Recenze Peugeot 306 1,4i
“Výborné.”

Autor recenze: Václav (29 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1360 Stav km při koupi:47 000 km Stav km nyní:78 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 27. 3. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 405 TD kombi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto nemělo a ani nemá žádné poruchy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

S autem jezdím denně a zatím mě ani jednou nezklamalo. Nechávám si ho zkontrolovat průběžně v servisu u Peugeota při tzv. akcích. Kontroly dopadly vždy na výbornou a nenašly žádné vady.

Jízdní vlastnosti jsou výborné, je tichý a pružný, v zatáčkách dobře sedí.
Motor šlape jako hodinky. V extrémních mrazech startuje bez problémů. V létě se nepřehřívá.

Překvapila mě velká celková prostornost. Větší než u ostatních aut této třídy.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 306

Vložit komentář

nic moc

Mám 306, 1,4i, r. v. 1999 a nic moc, jezdím s tím jak posraný a žere to stejně skoro 8l na 100km. Nejhorší je, že když na to šlapu, tak to stejně moc nejede a nad 110km/h je to hlučný. Uvnitř vrže palubovka a řazení je nepřesný oproti oktávce, fábii, hondě. Těsnění pod hlavou v 90000km v háji. Předtím jsem měl 309 1,6 103 koní. Žralo to 8,5l na 100km, ale proti 306 to jelo jako sviňa!!!!! 309 na tom se spolehlivostí byla též bídně.Příští auto bude Mazda 6 nebo Honda Accord v benzínu. Budu jezdit také za 8l na 100km, ale hlavně se svezu a bude to spolehlivé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Také jsem koukal po 407SW. Moc se mi líbí a je pohodlná. Svezl jsem se v 1,8i a hrůza ten motor- prostě to nejede. Ten slavný 1,6hdi, nebo 2.0hdi určitě ne, protože vstřikovače, turbo a čerpadlo + kvalita nafty u nás není dobrá a abych vidělával jen na servis, tak to si raději koupím spolehlivé japonské vozidlo. A ten kdo vymyslel ten slavný FAP filtr je také koumák na ntou

08.04.2009 | 12:23:40 | tomas Reagovat

Je to nezničitelný :-)

Také přispěji svou trochou do mlýna.
Mám tohle auto 3,5 roku. Když jsem ho koupil, mělo 147.000 km a bylo dotažený z Německa a bylo levný. Teď je na tachometru 290.000 km - pracuju jako obchodní zástupce...
Za tu dobu se měnily komplet tlumiče - vzhledem ke kilometrům celkem v pohodě, řízení - tekl z něj olej, ale sehnal jsem za 2,5 tisíce z vrakáče, a chladič - už měl vážně dost.
Ve 220.000 se repasovala zadní náprava - bolest peugeotů.
A až teď, přesněji řečeno včera, se měnila spojka - měla holka dost, byla totiž původní. A to je vše. Nepočítám brzdový destičky a spol...
Hodně záleží, jak se s autem jezdí a jak se o něj kdo stará. Nejezdím do autorizovanýho servisu - to bych se nedoplatil a navíc mám odtamtud špatné zkušenosti...
Teď se poohlížím po větším autě pro rodinu, nejlíp kombík. Moje první volba bude 406 :-)

17.12.2008 | 00:24:00 | Honza.R. Reagovat

Prodáno

Již je prodané...výměna za velký kombík .

26.07.2007 | 21:01:54 | Václav Reagovat

Jednou.......

Nyní má Váš automobil necelých 50 000 km.Pokud si auto neccháte ještě nějaký rok,i více,a budeme všichni zdraví,popovídáme o super autě,jak je bez chyb.Je to prosím Frantík, a víme co u nich po čase dělaj zadní nápravy, trochu el. instalace a o brzdách ani slyšet.Z osobní zkušenosti vše JEDNOU PŘÍJDE,A PAK SE ČLOVĚK NESTAČÍ DIVIT,CO TOMU NAŠEMU MAZÁNKOVI,ZASE JE .Já ho měl od nového,a už bych asi takhle neulít,proto že to vše začalo kolem 90 000km .Přeji jinak mnoho km a ať Vás Pešek nezlobí,jako mě

10.07.2007 | 21:17:28 | m Reagovat

Nechcete to auto prodat?

31.05.2007 | 21:11:21 | fofr Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 306