Rok výroby:1996Typ motoru:2.0iStav km při koupi:0 kmStav km nyní:52 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?11 letPrůměrná spotřeba:8,2 l/100 kmVloženo:5. 7. 2007
2. Provedena výměna čepů a př. tlumičů - norm. jev
Provedena preventivní výměna rozvodového příslušenství a vodního čerpadla.
Provedena preventivní výměna předních světlometů za čiré + nová bezúdržbová baterie a s novými žárovkami se značně zlepšilo osvětlení nejen vozovky, ale i palubní desky.
Provedena preventivní výměna posl. části výfukového potrubí s tlumičem za tuningový díl.
Provedena deinstalace původního přívodu vzduchu a nahrazení za sport. vzduchový filtr, to způsobilo slabé oživení v nízkých otáčkách.
Provedena výměna původních kol za Alu disky s pneu 205/60, což způsobilo podstatné zlepšení stability vozu v zatáčkách.
Provedena demontáž původního solidního audiosystému za nový s větším výkonem.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhled a design nadčasový, prostor naddimenzovaný i pro osoby nad 190cm na zadních sedadlech.
Odpružení klasicky francouzsky měkké, ale sedačky jsou relativně úzké a bez bočního vedení.
Zavazadlový prostor nadprůměrný, často vymontuji zadní sedačky a v autě přespávám.
Výbava je průměrná - var. RT, tzn. ABS + posilovač + palubní PC, manuální ovl. zrc.,bez klimatizace, vyhřívané zadní sklo, mlhovky, výškové nast. sedadlo řidiče i volantu, airbag řidiče, metal. lak, man. nastavitelné světlomety.
Účinnost brzd je dobrá, chvíli mi v nich pískalo, ale v servisu mě po demontáži destiček řekli, že jsou lepší než nové neoriginální.
Výkon je 83KW tzn. 113 koní, tzn. na těžkou Lagunu nic extra. Koroze nulová.
Motor je nad 100km/h hlučnější a do otáček 2000 líný, ale zato velice pružný. Byl zaznamenán únik oleje z hlavy válců - běžný jev. Jinak se jedná o 8V a naprostá spolehlivost.
Cena vozidla byla 650 000Kč, stav km nyní 52000km, garážovaný, v zimě naprosto nejetý. Náhradní díly jsou dražší, je nutno doplňovat vždy originální prov. náplně. Problémy jsou s tužším řazením, s nevhodně řešenou anténou, vyplatí se koupit bezúdržbovou baterii. Elektroinstalace zatím bez problémů. Zlobí jen centrál.
Spotřeba je odvislá od stylu jízdy + zátížení + tlaku v pneu + charakteru komunikace a pohybuje se v rozmezí 7,5 (dálnice) až 9 (město).
Před 11 lety byla Laguna ne nadarmo autem roku, o novém autu nemám důvod uvažovat, má tzv. "vychytané mouchy".
Máte pravdu, auto je nevyužité, ale já to neplatil,já jen jezdil - to se někdo má co? Jinak k těm výměnám, jsou spíše preventivní, ten rozvoďák po 11letech je podle mě lepší vyměnit, a ta baterie taky chtěla vyměnit atd., mám teď problém s 1 ložiskem, jinak okay.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Reakce ke komentářům
Máte pravdu, auto je nevyužité, ale já to neplatil,já jen jezdil - to se někdo má co? Jinak k těm výměnám, jsou spíše preventivní, ten rozvoďák po 11letech je podle mě lepší vyměnit, a ta baterie taky chtěla vyměnit atd., mám teď problém s 1 ložiskem, jinak okay.
12.07.2007 | 22:47:03 | Roman Reagovat
Ja ted Lagunu mam,ale nikdy bych ji nekoupil novou niz nez ve vybave RXE takove auto uz musi mit nejakou vybavu,i kdyby to melo stat o 100tis. vic:)
06.07.2007 | 18:29:29 | ToJa Reagovat
ale vsak piše,ze v aute prespáva,to kúpil asi namiesto bytu.....
05.07.2007 | 16:27:58 | Reagovat
Koupit si auto za 650.000,- a jezdit s nim potom cca 5000 km ročně? To je docela dobrej úlet.
05.07.2007 | 15:54:58 | Reagovat
neviem
nezda sa mi to v 19 vysolit za auto 650 000 a takmer na nom nejazdit
Oplatilo sa ti ho vobec kupovať
05.07.2007 | 14:46:17 | palucmri Reagovat
Laguna auto roku nebola. Auto roku bol scenic. Na auto strednej triedy na pocet km vymen az az.
05.07.2007 | 13:42:34 | Olso Reagovat