Rok výroby:2001Typ motoru:1.9 DCIStav km při koupi:78 000 kmStav km nyní:121 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:27. 12. 2008
Předchozí auto:Peugeot 309 Renault Megane 1,6 Reanaulz Laguna IRenault Laguna II
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Renaulta Lagunu II jsem si koupil v lednu 2007 a měla najeto 78 000 km. Byla v perfektnim stavu, doplněna na 8 airbagům xenonová světla, ostřikovač světel, tuningová zadní světla, sklopná vyhřívaná zrcátka, včetně zadního křídla. Dalo by se říci paráda.Do dnešního dne jsem najezdil 43 ooo km a pokud bych ho neměl na leasing, okamžitě bych se ho zbavil.. Jízdní vlastnosti jsou sice špičkové, jenže za dva roky provozu jsem do něj kromě splátek dal již přes 150 000 na opravy. Postupně mi odešly všechny stahovačky oken a všechny elektrické zámky, musel jsem vyměnit obě´startovací karty, vyměnit všechny brzdové kotouče včetně obou zadních brzdičů a tlumičů. Dále se poděĺala pravá strana klimatizace, takže neustále foukala teplá, Totálně se zadřel náhon předních stěračů, Někde na levém zadním pásu se poškodily spoje, takže na přístrojovce mi neustále svíti SERVICE a airbag. U předních poloos jsem měl zcela zničené prachovky - spadlé a tím byla nutná výměna ložisek. Nesvítí displej klimatizace, přestává fungovat rádio a bčas nejdou otevřít zevnitř pravé zadní dveře. A vždy, když už si myslím, že bude klid, objeví se něco nového. Napośledy to byly kulové čepy, ale ty by se ještě daly pochopit. Ale když jsem si zpočítal náklady na opravy a na materiál, tak jsem zjistil, že jsem dosáhl ceny, za kterou jsem auto kupoval. A to je trochu drahý špás.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jak jsem již napsal, auto má perfektní jízdní vlastnosti, je maximálně pohodlné, ale jako výrobek stojí za starou bačkoru. Takovéhle zkušenosti jsem měl s ruskými auty a naivně jsem předpokládal, že auto, jehož původní cena byla přes 800 000 tisíc bude touto cenou odpovídat své kvalitě. Hluboký omyl. Je nejhorší auto, jaké jsem kdy vlastnil a s nimž jsem v pohodě vždy najezdil přes dvěstě tisíc km. A upřímně mám strach ho po splacení leasingu prodat, protože bych se musel hanbou propadnout, že za to ještě chci nějaké peníze,
Jako ten pán recenzent se rozčiluje, že po cca 120 000km mění kotouče, desky a kulové čepy? To bude asi mamloň, co si myslí, že naleje do auta jen palivo a vodu do ostřikovačů, popřípadě olej o motoru s napisem longlife za 300 z kaufu a myslí si, že má na dalších deset let klid.
Lidi, jak vy se chováte k autu, tak se ono chová k vám. Adobře vám tak
Je to hodně o tom kolik člověk a hlavně kde najede kilometrů máme doma dvě stejná auta rozdíl je jen v motorizaci a to že jedno je o 2 roky mladší.To mladší má něco přes 200 tisíc KM a třeba ramena a čepy ramen jsou ještě původní bez vůle a mlácení já je měnil prve ve 140 a ted ve 260 to mladší najede 15 tisíc za rok já 35-40 90% město koleje,rozbité silnice,kočky,retardéry a takový všelijaký terén.
No, mám v tom tvém komentu trochu zmatek.............:-). Jinak jezdím také hlavně město a i takové rozbité polopolňačky okolo vesnice.., fakt se dost divím, že i tlumení je dosud původní, každé jaro posledních pár let s tím jedu na kontrolu, že už musí být v (_!_), v servisu to změří a pokaždé řeknou OK, jezdi dál.............u předchozího Rendla jsem měnil čepy a ramena cca ve 100tkm, maxík má dvojnásobek a nic - terén kterým jezdí je stejný.
Všeobecně známej fakt u Lagun že první modely 2jkové řady tj. rok 2001 byly zmetci.. věcně nefungující elektronika je v podstatě standartní výbava, já mám Lagunu r.v 2003 motor 1,8i 16V 88kw... zakoupeno z bazáče jako dovoz od němčourů... původ nejasný, auto mělo na tacháči 124 tkm - dnes už mám přes 140tkm a kromě věcí které jsem si dosral sám ( homokineťák a řízení) jí nic není, když natankuju kvalitní benzín tak spotřeba kolem 7L/100km. jediné investice byly do spotřebáku (lanka stahovačky okna, destičky ....) za mě spokojenost.
06.11.2014 | 12:45:55 | Axel
| 88.102.220.*Reagovat
No nevím co proti těm lagunám a této motorizaci máte... Doma máme jak Lagunu 1.9 dci nalježděno poctivých 380 000 Km jediný co se měnilo manžety čepy rozvody žhavičky vodní čerpadlo.. Druhé auto co jsme měli ale dali jsme ho bratranci taky Laguna 1.9 Dci taky stejně bezproblémová a najeto 290 000 Km záleží i hodně na servise který člověk navštěvuje a taky po kom auto má je rozdíl jezdit s Lagunou k mechošovi co dělá fiaty s Renaultem to si raději kupte Fiata když víte kam s autem jezdit tak je spokojenost na víc než 100 % tak jak u nás
04.03.2014 | 19:20:52 | Ander z košic
| 79.142.150.*Reagovat
Naprostý souhlas
Koupil jsem lagunu , která měla najeto asi 28 000 km , zánovní auto , jasný původ . Dva roky pouze olej , filtry , destičky , snad kul čep , nic významného . Pak to začalo ! Váha vzduchu , podtlak pumpa , uložení zadní nápravy ,ventil turba , turbo , vzápětí odešla i dvě renovovaná , až třetí nové drží , od té doby auto kouří , takže čekám vstřikovače , čerpadlo ... mám nového pavouka elektroinstalace , nové start karty , nesvítí klima atd . Za 8 let asi 120 000 za opravy . Třetí renault , ale poslední ! Nechápu , že nové stálo 800 000 kč .
da se vymenit predni tlumic i s pruzinou sam pred domem kdyz mam jen klasicke naradi?Nebo potrebuju neco extra,jako stahovak na pruziny?dik
03.03.2013 | 09:17:24 | Robert
| 92.233.37.*Reagovat
Děláte si srandu? Koupit 6 let starou Lagunu s 80 tis. najetých km? Asi Vás pěkně natáhli s přetočeným tachometrem. Tak tady pak nebrečte. Já mám taky lagu II 2001, ale najeto 220 tis. a nemůžu říct špatného slova. Měl jsem i Lagunu I 2,0 benzín a to stejné. Pokud s tím před Váma jezdilo nějaké "prase", tak se nemůžete divit. Za to auto nemůže.
Tak jasně,ale já třeba když jsem měl na výběr zrekonstruovat barák,opravit komplet střechu,a nebo nový auto,tak jsem si vybral rači rekonstrukci+novou střechu,a rači jsme koupili ojetinu.A po pravdě-zatim toho fakt nelitujeme.To asi na jaký auto se taky natrefí. Ale je pravda,že nám byla nabízená fábka TDI,ale rači jsem vzal benzín,protože mi přijde,že je "levnější" na případný opravy,atd...
V poslední době už se konečně prodává víc nových aut, než ojetin. To je jeden z pozitivních důsledků krize (samo, prodejci ojetin to tak asi nevidí). Řada lidí na nové auto má, ale nechtějí do něj zkrátka tolik vrazit. Tak při snížení cen reagovali. Totéž se týká firem. A současné zcela běžné podfuky k najetými km u ojetin také motivují lidi spíš si koupit nové auto. Takže sami bazaristé vychovávají zákazníky k tomu, aby měli rozum a ojetiny takto nekupovali, je to vlastně chvályhodné :-) Že nejsou peníze, to je moc široký pojem. Jestli je potřebuji na něco jiného, nebo jsem na tom tak špatně, že je potřebuji na základní životní potřeby, nebo chci za auto utratit první poslední nebo jen půlku, nebo chci mít rezervu v řádu desetitisíců nebo statisíců atd., atd.
Tak si spočítej,že nafťák je o 50 000,- dražší než benzín plus dražší servis,menší spotřeba a vrátí se ti to po 90 000 km oproti benzínu.V Německu i jinde se ti nafta vyplatí při nájezdu kolem 50 000 km za rok.Takže je to pitomost,je to prostě ztočenina a ještě nejspíš i bořená.
Hele ono to vychází na cca 275km týdně,což by nemusela být taková blbost... Já to mám do práce 20km tam,20km nazpátek,takže od PO do PÁ najedu 200km,o víkendech na nákupy,na dovču jezdíme autobusem,nebo letíme,a nějaký couračky po ČR... -takže ona by to zase taková blbost být nemusela...
Lidi přemejšlejte už taky trochu.Jak může za šest let najet s dieslem 78 000 km,to by musel bejt blb aby si s tak malým nájezdem kupoval naftu a ještě větší blázen je ten kdo si to koupí ojetý a pak brečí.Tohle auto má hodně přes 200 000 km a počítej,že tě zanedlouho čeká turbo,vstřiky a čerpadlo.Jestli už to nedělal předchozí majitel.
Proč myslíš,že lidi kupujou ojetiny,a ne nový auta?? Protože prostě NEMAJ PRACHY na nový auto.Já sem to samý,taky auto z bazaru,ale díky známému (fakt hodně dobrýmu) si nemůžu stěžovat,a jenom jezdim,měnim olej,atd-dokonce ani žárovky H7 mi ještě nepraskla ani jedna.Prostě na nový auto neni,a nebylo.Mám fábku v kombiku 2005ku,a vyšla mě i s zimníma gumama na plecháčích na 120.000 -za to bych nový auto nekoupil. Taky by se mi líbylo nový,ale bohužel zatim tolik financí neni.Proto bych lidi,co si koupí ojetinu nijak neodsuzoval -i když samozřejmě když si někdo koupí auto,který je třeba 15 let starý,a má najeto "40.000km" ,tak tam asi bude něco v nepořádku... Ale jinak bych se zase ojetinám tolik nebránil.Kdyby nebyly,tak je na světě o půlku aut míň...
Přesně tak, pláče nad ojetinami by se sem neměly dávat. Nic to neříká o autě. Jedině bezproblémové ojetiny :-) Také recenze ojetých aut většinou nečtu, mají jen malou informativní hodnotu. Také souhlasím, že kupovat auto v bazaru je stále větší a větší zoufalost. Zvláště teď v krizi, kdy ceny nových aut šly dolů a bazaristi nemohou prodat. Tak stáčejí, jak diví, nabízejí se zánovní auta bez servisních knížek (ta jsou ještě jakž takž, protože nemají najeto milión), staré stočené střepy, a tak.
Kdy už všem bazarovým zoufalcům dojde, že kupovat něco z druhé ruky je loterie, často s blbým koncem? Pak se tu zasírají fóra brekotem nešťastníků, kteří si koupili stočenou havárku nebo utopence a prezentují to jako špatný výrobek. Přitom v tom před tím řada Fricků nebo Jeánů projezdilo půl světa. Recenze ne prvního majitele jsou naprosto k ničemu. A jak píše Anonym 00:52, že dá běžně do auta 20000 Kč ročně a že je to pro něj standard, to by mě takový auto muselo milovat - a nejde vůbec o peníze ale o ten navázaný čas a nejistotu, kdy se něco zase poprdí.
tohle co je zde napsané je pravděpodobně extrém a také se někdo prostě nechal nachytat, koupil hodně ojeté, neudržované, stočené, "drahé" auto. Laguna II je dle mého revoluční auto (své doby) a prostě se nepovedlo odladit spoustu nedostatků, ale vděčíme mu za přínos do světa a vývoje automobilů, však mužeme vzpomenout, jak se tenkrát blejskalo :-) Doporučil bych nekupovat tohle auto pokud nedokážete ocenit jeho jízdní vlastnosti a bezpečnost, rozhodně si ho nekupujte pokud nemáte peníze na takovýto vůz, na jeho údržbu a častější opravy. Osobně ho vlastním, "asi" problémový rok 2001 a jsem s ním velice spokojen opravy a údržba za poslední 2 roky 40.000,- (to jsem dával i do jiných značek), nejezdím extra moc 30.000km/rok, ale nikde mne nenechalo, problémová místa: egr ventil, turbo(repas 9tis, nove 18tis, pokud měníte olej po 10-15tis a necháte občas překotrolovat soustavu turba, tak extrémně prodloužíte jeho životnost), stahovačky oken(850Kč opravná sada), vlnovec výfuku (do 1tis včetně práce). Kdybych zde napsal co stal provoz passata, tak se... byl to asi špatnej kup, ale jezdil také perfektně a nelituju těch peněz.
Aspoń doufám, že jsi se poučil a žádnýho frantíka si již nekoupíš. Mám s tím autem stejné zkušenosti, ale pokud se ten dotyčný sám ,,nespálí" tak na to nepřijde a na žádné rady od ostatních nedá. Všem majitelům přeji upřímnou soustrast.
Přesně jak pišete II Laguna je šrot,kamoš měl Passata a protože se mu libila Laguna,tak ji koupil a měsic,co měsic je v servisu,nadava kudy chodi a breči že prodal pašika..
To auto ma tak 278000km,jinak tady je videt ze 2001 a 2002 opravdu nebrat,zvlast DCI.Jinak dal uz je to celkem pohoda,jo taky mam I Lagunu a nemuzu si ji vynachvalit:) 3L
Laguna druhé generace se nepovedla. Je to dokonalý příklad nespolehlivého auta. Všichni to vědí a uznávají. Bohužel. První generace byla hezčí a spolehlivější - toť můj názor.
mám Lagunu 2 1,9dci 2002 najazdené 350000km a som sním velmi spokojný.Je to velmi pohodlné a bezpečné auto.Mám ho 9 rokov a najazdil som 300000 a čo sa týka nákladov na údržbu a prevádzku ,normálne a bežné veci.
06.08.2018 | 15:17:35 | ján
| 85.237.234.*Reagovat
Ono od roku 2002 se to už o něco zlepšilo :D ty první co vyjeli to byla katastrofa ale celkově Renaulta asi ne nevím jak dneska ale ročníky od 2000 a výš stály za úplný hovínko.
:-)) starého psa novým kouskům......znáš to. Dealerovi Renaultu nevěřím ani pozdrav, jedni z prvních začali dělat z aut spotřební zboží - do záruky a děj se vůle boží, teď už není cesty zpět, kdyby nakrásně chtěli produkovat kvalitu (jako že nechtěj), tak už jim to nikdo neuvěří, to je program na generace a do té doby by skončili.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
cože?
Jako ten pán recenzent se rozčiluje, že po cca 120 000km mění kotouče, desky a kulové čepy?
To bude asi mamloň, co si myslí, že naleje do auta jen palivo a vodu do ostřikovačů, popřípadě olej o motoru s napisem longlife za 300 z kaufu a myslí si, že má na dalších deset let klid.
Lidi, jak vy se chováte k autu, tak se ono chová k vám. Adobře vám tak
18.02.2018 | 08:49:57 | Zdenda | 93.185.54.* Reagovat
RE: cože?
Hmmm, já na maxíkovi při skoro 200TKM žádné čepy zatím neměnil - nebylo to potřeba.
18.02.2018 | 10:48:20 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: cože?
Je to hodně o tom kolik člověk a hlavně kde najede kilometrů máme doma dvě stejná auta rozdíl je jen v motorizaci a to že jedno je o 2 roky mladší.To mladší má něco přes 200 tisíc KM a třeba ramena a čepy ramen jsou ještě původní bez vůle a mlácení já je měnil prve ve 140 a ted ve 260 to mladší najede 15 tisíc za rok já 35-40 90% město koleje,rozbité silnice,kočky,retardéry a takový všelijaký terén.
18.02.2018 | 20:14:48 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: cože?
No, mám v tom tvém komentu trochu zmatek.............:-). Jinak jezdím také hlavně město a i takové rozbité polopolňačky okolo vesnice.., fakt se dost divím, že i tlumení je dosud původní, každé jaro posledních pár let s tím jedu na kontrolu, že už musí být v (_!_), v servisu to změří a pokaždé řeknou OK, jezdi dál.............u předchozího Rendla jsem měnil čepy a ramena cca ve 100tkm, maxík má dvojnásobek a nic - terén kterým jezdí je stejný.
19.02.2018 | 09:15:28 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: cože?
Ono sice Renaulta jsem neměl ale tak nějak hlavně ty malý nebo nižší střední tak díly jsou blato :D
19.02.2018 | 21:37:42 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: cože?
Hmm Maxík je nižší střední, laguna střední - tak nevím jestli to bude třídou.............podle mne spíš značkou.
20.02.2018 | 07:40:44 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: cože?
U Rendla vůbec nemám šajnu :D
21.02.2018 | 15:12:39 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: cože?
No právě u Rendla je to jedno :-)
21.02.2018 | 19:10:51 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
2001 = zmetek
Všeobecně známej fakt u Lagun že první modely 2jkové řady tj. rok 2001 byly zmetci.. věcně nefungující elektronika je v podstatě standartní výbava, já mám Lagunu r.v 2003 motor 1,8i 16V 88kw... zakoupeno z bazáče jako dovoz od němčourů... původ nejasný, auto mělo na tacháči 124 tkm - dnes už mám přes 140tkm a kromě věcí které jsem si dosral sám ( homokineťák a řízení) jí nic není, když natankuju kvalitní benzín tak spotřeba kolem 7L/100km. jediné investice byly do spotřebáku (lanka stahovačky okna, destičky ....) za mě spokojenost.
06.11.2014 | 12:45:55 | Axel | 88.102.220.* Reagovat
RE: 2001 = zmetek
Spotřebák lanko stahovačky okna ? :D
18.02.2018 | 09:32:17 | N | 78.102.64.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 17:38:28 | ňčďŕ ňŕęčő | 37.212.81.*
zkušenosti s Lagunou
No nevím co proti těm lagunám a této motorizaci máte... Doma máme jak Lagunu 1.9 dci nalježděno poctivých 380 000 Km jediný co se měnilo manžety čepy rozvody žhavičky vodní čerpadlo.. Druhé auto co jsme měli ale dali jsme ho bratranci taky Laguna 1.9 Dci taky stejně bezproblémová a najeto 290 000 Km záleží i hodně na servise který člověk navštěvuje a taky po kom auto má je rozdíl jezdit s Lagunou k mechošovi co dělá fiaty s Renaultem to si raději kupte Fiata když víte kam s autem jezdit tak je spokojenost na víc než 100 % tak jak u nás
04.03.2014 | 19:20:52 | Ander z košic | 79.142.150.* Reagovat
Naprostý souhlas
Koupil jsem lagunu , která měla najeto asi 28 000 km , zánovní auto , jasný původ . Dva roky pouze olej , filtry , destičky , snad kul čep , nic významného . Pak to začalo ! Váha vzduchu , podtlak pumpa , uložení zadní nápravy ,ventil turba , turbo , vzápětí odešla i dvě renovovaná , až třetí nové drží , od té doby auto kouří , takže čekám vstřikovače , čerpadlo ... mám nového pavouka elektroinstalace , nové start karty , nesvítí klima atd . Za 8 let asi 120 000 za opravy . Třetí renault , ale poslední ! Nechápu , že nové stálo 800 000 kč .
21.07.2013 | 18:38:22 | Luboš | 81.200.56.* Reagovat
da se vymenit predni tlumic i s pruzinou sam pred domem kdyz mam jen klasicke naradi?Nebo potrebuju neco extra,jako stahovak na pruziny?dik
03.03.2013 | 09:17:24 | Robert | 92.233.37.* Reagovat
Děláte si srandu? Koupit 6 let starou Lagunu s 80 tis. najetých km? Asi Vás pěkně natáhli s přetočeným tachometrem. Tak tady pak nebrečte. Já mám taky lagu II 2001, ale najeto 220 tis. a nemůžu říct špatného slova. Měl jsem i Lagunu I 2,0 benzín a to stejné. Pokud s tím před Váma jezdilo nějaké "prase", tak se nemůžete divit. Za to auto nemůže.
06.07.2010 | 18:23:38 | camel Reagovat
Stejně -takovejch závad.... -to je fakt dost.
Teď asi "dloubnu do vosího hnízda" ,ale zlatá naše škodovčička
16.03.2010 | 17:46:33 | Reagovat
KOPR:
To je přesně ono, co jsem chtěl říci. Je to spíše o prioritách, než že by vůbec nebyly peníze.
16.03.2010 | 15:22:28 | Itall Reagovat
Myslim si,že nikdy neni sto procentní jistota,kolik má auto z bazaru najeto... -i když to naše mělo 172000km -tak to myslim,že nikdo "neubíral"...
16.03.2010 | 15:16:11 | Jirka KOPR Reagovat
Itall
Tak jasně,ale já třeba když jsem měl na výběr zrekonstruovat barák,opravit komplet střechu,a nebo nový auto,tak jsem si vybral rači rekonstrukci+novou střechu,a rači jsme koupili ojetinu.A po pravdě-zatim toho fakt nelitujeme.To asi na jaký auto se taky natrefí.
Ale je pravda,že nám byla nabízená fábka TDI,ale rači jsem vzal benzín,protože mi přijde,že je "levnější" na případný opravy,atd...
16.03.2010 | 15:14:28 | Jirka KOPR Reagovat
Jirka KOPR:
V poslední době už se konečně prodává víc nových aut, než ojetin. To je jeden z pozitivních důsledků krize (samo, prodejci ojetin to tak asi nevidí). Řada lidí na nové auto má, ale nechtějí do něj zkrátka tolik vrazit. Tak při snížení cen reagovali. Totéž se týká firem. A současné zcela běžné podfuky k najetými km u ojetin také motivují lidi spíš si koupit nové auto. Takže sami bazaristé vychovávají zákazníky k tomu, aby měli rozum a ojetiny takto nekupovali, je to vlastně chvályhodné :-) Že nejsou peníze, to je moc široký pojem. Jestli je potřebuji na něco jiného, nebo jsem na tom tak špatně, že je potřebuji na základní životní potřeby, nebo chci za auto utratit první poslední nebo jen půlku, nebo chci mít rezervu v řádu desetitisíců nebo statisíců atd., atd.
16.03.2010 | 15:05:17 | Itall Reagovat
Tak si spočítej,že nafťák je o 50 000,- dražší než benzín plus dražší servis,menší spotřeba a vrátí se ti to po 90 000 km oproti benzínu.V Německu i jinde se ti nafta vyplatí při nájezdu kolem 50 000 km za rok.Takže je to pitomost,je to prostě ztočenina a ještě nejspíš i bořená.
16.03.2010 | 14:53:10 | Jirka Reagovat
Jirka
Hele ono to vychází na cca 275km týdně,což by nemusela být taková blbost...
Já to mám do práce 20km tam,20km nazpátek,takže od PO do PÁ najedu 200km,o víkendech na nákupy,na dovču jezdíme autobusem,nebo letíme,a nějaký couračky po ČR... -takže ona by to zase taková blbost být nemusela...
16.03.2010 | 13:43:21 | Jirka KOPR Reagovat
Nevim,je to jen můj názor,ale myslim si,že když už auto z bazaru,tak je "bezpečnější" benzín,než diesel...
16.03.2010 | 13:39:22 | Jirka KOPR Reagovat
Lidi přemejšlejte už taky trochu.Jak může za šest let najet s dieslem 78 000 km,to by musel bejt blb aby si s tak malým nájezdem kupoval naftu a ještě větší blázen je ten kdo si to koupí ojetý a pak brečí.Tohle auto má hodně přes 200 000 km a počítej,že tě zanedlouho čeká turbo,vstřiky a čerpadlo.Jestli už to nedělal předchozí majitel.
16.03.2010 | 13:37:19 | Jirka Reagovat
Marne
Nojistěěěěěěěě!!!!! :-)))
16.03.2010 | 12:58:24 | Don Vedro Reagovat
Na té nekvalitě Lagun asi něco bude. Známý absolvoval zkušební jízdu a zpátky Lagunu vezla odtahovka.
16.03.2010 | 12:11:47 | marne Reagovat
Itall
Proč myslíš,že lidi kupujou ojetiny,a ne nový auta??
Protože prostě NEMAJ PRACHY na nový auto.Já sem to samý,taky auto z bazaru,ale díky známému (fakt hodně dobrýmu) si nemůžu stěžovat,a jenom jezdim,měnim olej,atd-dokonce ani žárovky H7 mi ještě nepraskla ani jedna.Prostě na nový auto neni,a nebylo.Mám fábku v kombiku 2005ku,a vyšla mě i s zimníma gumama na plecháčích na 120.000 -za to bych nový auto nekoupil.
Taky by se mi líbylo nový,ale bohužel zatim tolik financí neni.Proto bych lidi,co si koupí ojetinu nijak neodsuzoval -i když samozřejmě když si někdo koupí auto,který je třeba 15 let starý,a má najeto "40.000km" ,tak tam asi bude něco v nepořádku...
Ale jinak bych se zase ojetinám tolik nebránil.Kdyby nebyly,tak je na světě o půlku aut míň...
16.03.2010 | 11:12:54 | Jirka KOPR Reagovat
Přesně tak, pláče nad ojetinami by se sem neměly dávat. Nic to neříká o autě. Jedině bezproblémové ojetiny :-) Také recenze ojetých aut většinou nečtu, mají jen malou informativní hodnotu. Také souhlasím, že kupovat auto v bazaru je stále větší a větší zoufalost. Zvláště teď v krizi, kdy ceny nových aut šly dolů a bazaristi nemohou prodat. Tak stáčejí, jak diví, nabízejí se zánovní auta bez servisních knížek (ta jsou ještě jakž takž, protože nemají najeto milión), staré stočené střepy, a tak.
16.03.2010 | 10:49:45 | Itall Reagovat
Kovošrot Děčín
Kdy už všem bazarovým zoufalcům dojde, že kupovat něco z druhé ruky je loterie, často s blbým koncem? Pak se tu zasírají fóra brekotem nešťastníků, kteří si koupili stočenou havárku nebo utopence a prezentují to jako špatný výrobek. Přitom v tom před tím řada Fricků nebo Jeánů projezdilo půl světa. Recenze ne prvního majitele jsou naprosto k ničemu.
A jak píše Anonym 00:52, že dá běžně do auta 20000 Kč ročně a že je to pro něj standard, to by mě takový auto muselo milovat - a nejde vůbec o peníze ale o ten navázaný čas a nejistotu, kdy se něco zase poprdí.
16.03.2010 | 10:06:50 | Chleborád Reagovat
Laguna II
tohle co je zde napsané je pravděpodobně extrém a také se někdo prostě nechal nachytat, koupil hodně ojeté, neudržované, stočené, "drahé" auto. Laguna II je dle mého revoluční auto (své doby) a prostě se nepovedlo odladit spoustu nedostatků, ale vděčíme mu za přínos do světa a vývoje automobilů, však mužeme vzpomenout, jak se tenkrát blejskalo :-)
Doporučil bych nekupovat tohle auto pokud nedokážete ocenit jeho jízdní vlastnosti a bezpečnost, rozhodně si ho nekupujte pokud nemáte peníze na takovýto vůz, na jeho údržbu a častější opravy.
Osobně ho vlastním, "asi" problémový rok 2001 a jsem s ním velice spokojen opravy a údržba za poslední 2 roky 40.000,- (to jsem dával i do jiných značek), nejezdím extra moc 30.000km/rok, ale nikde mne nenechalo, problémová místa: egr ventil, turbo(repas 9tis, nove 18tis, pokud měníte olej po 10-15tis a necháte občas překotrolovat soustavu turba, tak extrémně prodloužíte jeho životnost), stahovačky oken(850Kč opravná sada), vlnovec výfuku (do 1tis včetně práce). Kdybych zde napsal co stal provoz passata, tak se... byl to asi špatnej kup, ale jezdil také perfektně a nelituju těch peněz.
16.03.2010 | 00:52:07 | Reagovat
Aspoń doufám, že jsi se poučil a žádnýho frantíka si již nekoupíš. Mám s tím autem stejné zkušenosti, ale pokud se ten dotyčný sám ,,nespálí" tak na to nepřijde a na žádné rady od ostatních nedá. Všem majitelům přeji upřímnou soustrast.
22.05.2009 | 18:26:14 | Boris Reagovat
to Jerrry
Mas svatou pravdu !!!
24.02.2009 | 08:33:43 | jamieson Reagovat
sračky
Přesně jak pišete II Laguna je šrot,kamoš měl Passata a protože se mu libila Laguna,tak ji koupil a měsic,co měsic je v servisu,nadava kudy chodi a breči že prodal pašika..
30.12.2008 | 20:48:50 | Reagovat
To auto ma tak 278000km,jinak tady je videt ze 2001 a 2002 opravdu nebrat,zvlast DCI.Jinak dal uz je to celkem pohoda,jo taky mam I Lagunu a nemuzu si ji vynachvalit:) 3L
30.12.2008 | 11:44:11 | ToJa Reagovat
Aj aj
Husí kůže naskakuje při čtení recenze.Takže snad ještě horší než kdysi můj Forman......
30.12.2008 | 09:28:22 | zima24 Reagovat
Laguna druhé generace se nepovedla. Je to dokonalý příklad nespolehlivého auta. Všichni to vědí a uznávají. Bohužel. První generace byla hezčí a spolehlivější - toť můj názor.
30.12.2008 | 01:39:05 | Jerry Reagovat
1. Nebol by som si istý, že mala najazdené 78 000 km
2. Ojazdené Renaulty z rokov 2002 - 2006 sa neoplatí kupovať. Renault experimentoval so snižovaním nákladov a výrobov auta z recyklovaných materiálov.
30.12.2008 | 00:47:34 | Angel_M Reagovat
RE: Laguna 2 1,9dci 2002
mám Lagunu 2 1,9dci 2002 najazdené 350000km a som sním velmi spokojný.Je to velmi pohodlné a bezpečné auto.Mám ho 9 rokov a najazdil som 300000 a čo sa týka nákladov na údržbu a prevádzku ,normálne a bežné veci.
06.08.2018 | 15:17:35 | ján | 85.237.234.* Reagovat
RE: Laguna 2 1,9dci 2002
NO....a teď tu o Smolíčkovi...…..
07.08.2018 | 10:45:04 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Laguna 2 1,9dci 2002
Ono od roku 2002 se to už o něco zlepšilo :D ty první co vyjeli to byla katastrofa ale celkově Renaulta asi ne nevím jak dneska ale ročníky od 2000 a výš stály za úplný hovínko.
07.08.2018 | 15:31:36 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE: Laguna 2 1,9dci 2002
:-)) starého psa novým kouskům......znáš to. Dealerovi Renaultu nevěřím ani pozdrav, jedni z prvních začali dělat z aut spotřební zboží - do záruky a děj se vůle boží, teď už není cesty zpět, kdyby nakrásně chtěli produkovat kvalitu (jako že nechtěj), tak už jim to nikdo neuvěří, to je program na generace a do té doby by skončili.
08.08.2018 | 07:56:23 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat