Rok výroby:2002Typ motoru:1.9 dciStav km při koupi:115 000 kmStav km nyní:142 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:10. 2. 2010
Občasné vrzání z palubní desky při určité rychlosti a nerovnostech
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil jako ojetinu z Itálie při 115000 - tomu odpovídal i exteriér (ťuknutý nárazník, auto zažilo kroupy), ale na vzhled to nejezdí.
Prodejce se mnou a mým technikem provedl velmi dlouhou testovací jízdu (silnice i polní cesta) nezdál se mi zvuk od zadní nápravy - po dlouhém zkoumání to byl volně poletující trojúhelník v kufru :-).
V autě jezdil někdo hodně velký (od cigeret jsou čárky na sloupku) a tlustý ( popraskaná levá strana sedačky spolujezdce - nastupování a vystupování) jinak interiér bez jediného škrábance.
Na zvedáku jsme zjistily, že má nové tlumiče. Podle mého technika byl měněn LP blatník, za originální kus. V autě bylo originál rádio - bez kódu, po rozkódování se zjistilo, že nefunguje - oprava zdarma v mém zaměstnání.
Zatím jsem najel kolem 27000 km za 9 měsíců a investice byli: Kotouče + destičky 4000,- /nové pneu 225/50/17 5000,- regulátor tlaku turba 1500,- (auto bylo kvůli této položce vykradeno - ani navigaci neukradli, šli najisto).
Je to pohodlné auto i na větší vzdálenosti, měl jsem před tím VW Passat Variant 2002 a co se týče pohodlí Laguna vede. Z Passata mě po 1500 km nonstop bolely záda - z Laguny ne.
Jízdní vlastnosti se mi zdají zhruba stejné. Jen mi přijde, že Laguna je lépe zpřevodovaná - můj osobní názor. Nejezdím brzda/plyn, ani jako prase, takže jak moc to sedí v zatáčce, když do ní vlétnu opravdu neposoudím.
Tak od té doby co jsem psal na posledy se událo pár věcí...
Tak před měsícem mi začal zajíždět spojkový pedál. Sám po puštění zajel až na zem. Dolil jsem kapalinu a dobrý, za chvíli zase (200km) kouknul jsem pod spodní kryt a odněkud to kapalo - doporučuji hned jak pedál poprvé zajede navštívit servis.:-) nechala mě totálně vilitá převodovka na nájezdu na k dálnici. Spojka, ložisko, kapalina + práce 15000,- Jen co jsem vyjel ze servisu a jel na chatu, tak mi na polní cestě stuhlo řízení. Kouknul jsem do nádržky k posilovači - prázdná. U pumpy jsem dolil - jak kdybych to vylil na zem. V Renaultu mi řekli, že mám shnilou hliníkovou trubku(dneska se nedá věřit ani hliníku) :-). Po opravě jsem ujel asi 10 km -slovy deset km - začalo blikat žhavení, ztráta výkonu, hulilo to. Po 20 km jsem zastavil. 600 otáček a nic víc. Volal jsem do toho servisu, ať si proto okamžitě přijedou, že takhle jsem jim to tam před tím nenechal. Šťourali se v tom dva dny. Nakonec zjistili, že tím hrozným vedrem se rozpadly spuchřelé bužírky na kabelovém svazku a začalo se vše kratovat navzájem. A to vše v jednom měsíci. Doufám a klepu na dřevo, že teď to zase rok dá pokoj. :-) ale jinak držák :-)
Napsat,že je Lag pohodlnější a jízdně shodný s Prassetem je celkem drzost.Ovšem,kdo nevyzkouší neví a jen hloupě opakuje názor nějakýho "znalce" z hospody.Lagu je opravdu pohodlná a stále pěkná a je v celku jedno jestli r. 02 či 09.Zárovky mi praskali kdysy na Fabce a do prosince na Meganu H7.Jeden opravdový znalec mi tam dal Wurth H7 a drží.Předtím Osram nějaký nicht breaky či co za 260kč kus a vydrž 3 měsíce max.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Po dalším půl roce
Tak od té doby co jsem psal na posledy se událo pár věcí...
Tak před měsícem mi začal zajíždět spojkový pedál. Sám po puštění zajel až na zem. Dolil jsem kapalinu a dobrý, za chvíli zase (200km) kouknul jsem pod spodní kryt a odněkud to kapalo - doporučuji hned jak pedál poprvé zajede navštívit servis.:-) nechala mě totálně vilitá převodovka na nájezdu na k dálnici. Spojka, ložisko, kapalina + práce 15000,- Jen co jsem vyjel ze servisu a jel na chatu, tak mi na polní cestě stuhlo řízení. Kouknul jsem do nádržky k posilovači - prázdná. U pumpy jsem dolil - jak kdybych to vylil na zem. V Renaultu mi řekli, že mám shnilou hliníkovou trubku(dneska se nedá věřit ani hliníku) :-). Po opravě jsem ujel asi 10 km -slovy deset km - začalo blikat žhavení, ztráta výkonu, hulilo to. Po 20 km jsem zastavil. 600 otáček a nic víc. Volal jsem do toho servisu, ať si proto okamžitě přijedou, že takhle jsem jim to tam před tím nenechal. Šťourali se v tom dva dny. Nakonec zjistili, že tím hrozným vedrem se rozpadly spuchřelé bužírky na kabelovém svazku a začalo se vše kratovat navzájem. A to vše v jednom měsíci. Doufám a klepu na dřevo, že teď to zase rok dá pokoj. :-) ale jinak držák :-)
23.07.2010 | 16:07:31 | Wolf45 Reagovat
Tak to je špatný
Napsat,že je Lag pohodlnější a jízdně shodný s Prassetem je celkem drzost.Ovšem,kdo nevyzkouší neví a jen hloupě opakuje názor nějakýho "znalce" z hospody.Lagu je opravdu pohodlná a stále pěkná a je v celku jedno jestli r. 02 či 09.Zárovky mi praskali kdysy na Fabce a do prosince na Meganu H7.Jeden opravdový znalec mi tam dal Wurth H7 a drží.Předtím Osram nějaký nicht breaky či co za 260kč kus a vydrž 3 měsíce max.
25.02.2010 | 16:41:22 | Kobyla Reagovat