Rok výroby:1999Typ motoru:1.9Stav km při koupi:50 000 kmStav km nyní:124 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:20. 12. 2007
Největší problémy byly s elektrikou, nefungující centrální zamykání a el. ovládání oken, praskající žárovky v hlavních světlech, občasné stávkování relátka žhavení. Hlučnost zadní nápravy při přejezdu nerovností.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Peugeota 306 hodnotím jako jedno z nejkrásnějších aut, sedačky jsou pohodlné a i u třídvéřové karoserie je dostatek prostoru na zadních sedadlech, zavazadlový prostor je relativně velký a dobře přístupný. Po sklopení zadních sedaček vznikne poměrně velký prostor. Z výbavy měl můj Peugeot ABS (doporučuji), 2x airbagy, střešní okno atd. Teď něco k jízdě.
Myslím, že 306 má skvělý podvozek a na silnici dobře sedí. Nejlepší jsou však brzdy, protože opravdu brzdí. Co se týká výkonu tak 70k stačí na běžnou jízdu, ale na závodění to neni. Ideání je asi turbo. Přesto i bez něj se dá jet svižně a maximálně za 6 litrů. Motor je slyšet jen když je studený a nad 3000 ot., startování je bezproblémové pokud jsou Ok žhavící svíčky, v opačném případě to chviku trvá a neobejde se to bez kouře.
Myslím, že provozní náklady jsou přijatelné, v klidu se dá jezdit za 5,5 litru (na plnou nádrž nafty ujedete přes 1000Km). Na 306 se mi líbí vzhled auta, jeho jízdní vlastnosti, jednoduchá a krásná palubní deska s funkčními ovládacími prvky. Nelíbí se mi opakující se problémy s elektrikou (u mě nefunkční centrální zamykání, způsobené zásuvkou ve dveřích).
Problém elektrického ovládání oken je často vyřešen pouhým prostříkáním spínačů kontaktolem. Mě se to stávalo tak 1x ročně, že přestalo fungovat. Prostříkal jsem spínače a zase chodilo. Hlučnost zadní nápravy svědčí o vymletých jehlových ložiscích uložení zadní nápravy. Lze řešit repasí, ale je dost drahá. K opotřebení těchto ložisek dochází cca po 100 000 km (podle zatěžování vozu). Nejsou nijak mazaná a pohybují se jen v určitém "kývavém" úhlu, proto se rychleji oběhají.
Je to dobre auto....ja sem mel sice problem s pumpou na servo olej, ale vzhledem k najetym 125000 Km sem to nejak neresil jinak super auto....Mam rok vyroby 1999 1.9 D a sem nadmiru spokojenej...mohu doporucit jako jedno z mala ojetych aut
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 306
Problém elektrického ovládání oken je často vyřešen pouhým prostříkáním spínačů kontaktolem. Mě se to stávalo tak 1x ročně, že přestalo fungovat. Prostříkal jsem spínače a zase chodilo. Hlučnost zadní nápravy svědčí o vymletých jehlových ložiscích uložení zadní nápravy. Lze řešit repasí, ale je dost drahá. K opotřebení těchto ložisek dochází cca po 100 000 km (podle zatěžování vozu). Nejsou nijak mazaná a pohybují se jen v určitém "kývavém" úhlu, proto se rychleji oběhají.
20.12.2010 | 20:36:47 | Reagovat
Ta zásuvka ve dveřích byla velká bolest u 306.
Jinak souhlas super auto s tímhle nesmrtelným motorem.
20.12.2010 | 20:18:46 | Reagovat
Je to dobre auto....ja sem mel sice problem s pumpou na servo olej, ale vzhledem k najetym 125000 Km sem to nejak neresil jinak super auto....Mam rok vyroby 1999 1.9 D a sem nadmiru spokojenej...mohu doporucit jako jedno z mala ojetych aut
20.12.2010 | 18:35:00 | Crashman Reagovat
poradi mi nekdo jak na 306 vymenit zarovky v palubce u ovladani topeni?
25.10.2010 | 19:34:22 | Milan Reagovat