Rok výroby:1989Typ motoru:1.3 benzínStav km při koupi:50 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:24. 10. 2004
Po zakoupení vozu jsem ještě neměl garáž, takže se během krátké chvíle objevily závady všeho druhu.
Ale řekl bych né zase tak hrozné:
V motoru - protočený závit na hlavě (autor: předchozí majitel), tzn.nová hlava,
- pár nedostatků v rozdělovači,
- plyn (zasekávající se druhá klapka + plynový lanko samozřejmě)
- startér (magnet,uhlíky,cívka)
Elektrika - nefungovalo a nesvítilo skoro nic (předchozí majitel se opět výrazně podepsal),všechny dráty jsem vyrval a udělal to celý znova
Podvozek - běžné závady čepy,svislák,poloosa,vyrvané tlumiče (předchozí majitel měl asi rád tvrdší podvozek :)
Brzdy - nutná výměna kapaliny,brzd.obložení,nutný přebroušení kotoučů,bordel v bubnech
Převodovka - je hódně náchylná (zatím největší problémy) - předchozí majitel tentokráte bez viny
Spojka - lamela (no,tak to bývá,když už to nejde dotáhnout :-(
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motorově nic moc.Chce to dobře zajet,pák to táhne :)
Maximálka je ale slušná.Vlastní zkušenosti: 4x 170km/h, 2x 180km/h (myslel jsem ale,že se to auto rozpadne nebo že vzlítnu někam na Mars) a to byla jenom snížená hlava o 0,2.
V zatáčkách se rapid nechová jako stará škodovka,ale spíš jako sportovní kupé. Novější favorit je proti němu v tomhle směru úplný shit a felicie taky ... s menším volantem je rapid navíc skvěle ovladatelný!
Člověk až žasne nad tím,jak mohl naprosto s přehledem ve 110km/h projet ostrou zatáčku shruba ve 45 stupních (né na 165kách).Ovšem může pak předpokládat,že se mu u kol něco porouchalo :(
Spotřeba paliva je u tohoto vozu naprosto neuvěřitelná.I s brutálním laděným výfukem mi to nesežere víc jak 6-7litrů. A to fakt nekecám!!!
A vzhledově je tohle auto prostě báječné.Kulaté tvary předku přechází do hran zadní části.
Někdo v tom vidí jenom jinou,možná o trochu lepší škodu 120M sedan.Ale já v tom vidím něco jiného - je to brutální sporťák, s kterým si člověk opravdu vyhraje dosyta. Nabaží se ho! Sžije se s ním!
A abych nezapomněl interiér je taky prima - útulnej, hlavně sedačky.
2000 vozu v provedeni Cabrio je dobry ulet... zde jsou znama oficialni cisla: 343 ks - Anglie - LDD - 2 druhy z toho jeden i typ Garde... 29 ks - Nemecko - firma Meise (garde + 2ks Rapid) 12 ks - Cechy - MTX 6 ks - Nemecko - Gunsch/MTX CZ 9 ks - Dansko 10 ks - Rakousko (garde) - firma Graf und Stift 6 ks - Kanada 4 ks - Nemecko - firma IAA
a po par kouscich v Belgii a Holandsku... tak mi prosim nejak ukazte a dokazte tech 2000ks
máte pravdu Aleno, než aby nějakýmu sběrateli nebo nadšenci udělal radost, tak ho raděj utopte v močce, nebo zapalte. Úplně nejlíp uděláte, když ho předtím malinko vokopete krumpáčem... Jinak ekopoplatek při prodeji platí třeba kupující....
zdědila jsem ho po svém starém otci, docela se stydím v něm jet, protože auto z r. 1987 nebudí moc důvěry, spíš legraci. Tento Rapid byl vyroben v Holandsku, má elektr. kola, téměř nekoroduje, ale je bílé barvy a ta je kapku zašlá. Otec mu věnoval hrozně času a peněz a auto je prý v super stavu, půjčil si ho zeť a jeho okolí bylo nadšené, chtěl ho ihned od něj koupit pumpař, někdo jiný za ním jel několik km, aby si ho mohl prohlédnout a jiný z nějakého veterán klubu si fotil lištu na dveřích, prostě to auto se pořád líbí. Já sice o něj nestojím, stojí na zahradě, ale než ho prodat za pár stovek platit tisíce za ekologickou daň, to ať raději shnije.
Tiež tu mám recenziu na RAPIDKU 130,mal som to auto14 rokov-teraz mám novú fabku,ale Rapid je výnimočné auto-ale to môže pochopiť len ten čo ho skutočne vlastnil.Jazda s ním to je zážitok,môže si tu písať kto čo chce v zákrutách jedinečne sedí na zadných sedadlách voziť deti=úplné bezpečie-neotvárajú dvere,nesťahujú okná(pri terajšej fabii-problém),v zime super jazda-nové autá stoja a Rapidka si to šinie bez najmenších problémov.V interieri pohodlie,kopec miesta-odviezol som v nej napr.práčku,šporák-cez veľké predné dvere-žiadny problém.Jasne,že auto malo aj poruchy,ale ak ma moja fábia vydrží25 rokov,ako Rapida budem spokojný-pritom nebola garážovaná-bola jazdená skoro každý deň a štartovala bez problémov aj pri-20st.C.Strašne mi to auto chýba a veľmi uvažujem ,že si ho ešte niekedy zadovážim,aj keď v dnešnej dobe už nájsť toto auto v super stave je zázrak.
Mám recenzi těsně nad tebou a mylim si, že většina lidi co sem piše sou sami hňupy nebo Pražáci to vyde na stejno.Ale nikomu jeho názor neberu když chtěj shodit jakoukoli recenzi tak ať sepišou svoji a uvidime jaci sou machři a ten blbec kerej sem piše že bmw E28 je lepši tak ten by si měl nalyskat pár týdnů sem měl E32 2,0i šestiválec a nuda plavajici jako prase teď mám k rapidku ještě E36 a nic moc rapid je furt v zatáčkách lepši TAK SI ZTOHO NIC NEDĚLEJ A SER NA NĚ JE SPOUSTA LIDI CO SI MYSLI NĚCO JINYHO NEŽ INDIVIDA TYPU TO JE ŠROT NEBO POJÍZDNÁ RAKEV jinak na rapidu mám najetejch 40 000 za 2 roky to de ne tak to auto moc dobře znám
dobry den pani. vidim ako sem pisu vsetci znalci skodoviek. hlavne taky, co maju toto auto za vergel a zhnity šerbel. chlapci prepacte nam, co tieto auta mame. viete, oni sa totiz uz pokazene predavali v obchode a dokonca uz boli hnile. prezrate od hrdze na srot. nikoho nezaujma vas nazor na vasu dymovnicu a hnilu sračku. nezhadzujte tieto auta preto, ze ste do neho nedali ani korunu a len ho drali, resp. ze ste ho v stave šrotovom kupili. je to velmi ale velmi neobjektivne. a este na zaver. neni 120 ako 120 a neni 120 ako Rapid. len pre vytvorenie si predstavy. 120 vs. Rapid 136. rozdiel v brzdovom systeme, interier, poloosi, zadna naprava, prevodovka, riadenie. a skodovky do 84 roku vyroby su zasa nieco ine ako tie neskor vyrobene. /chladice, bez. pasy, stabilizator, posilovace, riadenie, elektrika .... atd../ nechce sa mi to tu vsetko pisat.... je to pekne kupatko. mam ho uz 12 rokov. a nadalej si ho ponecham. 890 kg, 90 PS a HP sporting mi robia velku radost. zrovnavat jazdne vlastnosti s novymi autami tu nebudem. to sa neda jednoducho. rapid vsak urcite nepatri medzi nejake nestabilne kozicky. je pekne citatelny a da sa s nim jazdit na hranici jemneho smyku a s popiskovanim. naklon auta je minimalny. /samozrejme isiel k zemi, nosom hore by to moc neslo/ treba k tomu len dobre obutie, geometriu, dobre čapy, prevodovku čo radi a kvalitne repasovane brzdy. prijemnu zabavu
Nic si nerob z tychto recenzii - podla mna je rapid skutocne pekne stare auticko , ku ktoremu niekomu doslova prirastie srdce... Mam Pegueot 307 sw , ale do jazda v kamosovej skode rapid je vzdy srandovny a uchvatny zazitok... Len tak dalej
Jo když jsem měl 120 tak jsem po rapidu toužil ale to už je hodně let ale pořád je rapid a stará 110R pro mě nejhezčí Škoda z dob socialismu.Ale že to nandá v zatáčce Fábii to trochu přehání.
V zatáčce nandáš Fabii jo? Ještě nezapomeň říct, kdo jí řídil a zda bylo za oknem plato vajíček... Jsou to auta, který maj charakter, ale na dnešní dobu jsou prostě starý a vyprávět tady, že je to brutální kupé atd., to je k smíchu.
Mam RAPIDA 136 zhruba 9 let za tu dobu jsem snim najezdil 210 tkm,za celou tu dobu me nikde nenechal,vzdy dojel po svych a nikdy nebyl potupne pritazen. Todle auto jsem si kupoval v19 jako moje 2 /predtim jsem mel skoda 105/ bylo vprumenem technickem stavu mensi koroze,unik oleje....Pro me bylo rozhodujici ze uz mel namontovano LPG Tak sem ho vzal. Ted nejake zaziky a zkusenosti. Taky sem zkousel kolik tento CSSR sportak dela. Byl jsem velice prekvapen ze tachac sel za 180/dlouha rovinka/. Druhy pokus mohl dopadnout katastrofalne,protoze asi ve 170 se na silnici objevil nakladak a ja zjistil ze Rapid je neovladatelny a skoro nebrzdi,nastesti sem to zvladl/od ty doby seru na max rychlost/ Jinak jizdni vlasnosti cca do 130 jsou dobre /v zatackach to natru i Fabii/ S Rapidem jezdim i dlouhe trasy 3xChorvatsko,Slovinsko,Italie...a nebil problem drzet rychlost na 130 i v kopcich a to za spotrebu 6.3 l Take ve spolehlivosti Rapid prekvapil,vyzadoval jen pravidelnou udrzbu a vymenu oleje /davam mu polosyntetiku/.Z vetsich oprav 2x svisle cepy,2xdesticky,1xkotouce,2x zadni oblozeni+valecky,1xzadni bubny,1xbrzdovy+spojkovy valec,vymena brzdoveho potrubi/koroze/,zadni loziska L+P kola,pretesneni prevodovky,1x vymena sady rozvodu,1x vymena tesneni pod hlavou+gufera ventilu,ve300tis km uplna go motoru.Na karoserii se museli vymenit pr. blatniky,prahy,lemy....+lak.Mozna sem na neco zapomnel,ale to je jedno.Nutno dodat ze vsechny opravy sem zvadl sam,nebo za pomoci kamaradu,takze nebily drahe.Rapida mam az na drobne upravy v seriovem stavu/lita kola,snizeni podvozku,tmava okna a lepsi muzika/ Nechapu silene predelavky typu AK-47...ale tuning nezavrhuju/min je nekdy vic/.Co dodat? Preju vsem majitelum Kvasinskych kupe /i z BAZU/ mnoho spokojenych kilomemetru a peknych zazitku s temito vozy. P.S. Z poznamek na tyto auta si nic nedelam,protoze kdo to nema v srdci nikdy nepochopi,pocit z rizeni techto vozu.
toto vozidlo je super sám vlastním už dvě tyto vozidla a můžu říct že svezení v tomto voze je nádherné předek mám o 10 cm snížený a motor tam mám z favorita a můj rychlostní rekord stímto autem je 190 km/h. Můžu říct že rapid zvládne na pneumatikách 185/70/13 projet zatáčku mnohem rychlejš jak IV golf mého otce. Kamarád vlastní Mitsubishi Colt 1.6 se kterym jsem si dával závody a i přesto že je to novější a silnější auto tak jsem ho stíhal. Nyni je rapid odstaven protože jsem ho opřel o sloup tak se chistám opravit toho druhého kterého jsem si sehnal s tím že tam skusim zástavbu motoru škody fabie 1.4 a přehození pružin (uřízlé za sportovní) většinu věcí si dělám sám protože mi je 18 a nemám nato abych si jako synáčkové zazobaných tatínků nechával všechno dělat v servisu a pak machroval co všechno jsem si na tom autě udělal a když se ho někdo zeptá jak to udělal tak mlčí protože otom vý kulovy. přeji hodně najetých kilometrů a škodovkám zdar
Caute... Minule som mal jednu velku prilezitost zajazdit si na skode rapid.Je to sidce len 1,3i ale bolo to jedno z aut,kde som mal ozajstny pozitok z jazdy.Proste to auto dokaze vsetku svoju silu preniest na cestu co S120 a urcite favit nedokazali.Da sa naozaj povedat ze vzhladom na jeho vek je to sportiak s velkym S PS:Nebolo to moje prve auto,skusal som uz vela a aj kupeciek,ale v Rapidke pocujes ako ides.Co sa poveat napr. o megane,alebo accente neda...
Jdu trošku s křížkem po funuse, ale i zpětně.O co vám jde?Rapdi je náhodou stejně jako Garde i 110R velice líbivé kuptáko, které se orpavdu líbilo po celém světě.Cabrio se sice vyrábělo,ale v 10kách ks a ne 2000ks..Sám mám(někteří jste již měli šanci číst jak říkaj a z části mají pravdu moje shitbull recenze)Š 130 GL/1986-na svou dobu luxus,dnes už nic a Š 135 GLi/1990, která má na svou dobu relativně moderní motor srovantelný s Felicií LX neboť je skoro shodný jak v parametrech tak v technice.Třícestný řízený katalyzátor S2,lamda sonda,jednobodové vstřikování Renix,řídící jednotka Bendix,automatický sytič a cepování benzínu vyrobeno cca 400ks a 1000ks Rapidu 135 RiC.A stejně mi to všichni haní ať to sešrotuju,ale nevím jestli ze závisti nebo nevědomosti.MMCH viděli jste někdy béžový interiér a zpracování a design interiéru Rapidu nebo Š 136 GL a Favoritu 136L? Nebe a dudy to msuí uznat každý.
všeci tady machříte ale tato stránka je otom aby si řidiči zdělovaly svoje skušenosti z autama a né aby ste tady machřily jaké maté káry ale hovno vnich jezdit umíte tento týpek má třeba rád rapida tak at má jeho věc a má ho rád.tak vy prvně napište recenzi at se vám taky ZASMĚJEM
nic si nedělej z těch kritickejch připomínek majitelů dražších vozů kteří jedou s každou prkotinou do servisu,prostě sis to auto oblíbil a je to.Taky mám doma v garaži Škodovku a i když už s ní moc nejezdím (cca 1000km/ročně)nedám na ní dopustit-už kvuli vzpomínkám co jsem v ní prožil mám sice ještě 2.0 a jede jako děs 150 kobyl je znát ale není na to občas usednout do mé ŠKODY a jet se s ní projet.......
Skoda Rapid byla ve sve dobe skvele auto, a to i pres vsechny handicapy ve vyrobe, ktere prinasel tehdejsi rezim. V Anglii to byla velmi oblibena auta, dnes existuje mnozstvi fandovsky stranek a klubu. Porovnavat NEUPRAVENEHO Rapida s dnesnimi auty je velmi neobjektivni. Pokud si nekdo chce koupit auto jen tak pro radost z jizdy, a nechce na nej dal "sahat", tak bych rapida asi nedoporucil, ale pokud nekonci Vase nadseni do aut u sezeni a krouceni volantem, pokud jste schopni si auto podle potreby opravit ci upravit a bavi Vas to, pak je Rapid skvela volba. Nesmyslna kritika tipu "Je to skodovka, tzn. kram..." je vyjadrenim Vasi tuposti, omezenosti a zcasti urcite i zazobanosti.
Je to smutny jak nekteri lidi si mysli ze maj drsny drahy auta a citi se drsne.Ja sam nedam na skodovky dopustit sice nejsou nikterak spolehlivy a zrychleni je maly ale jinak jsou to nejlepsi auta historie jaky kdy znacka skoda vyrabela.A pokud to nevite tak rapid byl jedno z velice zdaril coupe ktery se prodavali po celym svete i v USA a Kanade a pres 2000 vozu v provedeni cabrio se prodalo po zapadni evrope a to uz o necem svedci-jestli tady pises o nejakym subaru stejne starym tak kdyby jsi si poridil Rapid Cabriolet tak dostanes stejny komfort(tyto vozy byly upravovany v podniku Metalex a byly komplet v elektrice,kůži,litá kola,sportovní podvozek,tlumiče....).
Taky jsem měl kdysi dávno garde a pak rapida a taky jsem si myslel , že jsou to skvělá auta i když jsem pod nima pořád ležel.Po odstěhování se na venkov, jsem si pořídil Subaru Leone 1,8 Turbo 4x4, které bylo stejný rok výroby jako ten Rapid a nechápal jsem.To bylo, jako když člověk bydlí celý život v zemljance a pak se najednou přestěhuje do vily.To subaru mám do dneška, je mu 19 let a pořád ještě jezdí i když už je zrezlé na šrot.Z vlastní zkušennosti Vám všem gardistům a rapidákům rozumím ale taky z vastní zkušennosti Vám musím říct,že se strašně pletete.Ta vaše auta se dají srovnat tak akorát mezi sebou .S ostatnímy značkami se srovnávat prostě nemůžete.
Podle komentaru se tu schazi dost troubu.... Ja to auto mam taky, uz asi 7 let a je to prima. Neni to rozhodne z duvodu, ze bych nemel na jiny, novou oktavku si muzu koupit ze zustatku na beznym uctu, navic kdyz potrebuju mam sluzebni, takze vlastne neni duvod. Vzdy se s nim rad svezu, ikdyz do neho presedam z fungl novych aut. Ale chapu, ze tohle je mimo moznost pochopeni nekterych lidi. K rychlostem - na tachometru se ke 170-180 ti da dostat, ale to tacho bez kalibrace dosti nadpisuje, po serizeni tachometru je maximalka po rovine +- kolem tech technicakovych 153. Ja tedy nemam problem s cca 170-175, ale je tam od zakladu prestavenej motor s objemem 1.5 a cca 62kW. Navic to auto na tyhle rychlosti vubec neni, ale kolem tech 130 je to pohoda, zvlast, je-li jeste trosicka vykonove rezervy.
Docela tě lituji a zároven chápu. Celý život jezdíš vozy které již v době svého vzniku byli zastaralé. Zajdi jsi někam do autobazaru a předstírej zájem o koupi jakéhokoliv vozu střední třídy druhé poloviny 90. let. Svez se a nestačíš se divit co jsi napsal za blábol.
čoveče to si děláš snad prdel ne? to jseš trošku terorista ne? 180 s takovou plechovkou? jako jestli se chceš zabít tak prosím, takových tuningářů bude furt dost, ale pokud tímhle stylem chceš jezdit po cestách kde můžeš zmrzačit normální lidi (protože v porovnání s tebou je už normální všechno) tak to radši vypal někam do solných pouští a zrezni tam s tím verglem a útulným interiérem. až vyzkoušíš něco jinýho po žigulu a staré škodovce, tak se vrať, a napiš další komentář. Možná ti pak zařídím job testovacího pilota nebo figuríny v crashtestech, zatím hodně štěstí a dotažených šroubků v tom tvém coupé....
Mám čerstvě R136 a jsem aŽ na korozi velice spokojen, až překvapen. Je to auto které je navíc hezké. A s tou rychlostí nevím, ale jede to docela rychle. Samozřejmě nesnese srovnání co se akcelerace a rychlosti týče s mojím druhým vozem ale čtyřválec je prostě čtyřválec. Bez problémů jsem jel 150 jako cestovní rychlost po dálnici a bylo to sice trochu jako když hrajou důchodci hokej, ale jelo to fajn. p.s. moje druhé auto je V8 tatra 613i s výkonem přes 200-210 koníků, to podle toho jestli turbína chlazení jede nebo ne.
Já měl Garde a byť jsem pod ním víc ležel než jezdil, nedám na něj dopustit. Třeba jen z toho důvodu, že to bylo poslední kupéčko. 120 LS motor byl schopen jet po dálnici stálou rychlostí 150 km a to v plném obsazení a plným kufrem, spotřeba na dálnici při 130 km neuvěřitelných 7 litrů! Škoda, že mělo shnilou podlahu a odeůš elektrika.
Brutalni sportak? Brutalni SHIT! Jako auto na blbnuti a nauceni se techniky pretacivych smyku v zime na letisti OK. Nechapu ale lidi co do podle me nejosklivejsiho ceskeho auta vrazeji mnohdy svoje vsechny prachy aby si ho vylepsili k obrazu svemu. Kdyby ty prachy radsi vrazili do E30, E28 apod. Shit se stejne vylepsit neda a kdyz u toho auta vsechno vymenej ze zustane akorat kastle, tak to uz prece neni zadnej rapid. Kamos ma slusne upravenyho rapida do kteryho vrazil asi 100 tisic a ten samozrejme ujde, ale je to Rapid???
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
Cabriolety
2000 vozu v provedeni Cabrio je dobry ulet... zde jsou znama oficialni cisla:
343 ks - Anglie - LDD - 2 druhy z toho jeden i typ Garde...
29 ks - Nemecko - firma Meise (garde + 2ks Rapid)
12 ks - Cechy - MTX
6 ks - Nemecko - Gunsch/MTX CZ
9 ks - Dansko
10 ks - Rakousko (garde) - firma Graf und Stift
6 ks - Kanada
4 ks - Nemecko - firma IAA
a po par kouscich v Belgii a Holandsku... tak mi prosim nejak ukazte a dokazte tech 2000ks
13.05.2011 | 13:06:26 | Matsoft Reagovat
to alena
máte pravdu Aleno, než aby nějakýmu sběrateli nebo nadšenci udělal radost, tak ho raděj utopte v močce, nebo zapalte. Úplně nejlíp uděláte, když ho předtím malinko vokopete krumpáčem... Jinak ekopoplatek při prodeji platí třeba kupující....
12.06.2009 | 19:42:50 | moony Reagovat
ŠKODA RAPID 130
zdědila jsem ho po svém starém otci, docela se stydím v něm jet, protože auto z r. 1987 nebudí moc důvěry, spíš legraci. Tento Rapid byl vyroben v Holandsku, má elektr. kola, téměř nekoroduje, ale je bílé barvy a ta je kapku zašlá. Otec mu věnoval hrozně času a peněz a auto je prý v super stavu, půjčil si ho zeť a jeho okolí bylo nadšené, chtěl ho ihned od něj koupit pumpař, někdo jiný za ním jel několik km, aby si ho mohl prohlédnout a jiný z nějakého veterán klubu si fotil lištu na dveřích, prostě to auto se pořád líbí. Já sice o něj nestojím, stojí na zahradě, ale než ho prodat za pár stovek platit tisíce za ekologickou daň, to ať raději shnije.
12.06.2009 | 18:27:50 | Alena Reagovat
radek
Tiež tu mám recenziu na RAPIDKU 130,mal som to auto14 rokov-teraz mám novú fabku,ale Rapid je výnimočné auto-ale to môže pochopiť len ten čo ho skutočne vlastnil.Jazda s ním to je zážitok,môže si tu písať kto čo chce v zákrutách jedinečne sedí na zadných sedadlách voziť deti=úplné bezpečie-neotvárajú dvere,nesťahujú okná(pri terajšej fabii-problém),v zime super jazda-nové autá stoja a Rapidka si to šinie bez najmenších problémov.V interieri pohodlie,kopec miesta-odviezol som v nej napr.práčku,šporák-cez veľké predné dvere-žiadny problém.Jasne,že auto malo aj poruchy,ale ak ma moja fábia vydrží25 rokov,ako Rapida budem spokojný-pritom nebola garážovaná-bola jazdená skoro každý deň a štartovala bez problémov aj pri-20st.C.Strašne mi to auto chýba a veľmi uvažujem ,že si ho ešte niekedy zadovážim,aj keď v dnešnej dobe už nájsť toto auto v super stave je zázrak.
31.05.2009 | 22:38:25 | blunt26 Reagovat
nigel
Mám recenzi těsně nad tebou a mylim si, že většina lidi co sem piše sou sami hňupy nebo Pražáci to vyde na stejno.Ale nikomu jeho názor neberu když chtěj shodit jakoukoli recenzi tak ať sepišou svoji a uvidime jaci sou machři a ten blbec kerej sem piše že bmw E28 je lepši tak ten by si měl nalyskat pár týdnů sem měl E32 2,0i šestiválec a nuda plavajici jako prase teď mám k rapidku ještě E36 a nic moc rapid je furt v zatáčkách lepši TAK SI ZTOHO NIC NEDĚLEJ A SER NA NĚ JE SPOUSTA LIDI CO SI MYSLI NĚCO JINYHO NEŽ INDIVIDA TYPU TO JE ŠROT NEBO POJÍZDNÁ RAKEV jinak na rapidu mám najetejch 40 000 za 2 roky to de ne tak to auto moc dobře znám
31.03.2009 | 15:48:09 | nigel Reagovat
neni Rapid ako Rapid
dobry den pani. vidim ako sem pisu vsetci znalci skodoviek. hlavne taky, co maju toto auto za vergel a zhnity šerbel.
chlapci prepacte nam, co tieto auta mame. viete, oni sa totiz uz pokazene predavali v obchode a dokonca uz boli hnile. prezrate od hrdze na srot.
nikoho nezaujma vas nazor na vasu dymovnicu a hnilu sračku. nezhadzujte tieto auta preto, ze ste do neho nedali ani korunu a len ho drali, resp. ze ste ho v stave šrotovom kupili. je to velmi ale velmi neobjektivne.
a este na zaver. neni 120 ako 120 a neni 120 ako Rapid.
len pre vytvorenie si predstavy. 120 vs. Rapid 136.
rozdiel v brzdovom systeme, interier, poloosi, zadna naprava, prevodovka, riadenie. a skodovky do 84 roku vyroby su zasa nieco ine ako tie neskor vyrobene. /chladice, bez. pasy, stabilizator, posilovace, riadenie, elektrika .... atd../ nechce sa mi to tu vsetko pisat....
je to pekne kupatko. mam ho uz 12 rokov. a nadalej si ho ponecham. 890 kg, 90 PS a HP sporting mi robia velku radost.
zrovnavat jazdne vlastnosti s novymi autami tu nebudem. to sa neda jednoducho. rapid vsak urcite nepatri medzi nejake nestabilne kozicky. je pekne citatelny a da sa s nim jazdit na hranici jemneho smyku a s popiskovanim. naklon auta je minimalny. /samozrejme isiel k zemi, nosom hore by to moc neslo/ treba k tomu len dobre obutie, geometriu, dobre čapy, prevodovku čo radi a kvalitne repasovane brzdy.
prijemnu zabavu
30.10.2008 | 09:18:49 | punek Reagovat
Nic si nerob z tychto recenzii - podla mna je rapid skutocne pekne stare auticko , ku ktoremu niekomu doslova prirastie srdce... Mam Pegueot 307 sw , ale do jazda v kamosovej skode rapid je vzdy srandovny a uchvatny zazitok... Len tak dalej
14.02.2008 | 18:55:53 | BigT Reagovat
Jo když jsem měl 120 tak jsem po rapidu toužil ale to už je hodně let ale pořád je rapid a stará 110R pro mě nejhezčí Škoda z dob socialismu.Ale že to nandá v zatáčce Fábii to trochu přehání.
15.12.2007 | 12:21:20 | sparrow1 Reagovat
Směšný
V zatáčce nandáš Fabii jo? Ještě nezapomeň říct, kdo jí řídil a zda bylo za oknem plato vajíček... Jsou to auta, který maj charakter, ale na dnešní dobu jsou prostě starý a vyprávět tady, že je to brutální kupé atd., to je k smíchu.
15.12.2007 | 10:54:10 | Hynek Reagovat
Mam RAPIDA 136 zhruba 9 let za tu dobu jsem snim najezdil 210 tkm,za celou tu dobu me nikde nenechal,vzdy dojel po svych a nikdy nebyl potupne pritazen. Todle auto jsem si kupoval v19 jako moje 2 /predtim jsem mel skoda 105/ bylo vprumenem technickem stavu mensi koroze,unik oleje....Pro me bylo rozhodujici ze uz mel namontovano LPG Tak sem ho vzal. Ted nejake zaziky a zkusenosti. Taky sem zkousel kolik tento CSSR sportak dela. Byl jsem velice prekvapen ze tachac sel za 180/dlouha rovinka/. Druhy pokus mohl dopadnout katastrofalne,protoze asi ve 170 se na silnici objevil nakladak a ja zjistil ze Rapid je neovladatelny a skoro nebrzdi,nastesti sem to zvladl/od ty doby seru na max rychlost/ Jinak jizdni vlasnosti cca do 130 jsou dobre /v zatackach to natru i Fabii/ S Rapidem jezdim i dlouhe trasy 3xChorvatsko,Slovinsko,Italie...a nebil problem drzet rychlost na 130 i v kopcich a to za spotrebu 6.3 l Take ve spolehlivosti Rapid prekvapil,vyzadoval jen pravidelnou udrzbu a vymenu oleje /davam mu polosyntetiku/.Z vetsich oprav 2x svisle cepy,2xdesticky,1xkotouce,2x zadni oblozeni+valecky,1xzadni bubny,1xbrzdovy+spojkovy valec,vymena brzdoveho potrubi/koroze/,zadni loziska L+P kola,pretesneni prevodovky,1x vymena sady rozvodu,1x vymena tesneni pod hlavou+gufera ventilu,ve300tis km uplna go motoru.Na karoserii se museli vymenit pr. blatniky,prahy,lemy....+lak.Mozna sem na neco zapomnel,ale to je jedno.Nutno dodat ze vsechny opravy sem zvadl sam,nebo za pomoci kamaradu,takze nebily drahe.Rapida mam az na drobne upravy v seriovem stavu/lita kola,snizeni podvozku,tmava okna a lepsi muzika/ Nechapu silene predelavky typu AK-47...ale tuning nezavrhuju/min je nekdy vic/.Co dodat? Preju vsem majitelum Kvasinskych kupe /i z BAZU/ mnoho spokojenych kilomemetru a peknych zazitku s temito vozy. P.S. Z poznamek na tyto auta si nic nedelam,protoze kdo to nema v srdci nikdy nepochopi,pocit z rizeni techto vozu.
14.12.2007 | 19:36:36 | RISA Reagovat
super auto
toto vozidlo je super sám vlastním už dvě tyto vozidla a můžu říct že svezení v tomto voze je nádherné předek mám o 10 cm snížený a motor tam mám z favorita a můj rychlostní rekord stímto autem je 190 km/h. Můžu říct že rapid zvládne na pneumatikách 185/70/13 projet zatáčku mnohem rychlejš jak IV golf mého otce. Kamarád vlastní Mitsubishi Colt 1.6 se kterym jsem si dával závody a i přesto že je to novější a silnější auto tak jsem ho stíhal. Nyni je rapid odstaven protože jsem ho opřel o sloup tak se chistám opravit toho druhého kterého jsem si sehnal s tím že tam skusim zástavbu motoru škody fabie 1.4 a přehození pružin (uřízlé za sportovní) většinu věcí si dělám sám protože mi je 18 a nemám nato abych si jako synáčkové zazobaných tatínků nechával všechno dělat v servisu a pak machroval co všechno jsem si na tom autě udělal a když se ho někdo zeptá jak to udělal tak mlčí protože otom vý kulovy.
přeji hodně najetých kilometrů a škodovkám zdar
25.11.2007 | 21:35:45 | BOŘEK Reagovat
Nic proti
jestli chtěl autor pobavit tak se mu to povedlo..jestli ne..tak ho lituju...nemám nic proti Rapidům...ale proti střelcům co neznaj hranice
08.09.2007 | 23:08:27 | KubikCv Reagovat
Skoda rapid...
Caute...
Minule som mal jednu velku prilezitost zajazdit si na skode rapid.Je to sidce len 1,3i ale bolo to jedno z aut,kde som mal ozajstny pozitok z jazdy.Proste to auto dokaze vsetku svoju silu preniest na cestu co S120 a urcite favit nedokazali.Da sa naozaj povedat ze vzhladom na jeho vek je to sportiak s velkym S
PS:Nebolo to moje prve auto,skusal som uz vela a aj kupeciek,ale v Rapidke pocujes ako ides.Co sa poveat napr. o megane,alebo accente neda...
08.09.2007 | 18:48:51 | Darron666 Reagovat
Dovětek
Jdu trošku s křížkem po funuse, ale i zpětně.O co vám jde?Rapdi je náhodou stejně jako Garde i 110R velice líbivé kuptáko, které se orpavdu líbilo po celém světě.Cabrio se sice vyrábělo,ale v 10kách ks a ne 2000ks..Sám mám(někteří jste již měli šanci číst jak říkaj a z části mají pravdu moje shitbull recenze)Š 130 GL/1986-na svou dobu luxus,dnes už nic a Š 135 GLi/1990, která má na svou dobu relativně moderní motor srovantelný s Felicií LX neboť je skoro shodný jak v parametrech tak v technice.Třícestný řízený katalyzátor S2,lamda sonda,jednobodové vstřikování Renix,řídící jednotka Bendix,automatický sytič a cepování benzínu vyrobeno cca 400ks a 1000ks Rapidu 135 RiC.A stejně mi to všichni haní ať to sešrotuju,ale nevím jestli ze závisti nebo nevědomosti.MMCH viděli jste někdy béžový interiér a zpracování a design interiéru Rapidu nebo Š 136 GL a Favoritu 136L? Nebe a dudy to msuí uznat každý.
28.08.2007 | 06:01:24 | Standa Reagovat
all
všeci tady machříte ale tato stránka je otom aby si řidiči zdělovaly svoje skušenosti z autama a né aby ste tady machřily jaké maté káry ale hovno vnich jezdit umíte tento týpek má třeba rád rapida tak at má jeho věc a má ho rád.tak vy prvně napište recenzi at se vám taky ZASMĚJEM
14.01.2007 | 01:14:51 | sofly Reagovat
Jsem s tebou
nic si nedělej z těch kritickejch připomínek majitelů dražších vozů kteří jedou s každou prkotinou do servisu,prostě sis to auto oblíbil a je to.Taky mám doma v garaži Škodovku a i když už s ní moc nejezdím (cca 1000km/ročně)nedám na ní dopustit-už kvuli vzpomínkám co jsem v ní prožil mám sice ještě 2.0 a jede jako děs 150 kobyl je znát ale není na to občas usednout do mé ŠKODY a jet se s ní projet.......
27.12.2006 | 15:55:03 | albunda Reagovat
Vase nazory jsou ubohe
Skoda Rapid byla ve sve dobe skvele auto, a to i pres vsechny handicapy ve vyrobe, ktere prinasel tehdejsi rezim. V Anglii to byla velmi oblibena auta, dnes existuje mnozstvi fandovsky stranek a klubu. Porovnavat NEUPRAVENEHO Rapida s dnesnimi auty je velmi neobjektivni. Pokud si nekdo chce koupit auto jen tak pro radost z jizdy, a nechce na nej dal "sahat", tak bych rapida asi nedoporucil, ale pokud nekonci Vase nadseni do aut u sezeni a krouceni volantem, pokud jste schopni si auto podle potreby opravit ci upravit a bavi Vas to, pak je Rapid skvela volba. Nesmyslna kritika tipu "Je to skodovka, tzn. kram..." je vyjadrenim Vasi tuposti, omezenosti a zcasti urcite i zazobanosti.
12.11.2006 | 22:01:49 | honzee Reagovat
Skoda
Je to smutny jak nekteri lidi si mysli ze maj drsny drahy auta a citi se drsne.Ja sam nedam na skodovky dopustit sice nejsou nikterak spolehlivy a zrychleni je maly ale jinak jsou to nejlepsi auta historie jaky kdy znacka skoda vyrabela.A pokud to nevite tak rapid byl jedno z velice zdaril coupe ktery se prodavali po celym svete i v USA a Kanade a pres 2000 vozu v provedeni cabrio se prodalo po zapadni evrope a to uz o necem svedci-jestli tady pises o nejakym subaru stejne starym tak kdyby jsi si poridil Rapid Cabriolet tak dostanes stejny komfort(tyto vozy byly upravovany v podniku Metalex a byly komplet v elektrice,kůži,litá kola,sportovní podvozek,tlumiče....).
08.11.2006 | 18:28:56 | KoSa Reagovat
ach jo..
Tato recenze je velice, zdůrazňuji VELICE smutný příběh...
01.09.2006 | 14:18:08 | Rosticzek Reagovat
Taky jsem měl kdysi dávno garde a pak rapida a taky jsem si myslel , že jsou to skvělá auta i když jsem pod nima pořád ležel.Po odstěhování se na venkov, jsem si pořídil Subaru Leone 1,8 Turbo 4x4, které bylo stejný rok výroby jako ten Rapid a nechápal jsem.To bylo, jako když člověk bydlí celý život v zemljance a pak se najednou přestěhuje do vily.To subaru mám do dneška, je mu 19 let a pořád ještě jezdí i když už je zrezlé na šrot.Z vlastní zkušennosti Vám všem gardistům a rapidákům rozumím ale taky z vastní zkušennosti Vám musím říct,že se strašně pletete.Ta vaše auta se dají srovnat tak akorát mezi sebou .S ostatnímy značkami se srovnávat prostě nemůžete.
27.08.2006 | 15:29:57 | max Reagovat
Zvlastni
Podle komentaru se tu schazi dost troubu.... Ja to auto mam taky, uz asi 7 let a je to prima. Neni to rozhodne z duvodu, ze bych nemel na jiny, novou oktavku si muzu koupit ze zustatku na beznym uctu, navic kdyz potrebuju mam sluzebni, takze vlastne neni duvod. Vzdy se s nim rad svezu, ikdyz do neho presedam z fungl novych aut. Ale chapu, ze tohle je mimo moznost pochopeni nekterych lidi. K rychlostem - na tachometru se ke 170-180 ti da dostat, ale to tacho bez kalibrace dosti nadpisuje, po serizeni tachometru je maximalka po rovine +- kolem tech technicakovych 153. Ja tedy nemam problem s cca 170-175, ale je tam od zakladu prestavenej motor s objemem 1.5 a cca 62kW. Navic to auto na tyhle rychlosti vubec neni, ale kolem tech 130 je to pohoda, zvlast, je-li jeste trosicka vykonove rezervy.
27.07.2006 | 23:02:15 | COL Reagovat
Docela tě lituji a zároven chápu. Celý život jezdíš vozy které již v době svého vzniku byli zastaralé. Zajdi jsi někam do autobazaru a předstírej zájem o koupi jakéhokoliv vozu střední třídy druhé poloviny 90. let. Svez se a nestačíš se divit co jsi napsal za blábol.
17.07.2006 | 16:52:39 | Jirka Reagovat
ty vole jak mužeš mít takovy schit rozjed se na proti zdi ale jak pišeš aspon tek 180 at je o jednoho kokota mín
16.07.2006 | 15:35:28 | buk Reagovat
bullshit
čoveče to si děláš snad prdel ne? to jseš trošku terorista ne? 180 s takovou plechovkou? jako jestli se chceš zabít tak prosím, takových tuningářů bude furt dost, ale pokud tímhle stylem chceš jezdit po cestách kde můžeš zmrzačit normální lidi (protože v porovnání s tebou je už normální všechno) tak to radši vypal někam do solných pouští a zrezni tam s tím verglem a útulným interiérem. až vyzkoušíš něco jinýho po žigulu a staré škodovce, tak se vrať, a napiš další komentář.
Možná ti pak zařídím job testovacího pilota nebo figuríny v crashtestech, zatím hodně štěstí a dotažených šroubků v tom tvém coupé....
08.06.2006 | 14:27:14 | diego Reagovat
Mám čerstvě R136 a jsem aŽ na korozi velice spokojen, až překvapen. Je to auto které je navíc hezké. A s tou rychlostí nevím, ale jede to docela rychle. Samozřejmě nesnese srovnání co se akcelerace a rychlosti týče s mojím druhým vozem ale čtyřválec je prostě čtyřválec. Bez problémů jsem jel 150 jako cestovní rychlost po dálnici a bylo to sice trochu jako když hrajou důchodci hokej, ale jelo to fajn.
p.s. moje druhé auto je V8 tatra 613i s výkonem přes 200-210 koníků, to podle toho jestli turbína chlazení jede nebo ne.
25.05.2006 | 04:53:36 | Eda Reagovat
Srdeční záležitost
Já měl Garde a byť jsem pod ním víc ležel než jezdil, nedám na něj dopustit. Třeba jen z toho důvodu, že to bylo poslední kupéčko. 120 LS motor byl schopen jet po dálnici stálou rychlostí 150 km a to v plném obsazení a plným kufrem, spotřeba na dálnici při 130 km neuvěřitelných 7 litrů! Škoda, že mělo shnilou podlahu a odeůš elektrika.
21.01.2006 | 01:35:43 | Reagovat
Brutalni sportak? Brutalni SHIT! Jako auto na blbnuti a nauceni se techniky pretacivych smyku v zime na letisti OK.
Nechapu ale lidi co do podle me nejosklivejsiho ceskeho auta vrazeji mnohdy svoje vsechny prachy aby si ho vylepsili k obrazu svemu. Kdyby ty prachy radsi vrazili do E30, E28 apod.
Shit se stejne vylepsit neda a kdyz u toho auta vsechno vymenej ze zustane akorat kastle, tak to uz prece neni zadnej rapid.
Kamos ma slusne upravenyho rapida do kteryho vrazil asi 100 tisic a ten samozrejme ujde, ale je to Rapid???
24.10.2005 | 16:11:33 | Reihensechscylinder Reagovat
Jo 180...co tam mas za motor?
16.05.2005 | 13:15:35 | Reagovat