Rok výroby:1972Typ motoru:1.0 benzinStav km při koupi:20 kmStav km nyní:80 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:29. 12. 2004
Poruchy mělo skoro pořád nějaké. Prasklé hadice, nezastavitelná oxidace kontaktů, reznutí karoserie, poruchové palivové čerpadlo, špatné bovdeny, přehřívání motoru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dost často to nestartovalo (i v létě, v zimě ani nemluvím). Často auto chcíplo na křižovatce bez zjevné příčiny a nešlo znovu nastartovat, až po nějaké době. Když bylo nové, tak to ještě se spolehlivostí celkem šlo, ale po letech se z toho stalo velmi, velmi nespolehlivé auto. Pozitivni bylo, že to v pohodě vyjelo i namrzlý kopec.
Ak niekto chce aby bolo jeho auto spoľahlivé tak sa oň musí starať. To sa tíka hlavne áut spred roku 1990. Ak si niekto myslí že do embéčky stačí tankovať, tak je na omyle, ale ak sa o ňu bude starať nikde ho nenechá!
Soused měl ten krám asi 15 let a furt něco opravoval, kastli měnil blatníky, podlahu, nápravy, věčně vrtal do motoru a často se to o víkendech snažil seřizovat nesmyslným vytáčením do maxima. Nakonec ten šrot odvezl do šrotu a byl a je už navždy klid. Čas strávený nad opravami už mu nikdo nikdy nevráti.
No neviem možno som to auto nemal (boli to moje prvé dve autá) a pokial viem nemá palivové čerpadlo ale tzv. AC pumpu, teda podtlakové sanie paliva (palivové čerpadlo sa pokial viem montuje do nádrže) a čo sa týka štartovania v zime- nastaviť zapaľovanie a používať kvalitné sviečky napr. Denso alebo NGK a nie nejake brisky alebo nejake hypermarketové.
Aj mne sa zdá, že to občas "skape" bez príčiny, ale keď ide, tak ide ;-). A navyše v tom nie je žiadná elektronika, takže sa to dá opraviť aj na ceste...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
je šunt
my máme tiež 100 a neprejde 500 km bez poruchy
02.03.2010 | 09:46:03 | ivan Reagovat
spoľahlivosť ide ruka v ruke s údržbou
Ak niekto chce aby bolo jeho auto spoľahlivé tak sa oň musí starať. To sa tíka hlavne áut spred roku 1990. Ak si niekto myslí že do embéčky stačí tankovať, tak je na omyle, ale ak sa o ňu bude starať nikde ho nenechá!
12.10.2009 | 12:37:59 | Reagovat
to 18. července 2008 | 11:45 | Anonym
Jo.Je vynikajici nastroj pro samovrahy
10.03.2009 | 15:03:06 | jamieson Reagovat
jasné.nejlepší auto na světě
18.07.2008 | 12:09:07 | Reagovat
škoda 100 je nahodou vinikajuce vozidlo
18.07.2008 | 11:45:13 | Reagovat
Je to šrot a né auto
Soused měl ten krám asi 15 let a furt něco opravoval, kastli měnil blatníky, podlahu, nápravy, věčně vrtal do motoru a často se to o víkendech snažil seřizovat nesmyslným vytáčením do maxima.
Nakonec ten šrot odvezl do šrotu a byl a je už navždy klid.
Čas strávený nad opravami už mu nikdo nikdy nevráti.
10.02.2008 | 14:25:29 | Filip Reagovat
Čo to trepeš
Je to raketa v podobe vozidla tak aký problém
02.10.2007 | 09:59:14 | Reagovat
poruchové palivové čerpadlo,
No neviem možno som to auto nemal (boli to moje prvé dve autá) a pokial viem nemá palivové čerpadlo ale tzv. AC pumpu, teda podtlakové sanie paliva (palivové čerpadlo sa pokial viem montuje do nádrže) a čo sa týka štartovania v zime- nastaviť zapaľovanie a používať kvalitné sviečky napr. Denso alebo NGK a nie nejake brisky alebo nejake hypermarketové.
01.11.2006 | 17:22:16 | swift_GTI Reagovat
Ony steré věci občas potřebují údržbu...
01.06.2006 | 20:33:44 | miras Reagovat
A mě zas startovalo jako divé
i při -20C, spis kdyz bylo zahrate melo problemy.
31.01.2006 | 14:26:06 | jirka Reagovat
Aj mne sa zdá, že to občas "skape" bez príčiny, ale keď ide, tak ide ;-). A navyše v tom nie je žiadná elektronika, takže sa to dá opraviť aj na ceste...
05.04.2005 | 13:33:57 | Pali Reagovat