Rok výroby:1996Typ motoru:1.4Stav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:134 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:6. 8. 2006
Postupně byla nutná výměna nejprve středního a po té i zadního dílu výfuku, dále běžné věci jako výměna brzd. obložení, výbrus kotoučů, zadní brzd. pakny, rozvody, baterka atd.
Po dobíjení baterky se už 2 krát stalo, že po nastartování džel na volnoběh 3 500 otáček (po opětovném odpojení a připojení baterky ok), teď to vypadá na prosakující posilovač řízení.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Podvozek poněkud měkce vyladěn - pohodlné ale v zatáčkách se naklání, horší boční vedení sedadel, vyšší osoby na předním sedadle mají omezený výhled před sebe, na zadních sedadlech zase cestují s ohnutou hlavou, dále obecný problém všech Meganů r.v. 96-03 a to koroze zadních lemů a prahů ( jakto že se tady o tom nikdo nikde nezmiňuje?).
k těm lemům a prahům- je to francouzská Felicie.. (trochu lepší komponenty)- když už franc.auto-šel bych do Peugeot 406- ten nerezne ani po 10ti letech
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
koroze
k těm lemům a prahům- je to francouzská Felicie.. (trochu lepší komponenty)- když už franc.auto-šel bych do Peugeot 406- ten nerezne ani po 10ti letech
24.02.2007 | 17:27:51 | Pepe Reagovat
lemy
Mám už třetího rencka a s lemy je to stále stejný problém, záleží na autě je to jiné kus od kusu
01.09.2006 | 23:56:50 | Ondřej Reagovat