Rok výroby:2011Typ motoru:2,0HdiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8,0 l/100 kmVloženo:20. 12. 2011
Předchozí auto:Chevrolet Captiva 2,0dciRenault Vel Satis 2,2dciRenault Vel Satis 3,5V6
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Silné stránky
velká zrcátka, je dobře vidět kolem auta pohodlné sezení v předu na dělených sedadlech provozní náklady prostor v mém případě cena
Slabé stránky
horší kvalita zpracování detailů pro dospělé ne úplně pohodlné sedačky zadní náprava- nastavení
Závady a opravy na autě
Žádné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak nejprve, proč si vůbec takové auto kupovat.Jsme rodina, dvě malé děti, aktuálně tedy jeden kočár + na každou cestu hromada tašek s náhradním oblečením, hračkama,dětským kolem koloběžkou,........A nechci pořád řešit hlavolam jak co poskládat, abych každou tašku nemusel tahat odněkud zespoda. Do budoucna rodinné výlety s kolama, které se mi nechce cpát někam na střechu. Občas nějaké to převážení větších věcí. Navíc před tím měla manželka Kia Carnival, takže jsme si na víc místa zvykli. A já svoje auto mám, teď aktuálně SUV, takže kdyby byla třeba jiná varinata, máme kam sáhnout. Proto Peugeot Expert Tepee executive L2 H1, sedčky v kombinaci 2+3 s kufrem o ploše 1,15x1,55 metru. Navíc na Slovensku v akci se slevou 36% z ceníkovky, takže s daní pod 600.000 v maximální výbavě včetně Webasta- no nekupte to. I kombíková oktávka v té výbavě by asi byla dražší.
Interiér a jízdní vlastnosti popsali už jiní, profesionálnější a povolanější, ve všech možných automagazínech. Proto jen pár mojich postřehů a doporučení:
Radím volit ve předu dvě oddělená sedadla. Mám je, a jsou výrazně pohodlnější pro spolujezdce, než ta dodávková lavice. Radím volit oboje posuvné dveře. Lépe se pak nastupuje, a pokud máte dvě děti v autosedačce, líp se obsluhují. Radím volit pneumatické nastavení výšky. Já mám vzadu jen obyčejné pružiny, a protože auto vychází z dodávky, je to na nerovnostech trochu nekomfortní. Na pěkných cestách, nebo při naložení ale žádnej problém.
Co se pocitů z jízdy týká, moc velký rozdíl oproti osobákům v tom není. Nechá se jezdit svižně, šestikvalt je slušně odstupňovaný, takže ani bleskové předjíždění není nemožné. Cesta do Chorvatska byla úplná pohoda. Jezdíme s dětmi, takže s rozumem a se spotřebou mezi 7,5-8,0 litrů. Trochu problém s parkováním, ale zvládnou to i holky. Jsou velká zrcátka, taže je dobře vidět na kola a boky, auto má vpředu i v zadu senzory, takže jde jen o to najít místo.
Jinak na aute je poznat, že vychází z dodávky. jsou tam detalily, jako třeba absence obložení kolejnic pro sedačky, o co si otloukám kotník, horší přichycení bočních plastů v kufru (nemají přichycení u podlahy- nevadí to, ale...) horší pasování těsnících gum,zakratí upevňovacích šroubů obložení,atd
Mám od roku 2013 2.0 HDI 160 koní. Po 4 letech a najetí pouhých 28 000 km se rozsvítila kontrolka emisí (porucha motoru a navštivte servis) - po cestě k moři. Paráda, pak se rozsvítil trojúhelníček a motor šel do úsporného režimu... Po několika odstávkách na cca 20 minut, to zmizelo. Po návratu se to opakovalo. Vyměnili mi dle diagnostiky čidlo tlaku v motoru. OK, ale za rok po cestě k moři opět totéž. Nyní budu znovu řešit. Auto v zimě nejezdí, ale když jezdí, tak žádné krátké cesty! Už mi i začíná kouřit výfuk, takže prostě filtr pevných částic jde do hajzlu a to jen proto, že se nějaké čidla jebou a jebou, Zkrátka zklamání z vysněného rodinného vozu, který jinak nemá žádnou chybu!
No to asi jo, ale mám velkou rodinu a na dovolenky to jinak nejde kámo. Jinak momentálně je v servisu a už dva dny neví co s tím :-) Vše se zdá OK, diagnostika, atd... vše OK. Jen černě kouří. Já si myslím, že to bude vstřik nebo nějaká hadice... Ale chlapci v aut.servise si zatím lámou hlavy. No uvidíme, koukám, že jsem tady jediný s tímto problémem, ale na jiných serverech se tento problém opakuje dost často, i když po více kolimetrech. Před tím sjem měl na oktávce 1,9 PDI 500 000 km a bez problémů, takže snad to není mým stylem jízdy chlapi ?
Tak už to vím, jde o baňku na turbu - po 14 dnech v autorizovaném servise. Motor na hovno, po 30 tisíc km taková závada? Tady Frantíci ujeli! Čus (snad bude po výměně líp a nepůjde do hajzlu celé turbo...)
Mám verzi Citroen Jumpy (tedy totéž jako Peugeot Expert či Fiat Scudo), koupeno 5/2014, doteď najeto 70tis a zatím jen pravidelné servisy a mimo to výměna předních ramen (přišlo mi to brzo, v originále tam jsou TRW, dal jsem tedy neoriginál od škodováckého dodavatele a snad budou lepší). Za rodinu se 2 dětmi i po 3 letech dobrá volba. Řídím 95prc času já a chovám se k němu jako k osobnímu rodinnému autu, možná i proto není moc závad. Občas mrmlám že Multivan (má tatík) či Vito (mají známí) jsou jízdně pohodlnější ale zas při koupi byl za 600tis s DPH tzn o 150tis či více levnější a motor jsem ještě neměnil a snad nebudu, Multivan už ano. Tak uvidíme :)
26.09.2017 | 11:57:26 | Kuba
| 95.85.234.*Reagovat
Expert Teepe - Velký omyl
Dovolil jsem ji napsat svůj názor na věc. Auto jako takové je designově povedené a musím říci, že i prostorově. To byl můj důvod, proč jsem ho koupil. Chyba lávky! Nastal obrovský kolotoč reklamací. Vůz vlastním 3 roky, z čehož 4 měsíce stál po autorizovaných servisech. Nekvalita s jakou francozi tento vůz pustili do provozu, je tragická. Co se pokazilo: - 10 tisic km - termoregulační ventil zadního topení - 21 tisíc km - výměna setrvačníku a reklamace radia - dodnes nenačítá CD. Radio není schopno udržet spojení s telefonem - neopraveno - 40 tisíc - výměna zadních parkovacích senzorů - nakonec zbytečná, jelikož stačilo akorát srovnat plastovou krytku na kouli, to ale v servisu nevěděli - 45 tisíc - výměna stabilizační tyče - 50 tisíc - výměna vstřikovacího čerpadla - vůz mě nechal v Německu, zkažená dovolená - chaotická asistenční linka Peugeotu, naprosto nefunkční komunikace - 60 tisíc - spasování pravých a levých dveří - 65 tisíc - výměna sedačky - nekvalitně polstrovaná - 71 tisíc - výměna stabilizační tyče - již druhá - 76 tisíc - výměna řadící páky - ošoupaná a trhá se - spasování zadních dveří - spasování levých dveří - reklamace radia a repro - ty ostatně chrčí od nového - reklamace motoru - neuvěřitelně ,,hulí,,
- 96 tisíc - výměna kompletního předního ramene a stabilizační tyče
Tyto opravy jsem vypsal, protože byly nejdůležitější. Dobře radímn všem, toto auto je velký problém. Mám možnost soudit, protože máme 2 a problémy se opakují. Je to ,,šmejd,,! Musím zde ale vznést pochvalu fa Domansky i AVCar, tyto firmy vždy s ochotou problémy řešily.
Vozy v dohledné době prodáme i za cenu ztráty peněz.
26.11.2013 | 19:01:07 | David A.
| 90.179.144.*Reagovat
RE: Expert Teepe - Velký omyl
Dobry den, o aku problemovu motorizaciu presne ide? Dakujem.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot Expert
zklamání v motoru
Mám od roku 2013 2.0 HDI 160 koní. Po 4 letech a najetí pouhých 28 000 km se rozsvítila kontrolka emisí (porucha motoru a navštivte servis) - po cestě k moři. Paráda, pak se rozsvítil trojúhelníček a motor šel do úsporného režimu... Po několika odstávkách na cca 20 minut, to zmizelo. Po návratu se to opakovalo. Vyměnili mi dle diagnostiky čidlo tlaku v motoru. OK, ale za rok po cestě k moři opět totéž. Nyní budu znovu řešit. Auto v zimě nejezdí, ale když jezdí, tak žádné krátké cesty! Už mi i začíná kouřit výfuk, takže prostě filtr pevných částic jde do hajzlu a to jen proto, že se nějaké čidla jebou a jebou, Zkrátka zklamání z vysněného rodinného vozu, který jinak nemá žádnou chybu!
07.07.2018 | 19:21:01 | Tito | 62.209.230.* Reagovat
RE: zklamání v motoru
Za 4 roky 28000km? Taxík by vyšiel hádam lacnejšie, ako kúpa a prevádzka toho auta, či?
08.07.2018 | 10:35:13 | Toky | 195.146.10.* Reagovat
RE: zklamání v motoru
No to asi jo, ale mám velkou rodinu a na dovolenky to jinak nejde kámo. Jinak momentálně je v servisu a už dva dny neví co s tím :-)
Vše se zdá OK, diagnostika, atd... vše OK. Jen černě kouří. Já si myslím, že to bude vstřik nebo nějaká hadice... Ale chlapci v aut.servise si zatím lámou hlavy. No uvidíme, koukám, že jsem tady jediný s tímto problémem, ale na jiných serverech se tento problém opakuje dost často, i když po více kolimetrech. Před tím sjem měl na oktávce 1,9 PDI 500 000 km a bez problémů, takže snad to není mým stylem jízdy chlapi ?
30.07.2018 | 17:34:28 | | 62.209.230.* Reagovat
RE: zklamání v motoru
Tak už to vím, jde o baňku na turbu - po 14 dnech v autorizovaném servise. Motor na hovno, po 30 tisíc km taková závada? Tady Frantíci ujeli! Čus (snad bude po výměně líp a nepůjde do hajzlu celé turbo...)
07.08.2018 | 16:31:30 | tmtito | 62.209.230.* Reagovat
Za mě po 3,5 letech pořád OK
Mám verzi Citroen Jumpy (tedy totéž jako Peugeot Expert či Fiat Scudo), koupeno 5/2014, doteď najeto 70tis a zatím jen pravidelné servisy a mimo to výměna předních ramen (přišlo mi to brzo, v originále tam jsou TRW, dal jsem tedy neoriginál od škodováckého dodavatele a snad budou lepší). Za rodinu se 2 dětmi i po 3 letech dobrá volba. Řídím 95prc času já a chovám se k němu jako k osobnímu rodinnému autu, možná i proto není moc závad. Občas mrmlám že Multivan (má tatík) či Vito (mají známí) jsou jízdně pohodlnější ale zas při koupi byl za 600tis s DPH tzn o 150tis či více levnější a motor jsem ještě neměnil a snad nebudu, Multivan už ano. Tak uvidíme :)
26.09.2017 | 11:57:26 | Kuba | 95.85.234.* Reagovat
Expert Teepe - Velký omyl
Dovolil jsem ji napsat svůj názor na věc.
Auto jako takové je designově povedené a musím říci, že i prostorově. To byl můj důvod, proč jsem ho koupil. Chyba lávky!
Nastal obrovský kolotoč reklamací. Vůz vlastním 3 roky, z čehož 4 měsíce stál po autorizovaných servisech. Nekvalita s jakou francozi tento vůz pustili do provozu, je tragická.
Co se pokazilo:
- 10 tisic km - termoregulační ventil zadního topení
- 21 tisíc km - výměna setrvačníku a reklamace radia - dodnes nenačítá CD. Radio není schopno udržet spojení s telefonem - neopraveno
- 40 tisíc - výměna zadních parkovacích senzorů - nakonec zbytečná, jelikož stačilo akorát srovnat plastovou krytku na kouli, to ale v servisu nevěděli
- 45 tisíc - výměna stabilizační tyče
- 50 tisíc - výměna vstřikovacího čerpadla - vůz mě nechal v Německu, zkažená dovolená - chaotická asistenční linka Peugeotu, naprosto nefunkční komunikace
- 60 tisíc - spasování pravých a levých dveří
- 65 tisíc - výměna sedačky - nekvalitně polstrovaná
- 71 tisíc - výměna stabilizační tyče - již druhá
- 76 tisíc - výměna řadící páky - ošoupaná a trhá se
- spasování zadních dveří
- spasování levých dveří
- reklamace radia a repro - ty ostatně chrčí od nového
- reklamace motoru - neuvěřitelně ,,hulí,,
- 96 tisíc - výměna kompletního předního ramene a stabilizační tyče
Tyto opravy jsem vypsal, protože byly nejdůležitější. Dobře radímn všem, toto auto je velký problém. Mám možnost soudit, protože máme 2 a problémy se opakují.
Je to ,,šmejd,,! Musím zde ale vznést pochvalu fa Domansky i AVCar, tyto firmy vždy s ochotou problémy řešily.
Vozy v dohledné době prodáme i za cenu ztráty peněz.
26.11.2013 | 19:01:07 | David A. | 90.179.144.* Reagovat
RE: Expert Teepe - Velký omyl
Dobry den,
o aku problemovu motorizaciu presne ide? Dakujem.
17.06.2021 | 08:27:01 | Slavomir | 195.168.26.* Reagovat
RE: Expert Teepe - Velký omyl
Žabožrout...no..., víc by mne překvapilo, kdyby problémy nebyly...
17.06.2021 | 08:55:03 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat