Ano a to až moc. Vadné čidlo ABS. Po jeho výměně jsem mohl měnit další. Cena 5500 bez práce. Tekla pumpa. Ta byla levnější 1400.
Pak čepy, brzdy komletní to byla taky palba. Po daším zabrždění jsem je mohl měnit znova. Zadní mi v servisu pěkně zničili.
Po zimě jsem je musel vyměnit kompletně. Pak jsem musel měnit zadní díl výfuku. To bylo v pohodě až na to, že po ujetí několika kilometrů začal rezonovat a nalítaly mi do něj kusy katalizátoru.
Při zatáčení praskly přední pružiny. Když jsem byl na dovolené tak bez rozloučení odešlo palivové čerpadlo. Cena 12000. Palubní počítač tuto závadu nepoznal. Hlavně, že poznal, že nesvítí světýlko na SPZ.
Neprodává se bez měřidel. Tyč k volantu je něco děsného. Výdrží tak 60000 km. Pak zače klepat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Fakt děsné auto. Náhradní díly dražší jak na mazdu 626. Auto to není špatné pokud se o něj dobře staráte. Já ho koupil po nějakým .. Co ho jen používal. Hold smůla. Bazar vše nádherně zamaskoval. Elektro rozvody jsou u tohoto vozu celkem dobré pokud nevedou někudy, kam se dostane voda. Motor hlučný. Po Delší době klapou ventily. Pak to zní jako orchestr. Jízdní vlastnosti jsou na to jak je to pohodlné vozidlo na dobré úrovni. Jen při krizové se chová spíš jak chce. Doporučuji si ho pořádně otestovat na sněhu a štěrku.
Rada pro někoho kdo ho bude kupovat. Doporučuji jen auto u kterého si mužete zjistit skutečný stav tachometru. Dá se v pohodě přetočit i digitální. Pokud se vám něco na vozidle nezdá trvejte na pořádné slevě. Klidně i 10000.- Bazar na tom i tak vydělá až až.
Jak píše Miro. Kdo kupuje auto se 181 000 km na tachometru, musí počítat s nějakými těmi opravami, cena takto jetých aut je právě proto poměrně nízká. Kotouče, čepy a brzdy bych nepovažoval za závadu, na žádném autě nenajezdí 240 000 km bez výměny. Jsou řidiči, kteří mění kotouče na 60 000 km (díky svému stylu jízdy) o destičkách, čepech atd. nemluvě. Výfuk se musí měnit taky na každém autě. Komu je líto dávat mnoho peněz za výfuk, může si koupit Škodu 120 = 380 Kč i s novým těsněním Prožiny Vám praskly kvůli zanedbané kontrole horního uložení (zadřené ložisko). Pumpa (pokud myslíte vodní)a pal. čerpadlo mají po 180 000 nárok zazlobit (uznávám, že cena nového pal. čerpadla je vysoká ) a čidlo ABS nemuselo být nutně špatné, mnohdy stačí nečistota na čidle či magnetickém pásku. S tyčí volantu nemám zkušenost, nemohu hodnotit. Pro porovnání zkuste najít recenzi na vůz jiné značky stejného stáří a se stejným počtem ujetých km. Nedopadne o nic líp. Věřím, že Vás Laguna dvakrát nepotěšila, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že všechna auta jsou stále jen stroje a jako takové podléhají opotřebení a únavě materiálu.
Od člověka, který dělá v autorizovaném servisu Renault jsem slyšel, že nejspolehlivější Laguny se vyráběly 1998-1999 ty už měly všechny chyby vychytaný, ale hlavně záleží na kusu a jak se o to staral předchozí majitel. Já měl štěstí slouží mi suprově!!!
Jak jsem prisel na ty km? Jednoduse v servisu mi tvrdili, ze tento dil odchazi asi po 60000. Ja bych tomu i veril. Kdyz jsem ho zkoumal tak je vnitrek ze silonu. Jezdil jsem hodne po meste. Kolega si taky koupil lagunu 1994 a ma s ni stejne problemy. Ale myslim ze jsme auto kupovali po spatnych majitelich. Jinak je to moc krasne auto. Pred casem si ho koupili pribuzny a ty jsou maximalne spokojeny. I v servisu jim technik rekl, ze je videt jak je to udrzovany vuz. Musim zmenit nazor na to, ze bych do neho sel znova ale nechal bych si ho poradne proverit. Ted jezdim v BMW. Jina trida, jine vlastnosti. Jsem spokojen.
Ked kupujete auto s 181 tis. na tachometri, necudujte sa, ze sa vsetko rozpada. Ale ako ste zistili, ze tyc k volantu vydrzi 60 tis. km, ked v case pisania prispevku uvadzate najazdenych 39 tis. km (220-181)???
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Jak píše Miro. Kdo kupuje auto se 181 000 km na tachometru, musí počítat s nějakými těmi opravami, cena takto jetých aut je právě proto poměrně nízká.
Kotouče, čepy a brzdy bych nepovažoval za závadu, na žádném autě nenajezdí 240 000 km bez výměny. Jsou řidiči, kteří mění kotouče na 60 000 km (díky svému stylu jízdy) o destičkách, čepech atd. nemluvě. Výfuk se musí měnit taky na každém autě. Komu je líto dávat mnoho peněz za výfuk, může si koupit Škodu 120 = 380 Kč i s novým těsněním
Prožiny Vám praskly kvůli zanedbané kontrole horního uložení (zadřené ložisko).
Pumpa (pokud myslíte vodní)a pal. čerpadlo mají po 180 000 nárok zazlobit (uznávám, že cena nového pal. čerpadla je vysoká ) a čidlo ABS nemuselo být nutně špatné, mnohdy stačí nečistota na čidle či magnetickém pásku.
S tyčí volantu nemám zkušenost, nemohu hodnotit.
Pro porovnání zkuste najít recenzi na vůz jiné značky stejného stáří a se stejným počtem ujetých km. Nedopadne o nic líp.
Věřím, že Vás Laguna dvakrát nepotěšila, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že všechna auta jsou stále jen stroje a jako takové podléhají opotřebení a únavě materiálu.
30.04.2007 | 16:37:49 | sollik Reagovat
Od člověka, který dělá v autorizovaném servisu Renault jsem slyšel, že nejspolehlivější Laguny se vyráběly 1998-1999 ty už měly všechny chyby vychytaný, ale hlavně záleží na kusu a jak se o to staral předchozí majitel. Já měl štěstí slouží mi suprově!!!
22.11.2005 | 20:38:24 | Reagovat
Jak jsem prisel na ty km? Jednoduse v servisu mi tvrdili, ze tento dil odchazi asi po 60000. Ja bych tomu i veril. Kdyz jsem ho zkoumal tak je vnitrek ze silonu. Jezdil jsem hodne po meste. Kolega si taky koupil lagunu 1994 a ma s ni stejne problemy. Ale myslim ze jsme auto kupovali po spatnych majitelich. Jinak je to moc krasne auto. Pred casem si ho koupili pribuzny a ty jsou maximalne spokojeny. I v servisu jim technik rekl, ze je videt jak je to udrzovany vuz. Musim zmenit nazor na to, ze bych do neho sel znova ale nechal bych si ho poradne proverit. Ted jezdim v BMW. Jina trida, jine vlastnosti. Jsem spokojen.
05.08.2005 | 20:37:32 | Daniel Reagovat
Nevím, jak přišel "Miro" na to, že auto které má natočeno 180 000 by se mělo rozpadat ... Felicii jsem natočil 240 000 a bez problému...
23.11.2004 | 21:07:55 | DriverX Reagovat
Ked kupujete auto s 181 tis. na tachometri, necudujte sa, ze sa vsetko rozpada. Ale ako ste zistili, ze tyc k volantu vydrzi 60 tis. km, ked v case pisania prispevku uvadzate najazdenych 39 tis. km (220-181)???
12.07.2004 | 09:11:23 | Miro Reagovat