Rok výroby:1997Typ motoru:1998/turboStav km při koupi:144 000 kmStav km nyní:220 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:5. 4. 2006
Mé auto za celou dobu nemělo vůbec, ale vůbec žádné poruchy, pouze jsem měnil olej a filtry.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to perfektní konzervativní limuzína, od které by jste nikdy neřekli, že se bude když na to přijde, chovat jako velice silný sporťák. Já jsem měl úpravu Hirsch tuning s maximální rychlostí 275km/h a při rycholsti nad 200km/h se auto chovalo úplně skvěle, bylo perfektně ovladatelné, ta akcelerace ze 160 výš byla úžasná, to se musí zažít a přitom jsem v průměru jezdil za 10litrů na 100km.
A můžeš mi říct o kolik je Aero silnější než normální 2.3T?! Znát těch 25 koní sice je, ale nijak extrémně. Aero má právě většinou mnohem delší převodovku, otázka je jestli mu právě kvůli tomuhle nedojde okolo maximálky dech. Zatím jsem to nezkoušel, až vyzkouším dám vědět.
Převodovku měnit netřeba, pozdější 9000 měly dostatečně dlouhou převodovku pro dosažení asi 280 km/h (což je asi dosavadní rychlostní rekord Saabu) a po vykuchání omezovače (spínač na V. stupni) této rychlosti dosáhne i neupravená 2.3T
Asi máme stejnou krevní skupinu: pořídili jsme 9-5 Aero wagon ´05 (pro nezasvěcené: 2.3 turbobenzín, 250 kobylek, 350Nm od 1800ot/min, při velmi svižném ježdění (dálnice kolem 180km/h spotřeba cca 9.5, při dodržování limitů kolem 7.5l) a manželce jsem koupil MB 124 300d combi. Můžeš podat vysvětlení k té maximálce 275? Je tam "delší" převodovka, nebo by tuto rychlost uměla i standardní, kdyby měla větší výkon? Díky. L.
Komentáře uživatelů k recenzi Saab 9000
Aero
A můžeš mi říct o kolik je Aero silnější než normální 2.3T?! Znát těch 25 koní sice je, ale nijak extrémně. Aero má právě většinou mnohem delší převodovku, otázka je jestli mu právě kvůli tomuhle nedojde okolo maximálky dech. Zatím jsem to nezkoušel, až vyzkouším dám vědět.
27.01.2007 | 09:22:15 | SobaThor Reagovat
hmmmm takze maximalka neni o vykonu, ale o tom jak je auto zprevodovany. Bezva chtel jsem aero, ale jeste ze jsem si to precet. Ted jdu do 96kw 2,0.
09.01.2007 | 17:46:19 | reihensechszylinder Reagovat
Maximálka
Převodovku měnit netřeba, pozdější 9000 měly dostatečně dlouhou převodovku pro dosažení asi 280 km/h (což je asi dosavadní rychlostní rekord Saabu) a po vykuchání omezovače (spínač na V. stupni) této rychlosti dosáhne i neupravená 2.3T
09.04.2006 | 09:16:07 | SobaThor Reagovat
Saaby
Asi máme stejnou krevní skupinu: pořídili jsme 9-5 Aero wagon ´05 (pro nezasvěcené: 2.3 turbobenzín, 250 kobylek, 350Nm od 1800ot/min, při velmi svižném ježdění (dálnice kolem 180km/h spotřeba cca 9.5, při dodržování limitů kolem 7.5l) a manželce jsem koupil MB 124 300d combi. Můžeš podat vysvětlení k té maximálce 275? Je tam "delší" převodovka, nebo by tuto rychlost uměla i standardní, kdyby měla větší výkon? Díky. L.
05.04.2006 | 23:25:45 | Lekes Reagovat