Rok výroby:1999Typ motoru:1998/benzín 83,5 kWStav km při koupi:148 000 kmStav km nyní:192 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:19. 5. 2007
Mělo poruch až mnoho. Koupil jsem auto bourané na předek, dovezeno z Francie, ze Štrasburku(před 2,5 lety), stálo 40000,-. Oprava stála dalších zhruba 50000,- takže náklady se blížily 100000 Kč. Což nebylo moc, za takové auto v té době. Ale...neustálé problémy s elektrikou-sahary buď nešly vůbec(taky jsem to jednou v koloně uvařil), nebo když bylo mokro tak šly pořád a nevypnuly(takže poprvé ráno vybitá baterie), pak se mě to stalo ještě několikrát, ale to už jsem si dával pozor-příčina- zaoxidovaná relátka.
Netěsnící klimatizace, opravováno na osmkrát a stejně netěsní jak by měla.
Špatný cyklovač stěračů-na prví polohu ,,lítá" jak na druhou polohu, ale jen když je motor v otáčkách, na volnoběh jdou normálně, netuším příčinu...
A když stěrače v první poloze vypnu, zůstanou tam kde byly a nedojedou...Na ostatní polohy funguje o.k.Že by to dělalo špatné lucaso, nevím...Vadný termostat, motor se neohřeje.Když je mokro, nefunguje ABS.Žárovky v podsvícení palubovky praskají jak na běžícím pásu.Nefunkční vyhřívání předního i zadního skla-sice jen kontakt, ale najít to-hrůza...
Teď mě teče servo.A co je nejhorší, motor je asi v háji, protože žere olej...Asi 2 litry na 10000 km.Jinak-výměna spotřebních věcí-ložiska, desky, zadní kotouče.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz je velmi komfortní,vybavený(climatronic, 4*el.okna+zrcátka,ABS, 4*airbagy,tempomat,vyhřívání sedaček a předního skla, počítač, 4 kotouče), poměrně živý(na 114 koní mě překvapila dynamika tohoto motoru) a úsporný(7-9 litrů).Ale to je z kladných věcí asi tak vše.
Ty poruchy, pořád jezdit do servisu,to člověka pěkně otráví.Udělal jsem chybu, že jsem koupil auto se starým, asi nepovedeným osmiventilovým dvoulitrem, který mě žere olej a asi budu muset buď měnit motor, nebo dám auto na náhradní díly.V nových lagunách(facelift) už byly běžně 2.0 16V se 140 koňmi,jen já jsem koupil takovýto starý paskvil.Nový model s motorem ze starého modelu...
Jinak je auto vzhledově povedené, koroze nulová, zlatá metalíza autu sluší...
No mám ten vámi proklínaný 16V dvoulitr, 12/1999. A nemůžu si na něj stěžovat, minulý týden jsem udělal trasu OVA-Smržovka a zpět za 7,3l/100km s průměrem 80km/hod. Jezdím s ním už 9 let (6 let služební, 3 roky už vlastní) a kromě ceny origoš dílů si nemám na co stěžovat. Co se týče toho chlastání oleje, tak od novoty si to paplo podle nálady litřík na 20000km, bez ohledu na to co se tam nalilo (nejdřív plná sysntetika od Shellu, teď tam liju polosyntetiku Mogul Extreme 10W40), takže bych to bral jako vlastnost:). Spíš by mě zajímalo, jestli taky někomu totálně uhnilo táhlo řazení (myslím tu pokřivenou tyč mezi šaltpákou a převodovkou).
myslim ze v historii renaultu bolo vela spickovych aut.. len treba sa pozriet a nie posudzovat kyble ako thalia, stara laguna a pod... je to uz trapne, sam renaulta nemam ani nebudsem duam nikdy mat ale dookola ohovarat jaka kokot tie iste modely je trapne.. kuknite tieto linky...
Chlape stara laguna na svuj rok byla neco neuveritelneho...To ze se po deseti letech naskytuji poruchy jeste nedela z auta to nejhorsi protoze je od Renaultu. Vsechny auta ve svem veku maji neco za sebou a jiste zachazeni se na nich podepise...Jsou taci kteri auto odsoudeji protoze koupeji s*ac , ale jsou takovy kteri auto budou chvalit az do nebes. Tohle nejni problem jen Lagun ci Renaultu , toto je problem vsech osobnich automobilu....Prelom tisicileti byl pro tuhle znacku propadak kterej se snim potahne furt a bude se asi vztahovat i na starsi modely , ktere jsou o mnohem vic spolehlivejsi nez napriklad Lagunu druhe generace. Timto na to Renault zahral chytre s Lagunou III , ktery vyrobce vam nabidne auto stredni tridy , s naftovym dvoulitrem , nabity vybavou az po strachu pod pul milionu? S velice vysokou (resp. vse co je mozne) lehce nad pul milionu kc ? Muzete to jit zkusit k Passatu , ci Superbu....
zas komentujete picovinu ze? ved pisal ze to auto bolo burane... klasicke priznaky buracky, zere olej, problemy s chladenim este tieto auta casto uz maju dozivotne dojebanu geometriu
Je pravda, že u renaulta bych tu spotřebu oleje bral jako v normě. Renaulty, zvlášťě laguny žerou oleje skoro jako japonci benzínu.. Tento motor je olejnička už od výroby. Na renaultu nic dobrého nenajdete
Octavia 3 1.8 1l oleje na 1000km blbce uz z vyroby
15.12.2016 | 09:18:34 | Renda
| 46.135.210.*Reagovat
To ToJa : Nerika se olej od motoru, ale motor od oleje.... S tim Elfem je to zajimave, ale nikdo tomu nemuze uverit, takove kravovine, to uz radeji tu O cervene Karkulce. Autorovi clanku: 2 litry na 10 000 je naprosto v norme. Taky je ale mozne, ze autor clanku nevi, kolik nul se pise v tisicovce.
2,0 8V se samozřejmě dával i do nového modelu,tudíž i v roce 1999..http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vela4xb3i3kt 84 kW/114PS, je tam i vyfocen motor.
Já mám tu verzi co Vy, s těmi osmi ventily a jsem rád, že jsem nevzal tu silnější 16-ti ventolovou. To je totiž paskvil. Motor pochází od Volva, z Renaultu je pouze hlava, zanáší se kanálky a motor kolabuje. Citováno z MF dnes, potvrzeno mechaniky od Renaultu, kteří to opravují.
Rodiče mají Lagunu r.v. 1995 motor 2,0 8V najeto 240 000 km a jsou naprosto spokojeni. S motorem problémy nejsou, ani s elektronikou. Jediný co bylo s el. bylo to, že u startéru a pal. čerpadla zoxydovaly kontakty. Jinak nic.
Dávám starline 10W40-polosyntetiku. Že by to žralo kvůli značce oleje, to se mi nezdá...Teď jsem tam nalil nějakej sajrajt kterej to prej utěsní(stírátka), stálo to 240 korun, uvidíme co to udělá...Já tomu teda moc nevěřím...A dneska jsem byl ve třech servisech, a opravdu mě všude řekli že 2.0 8V je výborný motor, a že ten můj je taky zřejmě v poho jen vyměnit ty stírací kroužky(bufera) na ventilech.Prej ještě že nemám 16V.
Naopak 2.0 8v je v lagune ten nejvetsi drzak,mam rok 94 s timto motorem(predtim sem mel 98,sem ji rozbil),tacho ma 150000 ale typl bych to tak na 300000,ale to auto je motorove vyborne,bylo taky ale jen tukle na levy predni roh,je meneno svetlo,ale nemuzu si stezovat,samo troska rzi,sem tam vrzne ale ma roky no a za 45tisic nekupte to:-)) laguny sou haklive na elektriku a po takove velke havarii mohla jit do kytek taky,takze si myslim,taky jako ostatni,ze za to muze bouracka bohuzel:-(
Problemy s elektrikou pravdepodobne souviseji s tim, ze auto bylo bourane... Nikdy nevite kde, kdy, za jakych podminek a jak dlouho stalo. Ja jsem vlastnil Lagunu 1.8 r.v.98, ktera stala v rohu bazaru dva roky. Nechal jsem ji dovezt z GB a prestavel na Evropu. S autem jsem jezdil dva roky, bylo naprosto bez problemu akorat jsem menil starter. Motorove byla vynikajici a to jsem ji nesetril ani pri jizde na nakup. Auto jsem koupil za 50 tisic, prestavba me vysla na 25 tis a sla do sveta pres sto tisic... Celkovy dojem z auta je vyborny, vlastnil jsem peknou radku aut, ale Laguna byla laska.
Zdravim, nevím co jste čekal od koupě nabouranýho auta. Neřeknu, kdyby auto bylo lehce ťuknutý, ale oprava za padesát tisíc to už asi byla větší rána. Záleží taky jak, kvalitně oprava byla provedena, ve vašem případě asi moc kvalitní nebyla. Většina vašich poruch s bouračkou nejspíš souvisí, kromě toho motoru.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Dlouholeté zkušenosti
No mám ten vámi proklínaný 16V dvoulitr, 12/1999. A nemůžu si na něj stěžovat, minulý týden jsem udělal trasu OVA-Smržovka a zpět za 7,3l/100km s průměrem 80km/hod. Jezdím s ním už 9 let (6 let služební, 3 roky už vlastní) a kromě ceny origoš dílů si nemám na co stěžovat. Co se týče toho chlastání oleje, tak od novoty si to paplo podle nálady litřík na 20000km, bez ohledu na to co se tam nalilo (nejdřív plná sysntetika od Shellu, teď tam liju polosyntetiku Mogul Extreme 10W40), takže bych to bral jako vlastnost:). Spíš by mě zajímalo, jestli taky někomu totálně uhnilo táhlo řazení (myslím tu pokřivenou tyč mezi šaltpákou a převodovkou).
24.02.2011 | 11:29:37 | vesos Reagovat
myslim ze v historii renaultu bolo vela spickovych aut.. len treba sa pozriet a nie posudzovat kyble ako thalia, stara laguna a pod... je to uz trapne, sam renaulta nemam ani nebudsem duam nikdy mat ale dookola ohovarat jaka kokot tie iste modely je trapne.. kuknite tieto linky...
06.02.2010 | 15:42:08 | Reagovat
?
Chlape stara laguna na svuj rok byla neco neuveritelneho...To ze se po deseti letech naskytuji poruchy jeste nedela z auta to nejhorsi protoze je od Renaultu. Vsechny auta ve svem veku maji neco za sebou a jiste zachazeni se na nich podepise...Jsou taci kteri auto odsoudeji protoze koupeji s*ac , ale jsou takovy kteri auto budou chvalit az do nebes. Tohle nejni problem jen Lagun ci Renaultu , toto je problem vsech osobnich automobilu....Prelom tisicileti byl pro tuhle znacku propadak kterej se snim potahne furt a bude se asi vztahovat i na starsi modely , ktere jsou o mnohem vic spolehlivejsi nez napriklad Lagunu druhe generace. Timto na to Renault zahral chytre s Lagunou III , ktery vyrobce vam nabidne auto stredni tridy , s naftovym dvoulitrem , nabity vybavou az po strachu pod pul milionu? S velice vysokou (resp. vse co je mozne) lehce nad pul milionu kc ? Muzete to jit zkusit k Passatu , ci Superbu....
05.10.2011 | 22:43:15 | Danous | 88.103.188.* Reagovat
Kdyby to auto nebylo renault, jezdilo by v pohodě!
06.02.2010 | 15:21:42 | tom Reagovat
zas komentujete picovinu ze? ved pisal ze to auto bolo burane... klasicke priznaky buracky, zere olej, problemy s chladenim este tieto auta casto uz maju dozivotne dojebanu geometriu
06.02.2010 | 14:58:33 | Reagovat
Je pravda, že u renaulta bych tu spotřebu oleje bral jako v normě. Renaulty, zvlášťě laguny žerou oleje skoro jako japonci benzínu.. Tento motor je olejnička už od výroby. Na renaultu nic dobrého nenajdete
06.02.2010 | 12:58:11 | tom Reagovat
RE:
Ale jo.............třeba to logo je v pohodě........
16.12.2016 | 09:06:46 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Ty brďo!! 2 litre oleja
som nedolial ani po cca 1,4-1,5 milióna km... .
2 l/10.000 km - vybehaný motor, totálne v prdeli.
06.02.2010 | 11:51:13 | ľuboš Reagovat
Ty brďo!! 2 litre oleja
som nedolial ani po cca 1,4-1,5 milióna km... .
2 l/10.000 km - vybehaný motor, totálne v prdeli.
06.02.2010 | 11:51:11 | ľuboš Reagovat
Combe
2 litry na 10 000km je naprosto v normě:-)) Leda tak u Renaultu blbče!
06.02.2010 | 11:40:25 | Reagovat
RE: Combe
Octavia 3 1.8 1l oleje na 1000km blbce uz z vyroby
15.12.2016 | 09:18:34 | Renda | 46.135.210.* Reagovat
To ToJa : Nerika se olej od motoru, ale motor od oleje.... S tim Elfem je to zajimave, ale nikdo tomu nemuze uverit, takove kravovine, to uz radeji tu O cervene Karkulce. Autorovi clanku: 2 litry na 10 000 je naprosto v norme. Taky je ale mozne, ze autor clanku nevi, kolik nul se pise v tisicovce.
06.02.2010 | 10:38:02 | Combe Reagovat
2,0 8V 1999
2,0 8V se samozřejmě dával i do nového modelu,tudíž i v roce 1999..http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vela4xb3i3kt 84 kW/114PS, je tam i vyfocen motor.
23.09.2008 | 18:34:09 | jašin Reagovat
rok 99, se už do laguny dával 2,0 16V se 102 kW takže bud je motor měněn za jiný nebo si recenzi někdo vymislel
06.06.2008 | 12:42:20 | Reagovat
super:o)
děkujem, konecně za věcný komentář..Ano, Laguna s motorem 2,0 8V opravdu je..Bravoo)))
29.04.2008 | 17:54:10 | jašin Reagovat
No, tak laguna s motorem 2,0 8V je
29.04.2008 | 14:47:16 | Reagovat
Zapoměl jsem napsat, že tankoji Shell V Power, spotřeba v pohodě do 8 l a mám najeto 340 000. Nelituji koupě.
17.07.2007 | 16:23:12 | Jeby Reagovat
2.0 8V versus 2.0 16V
Já mám tu verzi co Vy, s těmi osmi ventily a jsem rád, že jsem nevzal tu silnější 16-ti ventolovou. To je totiž paskvil. Motor pochází od Volva, z Renaultu je pouze hlava, zanáší se kanálky a motor kolabuje. Citováno z MF dnes, potvrzeno mechaniky od Renaultu, kteří to opravují.
17.07.2007 | 16:20:35 | Jeby Reagovat
Rodiče mají Lagunu r.v. 1995 motor 2,0 8V najeto 240 000 km a jsou naprosto spokojeni. S motorem problémy nejsou, ani s elektronikou. Jediný co bylo s el. bylo to, že u startéru a pal. čerpadla zoxydovaly kontakty. Jinak nic.
08.07.2007 | 10:56:13 | Šuby Reagovat
jak rikam kamos mel sice 16v ale dal Elf a je klid,ale jesli mate olej od motoru tak nezere ale utika:)
22.05.2007 | 20:23:33 | ToJa Reagovat
Dávám starline 10W40-polosyntetiku. Že by to žralo kvůli značce oleje, to se mi nezdá...Teď jsem tam nalil nějakej sajrajt kterej to prej utěsní(stírátka), stálo to 240 korun, uvidíme co to udělá...Já tomu teda moc nevěřím...A dneska jsem byl ve třech servisech, a opravdu mě všude řekli že 2.0 8V je výborný motor, a že ten můj je taky zřejmě v poho jen vyměnit ty stírací kroužky(bufera) na ventilech.Prej ještě že nemám 16V.
21.05.2007 | 23:25:38 | pepa Reagovat
Davate mu ELF competion?Pokud ne,muze to byt pricina.Znamemu zral jak kyselina,nalil tam Elf a je klid
21.05.2007 | 17:00:14 | ToJa Reagovat
Proč teda tak podle vás tak dobrý motor žere tolik oleje???
20.05.2007 | 22:16:55 | pepa=autor Reagovat
Naopak 2.0 8v je v lagune ten nejvetsi drzak,mam rok 94 s timto motorem(predtim sem mel 98,sem ji rozbil),tacho ma 150000 ale typl bych to tak na 300000,ale to auto je motorove vyborne,bylo taky ale jen tukle na levy predni roh,je meneno svetlo,ale nemuzu si stezovat,samo troska rzi,sem tam vrzne ale ma roky no a za 45tisic nekupte to:-)) laguny sou haklive na elektriku a po takove velke havarii mohla jit do kytek taky,takze si myslim,taky jako ostatni,ze za to muze bouracka bohuzel:-(
20.05.2007 | 19:31:24 | ToJa Reagovat
Problemy s elektrikou pravdepodobne souviseji s tim, ze auto bylo bourane... Nikdy nevite kde, kdy, za jakych podminek a jak dlouho stalo. Ja jsem vlastnil Lagunu 1.8 r.v.98, ktera stala v rohu bazaru dva roky. Nechal jsem ji dovezt z GB a prestavel na Evropu. S autem jsem jezdil dva roky, bylo naprosto bez problemu akorat jsem menil starter. Motorove byla vynikajici a to jsem ji nesetril ani pri jizde na nakup. Auto jsem koupil za 50 tisic, prestavba me vysla na 25 tis a sla do sveta pres sto tisic... Celkovy dojem z auta je vyborny, vlastnil jsem peknou radku aut, ale Laguna byla laska.
20.05.2007 | 13:10:59 | Krausmajer Reagovat
Re
Zdravim, nevím co jste čekal od koupě nabouranýho auta. Neřeknu, kdyby auto bylo lehce ťuknutý, ale oprava za padesát tisíc to už asi byla větší rána. Záleží taky jak, kvalitně oprava byla provedena, ve vašem případě asi moc kvalitní nebyla. Většina vašich poruch s bouračkou nejspíš souvisí, kromě toho motoru.
20.05.2007 | 11:26:25 | Nick Reagovat