Recenze Peugeot 505 2.5 SRD
“Velmi dobrý, spolehlivý vůz”

Autor recenze: Impares (30 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:2498 Stav km při koupi:460 000 km Stav km nyní:520 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km Vloženo: 2. 8. 2009

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Saab 120

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po dopravní nehodě vyměněna zadní polosa, levý přední blatník, světlomet, dva disky kol. Druhý automobil odepsaný do šrotu :-)
Výměna oleje co 10 000 km - Mogul Diesel DTT, olejový filtr Purflux.
Vzduchový filtr je obyčejný molitanový, pratelný v jarové vodě. Přesto sem jej po 30000 km vyměnil.
Palivový filtr co 30000 km Purflux.
Před technickou jsem měnil čepy řízení, brzdové destičky.
Provedena i výměna tlumičů.
Dlouhodobou závadou, se kterou se jen nerad smiřuji je rezonance výfuku při jízdě do kopce při rychlosti nad 70 km/h a při vypnutí motoru. Ani 5 automechaniků si s tím neporadilo - tedy na chvíli ano, ale po cca 2000 km se vrátilo vše do starých kolejí...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Zkušenosti jsou velmi dobré.
Automobil je velmi prostorný a pohodlný. Zavazadlový prostor pojme složený dětský kočárek, což je pro mne nyní velmi důležité. A zbyde místo i na pár nákupních tašek...
Jízdní vlastnosti odpovídají komfortnímu naladění - do zatáček se naklání, ale v přímém směru nevadí ani silný boční vítr - přeci jen 1820 kg je znát. Není to závodní auto, ale s výkonem 55 KW se dá cestovat klidně a bezpečně i při rycholstech kolem 130 km/h. Max rychlost mezi Turnovem a Mladou Boleslaví 160 km/h a v pohodě :-)
Design se ne každému líbí, ale ve srovnání s auty podobného data výroby si stojí vysoko.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 505

Vložit komentář

už není...

v září se 505 vrátila zpět k panu Benešovi - z těžkým srdcem a nepříjemnou pachtuí v podobě jednání pana Beneše o ceně, ale budiž...Po 100000 km bylo loučení těžké - teď jezdím v Nissanu Primera P11 - a krom podvozku vzpomínám na všechno, co 505 dokázala :-)

15.12.2011 | 23:54:46 | Impares  | 91.218.188.* Reagovat

Dobrý den,po dlouhé době se mi zastesklo po 505 a našel jsem opět vaši recenzi. Četl jsem si můj příspěvek a chci se omluvit,vyzněl docela špatně.

S tím výfukem mě napdlo,pokud není spojen zadní tlumič s trubkou zvlášť,mohl by totiž být pootočený a tak ani výměna gumyček co jej drží nepomůže,chce to vychytat optimální poloho. Nebo jsou unavené silnebloky co drží motor,to by odpovídalo,tomu,pokud jedete do kopce,je auto ve větším zatížení a motor se nahne,tedy i výfuk to same při vypnutí motoru.

26.11.2010 | 14:56:37 | Filip Reagovat

Dobrý den... jen malá reakce na Filipa - za 1: Autem jezdím, což je pro mne nejdůležitější. 2: spolehlivé auto, tudíž nemám potřebu zjišťovat pidi detaily o technice. 3: Uznávám mýlku v té váze :-))) 4: Označení je opsané z velkého techničáku...dál nekomentuji :-) 5: Chtěl jsem se podělit o zkušenost s vozidlem jako takovým - technické detaily jsou opavdu jen DETAILY :-). Kdo se zajímá o detaily nebude je hledat tady...

17.08.2009 | 14:34:57 | Impares Reagovat

RE:

no o tom, co je napsáno v techničáku bych raději pomlčel - Peugeot 505 GTi má totiž podle papírů náhon na přední kola :-D

10.03.2013 | 20:07:31 | Redina  | 95.85.240.* Reagovat

No nevim...

Dobrý den,měl jsem 3x P 505. Označení SRD je pouze pro 2.3Turbodiesela. 2.5 je gld a podobně. Pokud v Turbu tak GTD! 1820kg je holý nesmysl,to neváží ani 5tkové BMW:),ne jde o to,že srd váží kolem 1360Kg. Pokud o takových autech nic nevíte,radši nepište...

15.08.2009 | 15:34:11 | Filip Reagovat

to sopl

Dekujeme, ze nam tady sdelujes sve zkusenosti.Avsak nebylo by lepsi kdyby jsi to napsal jenom k par recenzim na Astru 1,6 16V ? Nemusis to psat vsude.Ten kdo bude o tom chtit neco vedet, urcite si to najde sam nekde na recenzich o Oplu Astra.S recenzemi na P 505, Hondu Jazz, Mitsubishi Carisma a ostatnimi, to nema nic spolecneho.

09.08.2009 | 14:23:28 | jamieson Reagovat

mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny

09.08.2009 | 13:57:36 | sopl Reagovat

Narazils na špatnej kus, opotřebovanej,a vylítanej po lidech co s tim jezdili jak vocasové a vubec se vo to nestarali. Astra g neni špatný auto, měl jsem Astru G Caravan 1.8 16V rok 1999 a nemoh jsem si absolutně stěžovat.Pohodlný cestovní auto, výkon super, spotřeba do 8litrů, 1.8 16V ECO TEC žere stejně jak 1.6 16V ECO TEC.Trefils holt neudržovanej kus, ta má astra žrala asi 0.3 dcl oleje na 1000km. Pohodový auto to bylo.

04.10.2011 | 20:16:17 | Pavel  | 94.112.220.* Reagovat

coo?

1820kg??To je možná tak celková hmotnost....

07.08.2009 | 17:43:29 |  Reagovat

Jojo ještě stará dobrá kvalita. Vzpomenu když vydím jezdit auta v Africe a v jiných francouzkejch kolonií. Parádní auto.

03.08.2009 | 14:20:13 |  Reagovat

Pekné auto, ale neriskoval by som

dávat neoverený olej. Pred rokmi som si takto zničil motor na 4o5 td, KED SOM vlieval MADIT turbo. Na oleji, filtroch nešetrit a ušetríte kopec peňazí. Na reči výrobcu oleja nedávam, orig.olej stojí rovnako. V Afrike, Turecku mali cez 1-2 mil. km...

03.08.2009 | 11:25:17 | luboš Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 505