Rok výroby:1994Typ motoru:1,9 TDStav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:210 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:28. 9. 2006
Asi 100000 prasátka zadních brzd (5.000 Kč) a nová po půl roce tekla znovu, tož tečou dodnes.
Asi 160.000 nové kotouče vpředu, nové tlumiče vpředu a přetočení bubnů vzadu. Zadní tlumiče stále originál.
Měněny pryžová lůžka ramen přední nápravy (8000 Kč ?)
Měněna trubka a zadní díl výfuku, 2x měněn řemen rozvodu a 1x řemen příslušenství (preventivně až po 200000)
Po 6 letech nutno každoročně plnit klimu (cca 800 Kč)
2x měněn lanovod ruční brzdy - hnije (cca 500 Kč)
2x měněno obložení brzd
2x měněny žhavící svíčky
Poslední dobou: Ventilátor topení jde jen na nejvyšší stupeň, občas nejde elektrika zrcátek, padá nafta.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kdyby nebylo bourané, nikdy by nehnilo. Pohodlný a tichý. Jede jako z praku, skoro pořád na pětku. Díky malé hmotnosti stačí i 66 kW. Spotřeba 6,5l, ale to jezdím jako zvíře. Dokud nebyly body tak okresky 120km/h, dálnice 150-160 km/h. Kupodivu styl jízdy nemá na spotřebu až takový vliv.
Jízdní vlastnosti super. Když přesedlám ze služební oct II do P 405, tak si sedám ze židle do křesla. Po 200.000 km je karoserie vytlučená, skřípe a tak podobně. Musí se měnit silentbloky na předním stabilizátoru každé dva roky, jinak tlučou. Ale to je za 200 Kč. U starších aut jde strašně ztuha spojka a prý to nejde nikde namazat. Údržba žádná, vše jsem vždy opravoval, až když se to rozsypalo.
Jezdím každý den, po okreskách, hlubokým sněhem, nikdy jsem nezůstal stát. Opravdu chudák auto. Ráno najít ve sněhu kde to má dveře a pryč.
Takže mu za ty roky co ho mám (7 let) patří dík, bych řekl. Teď asi přesedlám na novější Mondeo, tak uvidím.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 405
spotřeby
Jake jsou spořeby nafty dle výrobce při 90 při120 kmh a ve městě.
A co je velkem TP?
Pohotovostní hmotnost 405 1,9td je pouze 1090kg?
27.11.2010 | 08:00:47 | jarda Reagovat