Bylo jich celkem dost, ale auto bylo hodně zatěžováno. 30000 - výměna ovladačů blinkrů35000 - výměna chladiče (praskl)47000 - výměna výfuku68000 - výbrus72000 - porucha stěračů78000 - výměna alternátoruod 90000 neustálý boj s korozí110000 - opět výfuk120000 - výměna dveří (koroze), blatníků (koroze)131000 - ložiska ve všech kolech nová
Celkem to šlo. Auto jezdilo ve firmě, později jsem si ho nechal doma na občasné popojíždění. Obzvlášť antikorozní ochrana je velmi slabá. Motor měl celkem slušný zátah při ostrém vytáčení. řazení bylo velmi nepřesné. Také topení a ofuky skel za moc nestály. Starty byly obtížné pod -5 C. Měl jsem tam Blaupunkt a ten hrál celkem dobře - akustika byla dobrá. Přístup na zadní sedadla horší, ale zase kam se hrabou stodvacítky ...
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda