak myslím že peugeot tam neuslyšíte. Ale uslyšíte Vw, Nissan, Honda, audi, možná se tam vejde i škoda ale peugeot ne.... O jejich kvalitě vypovídá i jejich cena. Čím to je že auto za 600 000kč se po 3 letech prodává ojete pod 150 000? divné.....jestli se jich lidi nezbavujou... Ale to je určitě tím že je to kvalitní vůz a chtějí tu kvalitu dopřát i jiným . Je to prosté Peugeot Peugeoti se prodávají jen proto že mají hezký vzhled a za svojí cenu slušnou až řekl bych bomba výbavu.... která, ale stejně po pár kilometrech přestane fungovat.
V kazdej modelovej rade sa najdu vadne kusy. Bohuzial sa vzdy najde niekto, kto si ich kupi. Ale zhadzovat na zaklade tohoto celu znacku? Ved aj Mercedes alebo Audi maju vadne kusy. Milan a ty si pozri recenzie na tie tvoje "oktavky", kolko je srotov tam :)
Ako by povedal kamarát, automechanik: zase skur..ná francúzska elektrika. Ak chcete auto so spoľahlivou elektrikou, tak si kúpte nejakého japonca. Ja mám Hondu a v tej je na elektriku úplne všetko. Je to ročník 1993 a všetko je OK. Jediný zásah do elektroniky bol robený mnou, keď mi ohorel výkonový kontakt na spínačke. Stačilo smirek a 5 min. roboty a všetko je zase OK. A to auto má už 14 rokov. K takej kvalite sa francúzi nedostánú ani za 100 rokov, lebo robia autá na kvantitu a nie na kvalitu.
To věřím že slovo elektr(Y)ka nezná..:) Když by to vzal člověk všeobecně tak určitě bude větší část potíží s elektrikou u Francouzských aut než u Japonských. Sám mám Francouze už čtvrtého!Tak vím o čem mluvím nemluvě o modelech po roce 2000:)Mimochodem mám svého mechanika a ten po asi 30 letech praxe tvrdí že v tomto jsou nejhorší Frantíci Ford a koncern.
ježíš!!!!pardon mám japonskej počítač proto to Y zapoměl si na italská auta to je teprv mazec a že jich v práci máme,ale samozřejmě se hádat nebudu já mám rad všechny auta každý má totiš něco.
Nikde jsem nepsal že to jsou špatná auta!:) A ani si to nemyslím pouze tvrdím že elektronika je u těchto vozů tak trochu slabina. Tím mám na mysli například občasné probliknutí nějaké kontrolky a podobných kravin.Což osobně nepovažuji za až tak odstrašující věc tudíž si klidně koupím dalšího.Navíc není frantík jako frantík ono v těch třech značkách je celkem velký rozdíl. A z vlastní zkušenosti si troufám prostě říct že určitě se najde více frantíku s takovým problémem než těch Japonců.Tím ovšem netvrdím že to jsou špatná auta ale prostě občas mají v tomto ohledu trochu problémy:) Navíc to není nic alespoň u mě katastrofálního! vlastně jsem s tím až na pár věcí za pár stovek nikdy nic nedělal.Protože z 99% jde vždy o nějaký špatný kontakt který se zase vzpamatuje:) a hlavně chci říct že to není pravidlem.
Dovolte, abych doplnila tuto recenzi. Zmiňované auto stále nejezdí. Je již od listopadu v servisech, které si je mezi sebou předávají, ale zatím se nikomu nepodařilo zjistit závadu. Už objevili poškozené kabely a i my jsme se bláhově domnívali, že už auto nebude zlobit. Omyl, opět při zkušební jízdě nešlo nastartovat. Obrátili jsme se i na centrálu Peugeota. Ovšem marně. Závada na našem voze není závažného charakteru a automobil nevykazuje nadměrnou poruchovost. Rozhodně nesouhlasím s předcházejícími příspěvky, že Peugeot je kvalitní vůz. Není kvalitní ani auto, ani přístup odpovědných. Nyní jezdíme 10 let starým Oplem a zatím šel nastartovat vždy.
No peugot a nejkvalotnější auto v ČR, to snad né. Je to jen francouz a jsou vždy v TUV podprůměrem.
Měl jsem také peugota celkem slůšný ale nic moc v kvalitě, snad jen ten motor. Jezdil jsem s benzínovou 1,4 a docela to šlo, ale sklamání v porovnání s 205 je to křáp v krásné skořápce. Nyní mám němce a nebe a dudy němci jsou klassa
Otulíku, co tady píšeš prosím Tě !! Nechej oktávku na pokoji a jen se podívej že v každém roce těchto recenzí na peugeota je aspoň jeden šrot, ale totální. Tak už toho nechej !!! Ti lidi co ty auta maj si asi nevymýšlí a frantík kvalitní auta prostě neumí. Tato ecenze je dost objektivní a vyjadřuje zkušenosti a ne hlupáčka co má auto v garáži na pohled.
Souhlasím s kolegou, tato recenze, není objektivní. Tento problém je jen v servisu, mám špatnou zkušenost se servisem Peugeot. Nepřišli na klasicou závadu na 405 a byla jen prasklá hadice na přívodu paliva. Nyní vlastním 307 a je to skvělé auto, ve srovnání s Octavíí je nadprůměrné.
Zdravim.Na tento článek musim reagovat ! Uvědomte si ze tu píšete hlouposti.Podotknu Ze Značka Peugeot patři mezi ty nejkvalitnějši automobily na českem trhu! A vas problem?Hmm velmi zřidka ...Věřte tomu tento problem děla jedna jedina špatna věc (chybička)na vasem autě.A ta vas sesypala celou diagnostiku..Dejte si to do kvalitniho servisu a uvidite..
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206
Nešťastný majitel...
https://sites.google.com/site/zajimavosti/
Taky jsem měl tenhle ročník, dokonce jsem o něm napsal stránku, protože jiné podobné záhadně mizí...
V komentářích (
píše spousta trollů, nesmyslů a reklam, ale osobní zkušenost nenahradíš, že zajímavostí možná, že 1.1/44kW vyžadoval podle papírů minimálně N95, maximálka 154(?), ale jako většina běžných aut na tehdy nejlepší Agip N91 jezdil až 170, jen
pak kapku víc žral - třeba ve městě :-) a i průměr skvělý tuším kolem 5, rekord 3.8 při průměru kolem 70 - a i po poněkud absurdní přestavbě na sekvenční LPG s ženou za volantem 5.5, čemuž nechtěli věřit ani pumpaři... Jen to že už po roce při nepatrném nájezdu v zimě po nastartování a přidání plynu klesaly otáčky i na volnoběhu, 3 z 10ti možných resetů řídící jednotky, pak za 3 roky původní filtr i olej... Prostě k téhle značce už se rozhodně nikdy nevrátím.
12.12.2021 | 07:09:05 | - | 93.185.10.* Reagovat
Zaujímavé, že v Anglických štatistikách Kia a Hyundai výrazne klesli, oboje stratili po jedne hviezde v spokojnosti zákazníkov a Kia skončila úplne posledná. Je to zaujímavé najmä preto, že sa chvastajú, že tu vystavali továrne zamerané na kvalitu. Nikdy Kiu, Nikdy Hyundai.
27.01.2009 | 12:59:19 | Angel_M Reagovat
jašin
63.-85. je průměr? Kia bývá mezi posledními, a to je kolem 110. místa. Takže 63.-85. je podprůměr. Také jsem si nevšiml, že by škodovky byly takhle vzadu.
27.01.2009 | 11:44:43 | Itall Reagovat
francouzi
Podle testů TUV patří P206 (obdobně jako P306,406) mezi průměrně spolehlivé vozy(umístění mezi 63. a 85. místem).Ti co tady píšou, že francouzi jsou šroty, jsou pouze škodofilní omezenci.Podívejte se na výsledky té vaší slavné octávie nebo fabie(o felicii nemluvě). Taky žádná výhra..Těch nějakých pár míst zase tolik nevypoví. A třeba takový citroen xantia , strčí vaše simply clever škodovky hravě do kapsy.
22.10.2008 | 12:32:12 | jašin Reagovat
pro tomxxx
Jen bych tě tak trochu doplnil když mluvíš o té spolehlivosti audi.vw,nissan a honda.V testu spolehlivosti obsadil nissan primera 112.příčku,vw passat 64.příčku společně s hondou accord a audi A6 61.příčku.A mezi těmito kvalitními vozy se umístil i peugeot 206 na 83-86.příčce.Jo a jestli někde seženeš tři roky starého peugeota 607 který bude za 150 000 Kč .Tak sem s ním(pokud teda nemyslíš bouračku: -)).
22.10.2008 | 12:12:56 | luke Reagovat
nechápu
Ahoj, Tak na to se musím taky ozvat... reakce na vzkaz od biggy.m4@seznam.cz
Peugeot že patří mezi nejlepší vozy na českém trhu????? To snad né. Jak by se to stalo? vzhledem k poruchovosti se v testech míhaj kolem 80 místa a výš.... Co je na tom za kvalitu? U jiných značek je pravda že se povede koupit zmetek jeden z tísíce ale u Peugeota se dá říct že se povede koupit dobrý vůz... taky jeden s tisíce...
Ať se zeptáte kdekoliv ,ne u peugeota ...
Na nejspolehlivější auta tak myslím že peugeot tam neuslyšíte. Ale uslyšíte Vw, Nissan, Honda, audi, možná se tam vejde i škoda ale peugeot ne....
O jejich kvalitě vypovídá i jejich cena. Čím to je že auto za 600 000kč se po 3 letech prodává ojete pod 150 000? divné.....jestli se jich lidi nezbavujou... Ale to je určitě tím že je to kvalitní vůz a chtějí tu kvalitu dopřát i jiným . Je to prosté Peugeot
Peugeoti se prodávají jen proto že mají hezký vzhled a za svojí cenu slušnou až řekl bych bomba výbavu.... která, ale stejně po pár kilometrech přestane fungovat.
24.04.2008 | 22:23:50 | tomxxx Reagovat
V kazdej modelovej rade sa najdu vadne kusy. Bohuzial sa vzdy najde niekto, kto si ich kupi. Ale zhadzovat na zaklade tohoto celu znacku? Ved aj Mercedes alebo Audi maju vadne kusy. Milan a ty si pozri recenzie na tie tvoje "oktavky", kolko je srotov tam :)
21.04.2008 | 21:47:59 | Wolf Reagovat
Nechápu kdo si může koupit Peugeota,je to největší šrot na světě!!!!!!
19.10.2007 | 11:20:49 | Reagovat
francúzska elektrika
Ako by povedal kamarát, automechanik: zase skur..ná francúzska elektrika. Ak chcete auto so spoľahlivou elektrikou, tak si kúpte nejakého japonca. Ja mám Hondu a v tej je na elektriku úplne všetko. Je to ročník 1993 a všetko je OK. Jediný zásah do elektroniky bol robený mnou, keď mi ohorel výkonový kontakt na spínačke. Stačilo smirek a 5 min. roboty a všetko je zase OK. A to auto má už 14 rokov. K takej kvalite sa francúzi nedostánú ani za 100 rokov, lebo robia autá na kvantitu a nie na kvalitu.
19.10.2007 | 10:58:26 | Reagovat
RE: francúzska elektrika
me 306 bude 20let a slovo elektryka vubec nezná a pořád funguje tak co ted? mám si koupit japonce at má ten tvuj servisák co spravovat? asi kámoš co?
16.07.2013 | 15:37:28 | francouská elektryka | 31.31.228.* Reagovat
RE: francúzska elektrika
To věřím že slovo elektr(Y)ka nezná..:)
Když by to vzal člověk všeobecně tak určitě bude větší část potíží s elektrikou u Francouzských aut než u Japonských.
Sám mám Francouze už čtvrtého!Tak vím o čem mluvím nemluvě o modelech po roce 2000:)Mimochodem mám svého mechanika a ten po asi 30 letech praxe tvrdí že v tomto jsou nejhorší Frantíci Ford a koncern.
16.07.2013 | 16:26:14 | | 94.112.66.* Reagovat
RE: francúzska elektrika
ježíš!!!!pardon mám japonskej počítač proto to Y zapoměl si na italská auta to je teprv mazec a že jich v práci máme,ale samozřejmě se hádat nebudu já mám rad všechny auta každý má totiš něco.
17.07.2013 | 12:11:56 | francouská elektrika | 31.31.228.* Reagovat
RE: francúzska elektrika
proč máte již čtvrtého francouze když jsou to taková špatná auta ?
17.07.2013 | 14:39:16 | tonda | 31.31.228.* Reagovat
RE: francúzska elektrika
Nikde jsem nepsal že to jsou špatná auta!:) A ani si to nemyslím pouze tvrdím že elektronika je u těchto vozů tak trochu slabina.
Tím mám na mysli například občasné probliknutí nějaké kontrolky a podobných kravin.Což osobně nepovažuji za až tak odstrašující věc tudíž si klidně koupím dalšího.Navíc není frantík jako frantík ono v těch třech značkách je celkem velký rozdíl.
A z vlastní zkušenosti si troufám prostě říct že určitě se najde více frantíku s takovým problémem než těch Japonců.Tím ovšem netvrdím že to jsou špatná auta ale prostě občas mají v tomto ohledu trochu problémy:) Navíc to není nic alespoň u mě katastrofálního! vlastně jsem s tím až na pár věcí za pár stovek nikdy nic nedělal.Protože z 99% jde vždy o nějaký špatný kontakt který se zase vzpamatuje:) a hlavně chci říct že to není pravidlem.
17.07.2013 | 15:18:25 | | 94.112.66.* Reagovat
Auto stále nejezdí
Dovolte, abych doplnila tuto recenzi. Zmiňované auto stále nejezdí. Je již od listopadu v servisech, které si je mezi sebou předávají, ale zatím se nikomu nepodařilo zjistit závadu. Už objevili poškozené kabely a i my jsme se bláhově domnívali, že už auto nebude zlobit. Omyl, opět při zkušební jízdě nešlo nastartovat. Obrátili jsme se i na centrálu Peugeota. Ovšem marně. Závada na našem voze není závažného charakteru a automobil nevykazuje nadměrnou poruchovost. Rozhodně nesouhlasím s předcházejícími příspěvky, že Peugeot je kvalitní vůz. Není kvalitní ani auto, ani přístup odpovědných.
Nyní jezdíme 10 let starým Oplem a zatím šel nastartovat vždy.
22.03.2007 | 13:45:38 | majka Reagovat
No peugot a nejkvalotnější auto v ČR, to snad né.
Je to jen francouz a jsou vždy v TUV podprůměrem.
Měl jsem také peugota celkem slůšný ale nic moc v kvalitě, snad jen ten motor.
Jezdil jsem s benzínovou 1,4 a docela to šlo, ale sklamání v porovnání s 205 je to křáp v krásné skořápce.
Nyní mám němce a nebe a dudy němci jsou klassa
09.03.2007 | 13:42:53 | Reagovat
Žádná spolehlivost peugeotů !!!
Otulíku, co tady píšeš prosím Tě !! Nechej oktávku na pokoji a jen se podívej že v každém roce těchto recenzí na peugeota je aspoň jeden šrot, ale totální. Tak už toho nechej !!! Ti lidi co ty auta maj si asi nevymýšlí a frantík kvalitní auta prostě neumí. Tato ecenze je dost objektivní a vyjadřuje zkušenosti a ne hlupáčka co má auto v garáži na pohled.
17.02.2007 | 15:26:21 | Milan Reagovat
Objektivní názor
Souhlasím s kolegou, tato recenze, není objektivní. Tento problém je jen v servisu, mám špatnou zkušenost se servisem Peugeot. Nepřišli na klasicou závadu na 405 a byla jen prasklá hadice na přívodu paliva. Nyní vlastním 307 a je to skvělé auto, ve srovnání s Octavíí je nadprůměrné.
05.02.2007 | 21:35:38 | Otulík Reagovat
peugeot 206 ?
Zdravim.Na tento článek musim reagovat !
Uvědomte si ze tu píšete hlouposti.Podotknu Ze Značka Peugeot patři mezi ty nejkvalitnějši automobily na českem trhu!
A vas problem?Hmm velmi zřidka ...Věřte tomu tento problem děla jedna jedina špatna věc (chybička)na vasem autě.A ta vas sesypala celou diagnostiku..Dejte si to do kvalitniho servisu a uvidite..
08.01.2007 | 07:39:12 | BiGGy Reagovat
206
Vím jak nastartovat vždy vaše auto, mám ten samí problém, tel 723 287099
20.12.2006 | 12:53:57 | Šabik Reagovat
RE: 206
Mám ten samý problém, servisy si neví rady :/
03.05.2012 | 11:55:35 | Martina | 89.24.90.* Reagovat