Rok výroby:1999Typ motoru:1360Stav km při koupi:47 000 kmStav km nyní:78 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:27. 3. 2006
S autem jezdím denně a zatím mě ani jednou nezklamalo. Nechávám si ho zkontrolovat průběžně v servisu u Peugeota při tzv. akcích. Kontroly dopadly vždy na výbornou a nenašly žádné vady.
Jízdní vlastnosti jsou výborné, je tichý a pružný, v zatáčkách dobře sedí. Motor šlape jako hodinky. V extrémních mrazech startuje bez problémů. V létě se nepřehřívá.
Překvapila mě velká celková prostornost. Větší než u ostatních aut této třídy.
Mám 306, 1,4i, r. v. 1999 a nic moc, jezdím s tím jak posraný a žere to stejně skoro 8l na 100km. Nejhorší je, že když na to šlapu, tak to stejně moc nejede a nad 110km/h je to hlučný. Uvnitř vrže palubovka a řazení je nepřesný oproti oktávce, fábii, hondě. Těsnění pod hlavou v 90000km v háji. Předtím jsem měl 309 1,6 103 koní. Žralo to 8,5l na 100km, ale proti 306 to jelo jako sviňa!!!!! 309 na tom se spolehlivostí byla též bídně.Příští auto bude Mazda 6 nebo Honda Accord v benzínu. Budu jezdit také za 8l na 100km, ale hlavně se svezu a bude to spolehlivé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Také jsem koukal po 407SW. Moc se mi líbí a je pohodlná. Svezl jsem se v 1,8i a hrůza ten motor- prostě to nejede. Ten slavný 1,6hdi, nebo 2.0hdi určitě ne, protože vstřikovače, turbo a čerpadlo + kvalita nafty u nás není dobrá a abych vidělával jen na servis, tak to si raději koupím spolehlivé japonské vozidlo. A ten kdo vymyslel ten slavný FAP filtr je také koumák na ntou
Také přispěji svou trochou do mlýna. Mám tohle auto 3,5 roku. Když jsem ho koupil, mělo 147.000 km a bylo dotažený z Německa a bylo levný. Teď je na tachometru 290.000 km - pracuju jako obchodní zástupce... Za tu dobu se měnily komplet tlumiče - vzhledem ke kilometrům celkem v pohodě, řízení - tekl z něj olej, ale sehnal jsem za 2,5 tisíce z vrakáče, a chladič - už měl vážně dost. Ve 220.000 se repasovala zadní náprava - bolest peugeotů. A až teď, přesněji řečeno včera, se měnila spojka - měla holka dost, byla totiž původní. A to je vše. Nepočítám brzdový destičky a spol... Hodně záleží, jak se s autem jezdí a jak se o něj kdo stará. Nejezdím do autorizovanýho servisu - to bych se nedoplatil a navíc mám odtamtud špatné zkušenosti... Teď se poohlížím po větším autě pro rodinu, nejlíp kombík. Moje první volba bude 406 :-)
Nyní má Váš automobil necelých 50 000 km.Pokud si auto neccháte ještě nějaký rok,i více,a budeme všichni zdraví,popovídáme o super autě,jak je bez chyb.Je to prosím Frantík, a víme co u nich po čase dělaj zadní nápravy, trochu el. instalace a o brzdách ani slyšet.Z osobní zkušenosti vše JEDNOU PŘÍJDE,A PAK SE ČLOVĚK NESTAČÍ DIVIT,CO TOMU NAŠEMU MAZÁNKOVI,ZASE JE .Já ho měl od nového,a už bych asi takhle neulít,proto že to vše začalo kolem 90 000km .Přeji jinak mnoho km a ať Vás Pešek nezlobí,jako mě
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 306
nic moc
Mám 306, 1,4i, r. v. 1999 a nic moc, jezdím s tím jak posraný a žere to stejně skoro 8l na 100km. Nejhorší je, že když na to šlapu, tak to stejně moc nejede a nad 110km/h je to hlučný. Uvnitř vrže palubovka a řazení je nepřesný oproti oktávce, fábii, hondě. Těsnění pod hlavou v 90000km v háji. Předtím jsem měl 309 1,6 103 koní. Žralo to 8,5l na 100km, ale proti 306 to jelo jako sviňa!!!!! 309 na tom se spolehlivostí byla též bídně.Příští auto bude Mazda 6 nebo Honda Accord v benzínu. Budu jezdit také za 8l na 100km, ale hlavně se svezu a bude to spolehlivé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Také jsem koukal po 407SW. Moc se mi líbí a je pohodlná. Svezl jsem se v 1,8i a hrůza ten motor- prostě to nejede. Ten slavný 1,6hdi, nebo 2.0hdi určitě ne, protože vstřikovače, turbo a čerpadlo + kvalita nafty u nás není dobrá a abych vidělával jen na servis, tak to si raději koupím spolehlivé japonské vozidlo. A ten kdo vymyslel ten slavný FAP filtr je také koumák na ntou
08.04.2009 | 12:23:40 | tomas Reagovat
Je to nezničitelný :-)
Také přispěji svou trochou do mlýna.
Mám tohle auto 3,5 roku. Když jsem ho koupil, mělo 147.000 km a bylo dotažený z Německa a bylo levný. Teď je na tachometru 290.000 km - pracuju jako obchodní zástupce...
Za tu dobu se měnily komplet tlumiče - vzhledem ke kilometrům celkem v pohodě, řízení - tekl z něj olej, ale sehnal jsem za 2,5 tisíce z vrakáče, a chladič - už měl vážně dost.
Ve 220.000 se repasovala zadní náprava - bolest peugeotů.
A až teď, přesněji řečeno včera, se měnila spojka - měla holka dost, byla totiž původní. A to je vše. Nepočítám brzdový destičky a spol...
Hodně záleží, jak se s autem jezdí a jak se o něj kdo stará. Nejezdím do autorizovanýho servisu - to bych se nedoplatil a navíc mám odtamtud špatné zkušenosti...
Teď se poohlížím po větším autě pro rodinu, nejlíp kombík. Moje první volba bude 406 :-)
17.12.2008 | 00:24:00 | Honza.R. Reagovat
Prodáno
Již je prodané...výměna za velký kombík .
26.07.2007 | 21:01:54 | Václav Reagovat
Jednou.......
Nyní má Váš automobil necelých 50 000 km.Pokud si auto neccháte ještě nějaký rok,i více,a budeme všichni zdraví,popovídáme o super autě,jak je bez chyb.Je to prosím Frantík, a víme co u nich po čase dělaj zadní nápravy, trochu el. instalace a o brzdách ani slyšet.Z osobní zkušenosti vše JEDNOU PŘÍJDE,A PAK SE ČLOVĚK NESTAČÍ DIVIT,CO TOMU NAŠEMU MAZÁNKOVI,ZASE JE .Já ho měl od nového,a už bych asi takhle neulít,proto že to vše začalo kolem 90 000km .Přeji jinak mnoho km a ať Vás Pešek nezlobí,jako mě
10.07.2007 | 21:17:28 | m Reagovat
Nechcete to auto prodat?
31.05.2007 | 21:11:21 | fofr Reagovat