Recenze Renault Megane Megane III 5dv
“keby sa neprejavila turbodiera, tak som dost spokojny”

Autor recenze: MegosIII (35 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1500/dci Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:3 300 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 5,8 l/100 km Vloženo: 16. 4. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Megane II 1.6

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

neviem ci ma poruchu, mozno je to len typicky diesel :-). Vibruje, rapka a ma turbodieru po otepleni.Hadam to zmizne po zabehu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Oproti Meganu II tu je zlepsenie v podvozku (neodskakuje zadok, lepsie filtruje nerovnosti), v riadeni( nemam pocit tahania do strany), slusne audio Arkamys. Polepsil sa aj tempomat. Na predoslom nefungoval podla mojich predstav a dlho mu trvalo kym sa ustalila pozadovana rychlost. Tuto je to otazka chvilky. Neustale ho pouzivam, je super. Cital som predosle recenzie a musela u 1.5 dCi 78kW nastat asi daka zmena. Vsetci pisete, ako ste sa ani v zabehu nedostali nad 5,5l, kazdy pod 5l. To u mna nehrozi. Hrozivy rekord mam zatial 7l/100 pri ceste na sever z BA, celkom 350km. Je fakt ze dost fukalo, ale 140km/h som neprekrocil. Mimo mesta pri ekojazde , ale rozumnej mam rekord nieco pod 5l. Celkovy priemer za prvych 3300km mam 5,8l a to neviem co je seriozne mesto, lebo jazdim po obchvatoch. Zrejme EURO normy zohrali svoje, skoda. Az na tu dieru ma dostacujuci vykon. Neviem , ale nikde som o nej necital. Prejavoval sa tak aj iny kusok s tymto motorom. Ale ked je chladno, auto ide krasne za plynom. Aboby bol pod kapotou daky dvojliter.
Dalsie vylepsenie je v inteligentnej karte. Auto uz nema 4-tlacitka na zamykanie, co sa stale kazili, ale jedno a zda sa ze uz bude o.k a nebude sa kazit, lepsie riesenie. Auto uz netreba zamykat kartou a ani tlacitkom, zatvara sa samo, staci sa od neho vzdialit. Ktomu sa same sklopia aj spetne zrkadla. Fajn ficurka. Aby som nezabudol, autoradio Arkamys ma dobry zvuk, slusne moznosti nastavenia, BT a moznost sparovania s mobilom, uklada si tel. zoznam, posledne hovory a dalsie ...... . Proste je to uz na slusnej urovni. Dalej je tu moznost USB vstupu. Auto vcelku odporucam, ale ak ta diera je vicurka, skusit inu motorizaciu. Spotreba nieje super, ale to nieje taky problem, len ta turbodira ma stve. Neratal som s nou. Mozno si na leto kupim este jedno a toto bude na zimu :-)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

skúsenosti s lll 1, 5 dci

Zdravím. Mám mégane lll už tri roky 110 000 km. Nemal som skoro žiadny problém až na jeden !!! A to že mi po záruke 3 mesiace odišlo čerpadlo. Podarilo sa mi to ukecať že som platil len 40% . Ale dozvedel so. Sa že renault o tom probléme vie a len čaká aby to nemusel meniť všetko na svoje náklady. Začalo sa to prejavovať tak že nechcelo v zime štartovať. Všetci tvrdili že je to naftou. Až prestalo úplne štartovať. A spotrebu mám priemer 4, 6 l.

05.11.2012 | 10:21:37 | Vojta K  | 94.142.235.* Reagovat

Turbodíru může způsobovat i špatná funkce EGR ventilu.

24.09.2009 | 16:13:46 | Radek Reagovat

Turbodiera

Pre technikov samoukov - turbodiera je slaby tah turbo motora v istom pasme otacok a nasledny velky narast tociveho momentu po prekroceni otacok s mensim tocivym momentom. Inak povedane zle (nelinearne) nastaveny priebeh krutiaceho momentu motora. Nema to nic spolocne s plynom.

24.09.2009 | 14:20:09 |  Reagovat

12000km

Tak 12000km mam s autom za sebou. V podstate bez zavad, ziadne problemy s podvozkom, az na to neprijemne spravanie motora za tepleho pocasia. To ale bohuzial nebude zavada, ale vlastnost skrze SW alebo .... . Zacinaju sa ale prejavovat take tie otravne zvuky. Nieco akoby od strechy, nieco zozadu a jeden kovovy klepot, ale zatial neviem ci to je z dveri, ci z palubky.

14.09.2009 | 10:58:08 | MegosIII Reagovat

r

No jistě, jaký kurva záběh?!! V záběhu se otírají kluzné plochy, to nemá dořiti žádný vliv na díru v plynu! Hrajou hru "kdo to dýl vydrží" a hlavně majiteli vozu utíká záruka, aby to nestačil reklamovat celkem 3x. Seřval bych je jak uklizečky, není důvod s nimi vycházet v dobrém, to by měl být jejich zájem! Předat k reklamaci, nechat tam. Potom převzít, vyzkoušet a reklamovat znovu. Potřetí přijít s právníkem - a to se vyplatí. Právník není tak drahý, jako oprava auta po źáruce. Hlavně od všeho mít doklad o reklamaci. Ať to trvá jak chce dlouho, hlavně to stihnout do konce záruky. Ona se taky o něco prodlouží, je-li vůz po určitou dobu v opravě, ale přesně je to v "záručních podmínkách".

21.04.2009 | 15:13:42 | Standa Reagovat

Turbodíra

Já osobně bych jim tam teda pěkně zvednul mandle, protože to fakt normální nebude a vzal bych si jejich technika a ukázal mu při jízdě, co to dělá. Jinak bych aspoň zavolal do jiného servisu a zeptal se na tu závadu. To nemůže dělat nové auto, za ty prachy:-)

21.04.2009 | 13:31:44 | r Reagovat

diera v plyne

hovorim tomu turbodiera, lebo ju tak nazvali v servise a aj niekde na nete. K tym klesajucim otackam, aby som to upresnil, klesli lebo vlastne auto stihlo spomalit, kedze som siel akurat do kopca. Ja osobne si tiez myslim, ze by turbo nemalo byt navine( teda urcite zabera hned, nema nijake mnou meratelne oneskorenie), lebo to tlaci hned ako pridam. No a este je divne, ze to robi len ked je teplo. No uvidim co bude po tych 6tkm. Zatial to necham tak a potom sa uvidi. Nechce sa mi s tym do servisu. Este stale sa vyhovaraju na ten zabeh a hadat sa mi nechce a "mozno" to fakt prvych 6tkm nebezi ako ma, aj ked podla toho, ze to ovlivnuje teplota vzduchu, sa mi to nezda. Urcite dam info, ci sa nieco zmenilo a ked nie, tak no zahlasim ako zavadu a uvidime. Skusil som pisat na Renault SR, mozno odpovedia do 30 dni :-)

21.04.2009 | 12:46:49 |  Reagovat

Turbodíra

Myslím, že tu závadu by měli hledat spíše ti odborníci v servisu, hlavně proto, že to auto je úplně nové a v záruce. To není jako že se vám zdá, že tam někde něco vrže, toto je lehce ověřitelný problém

21.04.2009 | 11:49:05 | r Reagovat

Ne v turbu je díra

Tu díru nemusí dělat vůbec turbo! Může být závada v přívodu paliva, závada ve váze vzduchu, řízení vstřiku (počítač) atd atd. Motor potom 2 vteřiny nemaká a proto se samozřejmě ani neroztáčí turbo. Zkuste hledat závadu jinde než v turbu. Mě to dělalo auto bez turba taky. Vždy po přidání plynu mělo cca 2 vteřiny díru, pak zabralo. Takže se nenechte mást turbem.

21.04.2009 | 11:42:53 | Standa Reagovat

Turbodíra?

Pokud s citem přidáte, jak píšete a klesnou vám otáčky, to si myslím, že je určitě nějaká závada, to není normální. Nikdy jsem se s tím u žádného auta, kterým jsem jezdil nesetkal a argumentovat tím, že to auto není zajeté je podle mě dneska blbost, protože dnes teoreticky není nutné auta nějak speciálně zajíždět, pouze se k motorům chovat s citem, takže nevytáčet za studena atd. A když občas potkám někoho s dieselem, jak prvních deset kilometrů jede tak padesátkou i mimo vesnici a pak se mu to ohřeje a on začne mastit 120km/h a všechny předjíždět, tak to je dost bolestné, protože je vidět, že žije prastarém bludu ohledně dieselů, že s nimi, než se zahřejí, nesmíte jezdit rychle. To samozřejmně můžete, jenom nevytáčet a používat řazení:-) S přibývajícími kilometry by vám teoreticky měla o něco klesnout spotřeba, ale ne ucpat se "turbodíra". To si asi soudruzi od Renaultu vymysleli, aby se vás zbavili

21.04.2009 | 11:33:37 | r Reagovat

TB diera

ono som si nie isty ci ide o turbodieru, lebo ako pisem, turbo pracuje hned, alen auto stoji a ked v momente necinnosti nasleduje kopec, este si spomali, vid vcera. Idem do kruhaca, ku koncu pridavam, lebo nasleduje kopec a z cca 2t ot som spadol na cca 1500 a pritom som mal pridane. No urcite som cakal aspon 2s kym sa zobudi. Bolo to na dvojke, preto taky pokles otacok a slusny kopcek. Niekto pisal cakat 20000km na zabeh a potom sa stazovat. No v tomto prpade asi hlupost nie ? To mozno co sa tyka spotreby ale nie tej oneskorenej reakcie. Bud je tam HW alebo SW problem a uvidim ci zmizne po tych 6000km, ktore udava Renault, ze potom sa motor uvolni na 100% vykon. Ak ni nepomoze, na jesen bude musiet ist z domu, je to docela nebezpecne . Podla mna je to nenormalny prejav, aje keby som bol pod 2tot. , aby mi auto spomalovalo, lebo vlastne vobec netaha, nie ze malo taha. Auto mi spomalilo ako by som mal vyradene. Mam aktualne 4000km na tachometry, tak uvidim.
Inak nadavaju niektory na ten Renault, mne sa ten predosli v podstate nekazil, bol tak blbo zlozeny a svoj problem mal od vyroby a tuto to vypada tak isto. Takze sa mi zatial moc nekazia Renaulty, ale smolu na kusok mam peknu, ale kedze to roby aj iny kus, mozno bude nieco zle s SW. Ktovie

21.04.2009 | 09:54:52 |  Reagovat

Nečudo, že sa ľudia sťažujú, že im vŕzga interiér, palubovka a pod. keď konštrukcia dostáva sústavne rany. Môžem len potvrdiť, že aj cesty v Žiline a okolí sú z roka na rok horšie. Problém je a s tým ako nepresne vady na cestách cestári opravujú - do jamy nadrbu toľko asfaltu, že vznikne nerovnosť väčšia ako samotná jama resp. prasklina. Osobne preferujem športovú jazdu pred komforntou, ale začína mi to vážne liezť na nervy. Uvažujem o Citroene s hydropneumatikou.

19.04.2009 | 21:27:02 | Angel_M Reagovat

Navíc, tady vymoci právo trvá tak dlouho, že než dojde k šetření, tak oni tu danou díru rychle zalepějí a fotka není důkaz. Je tu bordel, protože všude na řídících místech jsou nalezlí protekční parchanti, vymazlení synáčkové, které ta práce vůbec nebaví, nemají k ní žádný vztah a berou ji jen jako "šolich" k rychlému, bezpracnému a nechutnému zbohatnutí. A když k něčemu dojde, za co by měli nést odpovědnost, tak oni nic, a pro jistotu všude podmáznou, aby blbec byl ten druhý a ne oni.

19.04.2009 | 20:38:59 | Standa Reagovat

cesty

Stando, ono zakon to umoznuje vymahat skodu na vozidle, ale stat ma jeden tromf - neprisposobenie jazdy stavu a povahe vozovky.. hajzli

19.04.2009 | 20:24:34 | santos traffikante Reagovat

Upřímnou soustrast

Měl jsem zato, že nejhorší silnice jsou v Čechách. Jak vidím, jste na tom bratři Slováci úplně stejně. Kdybychom byli v právním státě, jakékoli poškození vozu dírou na silnici bylo žalovatelné a hlavně vymahatelné, určitě by se ti manažeři správy a údržby silnic neváleli na Kanárech, ale kmitali a dohlíželi na to, jestli na silnicích není díra, která by mohla JE stát peníze.

19.04.2009 | 12:12:04 | Standa Reagovat

Veru, máme najdrahšiu

naftu v Europe, 2 najdrahšiu vo svete. Pár km diaľnic, nálepky bezkonkurenčne najdrahšie vo svete/ pomer dĺžky km diaľnic...Platy ako žobráci, rozhadzovačnú zlodejskú vládu. Bohužiaľ, denne musím cestovať po SK, od Želiezoviec, po Vých. SK, odkiaľ pochádzam, samá jama. Už v noci sa bojím jazdiť, za dažďa je to hotová lotéria, nič nevidím, iba nadávam, bohujem a samá p..., k...a kuwa, kuwa..., ale na Kremnicu, smerom od Ziaru, tam je fakt sila. Nehoviriac o panelke na MT. Už dnes je umenie jazdiť 90 km/ hod, ak si nechcem zničiť auto, 50-60 je veľa. A až zavedú mýtne, 4-6 SKK / 1km, tak posledný autodopravca, čo ostane na SK, dostane "Čestnú mašľu". Nech si to môže hodiť. Ale predtým mu daňováci vyrúbu penále, banka zhabe dom, odberateľ nezaplatí...Veď sme doma, na Slovensku...kuwa, kuwa.

19.04.2009 | 11:27:24 | ľuboš Reagovat

to ľuboš

Svätá pravda s tými našimi cestami, ja rozvážam na dodávke len posratý Ilavský kraj a mám dosť. Čapy som dával všetky nové začiatkom októbra, je apríl a už sú chytené až dokonca ľavý spodný rozdrbaný (a to sa snažím každú jamu obísť). Podotýkam, že tlmiče sú ako nové, kosti na stab. vymenené. Je to hanba tohto štátu, ako sa stará o cesty. Tie autá by zvládli viac, keby neboli donútené týmto blbým štátom ku každodenným testovacím jazdám. Príklad : Trenčín, Zlatovská ulica, normálne rozmýšľam načo automobilky dávajú peniaze pre budovanie testovacích polygónov pri svojich fabrikách, stačí si prenajať túto cestu, alebo cestu z Ilavy do Valaskej Belej a autá dostanú zabrať aspoň 10x toľko, čo na polygóne.

19.04.2009 | 06:14:10 | Svoro Reagovat

18. dubna 2009 | 20:55 | ľuboš

úplne s tebou súhlasím. Nenávidím tie rozjebané slovenské cesty a vždy ma bolí, keď drbnem do jamy s treskotom.

19.04.2009 | 00:33:57 | Angel_M Reagovat

Pro Anonym - ADAC

Díval jsem se na ty výsledky přímo na ADAC a je to dost zajímavé. Takový Sharan, vždycky superplečka a ono je to nejlepší ve své třídě, sice z pěti aut a nevím, co tam dělá vedle fordu galaxy ještě ford Tranzit, ale prosím :-) A Honda Civic s Focusem na 2. a 3. místě od konce? A Mazda 3, taky poměrně na chvostu a Mondeo poslední ve své třídě, myslím, že celé to hodnocení je dost blábol:-) A ty poruchy u Focusů a C-Maxů. Na to, že to jsou vpodstatě stejná auta, jsou ty poruchy poměrně odlišné a hlavně odlišného data. Jestli oni to netahali z klobouku? :-) A tak samozřejmě ADAC má svoje renomé a postavení aněco takového by si nemohl dovolit. Že zrovna teď, když zkomírá prodej a šrotovné taky není všelékem:-)

18.04.2009 | 21:34:58 | r Reagovat

Iba som zabudol

dodať, že odhodlanie jazdiť slušne ako človek, mi vydržalo 150 km od hranice. To keď som na ceste I. triedy NEVEDEL vykľučkovať cez jamy cca 10-15 cm hlboké! A policajt v nasledujúcej dedine vypýtal ako posledný žobrák 60 EUR za lekárničku, lebo rýchosť som dodržiaval..., že sú cesty samá jama, to náš štát netrápi. Majú služobné autá... a tak opäť jazdím ako doma, ako prasa...

18.04.2009 | 20:55:06 | ľuboš Reagovat

Renaulta som nikdy nemal,

takže nemôžem poslúžiť, ale cez Veľkú noc som bol v Paríží a na zámkoch na rieke Loira. Autom, pohode sa dá jazdiť po Paríži, o 100 % lepšie než v BB, alebo Nitre, o BA ani nehovoriac. Zaparkujete v pokoji v centre pod Luvrom. Ale čo som si všimol, dosť veľa Safranov, P 607, Lagún a iných áut fr. výroby, od najnovších po 30 ročné DS bolo vyblýskaných, čistučkých, okrem nejakých ťukancov, v top stave. Podľa všetkého najviac záleží na servise a starostlivosti majiteľa.
Ak by sme jazdili na SK a CZ ako v F, po cestách ako zrkadlo, kde lesné cesty sú lepšie než naše diaľnice, nafta, oleje, pneu, náhr. diely lacnejšie než u nás, tak by sa cca 90 % áut menej s..alo.. Ale ak u nás má našinec o 70-80 % nižší plat a vyššie ceny, tak 100% bude šetriť na servise. Jasné, jazdia tam aj nemecké, jap. autá, ale oveľa menej, jednoducho, tak ako Nemci sú rovnako zaťažení na vlastné autá...A pochybujem, že by boli takí hlúpi, žeby kupovali sebe na just zlé autá. Ale ak si najn. Lagúnu III môžete kúpiť už za cca 12-14.000 EUR, tak to beriete ako bicykel, nie ako investíciu, ako u nás.
A poznámka na koniec: Najprv som jazdil ako doma, t.j. ako prasa, plná čiara nepukne, pri 120-130 na prázdnej ceste medzi obcami nikde nikoho... Ešte Francúzi blázniví napíšu RAAPEL ? / radar/, takže žiadni policajti ukrytí ako zlodeji a vrahovia v kríkoch nehrozia...v obciach majú 50 aj 70 km, cesty ako detské ihrisko, v noci sa občas za mnou blýskalo ako za búrky, to keď automat fotil o stošesť...
Ale keď na Vás začnú trúbiť, blikať ostatní vodiči len preto, že idete o cca 10 -20 km rýchlejšie, prejdete plnú čiaru na 500 m rovinke, vo Versaille zaparkujete s lístkom na 3 hodiny a stojíte celý deň, bez pokuty a papuče, bez policajtov, ktorí majú za úlohu vytrieskať za smenu čo najviac peňazí do št. kasy, tak začnete oceňovať fr. zmysel pre pohodlie, komfort a "bon vie"/dobrý život/...Nemci majú dobré cesty, ale na F sa nechytajú. My sme na úrovni Albánska, Macedónska, už aj Rumuni, Bulhari majú lepšie. Ak auto, tak z F. Jedno aké. Nemôžu ho zodrať a zničiť tak ako u nás. 1.000.000 km po F sa rovná cca 100.000 km na SK, CZ...

18.04.2009 | 20:47:34 | ľuboš Reagovat

Heligonovy

To nemyslíš vážně,si někde zaslech v hospodě něco a tady děláš chytrýho.Kdyby nebyl spokojenej tak by asi nkupoval po sobě Renaulty.Dneska už je to vyrovnaný,nejde o nějaké značce říct,že by byla špatná.U každýho se něco najde.Kámoš koupil 3roky starou Ochcávku za 260 000,- a za 3 roky do ní nasypal 100 000,-.2xstarter,1xhlava,rozvody,váha vzduchu,turbo,čepy,kotouče,přední ložiska,turbo,2xpokus o ukradení.To radši novýho Megana.

18.04.2009 | 20:38:57 | Pepa Reagovat

"r"

Když si otevřeš autorecenze, tak pod nima jsou zprávy. Tam to máš.Jen jsem se spletl, nebyl to TÜV ale ADAC.

18.04.2009 | 20:29:32 |  Reagovat

Heligon

No, vidíš. Tak neblázni, tohle jsou z většiny závady starých aut (2x baterie, čepy), příp. proděravělý práh a to ostatní svědčí o tom, že auto bylo buď bourané, svařované, slepené z neoriginálních dílů, nebo s ním někdo zacházel jako prase. Protože antikorozní ochrana francouzů (mimo logana samosebou) je na vysoké úrovní. A přesně na základě takových jebek se tady potom zveřejňují nesmysly o nespolehlivých francouzech.

18.04.2009 | 20:06:57 |  Reagovat

Pro Anonyma ohledně článku

A kde se dá ten článek přečíst? Docela by mě zajímalo.

18.04.2009 | 19:58:50 | r Reagovat

poslední byla laguna RXE-2,0L taky furt něco měnil proděravěl pravý práh měnil čerpadlo, obě indukční cívky, 2x autobaterii čepy táhla stabilizátorů umřelo jejich prdlé origorádio atak podobně.spotřeba ve městě 9litrů Auto bylo z roku 1996 dál měl megana cupé R19 novší a phase I a R 25 tuším 2,7litr V6

18.04.2009 | 19:57:53 | Heligon Reagovat

Heligon

A proč je měl? Je blbej? A na kterým šrotišti je kupoval? Možná, kdyby si koupil nový vůz místo pěti vraků, mluvil by jinak.

18.04.2009 | 19:33:11 |  Reagovat

pro "r"

Byl to článek, ne tabulka, a v něm se doslova uvádí to, co jsem psal níže: NejNEspolehlivější vozy současnosti jsou vozy Ford. Nebylo specifikováno jaký konkrétní typ, ale předpokládám že ten problém bude napříč spektrem (jak říkají politici) značky :-))

18.04.2009 | 19:32:04 |  Reagovat

Přesně tak kamoš měl 5 renaultů a furt se mu to sralo

18.04.2009 | 18:59:01 | Heligon Reagovat

Pro Anonyma - Průzkum TÜV ? :-)

A kdy ten průzkum vyšel a můžete napsat, jak ty fordy dopadly konkrétně typ a pořadí, abych se zorientoval?:-)

18.04.2009 | 18:56:53 | r Reagovat

Ivo

máš pravdu. fordy jsou šmejdy jak žádné jiné.

18.04.2009 | 18:30:24 |  Reagovat

Jsou to šmejdy jak žádné jiné!

18.04.2009 | 18:26:52 | ivo Reagovat

Kdo vrazí prachy do Renaultu je vylízané pako, které si o autě - než ho koupí - neumí sehnat dostatek informací.

18.04.2009 | 18:25:54 |  Reagovat

Budete se divit, ale podle průzkumu TÜV zveřejněném v posledním SM je v současnosti králem poruchovosti Ford ! Takže už přestaňte s těmi omýlanými báchorkami o francouzské nekvalitě. Každá automobilka má období, kdy se daří a kdy se nevede.

18.04.2009 | 18:21:01 |  Reagovat

Ešte raz nech sem nejaký imbecil napíše, že VW je kvalita a nech si vykope hrob skôr, než ho prídem navštíviť.
Pelikán píše, že pri Renaulte je elektrika jeden veľký cirkus. Sa teda smejem. V práci nám elektrika v Octavii žila vlastným životom. Pri nastavovaní spätného zrkadla na strane vodiča, sa vrtelo aj to na strane spolujazdca. Mávol som nad tým rukou, že čo už, šak Škodovka. Tri dni dozadu začal to isté robiť môj sl. Golf V. Takže elektrika v koncerne má "úroveň". Len neviem čoho.

18.04.2009 | 17:20:47 | Petrík Reagovat

No ono pane pelikán VW taky není v kvalitě žádná olympiáda, zrovna třeba Passat je dost shit poruchové auto.

18.04.2009 | 16:46:44 |  Reagovat

stále dokola

Opravdu stále žasnu nad tím, jak jsou lidé nepoučitelní. Ačkoliv je všeobecně, a to hlavně v ČR, známo, že horší, méně spolehlivý automobil než zn. RENAULT nenajdete, stále se najdou dobrodruzi, hlupáci, nbo spíš možná chudáci, kteří za toto antiauto utratí svoje těžce vydělané peníze. S renaulty nemám jedinou pozitivní zkušenost. Možná jsou levnější, ale nejsem tak bohatý, ABYCH MOHL KUPOVAT LEVNÉ VĚCI. Navíc motor 1,5dCi není nic moc, brzy na něm odejde turbo, nemluvě o elektronice která je jeden velký CIRKUS. Kdy už dostanou konečně lidé rozum? Až se to stane, francouzské automobilky krachnou. A bude to jen a jen dobře.

Podívejte se co má renault na kapotě, a můžete podle toho odvodit, za co to pseudoato stojí..:dd

18.04.2009 | 16:41:03 | Ing. Pelikán Reagovat

P.S. Nehovoriac o tom,

že pri troche cviku pôjdete aj pod 4,0 l/100 km mimo mesta..., v kombinácii okolo 4,8-5,0 l

18.04.2009 | 14:08:01 | ľuboš Reagovat

No neviem, 3000 km a už

písať o turbodiere a podobné somariny, napíšte po 20.000 km, vtedy bude zabehnutrý... Teraz je to stále surový motor. Nepíšete, či máte FAP filter. Zabehnite ho čo najlepšie, na dlhej trase, s 2-5 min. vrčaním na mieste, potom cca 1-2 min.po dojazde, max 130 km, sem tam na 150-160, ale iba chvíľku, postupne pridávať. Keď ho dobre zabehnete, 2 litre benzínové budú bez šance...

18.04.2009 | 14:05:24 | ľuboš Reagovat

No ja som objednal 1.6 16V 100k ale mne aj to staci.... sice musim za nim cakat lebo nestihaju vyrabat, ale tak dufam ze nesklame :)

18.04.2009 | 12:55:56 | Aladin Reagovat

No pokiaľ už máte dostatočné otáčky, nechápem prečo by turbo nemalo tlačiť okamžite. Ono je možno 2000 ot-min naozaj pre to turbo ešte málo, ale okolo 3000 musí reagovať okamžite, jedine či nemôže byť niečo s pretlakovým ventilom (to je to, čo zoberie autu dych, keď to s turbom vyženiete moc vysoko).

18.04.2009 | 06:30:20 |  Reagovat

reklamovat a koupit normální auto.

17.04.2009 | 21:06:43 |  Reagovat

Turboefekt !

Nad 2000 ot. turbodiera - problém. Tento motor to nerobieva. Možno maličkosť - počítač, možno tušenie tieňa.

17.04.2009 | 20:31:17 | Pavol Reagovat

diera

prejavuje sa to tak, ze pridam, pocujem turbo tlacit vzduch, ale nic sa 0.5-2s nedeje. Ten cas je vzdy iny a najhorsie to je ak pridavam jemne , alebo na dvojke. Prejavuje sa to pod aj nad 2ot. V servise povedali, ze je to normalny prejav turbodizla. Kedze to robi aj predvadzacka, tak to necham odlezat. Mozno to po zabehu zmizne. Teda dufam :-)

17.04.2009 | 16:54:27 | Miro Reagovat

Taky nechápu, jak se to projevuje? Jestli máš "díru" po přidání plynu, nemusí to vůbec být turbem.

17.04.2009 | 15:28:24 | Karel Reagovat

Co je turbo diera

17.04.2009 | 15:21:52 |  Reagovat