Rok výroby:2004Typ motoru:1.8 turboStav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:190 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:7. 1. 2010
Zkušenosti s Cuprou R jsou více než kladné. Vůz je naddimenzovaný, tudíž žádné problémy s budoucím navýšením výkonu. Nicméně od nuly.
Vůz jsem zakoupil ve velice udržovaném stavu, který i nadále hlídám. Výbava Cupry R jako takové, je vzhledem k výkonu velice slušná obzvláště co se týká podvozku. Leon je sám o sobě přetáčivý typ vozu, ačkoliv jde o předokolku s motorem vpředu. Avšak tento "nedostatek" je vyvážen či spíše odstraněn integorvaným systémem jízdní stability ESP současně s brzdovým asistentem EBA. Protikluzový systém TCS je má dost práce na první dvě rychlosti, kdy ani pneumatiky o rozměru 225/40/R18 nestačí k tomu, aby udrželi přilnavost k vozovce bez proklouznutí pneu při plném plynu (suchá vozovka). Na třetí rychlostní stupeň se kola mají snahu protáčet pouze na zvlněných vozovkách. 4ka táhne již bezproblému s proklouznutím (suchá vozovka) a další rychlosti též. Převodovka je ideálně zpřevodovaná, jelikož i šestka tlačí do sedaček od otáček sepnutí turba. Nejvíce si ji však vychutnávám od 200km/h kdy nekompromisně tlačí do sedaček a ručička lehce dále stoupá. Do 220ti km/h vůz tlačí, od 220ti již táhne až do cca 245 km/h, sice se dá vůz rozpohybovat do tachometrových 260, avšak hodnou chvíli to již trvá. Brzdy se 4 pístkovými třmeny značky Brembo a kotouče o průměru 323mm vykonávají svou práci odpovědně a bezproblémově. Díky dvojitému intercooleru, který je však na sání nevím z jakého důvodu dost ošizen, se dá snadno povýšit výkon právě úpravou zvětšení přísunu vzduchu. S vozem jsem naprosto spokojen.
- Jízdní vlastnosti - 0-100km/h 6.7s 0-200km/h 25s
Ten odkaz od Vency - http://www.youtube.com/watch?v=hKltFw63Gpg&feature=related to je pekny fake. Auto pri prerazeni ztraci rychle rychlost coz je ve skutecnosti nesmysl, je videt ze na kola nepusobi zadna setrvacnost , auto stoji na spalkach a srandista tam sazi rychlosti. Stejne hbite by zrychlovalo i auto se 40 kW i kdyz pri mensich rychlostech.
Styďte se. Napadáte recenze proto, že nedokážete pořádně číst. Stači mi to přečíst jednou a chápu co se snaží autor napsat. Ty Vaše reakce co nesouvisí s konkétností popisu, naznačují jen Vaši labilitu a jednoduchost. Souhlasím s Vencou.
Vy ste fakt retardovany , nebo ste chodily za skolu.... Naucte se nejdriv poradne cist, a potom teprve piste komentare...
Vrecenzi je psano "Na třetí rychlostní stupeň se kola mají snahu protáčet pouze na zvlněných vozovkách. 4ka táhne již bezproblému s proklouznutím (suchá vozovka) a další rychlosti též" Pochopili ste to ? xD
Znamena to, ze na 4ty rychl. stupen uz nejsou problemy s prokluzovanim.. a este pro vetsiho debila , co nechape , Tak to znamena ze na 4ku uz nehrabe...
psát předokolka s motorem v předu je dosti k ničemu...ještě jsem se nesetkal s autem co by měl předni pohon a motor třeba v zadu...a važně tady pišeš jeko by auto mělo 500PS neni to zas tak super auto.
Komentáře uživatelů k recenzi Seat Leon
http://www.youtube.com/watch?v=7qQ_umCdXQs&feature=related
24.02.2010 | 14:21:37 | best of the best Reagovat
http://www.youtube.com/watch?v=X51scGfFaRg
24.02.2010 | 14:19:07 | favotir s turbom Reagovat
http://www.youtube.com/watch?v=YCN_YgusUcE&feature=related
24.02.2010 | 14:18:36 | kvalita Reagovat
Ten odkaz od Vency - http://www.youtube.com/watch?v=hKltFw63Gpg&feature=related to je pekny fake. Auto pri prerazeni ztraci rychle rychlost coz je ve skutecnosti nesmysl, je videt ze na kola nepusobi zadna setrvacnost , auto stoji na spalkach a srandista tam sazi rychlosti. Stejne hbite by zrychlovalo i auto se 40 kW i kdyz pri mensich rychlostech.
24.02.2010 | 12:38:50 | Reagovat
Tupci co neumějí pořádně číst
Styďte se. Napadáte recenze proto, že nedokážete pořádně číst. Stači mi to přečíst jednou a chápu co se snaží autor napsat. Ty Vaše reakce co nesouvisí s konkétností popisu, naznačují jen Vaši labilitu a jednoduchost. Souhlasím s Vencou.
24.02.2010 | 10:06:21 | Adam Reagovat
Vy ste fakt retardovany , nebo ste chodily za skolu....
Naucte se nejdriv poradne cist, a potom teprve piste komentare...
Vrecenzi je psano "Na třetí rychlostní stupeň se kola mají snahu protáčet pouze na zvlněných vozovkách. 4ka táhne již bezproblému s proklouznutím (suchá vozovka) a další rychlosti též" Pochopili ste to ? xD
Znamena to, ze na 4ty rychl. stupen uz nejsou problemy s prokluzovanim.. a este pro vetsiho debila , co nechape , Tak to znamena ze na 4ku uz nehrabe...
App.. na prokluz 4teho r. s. staci 350+ PS
http://www.youtube.com/watch?v=hKltFw63Gpg&feature=related
21.02.2010 | 18:00:43 | Venca Reagovat
...
o.k pane chytrý
12.01.2010 | 17:11:22 | Anonym Reagovat
re: re:hmm
BMW je zkratka pro Bayerische Motoren Werke AG. Proto BMW ne BMV. BMV je tak leda SPZ tvýho favoritu (pokud bys byl tedy z Brna)...
12.01.2010 | 16:57:02 | Reagovat
re:hmm
napřed si přečti co jsem tam psal.Neviděl jsem auto s motorem vzadu a předni nahon ty BMV.
12.01.2010 | 14:22:53 | Anonym Reagovat
Komfort u SEATu 10/10 ??? Se prober, nevíš vůbec, co je to komfort.
11.01.2010 | 21:17:28 | Reagovat
hm
no ajsně, ale už jsi někdy viděl předokolku, která nemá motor ve předu?? já teda ne a to jsem viděl i hada chcát
11.01.2010 | 20:54:55 | Reagovat
re: hmm
BMW: "zadokolka" s motorem v předu...
11.01.2010 | 18:10:21 | Reagovat
SM?
Jakobych četl Svět motorů .... "přetáčivý typ vozu", nebo "předokolka s motorem v předu" ...celkem perly:-))
10.01.2010 | 15:32:14 | Reagovat
hmm
psát předokolka s motorem v předu je dosti k ničemu...ještě jsem se nesetkal s autem co by měl předni pohon a motor třeba v zadu...a važně tady pišeš jeko by auto mělo 500PS neni to zas tak super auto.
10.01.2010 | 11:38:48 | anonym Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
17.12.2024 | 03:19:10 | ńţäŕ | 37.212.55.*
hh
Nic si nenalhávej jestli ti na 4ku proklouznou kola tak tam máš 500ps.
09.01.2010 | 17:37:03 | Carlos20VT Reagovat