Rok výroby:2002Typ motoru:1,4 benzín 72 kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:36 500 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,3 l/100 kmVloženo:11. 8. 2004
Ozývající se rány z ventilace - při přepínání mezi vnitřní a normální ventilací (3000 km - servis neodstranil, ale později samo ustalo).
Vnitřní cirkulace vzduchu - do kabiny proniká poměrné velký zápach - např. při jízdě v zácpě (od 4000 km do současnosti - sevis neumí odstranit).
Vrzání v přístrojové desce (od 5000 km do současnosti - servis neumí odstranit).
Méně kvalitní příjem rádia - originální rádio zabudované výrobcem (od 10000 km do současnosti - servis neumí odstranit).
Prasklý tlumič (32000 km).
Špatné cívky motoru - nutná výměna 2 ks.
Plasty v interiéru i kufru jsou náchylnější na samovolné uvolňování - nutno čas od času nechat dotáhnout.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Líbivé auto.
Dost nečekaných poruch, které u nového vozu při daném počtu km rozhodně překvapí.
Pružný motor. Při rychlostech nad 120 km/h hlučnější (přeci jen to je maloobjemový motor), ale výtečně zrychluje i při vysokých rychlostech.
Docela dobrá spotřeba: při dlouhé jízdě mimo město a stabilní rychlosti 90-100 km/h pouze 5,5 l na 100 km! S potřeba v pražském provozu: v létě 6,9 - 7,3 a v zimě 7,4-7,9. I to jsou dle mého soudu služné hodnoty.
Po roce bych rád můj příspěvek doplnil o další zkušenosti. Auto má teď už najeto 52 tisíc km. Tady jsou závady od data příspěvku 8/2004 do dneška 9/2005: - vrzání přístrojové desky - nejde odstranit, už jsem to vzdal - subjektivně občas horší příjem rádia - při sklopení zadní sedačky (např. při převozu lyží) pak po narovnání vrže, je vždy nutné, aby v servisu spravili uchycení a pak až do příštího sklopení zase ok - 44 tkm: opět rány z ventilace při přepnutí na vnitřní cirkulaci; opět odešlá klapka přepínající mezi vni. a vně. cirkulací; bylo už jednou měněno v záruce při 16 tkm, nyní opět, ale už bez záruky (nutná výměna celého ústrojí za 5-6 tis. Kč) - alarm (orig. příslušenství objednané při koupi vozu) občas samovolně spouští - servis neumí odstranit - totálně nasírací problémy s cívkami; ze 4 už byly postupně vyměněny všechny čtyři (!), první v záruce, druhá v kulanci, třetí a čtvrtá placená z vlastní kapsy - 50 tkm: nešlo startovat, výměna snímače otáček a lambda sondy Celkové opravy přes 30 tis. Kč (jedná se pouze o "mimořádné" závady, běžnou údržbu typu olej, destičky, jarní prohlídka apod. nepočítám).
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Doplnění
Po roce bych rád můj příspěvek doplnil o další zkušenosti. Auto má teď už najeto 52 tisíc km. Tady jsou závady od data příspěvku 8/2004 do dneška 9/2005:
- vrzání přístrojové desky - nejde odstranit, už jsem to vzdal
- subjektivně občas horší příjem rádia
- při sklopení zadní sedačky (např. při převozu lyží) pak po narovnání vrže, je vždy nutné, aby v servisu spravili uchycení a pak až do příštího sklopení zase ok
- 44 tkm: opět rány z ventilace při přepnutí na vnitřní cirkulaci; opět odešlá klapka přepínající mezi vni. a vně. cirkulací; bylo už jednou měněno v záruce při 16 tkm, nyní opět, ale už bez záruky (nutná výměna celého ústrojí za 5-6 tis. Kč)
- alarm (orig. příslušenství objednané při koupi vozu) občas samovolně spouští - servis neumí odstranit
- totálně nasírací problémy s cívkami; ze 4 už byly postupně vyměněny všechny čtyři (!), první v záruce, druhá v kulanci, třetí a čtvrtá placená z vlastní kapsy
- 50 tkm: nešlo startovat, výměna snímače otáček a lambda sondy
Celkové opravy přes 30 tis. Kč (jedná se pouze o "mimořádné" závady, běžnou údržbu typu olej, destičky, jarní prohlídka apod. nepočítám).
03.09.2005 | 09:18:24 | dan Reagovat