Rok výroby:2002Typ motoru:1.9 DCiStav km při koupi:152 000 kmStav km nyní:153 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:1. 12. 2008
Auto som kúpil bez zavad,,aspoň som si myslel !!Pravda je iná!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
No po prvom tyždni som začal zisťovať prvé chyby,,Začalo mi pískat turbo,potom mi preblikuje klimatizacia..no a dnes mi blbnu budiky,,keď vypnem auto tak mi začnu preblikavat kontrolky a potom mi svieti tak slabo kontrolka baterie,aj ked vložím kartu do prvej polohy začne mi slabo svietiť bateria.. Som veľmí sklamany je to iny šit,,,,mal som si skôr prečitat rezencie o tom to aute,,no teraz sa musím len trápiť z opravami..
Felda sice funguje 15 let a s pol mega na tacho...Jenze karoserie bude uz zrezivela na mraky a buh te chran nabourat...Nejlepsi jsou stary diesely typu P405 od r.v.93 nebo Audi 80,100 jakehokoli data...Omnoho lepsi nez jakakoli shnita felda :D
Ľuboš úprimne. Keď niekto predáva svoje auto, asi má na to dôvod. Nehovorím, že jazdené vozy sú všetky na prd ale, nové je nové. Minimálne nikto neprdel do sedadla a mám na auto záruku.
sabotovať výrobu. Kdeže!!! Ale KIA sa vtedy rozbiehala, 7 ročná záruka, všetci pozerajú ako ostriež.Pre KIU by to mohlo mať fatálne následky. Musí si dávať pozor na náklady a ceny. Nebolo nič zvláštne, že do Gyoru išiel kamión pred Vianocami, kvôli plánu, po Vianociach sa vrátil, aj s nákladom. Ale Nemci majú väčšie cenové rozpätie /podľa mňa/, inak si to tiež neviem vysvetliť. Alebo to majú odskúšané, že dva roky to vydrží, po treťom roku sa aj tak končí leasing..., neviem. V každom prípade, keď v nemeckých časopisoch Vás začnú vážne presviedčať, že trhliny v hlavách valcov je vec normálna a teplom sa zatiahne..., tak fakt neviem, v Autotipe, asi mesiac dozadu. Právnik riešil nejaký spor s novou A6, benzín, ktorej odišla práve hlava, asi po mesiaci používania. No, za 2 mil. drahý špás. Zatiaľ sa súdia, samé protiposudky, keď došlo na záruku, tak akosi nebolo ochoty..., aj preto som priaznivcom mierne jazdeného auta. Nezáleží či má 50.000, alebo 300.000 km, ale stav, majiteľ a podobne. U nového auta platíte výrobcovi jeho zisk, dopravu, zisk prerdajcu, dovozcu a podobne. U jazdenky je hneď cena reálna - trhová. U ročného BMW 7, z 3,1 mil. SKK na 1,3 mil., tak mňa by porazilo. Úprimne...
Není žádným tajemstvím že Laguny těchto ročníků, zvláště nafta, jsou velmi poruchové. Elektrika, startování, převodovka atd. Tyto renaulty se prostě nepovedly. Podotýkám že nejsem odpůrce Renaultů ba naopak (ikdyž mám nyní Hondu), ale u renaultů platí jedna věc.......musíš znát "mapu" U Rencku musíš zvolit správnej model a rok výroby, když víš jaký...pak budeš nadmíru spokojenej (např R19 - né všechny modely, Clio - v pohodě, Espace - benzínu, Laguna I - benzín 2.0 8v atd. atd). Ale jak šlápneš vedle, už nikdy nebudeš chtít Renault. Ty jsi vedle bohužel šlápl. Mimochodem, lagunu 1 jsem měl, v benzínu, naprostá spokojenost. Laguna 2 je opravdu po technické stránce sráč. Jinak je to teda nádherné auto. Hodně štěstí.
Tak škoda,že som toto všetko nečítal tak pred 5 mesiacmi. Kúpil som Lagúnu 2. Mala 122000km. Teraz má 127000. Nemôžem sa sťažovať, ani jej čo len maličkosť vytknúť. Ide ako hodinky. Snáď jej to vydrží. Snáď vo výrobe spravili chybu a tá moja sa im podarila :-D
Tak v tom případě by se měl přijet někdo podívat na interní audit do Žiaru n Hronom od Audi a ukončit spolupráci s tímto dodavatelem. Je dost možné, že to má vedení nařízené a sabotují záměrně.
Ale koho to je chyba? Ak to správne chápem tak jedna a tá istá firma preferuje Kiu a snaží sa jej dodávať kvalitné produkty, zatiaľ čo na Audi z vysoka s*erie?
Ďalšia vec, čo sa oplatí spomenúť. Veľa ľudí, čo poznám, robia v Kii alebo v sub-dodávateľských firmách tvrdia, že by si Kiu nikdy nekúpili. Pretože hrdzavejú len čo výjdu z továrne, alebo pre mizerné zvary, problémy s elektronikou atĎ.
valíte niekde v noci v DE po diaľnici 150 a začne Vám hlásiť pokles tlaku v pneumatike...: Vystúpite, rýchlo vestu, radosť keď prší, premávka hustá a... a nič. Všetko OK. Po 100 km zase poplach, človek skôr spanikári a vystresuje sa. Keď Vám to zopár krát urobí falošný poplach, radšej odpojiť. Občas mi vypne pravý xenón, píp, parkovačka, píp, zapne, píp, spiatočka, píp, málo vody v ostrekovači- píp, pásy? Vreštia asi 30 sekúnd, dá sa vydržať...Na xenón mi poradili kamionisti fintu. Stačí odpojiť batériu a zvykne to prestať, zatiaľ to funguje. Tie kontrolky odpojil na Fiate Tipo. Dovtedy svietili kontrolky ako vian. stromček. Chlap je spokojný... Menej je niekedy viac...Napríklad taký volant na novej C 5...., ak sa tam niečo začne kaziť.. Ak by všetko fungovalo, bolo by to super..., ale niekedy je to na porazenie. Skúste takú navigáciu, za jazdy nastavovať... Ale to sa týka prakt. všetkých áut, nezáleží od značky.
ale iba hovorím zo skúseností kamaráta. Mali neskutočný dopyt po hlavách motorov, odlievalli aj 6 valcové, pre AUDI TT..., nedovolil by som si hovoriť niečo vycucané z prsta. Ale súhlasím, staré Mercedesy boli jednoduché a spolu s Peugeotmi mali diesle nesmrteľné. Sám som priaznivcom Peugeotu, kvôli motorom, znesiteľným podvozkom a donedávna príjemným dizajnom. Spolu cez 1 mil. km. Ale elektronika "blbne" asi všade. Tlak na ceny a dodávateľov je neúmerný, zákazníci stále rozmarnejší..., takže sa vo výbave občas pokašle. Ale zatiaľ zaklopem, ani raz ma nenechal na lopatkách. Ale ani japonské benzíny... Takže, ak sa PSA trochu neumúdri, radšej nabudúce do benzínu- Japonca. Ale z J A P O N S K A !! Aj keď 70-80.000 km/ročne hovorí pre diesel, dotatočné a často zbytočné náklady / FAP/, neschopnosť servisov riešiť závady/občas/ a podobne uberajú z atraktivity naftových pohonov.
S tou klimou je to velice jednoduche,je tam studeny spoj,staci trosku hledat na netu,zaslepovat kontrolky je taky pekna hovadina a ze je lepsi shnila felda ktera ma akorat 4 kola a volant je uz uplny nesmysl:)
Cheš nejako naznačiť, že sa snažíte v Žiari nad Hronom koncern VW sabotovať? Ja som sa na Kii popálil, už nikdy viac. Inak najviac km sa dožívali staré Mercedesy a Peugeoty.
Co si vybrat: Elektriku, ktorou sa vsetkym pochvalim ze ju mam ale to, ze sa sere to uz nikomu nepoviem, alebo auto hole a fungujuce - ved ma nikto nebude obdivovat, nikomu sa nepochvalim. Niekedy tomu nechapem na ake hluposti sa zlakomime. Zlata felda bez ABS, airbagu, s tromi kablami dokopy. Ale funguje -aj 15 rokov a pol mega na tacho v poho.
Tady jde přece ale i o rozdíl, kolik to auto stojí! vw apod. mají určitě méně problémů, než laguna, ale taky jejich cena je o 50-70 tisíc vyšší!Já osobně mám lagunu dvoulitr z roku 97 a stála mín než polovinu co octavka z toho roku. Má lepší výbavu(RXE+něco navrch), a za 2 roky provozu s ní nebyly větší problémy..A teď mě sžerte všichni!
ale svojho času kamarát robil v Žiari/Hronom, kde odlievali hlavy motorov na KIA, Audi a podobne. Zatiaľ čo na KIU si museli dávať nenormálny pozor, AUDI sypali hlava-nehlava do Gyoru, keď sa vrátili nepodarky, tak z KIA išli do pece, z AUDI sa opravovala- vyvárala, ak bolo možné.. Osobne si chlap nikdy nekúpi z koncernu W, robil tam výstupnú kontrolu a bol neskutočne rozčarovaný.Dnes hlavy TDi od W praskajú jedna radosť, zatiaľ čo HDi sú pri trochu ľudskom zaobchádzaní večné. Podľa mňa je to dosť často o podceňovaní starých vodič. zásad, voľakedy boli podstatne nedokonalejšie autá a najazdili miliony km, akurát bol človek opatrnejší a nechcel zázraky za 5 korún..., ale to by sa nesmel "ulakomiť" na elektr. hračičky, ktoré sú aj tak často zbytočné..., nehovoriac, keď sa kazia...
O problematických Lagunách sa tu už popísalo veľa. Všeobecne francúzske autá majú problémy s elektrikou. Verím nemeckým autám a zatiaľ som sa nesklamal.
na Vašom mieste asi rýchlo predal, môže sa stať studňou na peniaze. Aj keď sa čudujem, že ste turbo nepočuli pri kúpe, skúšali ste vôbec auto? 150.000 km by som neveril, ak to nebolo od známeho, ktorému ste darovali obličku, tak od DCi ruky preč. Radšej Japonca, benzínového...Ak diesla, tak od majiteľa, ktorého poznáte. Akl nejakých 10-20.000 SKK stratíte, aj tak ušetríte...z krásy sa nenajete ani neodveziete.
do Renaultu..., čo sa stalo? Inak turbo sa dá preveriť, ako fúka, len ho treba demontovať a urobiť príp. repas v turbo servise. Už máte olej v sacom potrubí? Ak by ste ho mali priveľa, môže ho vtiahnuť do motora, roztočí sa a nepomôže ani vypnutie kľúčikom, otáčky cez 5.000 a motor KO...Meniť olej častejšie, je tam nemožne malý olejový filter, alebo dať z HDi z PSA. Ak začnete mať duchov v elektronike..., tak to úprimnú sústrasť, takmer neodstraniteľné. Prečo Vám preblikáva klíma? Po 6 rokoch je už minim. polovica chladiva je fuč. Na kontrolky má môj mechanik jednu dobrú fintu: rozoberie prístrojovku, okrem životne dôležitých kontroliek, ostatné zaslepí, alebo preruší? Také niečo. Tiež ma stresovalo hlásenie poklesu tlaku v pneumatikách, odkedy sa odpojilo mám pokoj...ešte tak prerobiť aut. stierače na ručne variabilné a je to super...
soused kupil lagunu dvojku dCi za 130 papírů, roku 2003, by mě zajímalo kolik by stálo německy srovnatelně vybavený auto v díslu toho roku.Myslím že určitě přes 200 . To radší koupim poruchovější auto a z 90% ten ušetřene peníz za opravy neutratim
já bych to tak neviděl černě. to turbo- pískání- už má nárok,klimatizace-doplnit,kontrolky-vadná kostra, to máš jedno jestli koupíš ojetého renaulta nebo japonce nebo zkřížený motyky prostě je to ojetina a stá se to může u čehokoliv.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
to kokso170
Felda sice funguje 15 let a s pol mega na tacho...Jenze karoserie bude uz zrezivela na mraky a buh te chran nabourat...Nejlepsi jsou stary diesely typu P405 od r.v.93 nebo Audi 80,100 jakehokoli data...Omnoho lepsi nez jakakoli shnita felda :D
24.02.2009 | 09:00:04 | jamieson Reagovat
jazdenky
Ľuboš úprimne. Keď niekto predáva svoje auto, asi má na to dôvod. Nehovorím, že jazdené vozy sú všetky na prd ale, nové je nové. Minimálne nikto neprdel do sedadla a mám na auto záruku.
06.12.2008 | 12:22:32 | Sven Reagovat
Nik by si nedovolil
sabotovať výrobu. Kdeže!!! Ale KIA sa vtedy rozbiehala, 7 ročná záruka, všetci pozerajú ako ostriež.Pre KIU by to mohlo mať fatálne následky. Musí si dávať pozor na náklady a ceny. Nebolo nič zvláštne, že do Gyoru išiel kamión pred Vianocami, kvôli plánu, po Vianociach sa vrátil, aj s nákladom. Ale Nemci majú väčšie cenové rozpätie /podľa mňa/, inak si to tiež neviem vysvetliť. Alebo to majú odskúšané, že dva roky to vydrží, po treťom roku sa aj tak končí leasing..., neviem. V každom prípade, keď v nemeckých časopisoch Vás začnú vážne presviedčať, že trhliny v hlavách valcov je vec normálna a teplom sa zatiahne..., tak fakt neviem, v Autotipe, asi mesiac dozadu. Právnik riešil nejaký spor s novou A6, benzín, ktorej odišla práve hlava, asi po mesiaci používania. No, za 2 mil. drahý špás. Zatiaľ sa súdia, samé protiposudky, keď došlo na záruku, tak akosi nebolo ochoty..., aj preto som priaznivcom mierne jazdeného auta. Nezáleží či má 50.000, alebo 300.000 km, ale stav, majiteľ a podobne. U nového auta platíte výrobcovi jeho zisk, dopravu, zisk prerdajcu, dovozcu a podobne. U jazdenky je hneď cena reálna - trhová. U ročného BMW 7, z 3,1 mil. SKK na 1,3 mil., tak mňa by porazilo. Úprimne...
04.12.2008 | 20:35:17 | ľuboš Reagovat
RE:Pavel
V podstate väčšina Renaultov je v pohode, veľa problémov urobil mainstream - Laguna 2, Megane 2.
Nové Renault Clio patrí k špičke.
04.12.2008 | 02:58:03 | Angel_M Reagovat
Známá věc
Není žádným tajemstvím že Laguny těchto ročníků, zvláště nafta, jsou velmi poruchové. Elektrika, startování, převodovka atd. Tyto renaulty se prostě nepovedly. Podotýkám že nejsem odpůrce Renaultů ba naopak (ikdyž mám nyní Hondu), ale u renaultů platí jedna věc.......musíš znát "mapu" U Rencku musíš zvolit správnej model a rok výroby, když víš jaký...pak budeš nadmíru spokojenej (např R19 - né všechny modely, Clio - v pohodě, Espace - benzínu, Laguna I - benzín 2.0 8v atd. atd). Ale jak šlápneš vedle, už nikdy nebudeš chtít Renault. Ty jsi vedle bohužel šlápl. Mimochodem, lagunu 1 jsem měl, v benzínu, naprostá spokojenost. Laguna 2 je opravdu po technické stránce sráč. Jinak je to teda nádherné auto. Hodně štěstí.
03.12.2008 | 23:43:31 | Pavel Reagovat
Uvidíme
Tak škoda,že som toto všetko nečítal tak pred 5 mesiacmi. Kúpil som Lagúnu 2. Mala 122000km. Teraz má 127000. Nemôžem sa sťažovať, ani jej čo len maličkosť vytknúť. Ide ako hodinky. Snáď jej to vydrží. Snáď vo výrobe spravili chybu a tá moja sa im podarila :-D
08.09.2011 | 22:48:48 | BALAK | 213.192.34.* Reagovat
Opravdu "perfektní" recenze, svědčí spíče o neschopnosti koupit auto bez závad. Jinak naftové auto po 6-ti letech provozu bude mít najeto 300 tis. km.
03.12.2008 | 20:29:14 | Johns Reagovat
Tak v tom případě by se měl přijet někdo podívat na interní audit do Žiaru n Hronom od Audi a ukončit spolupráci s tímto dodavatelem. Je dost možné, že to má vedení nařízené a sabotují záměrně.
03.12.2008 | 20:10:39 | Jerry Reagovat
RE:Božechráň
Ale koho to je chyba? Ak to správne chápem tak jedna a tá istá firma preferuje Kiu a snaží sa jej dodávať kvalitné produkty, zatiaľ čo na Audi z vysoka s*erie?
Ďalšia vec, čo sa oplatí spomenúť. Veľa ľudí, čo poznám, robia v Kii alebo v sub-dodávateľských firmách tvrdia, že by si Kiu nikdy nekúpili. Pretože hrdzavejú len čo výjdu z továrne, alebo pre mizerné zvary, problémy s elektronikou atĎ.
03.12.2008 | 18:29:39 | Angel_M Reagovat
Pre ToJa : Ak si to
valíte niekde v noci v DE po diaľnici 150 a začne Vám hlásiť pokles tlaku v pneumatike...: Vystúpite, rýchlo vestu, radosť keď prší, premávka hustá a... a nič. Všetko OK. Po 100 km zase poplach, človek skôr spanikári a vystresuje sa. Keď Vám to zopár krát urobí falošný poplach, radšej odpojiť. Občas mi vypne pravý xenón, píp, parkovačka, píp, zapne, píp, spiatočka, píp, málo vody v ostrekovači- píp, pásy? Vreštia asi 30 sekúnd, dá sa vydržať...Na xenón mi poradili kamionisti fintu. Stačí odpojiť batériu a zvykne to prestať, zatiaľ to funguje. Tie kontrolky odpojil na Fiate Tipo. Dovtedy svietili kontrolky ako vian. stromček. Chlap je spokojný... Menej je niekedy viac...Napríklad taký volant na novej C 5...., ak sa tam niečo začne kaziť.. Ak by všetko fungovalo, bolo by to super..., ale niekedy je to na porazenie. Skúste takú navigáciu, za jazdy nastavovať... Ale to sa týka prakt. všetkých áut, nezáleží od značky.
03.12.2008 | 11:11:19 | ľuboš Reagovat
Božechráň,
ale iba hovorím zo skúseností kamaráta. Mali neskutočný dopyt po hlavách motorov, odlievalli aj 6 valcové, pre AUDI TT..., nedovolil by som si hovoriť niečo vycucané z prsta. Ale súhlasím, staré Mercedesy boli jednoduché a spolu s Peugeotmi mali diesle nesmrteľné. Sám som priaznivcom Peugeotu, kvôli motorom, znesiteľným podvozkom a donedávna príjemným dizajnom. Spolu cez 1 mil. km. Ale elektronika "blbne" asi všade. Tlak na ceny a dodávateľov je neúmerný, zákazníci stále rozmarnejší..., takže sa vo výbave občas pokašle. Ale zatiaľ zaklopem, ani raz ma nenechal na lopatkách. Ale ani japonské benzíny... Takže, ak sa PSA trochu neumúdri, radšej nabudúce do benzínu- Japonca. Ale z J A P O N S K A !! Aj keď 70-80.000 km/ročne hovorí pre diesel, dotatočné a často zbytočné náklady / FAP/, neschopnosť servisov riešiť závady/občas/ a podobne uberajú z atraktivity naftových pohonov.
03.12.2008 | 10:34:26 | ľuboš Reagovat
S tou klimou je to velice jednoduche,je tam studeny spoj,staci trosku hledat na netu,zaslepovat kontrolky je taky pekna hovadina a ze je lepsi shnila felda ktera ma akorat 4 kola a volant je uz uplny nesmysl:)
03.12.2008 | 10:32:08 | ToJa Reagovat
RE:ľuboš
Cheš nejako naznačiť, že sa snažíte v Žiari nad Hronom koncern VW sabotovať?
Ja som sa na Kii popálil, už nikdy viac.
Inak najviac km sa dožívali staré Mercedesy a Peugeoty.
02.12.2008 | 23:38:21 | Angel_M Reagovat
I dont know
Co si vybrat: Elektriku, ktorou sa vsetkym pochvalim ze ju mam ale to, ze sa sere to uz nikomu nepoviem, alebo auto hole a fungujuce - ved ma nikto nebude obdivovat, nikomu sa nepochvalim. Niekedy tomu nechapem na ake hluposti sa zlakomime. Zlata felda bez ABS, airbagu, s tromi kablami dokopy. Ale funguje -aj 15 rokov a pol mega na tacho v poho.
02.12.2008 | 23:25:45 | kokso170 Reagovat
Tady jde přece ale i o rozdíl, kolik to auto stojí! vw apod. mají určitě méně problémů, než laguna, ale taky jejich cena je o 50-70 tisíc vyšší!Já osobně mám lagunu dvoulitr z roku 97 a stála mín než polovinu co octavka z toho roku. Má lepší výbavu(RXE+něco navrch), a za 2 roky provozu s ní nebyly větší problémy..A teď mě sžerte všichni!
02.12.2008 | 22:37:30 | Reagovat
Nechcem už otravovať,
ale svojho času kamarát robil v Žiari/Hronom, kde odlievali hlavy motorov na KIA, Audi a podobne. Zatiaľ čo na KIU si museli dávať nenormálny pozor, AUDI sypali hlava-nehlava do Gyoru, keď sa vrátili nepodarky, tak z KIA išli do pece, z AUDI sa opravovala- vyvárala, ak bolo možné.. Osobne si chlap nikdy nekúpi z koncernu W, robil tam výstupnú kontrolu a bol neskutočne rozčarovaný.Dnes hlavy TDi od W praskajú jedna radosť, zatiaľ čo HDi sú pri trochu ľudskom zaobchádzaní večné. Podľa mňa je to dosť často o podceňovaní starých vodič. zásad, voľakedy boli podstatne nedokonalejšie autá a najazdili miliony km, akurát bol človek opatrnejší a nechcel zázraky za 5 korún..., ale to by sa nesmel "ulakomiť" na elektr. hračičky, ktoré sú aj tak často zbytočné..., nehovoriac, keď sa kazia...
02.12.2008 | 22:11:55 | ľuboš Reagovat
no samo že si se nesklamal v němčourovi,protože tam se za elektriku těžce platí.
02.12.2008 | 22:00:06 | fanda Reagovat
O problematických Lagunách sa tu už popísalo veľa. Všeobecne francúzske autá majú problémy s elektrikou. Verím nemeckým autám a zatiaľ som sa nesklamal.
02.12.2008 | 21:25:57 | krakonoš Reagovat
Lagunu ojetou nebrat to je jasný. Raděj si kup německé auto z roku 02 co má najeto121 298km
02.12.2008 | 21:06:53 | Reagovat
Ale aj tak by som to
na Vašom mieste asi rýchlo predal, môže sa stať studňou na peniaze. Aj keď sa čudujem, že ste turbo nepočuli pri kúpe, skúšali ste vôbec auto? 150.000 km by som neveril, ak to nebolo od známeho, ktorému ste darovali obličku, tak od DCi ruky preč. Radšej Japonca, benzínového...Ak diesla, tak od majiteľa, ktorého poznáte. Akl nejakých 10-20.000 SKK stratíte, aj tak ušetríte...z krásy sa nenajete ani neodveziete.
02.12.2008 | 20:02:54 | ľuboš Reagovat
Ty brďo, z Mercedesu
do Renaultu..., čo sa stalo? Inak turbo sa dá preveriť, ako fúka, len ho treba demontovať a urobiť príp. repas v turbo servise. Už máte olej v sacom potrubí? Ak by ste ho mali priveľa, môže ho vtiahnuť do motora, roztočí sa a nepomôže ani vypnutie kľúčikom, otáčky cez 5.000 a motor KO...Meniť olej častejšie, je tam nemožne malý olejový filter, alebo dať z HDi z PSA. Ak začnete mať duchov v elektronike..., tak to úprimnú sústrasť, takmer neodstraniteľné. Prečo Vám preblikáva klíma? Po 6 rokoch je už minim. polovica chladiva je fuč. Na kontrolky má môj mechanik jednu dobrú fintu: rozoberie prístrojovku, okrem životne dôležitých kontroliek, ostatné zaslepí, alebo preruší? Také niečo. Tiež ma stresovalo hlásenie poklesu tlaku v pneumatikách, odkedy sa odpojilo mám pokoj...ešte tak prerobiť aut. stierače na ručne variabilné a je to super...
02.12.2008 | 19:57:53 | ľuboš Reagovat
soused kupil lagunu dvojku dCi za 130 papírů, roku 2003, by mě zajímalo kolik by stálo německy srovnatelně vybavený auto v díslu toho roku.Myslím že určitě přes 200 . To radší koupim poruchovější auto a z 90% ten ušetřene peníz za opravy neutratim
02.12.2008 | 19:45:21 | Reagovat
Neviem koľko krát to budem musieť ešte opakovať.
OJAZDENÚ LAGUNU 2 NEKUPOVAŤ.
Heh, aj sa to rýmuje, ale verte mi. Je to pravda.
02.12.2008 | 19:30:18 | Angel_M Reagovat
ren
já bych to tak neviděl černě. to turbo- pískání- už má nárok,klimatizace-doplnit,kontrolky-vadná kostra, to máš jedno jestli koupíš ojetého renaulta nebo japonce nebo zkřížený motyky prostě je to ojetina a stá se to může u čehokoliv.
02.12.2008 | 18:18:20 | re Reagovat
Šit
Uvítal bych trochu obsáhlejší recenzi, ale jinak s názorem autora souhlasím, Laguny z tohodle roku výroby nebyly zrovna povedené.
02.12.2008 | 09:07:10 | Gramac Reagovat