Recenze Škoda Roomster 1.2 HTP 47 kW
“Moderní vůz bez kaslíku před spolujezdcem”

Autor recenze: Libor (32 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1200 Stav km při koupi:9 000 km Stav km nyní:16 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 21. 8. 2008

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fabia Combi SDI 2001

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Přední kotouče:

auto dlouho stálo, kotouče byly zarezlé, probrousil jsem je až po 2tis. km, ted se to zdá OK, nyní pocituji jen jemné chvění při malém sešlápnutí pedálu, mechanik škoda však při zkušební jízd nic nepoznal


Přední okno u řidiče:

špatně se zatahuje do horního rámečku, je na to řeba cvik, jina tam zatéká


Hodnocení a zkušenosti s autem

Roomstříka jsem koupil jako ojetý v bazaru před 3 měsíci. Stav nového vozu, nehavarováno. 4xairbag, centrál, Construct, radio CD. V té době byl cenový rozdíl oproti novému vozu ze stejné výbavě rovných 100.000 Kč. Tovární záruka ještě na 3 měsíce. Takže jsem do toho šel. Byl na zimákách, takže jsem koupil sadu FiresStone 175/60 R14.

Před dovčou do Chorvatska jsem nechal nalepit sluneční folie s atestem. Ve voze nemám klima a tónovaná skla mají až vyšší výbavy.

S naloženým vozem jsem jel nonstop 1100 km na Makarskou, na dálníci značky signalizovaly 37 stupňů C. Odjel jsem to i se zastávkami za 12 h. Na dálnici jsem rychlost držel mezi 140 a 150 km/h. Kombinovanou spotřebu za 3000 km jsem měl 7.5 l/100 km. Z toho byly dvě třetiny dálnic. Větrák u chladiče běžel skoro pořád. Ve voze bylo celkem horko, ale dalo se to.

Jinak doma mám komb. spotřebu 6.5 l/100 km. a to nikterak nešetřím pedál, mimo obce jezdím 120 km/h.

S vozem jsem najel už 6tis. km a zatím bez závad. Na záruku mobility seru, olej si vyměním levněji.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Roomster

Vložit komentář

anonyme

Tak upřímnou soustrast.Jestli sem neviděl zrovna vás,rodinka napěchovaná jak sardinky fakt směšný.

23.11.2009 | 14:44:20 | Pepa Reagovat

Zde: http://www.youtube.com/watch?v=O7f5lUgAkcc je to P107 vs. Fiat 500.

22.11.2009 | 21:37:54 | Radek Reagovat

No, koukal jsem na Youtube (Fiat 500 vs. Q7) a náhodně jsem se proklikal na Fiat 500 1.4, jak posral Kolíně, jako nic - pevný start na 1/4 míle. Jak to zase najdu, dám odkaz.

22.11.2009 | 21:33:02 | Radek Reagovat

Drsoň

150 jede i moje Tico s obsahem 0,8L ,C1 musí jet cca180. Viděl jsem u nás jednu natuněnou C1(rozšířené nápravy,velká kola,spojlery atd. ) a proti ní běžná auta do cca 120koní nemají šanci.Na maximálku možná ale jinak ne.Jo holt malá váha,nízké těžiště,kola v rozích auta a dobrý motor dělají svoje.Ale někomu to nevysvětlíš.

22.11.2009 | 21:05:38 | bob Reagovat

Radek

To je jen takový slovní obrat, říkat "pod 4m", ve skutečnosti jsem je neměřil :-)))

22.11.2009 | 20:00:05 | Drsoň Reagovat

Mimo kategorii "mini" těch auto pod 4m je minimum, jestli vůbec nějaké jsou.

22.11.2009 | 19:45:29 | Radek Reagovat

Radek

Jo, mají - podle výbavy. Ale není vůbec potřeba. Omezovač totiž striktně vypne při 6000 otáček. Takže i bez otáčkoměru víš, že když se ti ve 150ti na trojku vypne, máš 6000 otáček. Na čtyřku a pětku se mi nikdy nepodařilo dojít k omezovači, ani při 175ti. Co se týká otáček, šel by mnohem dál, ale bohužel motor už to na rychloběh víc nerozjede (z kopce nemám vyzkoušeno) :-)) Rychlost okolo 150 ale udrží snadno, což k danému obsahu tříválce je pro někoho nepochopitelné a hlavně nepředstavitelné, ale je to tak.

22.11.2009 | 19:44:09 | Drsoň Reagovat

Ale že se nám podařilo elegantně přejít od srovnávání motoru HTP 1,2 s VVt 1,0 k poněkud jinému srovnávání. Totiž od toho, co je na HTP na piču k tomu, co je na piču u C1, F 500, Picantu, Sparku, Trabantu, Matizu, AX, P 106, Saxo..... no vlastně všem autům pod 4 metry..... Takže ano, jsi větší, jsi silnější... jako v hospodě. Skutečnost není ale tak jednoznačná a i velkej může dostat dost dobře přes držku od malýho.






PEPA: Odpovím ti na otázku "viděl jsi kolíně někdy?" Tys ho viděl, na parkovišti. Já v něm jezdím 4 roky, tak jakej vtip tam dáš teď? Až budeš přispívat svými moudry, nestačí se jen dívat na parkovišti. Chce to zkusit.

22.11.2009 | 19:38:21 |  Reagovat

Osobně bych viděl problém, mimo délky, ve VÝŠCE kapoty vozidla. Vozidlo s vyšší stavbou má tendenci menší vozidlo PŘEJET, tudíž nedochází, jako u crashtestu k deformaci od nevzdálenějšího místa od kabiny. Viz uváděný Fiat 500 vs. Audi Q7. V daném crashtestu je vidět, že Audi projede až za hranu čelního skla Fiatu 500, což v reálu má naprosto devastující vliv na osádku vozidla. Přičemž se mi zdá, že Fiat 500 má přední kapotu delší (o něco málo), než Kolíňata.

22.11.2009 | 18:18:17 | Radek Reagovat

Problém je v tak lehkém autě jako je C1 i ve městě. Jestliže se srazí ve městě při
rychlosti 50km čelně např. Octavia s C1 , potom se rychlosti rozdělí
tak ,že Octavia vzhledem k hmotnosti dopadne jako kdyby jela rychlostí 30 km , ale C1
jako kdyby jelo 70 (čili v crashtestu jako kdyby jelo asi 80)
a to je pro C1 ve městě devastující zničení. Takže i ve městě je to velmi
nebezpečné vozidlo. A na druhou stranu nač si kupovat za dlouhé peníze tak nebezpečné vozidlo,
když si mohu za malinko vyšší cenu koupit auto bezpečné. K čemu mi bude např. ušetřených 50 tisíc
když já skončím na vozíku a manželka bude mrtvá i se srážkou s jakýmkoliv osobákem mimo
trabanta, C1, AX, Tica a skočdopole...

22.11.2009 | 18:03:33 | Otto Reagovat

anonyme

Jo a viděl jsi kolíně vůbec někdy?Asi ne co,je to parodie na auto.Zadní pasažáři maj tak 10 cm hlavu od zadního okna,no nechtěl bych tam sedět při nárazu ze zadu.Jestli bereš bezpečnost podle hvězdiček tak to je taky pěkná chujovina.Je to rozdělený do tříd a testuje se tam náraz ze předu ze strany a chodci.Takže mikroauto s pěti hvězdičkama nemůže bejt stejně bezpečný jako střední třída.

22.11.2009 | 17:50:48 | Pepa Reagovat

Kolíňata mají otáčkoměr?

22.11.2009 | 17:47:45 | Radek Reagovat

Luboš

Ty už přestaň neustále zavalovat recenze svými výmysly a domněnkami. Jestliže mám při 150ti 6000 otáček na trojku, kolik asi budu mít ve stejné rychlosti na pětku? Podle tebe taky 6000. A na čtřku taky? Je vidět, že o tomto zvláštním autě zhola nic nevíš, jen hnojíš... Jak může být někdo tak omezenej. Tybrďo :-)) Jo a ty 4 cestovní tašky dávám samozřejmě do kufru. Už 3 roky. MEZI dětské sedačky vzadu dávám občas pátou - měkkou s oděvy. Nikoli na klín, jak zased překrucuješ Standu a lžeš.

22.11.2009 | 15:28:37 | Drsoň Reagovat

Pepa

Bezpečnost: Viděl jsem na parkovišti.... Fakt dobrý. Jsi genius. Takto odvodit bezpečnost, to už je na mimosmyslové úrovni.

22.11.2009 | 15:23:20 |  Reagovat

Väčšie neznamená bezpečnenjšie !!!

Posudzovať bezpečnosť len podľa toho ako dopadnú dve autá pri vzájomnej zrážke je smiešne. Bezpečnosť sa skladá z aktívnej a pasívnej. Pri tej pasívnej majú navrh tie ťažšie vozidlá, pri tej aktívnej skôr tie ľahšie. Fyzika nepustí a zmeniť smer jazdy dvojtonového monštra je vždy ťažšie ako pri tonovom malom aute a nazachráni to ani drahá elektronika - i keď tá samozrejme rozdiel o niečo zníži.
Pri rovnako "nadupanom" aute bezpečnostnými systémami je víťaz jasné - ťažký nemajú šancu ..
Podobne prehrávajú "masnodonti" svoj boj s aquaplaningom - ich širšie gumy sú naň omnoho citlivejšie ...

22.11.2009 | 14:07:53 | Dušan Mihálik Reagovat

to Otto

Rozhodně bych raději absolvoval nějaký šťouchanec před přechodem pro chodce ve městě v kolíněti, než byl účastníkem řetězové srážky na dálnici v Mercedesu S třídy. To kolíně je přeci stavěno především pro provoz ve městech a okolí, a nikoliv na denní ježdění dlouhých tras po dálnici jako ten mercedes. Tomu odpovídá i dimenzování těchto výrobků. A vzít Váš názor do důsledku, to by se už člověk raději neměl pohybovat v provozu vůbec jako chodec nebo cyklista - ti jsou přeci nejohroženější. A motorka? - raději nekomentovat.

22.11.2009 | 13:33:14 | fabian Reagovat

bezpečnost

Ano bezpečnost oproti 90 letům pokročila, ale je třeba si uvědomit, že craschtesty se dělají při malých rychlostech 64 km/h, což je de-fakto městská rychlost a každých 10 km/h nahoru už znamená zcela jiné výsledky- samozřejmě horší.
Už od 100 km/h nahoru má náraz zcela zničující účinky i pro relativně velké auta.
Takže pozor na to, ať máte jakýkoli vůz.

22.11.2009 | 13:22:52 | martas Reagovat

V dnešní jsou již auta celkem bezpečná. Hlavní problém při dopravní nehodě hraje
hmotnost vozidla viz například http://www.automobil-blog.de/2008/07/24/crashtest-fiat-500-gegen-audi-q7-david-gegen-goliath,
a další odkazy david gegen goliath.
A v tomto ohledu je kolínské auto ve výhodě pouze při srážce s maluchem, trabantem, ticem, citroenem AX prostě auty s hmotností kolem 700 kg .
V normálním provozu je opravdu velmi nebezpečné s tímto autem jezdit, a krajně nerozumné v něm vozit rodinu.
Když si ještě vezmu cenu kolem dvěstě tisíc, jsou to z mého hlediska zcela vyhozené peníze.

22.11.2009 | 12:21:53 | Otto Reagovat

Anonym 00:04, aj Drsoň,

Ty si iný vtipkár...C1 "dálnik", bez vytočeného motora 150-170 km..., ty brďo, tak to je sila!!
Máš tam aspoň otáčkomer?! Keď si hluchý ako poleno, tak asi nevieš, že už ideš na maximum, 5-6.000 otáčok.
To, že si raz-dva krát vytočil motor a vyskúšal maximálku ešte neznamená, že takto pôjdeš 1200 km.
A na dovolenku v C1, v 4 osobách,,tak to je už úplný o..eb. To ideš na dovolenku len tak? Naľahko? Všetko si kupeš na mieste? KDE tam vopcháš 4 cestovcné tašky?
Ahá, položíš na kolená, ako písal Standa.
Neviem koľko máš rokov, niekedy si po sebe prečítaj, aj Ty Drsoň, čo tu píšeš.
Snáď sa nad sebou zasmejete.

22.11.2009 | 12:06:53 | ľuboš Reagovat

Pepa

Zvláštní ale je, že Roomster má 5 * a F2, která je na předek de-fakto stejná jenom 4*. Budto je R celkově tuhší a nebo jde rozptyl.
Každopádně je to furt malé MPV ,takže v reálu při nárazu nelze čekat zázraky, zvláště proti těžším vozům.

22.11.2009 | 12:04:13 | martas Reagovat

bezpečnost

Logicky kolíně je mnohem míň bezpečný.Koukal jsem na něj na parkovišti vedle stála F2 a oproti ní působí dost směšně.Přesahy karoserie tedy deformační zóny ubohost.
Kolíně není auto pro rodinu,ale nákupní taška jak si to tady někdo plete.

22.11.2009 | 11:03:12 | Pepa Reagovat

anonym 00:15

...no ty seš teda borec! Nemáš už vlastní fanclub? Ty budeš asi hoooodně vylízanej dement!

22.11.2009 | 00:45:51 |  Reagovat

Děte doprdele s temahle škrabkama..Já mám VW caravellu 2,5TDi 111kW a to je auto..ne jako ty vaše mrdky zasraný malý..Akorát zdržujete a kurvíte provoz. čuraci

22.11.2009 | 00:15:50 |  Reagovat

Pepa

Podle crashtestů (roomster jsem tam nenašel, pokud najdeš, dej kontakt) mezi C1 a Fabií moc velký rozdíl není.

22.11.2009 | 00:09:03 | Karel Ch. Reagovat

Pepa

Pokud tě zajímá náraz v padesátce do stromu, tak mrkni na crashtesty. Mezi nárazem do stromu a testem s nárazem s přesazením zase tak veliký rozdíl není.

22.11.2009 | 00:05:30 |  Reagovat

Matúš

Jestli HTP to nezaručuji, ale o C1 nepochybuj :-))) Ta je ve výsledku lepší na dálnici než do města. Ne že by tam zaostávala, ale na pořádný nákup na měsíc má malý kufr. Takže to není nákupní taška, ale spíš "dálník", schopný uhánět velmi svižně a relativně rychle (pokud ti stačí 150-170) s nízkou spotřebou a bez vytočeného motoru. Je to podobné jako na silné motorce: Moc toho nepobereš, mimo spolujezdců, ale jízdu si užiješ a nevyjde to draho :-))

22.11.2009 | 00:04:15 |  Reagovat

No neviem, niekomu viac vyhovuje priestor, zvuk vysávača nejak prežije.Niekto zas radšej stiesnene, ale aspoň ticho.Ja osobne nemám rád dlhé cesty v akomkoľvek aute.A keď už, tak svižným tempom, nech je sranda :-P.Len neviem, či by C1, o HTP ani nehovoriac, boli svižného tempa schopní :-P

21.11.2009 | 14:31:12 | Matúš Reagovat

Drsoň

Zkus v kolíněti nabořit strom v padesátce a pak v Roomsteru a
s kterýho vylezeš víc rozlámanej.Já bych v kolíněti děti nevozil
už jenom kvůli bezpečnosti.

21.11.2009 | 10:31:01 | Pepa Reagovat

Itall 6v X 12v

Jestli to nebude výkonem, že se ti zdá 40 kw verze tišší než 12v,prostě je slabší a chybí koně a za druhé má 40 kw verze trochu delší převodovku, což může taky sehrát svoji roli. V zátahu 12v více drnčí a je víc slyšet, ale na volnoběh je to opačně- 6v se klepe jak osika a 12v jen tiše ševelí ( skoro nebyl slyšet v té mojí F2 ), tak si vyber-)))

21.11.2009 | 10:11:40 | martas Reagovat

Kraken, Radek a další...

No pokud bych měl srovnávat Fábie a Romstera tak to abych nezapomněl na mojí první fábinku z roku 02, 1.4 50 kw- staré dobré ohv -)))
A kdybych Vám měl popisovat všechny škodule co jsem vlastnil, tak by to spíš bylo na nějaký dýchánek v hospodě a stejně by jsme to neprobrali.
Od MB 1000 ,kterou jsem kdysi dostal od dědy , jsem měl skoro všechny typové řady....jsem typický škodovkář ,takže ode mně nečekejte objektivitu ( ale kdo tu je objektivní, že?)
, budu se však snažit ať to nevyzní jako reklama.
Ovšem stejně ať napíšu cokoliv , jsem si vědom, že R zvláště v kombinaci s HTP bude pro některé vděčný terč -)))

21.11.2009 | 09:58:40 | martas Reagovat

Martas

Souhlasím s Krakenem. Takže bych se toho nebál. Pro vzájemné porovnání jednotlivých vozů je těch 11.000km docela dostatečné. Pro zhodnocení spolehlivosti ne, ale i tak by to nemuselo být špatné počtení.

21.11.2009 | 08:44:30 | Radek Reagovat

martas

To srovnání aut bych uvítal: pocity, popisy, klady, zápory, zkušenosti, porovnání jízd, jízdní vlastnosti, atd... Recenzi ani psát nemusíš, pokud chceš tak klidně, ale to budeš dlouho psát

21.11.2009 | 07:25:33 | kraken Reagovat

Matúš

K té tolik nenáviděné C1: I kdyby bylo auto (roomster) jakkoli velké, jeho motor je natolik na piču, že skutečně bych raději volil jakékoli Kolíně na dlouhou cestu. Než tuto tragédii bez výkonu, nenažranou... Uvědom si, že dlouhá cesta tě nesmí unavovat a vysát ti peněženku. Nemůžeš neustále hlídat styl jízdy, aby to nežralo, uzavírat sázky do loterie, zda stihneš předjet toho loudu před tebou. Je opravdu rozdíl mastit to po dálnici 150 kdy motor jen ševelí a bere 6 litrů a po přidání plynu lehce zrychluje a nebo týrat HTP ve 130ti, otáčky jako sviňa a spotřeba - raději nemluvit. A po přidání plynu - nic. Pro dlouhou cestu je možná důležitější dobrý motor, než těch pár centimetrů délky navíc. Protože i v dlouhém autě tě bude bolet prdel, než dojedeš na místo - tímto stylem jízdy. Zatímco v Kolíněti je to zábava a cesta ti uteče. Děti nelžou, a ty moje raději jezdí Kolínětem než Fabií. I když mají na výběr.

20.11.2009 | 22:17:08 | Drsoň Reagovat

Matúš

Mě osobně teda spolehlivost auta po 250 000 nezajímá. Pokud si koupím nové, určitě ho prodám dřív než tuto porci najedu. Zajímat by mě to mohlo, pokud bych kupoval ojetinu s najetýni 150 000, což ale NENÍ můj případ. A auto s najetými 250 000 už má stejně vyměněnu polovinu součástek, takže mluvit zde o spolehlivosti je trochu mimoň. Mluvíme-li o autech této třídy samozřejmě. Pokud si koupím auto v této třídě nové, budu očekávat naprostou spolehlivost tak po ujetí cca 80-100 000km, potom je jasné, že začnou investice.

20.11.2009 | 22:03:55 |  Reagovat

martas:

S Fabií I 40 kW jsem se svezl ve verzi Classic i Ambiente a je to stejné - motor je poměrně tichý. Drnčivé jsou čtyřventily 47 kW. Dvouventil bych na hlučnost bral, ale moc to nejede. Možná ve Fabii II alespoň těch 44 kW už se dá - pokud je to také tiché, asi jo - v tom jsem nejel.

20.11.2009 | 19:33:52 | Itall Reagovat

for martas

Nechcem rýpať, ale 11.000 km je podľa mňa na recenziu trošku málo.Možno dokážeš opísať jazdné vlastnosti, spotrebu, komfort a podobne.Na to je 11.000 km dosť.Ale čo sa týka výdrže a spoľahlivosti tvojho auta, tak si dovolím tvrdiť, že po 11.000 km sa to objektívne zhodnotiť nedá.Mňa by skôr zaujímalo, ako sa auto bude správať po 250.000 km a viac, čo je pre HTP už celkom slušný nábeh.11.000 je nič.Pokiaľ to nevydrží, je to zlý kus, alebo zlý majiteľ (bez urážky, samozrejme :-P).Ale je to na tebe, ja len píšem to, čo si myslím.Na druhú stranu ako pozerám, máš už tretie HTP, a tak s tým svoje skúsenosti istotne máš.Ale zas každý kus je iný...

20.11.2009 | 18:33:03 | Matúš Reagovat

otto

Nevím jestli je to odlišnými výbavami a jestli výrobce tzv. nešidí ty nejlevnější verze clasic , nicméně co se týče odhlučnění se mi zdá Roomster 1.2 suverénně nejlepší ( ambiente) , potom s výrazným odstupem F2 , měl jsem motor 12 v 1.2 51 kw a těsně zaní F1 ,tu jsem měl osazenou tou slabší 6v verzí -ted se do F2 dodává se 44 kw.
Obě dvě Fábie byly právě v nejlevnější výbavě clasic a po zajetí se trochu zklldnily, ale s roomsterm ve vyšším stupni výbavy se to nedá srovnat. Nejlépe vyzkoušet přímo v salonu -ikdyž předváděčky jsou málokdy ve výbavě clasic.

Recenzi už chystám, chci počkat do 1. garančky ať je to takové více celistvé, zatím mám natočeno 11 000 km.

20.11.2009 | 18:19:58 | martas Reagovat

RE: otto

Uvažuju o koupi roomstra 1.2 htp prosim jak jte s timto autem spokojen.

15.01.2012 | 08:33:18 |   | 109.73.208.* Reagovat

RE: otto

Nevím jak u Roomstera...ale ve Fabii 1.2 HTP..je slabé..a ve vyšších otáčkách vůbec netahá.Já bych do toho nešel ani omylem:)

15.01.2012 | 21:23:39 | luke20  | 62.245.124.* Reagovat

martas

Tak napiš recenzi!

20.11.2009 | 17:54:22 |  Reagovat

Martas

tak výborně, a jak by jsi hodnotil odhlučnění motoru F1 vs F2 vs R. Díky.

20.11.2009 | 17:49:13 | Otto Reagovat

Anon.

Měl jsem F1 pak F2 a ted tu nádheru R- málokdo má tolik zkušeností s HTP v tolika různých autech-)))

20.11.2009 | 17:33:14 | martas Reagovat

Martas,

..Ty máš Roomstera? Někde jsi psal, že máš Fábii..

20.11.2009 | 17:17:17 |  Reagovat

Čo sa týka dlhodobej jazdy, napr. na dovolenku tak áno, Roomster je určite vhodnejší než C1.Určite je priestrannejší (nešiel som v žiadnom z týchto áut, ale je to podľa mňa logické :-P), teda posádka bude mať aj viac pohodlia, má väčší kufor, ktorý aj keď neveziete konzervy a pod. sa vždy zíjde.Jedinou výhodou C1 je motor, ktorý je v C1 určite pružnejší, ako HTP v Roomstri.Takže v tomto porovnaní vyjde lepšie Roomster (aj keď HTP), no v celkovom meradle nie je ani jedno z týchto áut veľmi vhodné na dlhé cesty.Na to sú limuzíny typu Passat, Mondeo, prípadne niečo exkluzívnejšie ako napr. BMW 7, Mercedes S.Alebo potom vany typu Sharan, Galaxy, Alhambra, Previa a podobne.

20.11.2009 | 14:31:51 | Matúš Reagovat

Hov... vyhrál, jen píšu fakta z reálného provozu a né domněnky .....

20.11.2009 | 14:25:36 | martas Reagovat

to martas

OK, vyhráls...

20.11.2009 | 13:05:36 |  Reagovat

Je vidět, že většina diskutujících v Roomu fakt nikdy nejela, neboť jízdu na dovolenou k moři absolvovat ve 4 lidech raději v C1 než R může fakt jen totální blázen.
Někdo tu psal ,že HTP má vysoku spotřebu....má.......ale když se to umí....dneska jsem najel po městě ( Ostrava) v plné špičce cca 30 km a spotřeba 7,0. Tak mi řekněte jestli je to moc. Auto nebylo prázdé ( zátěž asi 270 kg) Kdo to tu u nás zná, ví jak vypadá Mariánkohorská a centrum před 8 h.
Nikomu ten motor nenutím, ale když si na něj zvyknete, dá se jezdit relativně úsporně i s R.

20.11.2009 | 10:41:43 | martas Reagovat

fabian

Tato stránka je přece o diskusi k tématu,tak čemu se divíš?
Od toho tyhle stránky jsou.

20.11.2009 | 10:33:47 | Standa Reagovat

Ak niekto rieši 0,5 l/100 km,

je ochotný pretrpieť spracovanie, min. miesta a vo štvorici... .
Aj keď HTP vraj nie je bohvie čo, neviem, nepoznám, neporovnávam, osobne by som radšej išiel na dovolenku s ROOMSTERIOM.
Kvalita plastov, pocit solídnosti a vypracovania je o 2-3 triedy nad Kolíňatami. A toto je objektívny FAKT.
A ani sami tvorcovia nezamýšľali C1 a spol na dlhé trasy, ale keď človek myslí... .
Vo štvorici dospelých, bez klímy, do hotela..:)) Už to vidím. ... .
P.S. Tých ostatných troch v živote nenahovoríte na takú cestu. Pretože hovoríš Anonym iba to, čo by si si PRIAL, nie skutočnosť.

20.11.2009 | 09:48:18 | ľuboš Reagovat

Taky souhlasím,

nač jet v tom svižném a úsporném prdítku, s pětkou která je dálničním rychloběhem, v kabině kde mě nic neomezuje a netlačí do kolen a do loktů, neřve motor, spotřeba na dálnici nepřekročí 6,2 litru bez toho, abych se musel snažit jet úsporně, když můžu jet v tom dlouhééém Roomsteru s motorem, který toho sežere po cestě tam víc, než já prožeru za celou dovolenou...a na dálnici pojedu 100, aby ten chudák HTP netrpěl. Je vidět, že tady řádí opravdu ještě dost parádních úchylů. A co takhle jet Tatrou 148? Ta je ještě dééélší! A do kabiny se taky vejdete....Na ostatním přece nezáleží.

20.11.2009 | 07:11:21 |  Reagovat

Anonym 20:46

Já zapomněl, že si tady spousta lidí myslí, že C1 zákonitě musí být malé auto i uvnitř. Jak tady někdo psal, nejdřív zkuste a potom mluvte. V kabině pro cestující je totiž místa dost. Kapota a kuft jsou malé, proto je vůz kratší.Rozvor sice taky, ale vyšší posaz umožňuje pohodlné sezení. A co je mi platné, že Roomster je delší, když na šířku jste tam jako sardinky? Samozřejmě že srovnávat C1 s Roomstrem je úchylné, ale jen pro dokreslení - místa pro 4 je tam tak jako tak v obou. Ale ty motory - HTP a VVTi jsou prostě nesrovnatelné. A to ve všem.

20.11.2009 | 07:01:46 |  Reagovat

HTP

Motor HTP je jako cikán: je línej, je hlučnej, hodně žere
a normální člověk se mu vyhne obloukem.

19.11.2009 | 23:26:43 | Hubert Škoda Reagovat

Mě nemůže nikdo podezírat z pochlebování škodovce,že ji nemusím je jasné.Známí si Roomstr koupil před půl rokem ,tak jsem to hned omrkl a prolezl a není to špatné auto.Žádný zázrak ale celkem prostorné,dobře udělané no ale pár chyb tam je třeba ve dveřích při dešti zůstává voda a vyteče až při otevření!!! Ale má ho s motorem 74kw,ani on skalní škodofil htp neuznává.

19.11.2009 | 21:04:37 | japan Reagovat

Taky souhlasím,

nač jet v tom pohodlném a rozměrném roomsteru když se můžu mačkat v tom mrňavém mikroautě C1. Je to stejné, jako kdybych napsal nač jezdit v tom blbým Superbu když se můžu pěkně tulit ve fiatu 126 P několik ticíc kilometrů. Je vidět že tady ještě pořád řádí dost parádních úchylů.

19.11.2009 | 20:46:23 |  Reagovat

fabian

Tos přestřelil. V C1 bych jel k moři raději, než v tadyté tragédii HTP. Do C1 se totiž pohodlně vejdou 4 osoby (předpokládám že pojedou normálně 2 dospělí a 2 děti, i když 4 dospělí taky nemají problém, pokud neměří všichni nad 180). ale pojedou v pohodě, s dostatečným výkonem v této třídě, a úsporně, po dálnici nebude otravovat ječení vytočeného motoru. A kufr? Pokud si sebou musíte vozit basy piv a tašky konzerv, jako za totáče, tak to raději nemusím nikam. To raději zůstanu v česku, než vláčet sebou celou lednici, aby bylo vidět, že jsem chudák, který se u moře nemůže nažrat v restauraci. Na normální výbavu k moři ten kufr stačí, a pokud ne, tak raději střešní box, než cestu v HTP.

19.11.2009 | 20:09:46 |  Reagovat

Fabia(n)

Ach jo, tys to asi taky nepochopil...

19.11.2009 | 20:03:00 |  Reagovat

to anonym

Většina výrobců dnes nabízí co nejširší škálu výbav a motorů, aby si vybral opravdu každý. Recenzent se s námi podělil o zkušenosti s HTP v Roomsteru. Toto by rozhodně nebyla moje volba. Nicméně mně přijde, že je tisíckrát lepší vyrazit si s takovým autem třeba někam do Chorvatska či jinam, než sedět doma u počítače a prudit na diskuzích. Nebo splácet leasing na auto, na které mám tak akorát na hraně a klepat se co se stane, když nebudou kšefty. Nebo jet k moři nacpaný v C1. Nebo jet zanedbanou ojetinou a bát se, co se kde pokazí...

19.11.2009 | 19:52:29 | fabian Reagovat

Itall

Ty jsi fakt mágo, já nikomu nic "necpu," to snad děláš ty,podle tvých posl. komentářů. Já jsem jen řekl svůj názor
na neadekvátnost zmíněného motoru ke zmíněnému autu,
což jsi ty a člověk s přezdívkou Marťas nebyli a možná
ještě nejste stavu pochopit. Navíc proti škodovkám,(ani proti
Roomsteru) jinak nic nemám.

19.11.2009 | 19:28:23 |  Reagovat

Už ne, ani Fabia.

19.11.2009 | 19:08:53 | Itall Reagovat

Se 47 kw se taky Roomster nedělá.

19.11.2009 | 18:54:35 | Pepa Reagovat

Jenže s motorem HTP 47kW bych si nekoupil ani Fabii, páč zvukový projev toho motoru je strašný.

19.11.2009 | 18:31:11 | Itall Reagovat

Anonym:

Matúš píše zjm. o malých vozech, také o Fabii, tak jsem ji srovnal s jinými. Jinak - Roomster je pozoruhodně prostorný a jaký si kdo koupí motor, to je jeho věc. Já bych si ho se 47kW také nekoupil a nikomu to necpu.

19.11.2009 | 18:28:47 | Itall Reagovat

Grande Punto

Motor 1,2 je 8 ventil, jak psal Martas, nicméně si myslím, že pro pohodovou jízdu je asi lepší, protože táhne od nižších otáček a to nikoli ultra krátké převodovce, jako HTP, ale skrz 2 ventilovou techniku. Spíše jde o subjektivní pocit, protože motory 16v je nutné točit, aby něco předvedly. Je tomu tak i dieselů. Nový diesel s více ventily prostě od spodu netáhne, jako ten starý se 2 ventily na válec. Navíc je nutné porovnat HTP s 6v a Puntem, nikoli s 12v. Tam je situace 40kw vs. 48kw, 108 Nm při 3.000/min vs. 102 Nm při 3000 otáčkách. Kde je u škodule ten nízko položený krouťák? Ve 3.000ot to mají prakticky všechna malá auta. Tudíž humbuk pro nic. U motoru 1.4 16v je u obou automobilek rozdíl podobný, mimo krouťák, který je u Punta o 700ot výš, nicméně kombimovaná spotřeba je 0.6L nižší i přes vyšší výkon. Prostě koncern není schopen sám vymyslet maloobjemový motor, který by splňoval podmínky nízké spotřeby a slušného výkonu. U dehtů to je úplně bez debat.

19.11.2009 | 17:49:21 | Radek Reagovat

Kuci ani jeden jste v tom nejel,tak se v tom nejdřív projeďte a pak tady poreferujte.Neslyšel jsem nikoho kdo tenhle motor má v Roomsteru nebo F1,2,že by si na něj stěžoval a to beru jako objektivní a ne ty vaše žvásty.Jezděj s tím za šest litrů v poho a
nikdo nebrečí,že by nejelo nebo tak .1x za rok daj Chorvatsko,hory a normálka.Fakt nevím co tu furt řešíte.

19.11.2009 | 17:38:21 | Pepa Reagovat

Itall, Martas

Vy pořád nechápete, že zde nemluvím o motoru HTP 47kW
jako takovém, ale o jeho přítomnosti v Roomsteru, který je výrobcem PREZENTOVÁN A PRODÁVÁN jako rodinný,
tudíž obsazován více osobami, zavazadly a vybaven takovým MOTOREM, který je konstruován max. na jízdu po městě či po okreskách a na dálnici už těžce trpí. Předpokládám, že každá normální rodina jezdí na výlety a na dovolenou dál než 20km od baráku a jet s plně naloženým Roomsterem s tímto motorem někam daleko je asi dost tragické. Itall:Nevím, proč to srovnáváš s Puntem,Yarisem,Cliem atd.,nebo máš pocit,
že tyto auta prodává výrobce jako rodinné?

19.11.2009 | 14:59:44 |  Reagovat

for Itall

Prepáč.Ale je tu ešte jedna vec.Fiat dostal z 1.2 59kw, Škoda 51.Asi to bude počtom ventilov (Fiat má o 4 viac), ale prečo aj Škodovka nedodáva 1.2 16V ? Ten istý motor ako vo Fabii, je tuším aj v Pole, teda vplyvom VW na Škodovku to asi nebude.Prečo je teda koncern (snáď okrem Audi) tak pozadu ? Mimochodom, Škodovka dodávala aj motor 1.2 40kw, pokiaľ mi je známe.A z toho vyplýva že Punto aj Clio sú zas popredu.Sám si napísal, že majú 60 koní, teda 44kw.Kruťák v hlave nemám, takže o tom sa hádať nebudem, ale čo sa týka výkonu, najslabší motor Škody stráca 4 kw oproti Fiatu.O najsilnejšej 1.2 ani nehovorím, ale keďže sa bavíme o úplne najslabších motoroch, nechám to tak.

19.11.2009 | 14:56:23 | Matúš Reagovat

Komentář byl smazán administrátorem

 

15.12.2024 | 05:39:38 | âîň ýňî.  | 37.212.85.*

Matúš:

Milý synu, zkus se zabývat věcmi nikoliv jen tak narychlo a zjistíš, že mé informace jsou dost přesné. Srovnávám auta se ZÁKLADNÍ motorizací, která jsou NYNÍ u nás na trhu. Takže jsi mi (jistě nerad) připomněl, že je tu ještě Punto Classic - 1,2 - 60k a nižší krouťák, než Fabia, a pro úplnost i Clio Storia - 1,2 - 60k a mnohem nižší krouťák. Punto II s motorem 1,2 16V a 59kW, na které ty upozorňuješ, nikdy nebyla základní motorizace, nehledě na to, že se už u nás neprodává (možná se ani nevyrábí).

19.11.2009 | 14:26:05 | Itall Reagovat

for Itall

Nezavádzaj nás mylnými informáciami.Len tak narýchlo tu máš porovnanie Punto vs Fabia : http://auta5p.eu/vystavy/chomutov_2005/cv_salon_54.htm ............. http://auta5p.eu/katalog/skoda/fabia_32.htm .A stavím sa, že by som toho našiel aj viac, žiaľ, nemám teraz čas.

19.11.2009 | 14:11:49 | Matúš Reagovat

Anonym 12:24

Škodovkám rozhodně nefandím a po zkušenosti s novou Fabií I už bych si ji asi nekoupil, ale přesto mi to nebrání v objektivním posuzování. Že většina výrobců dává do základních modelů silnější motory, než ve Fabii a nikoliv tříválce? Budu srovnávat pouze vozy stejné kategorie, takže žádná Kia Ceed, která je o kategorii výše. Abecedně asi takto: C3 - 1,1 - 60k - tedy stejně a ještě má podstatně nižší krouťák, Punto - 1,2 - 65k ale nižší krouťák, Fiesta - 60k - ale možná už se tento motor nedodává, Hyundai - 1,1 - 67k ale nižší krouťák, Colt - 1,1 - 75k - ale má nižší krouťák a je to tříválec, Micra - 1,0 - 65k a dost nižší krouťák, Corsa - 1,0- 60k a mnohem nižší krouťák, je to tříválec, P206 - totéž jako C3, Clio - 1,2 - 65k a nižší krouťák, Ibiza - jako Škoda, Yaris - 1,0 - 68k ale dost nižší krouťák, je to tříválec, Polo - jako Škoda. To je výběr z aut stejné třídy jako Fabia, které mají až na výjimky stejný nebo o málo vyšší výkon, všechny mají nižší točivý moment a některé z nich jsou tříválce. Některá jiná auta zas mají výkon vyšší, ale nebude jich pravděpodobně více, než těch výše jmenovaných. Takže klídek a informace :c)

19.11.2009 | 14:04:00 | Itall Reagovat

Roomster by možno mohol rodinným autom byť, keďže má rozvor väčší, než napríklad Altea.Ale každý má iné požiadavky, niekomu to stačí, niekomu nie.Čo sa týka základných motorov k tomu len toľko, že je pre mňa veľmi ťažké pochopiť ľudí, ktorí si za povedzme 10.000 Eur kúpia Fabiu, Roomster a podobne s motorom HTP.To isté sa týka Punta, Clia a podobne.Vyhodiť toľké peniaze za také auto sa prieči zdravému rozumu.Už som to tu písal, ale HTP (neviem ako sú na tom iné motory 1.2 a podobne, takže nebudem hodnotiť) je technický OMYL !! Obhajovať ho môže len nadšenec, alebo skalný fanúšik Škodovky.Pre racionálne uvažujúceho človeka je to technický odpad.Ani nie tak pre svoj vek, ale hlavne pre svoju neschopnosť úspornosti a pružnosti.Je predsa normálne že buď chcem od auta výkon, alebo spotrebu.Sú síce výnimky, ktore poskytujú oboje, ale zväčša sa to vyrovná servisnými nákladmi.No HTP neposkytuje ani žiadnu extra nízku spotrebu a už vôbec nie výkon.Kto presadne zo Škody 100, bude spokojný (tá mala výkonu ešte menej a žrala podobne o celkovom pocite auta ani nehovoriac), ale ostatní nech si kúpia niečo iné.

19.11.2009 | 13:30:41 | Matúš Reagovat

TRochu soudnosti

Zkuste si to tu trochu probrat a pak se ozvěte.
Jeden anonym tvrdí, že je roomster rodinné auto druhý zas není. Nemáte v tom kluci jasno, že?
A řeknu Vám proč.....páč jste v tom nikdy nejeli, jen tu píšete domněnky, hospodské fráze atd.
Dealer fakt nejsem. Ted něco k základním motorům......
Pokud je 1.2 48 kw v Grande puntu 4 ventilová technika a moderní motor tak mně pos... je to starý dobrý motor z přelomu 80-90 let co se dával do Fiatu UNO. Takže žádná moderna.
Na druhou stranu, jako základní motor v PUntech svou funkci plní, dobře stejně jako 12 v HTP ve škodovkách.To samé platí o základním 1.2 48 kw v CLIU III.-žádný zázrak.
Ale to jaksi antiškodovkáři nechtějí a ani nemohou vidět, že ?

19.11.2009 | 13:07:49 | martas Reagovat

bohužel, ani roomster není rodinné auto. Zkuste dozadu dát dětské sedačky, kolik osob asi převezete? Odpovím vám sám: Nejvýše 4, tak jako v C1. Picantu, apod. Kufr dobrý, ale rodinného auta je to jenom atrapa, napodobenina, zmenšený model.

19.11.2009 | 12:48:39 |  Reagovat

martas

Do zákl. verzí dávají otatní automobilky sice maloobjemové,motory, ale jsou to převážně ČTYŘVÁLCE
16V a není to žádnej "pravěk",jak tvrdíš. Pro př. Thalia:1,2 16V 55kW,Suzuki Ignis1,3VVT 69kW (váží 970kg),Kia CEED 1,4CVVT 16V 80 kW atd. atd.,o vozech prezentovaných jako
rodinné ani nemluvě.Nejsou to rozhodně žádné motory do muzea,narozdíl od tvého milovaného HTP.Ty jsi snad dealer
Škodovky a nemůžeš se aut s těmito komickými motory zbavit.Jestli nejsi dealer, tak se už prober,holt si naletěl!

19.11.2009 | 12:24:38 |  Reagovat

To Martas

Nejde o výkon, ale o spotrebu ..
Ak má auto slabý motor a nízku spotrebu - tak je to OK. Ale Roomster má s motorom HTP príliš vysokú spotrebu. Roomster je predsa len auto určené jazdiť s nejakým zaťažením (rodinou, nákladom) a pri takom režime jazdy tá spotreba rastie veľmi rýchlo. Tá sila motora nie je treba pre rýchlosť a dynamiku, ale pre nižšiu spotrebu a bezpečnosť. I vytočený HTP utiahne naloženého Roomstera, ale spotreba bude asi niekde inde ...

19.11.2009 | 12:15:18 | Dušan Mihálik Reagovat

Anonym

HTP je pouze následovník těch prastarých ohv motorů v škodě mb, 120, favoritu a feliciích.
Věčný argument 4 -válec x 3-válec.
Zkuste si někdy půjčit Roomstera 1.2 51 kw v autosalonu a projedte se s ním, pak se můžem důstojně pobavit, ale takhle to nemá smysl.

19.11.2009 | 12:11:53 | martas Reagovat

No jo, čeče, i embéčko, stará oktávka, spartak, 1202, 1201, předválečné typy, Laurin...... :c)

19.11.2009 | 12:08:45 | Itall Reagovat

HTP

I Favorit byl čtyřválec....

19.11.2009 | 11:59:52 |  Reagovat

Rozhodující je prodejnost vzhledem k široké konkurenci, a ta je stále dobrá. Téměř všichni výrobci dávají do malých aut v základu nevýkonné motory. Jestli mají nějaký koník navíc proti HTP, tak zas mají nižší točivý moment. HTP vybočuje jen tím, že je to tříválec 1200 ccm. I v Roomsteru se to prodává, a proč ne. Pokud není naložený po strop a řidič je si vědom, s čím jede, nevidím problém. Je to vlastně dodávka a ne závoďák. Pokud se týká výbav u škodovek, vidím dost velkou výhodu v tom, že takřka cokoliv se dá objednat jednotlivě. Kdo je ochoten si koupit auto na objednávku (za příslušnou cenu), může si ho sestavit podle sebe. Co chce, to tam má, a co nechce, to nemá. Ale málokdo to asi využije (za ty prachy) :c)

19.11.2009 | 11:39:40 | Itall Reagovat

Dušan

To je tvůj názor, ok , tak si koupíš 1.4 nebo 1.6.
Co je na tom k nepochopení, někdo tě nutí jezdit s HTP ?
Akorát si myslím, že tady v republice je tak možná 10-20 % dobrých řidičů, kteří mají na to jezdit v něčem silnějším, zbytek bych nechal ať se nejdřív naučí jezdit na těch 1.2 jkách, nebo radši na kole.
Nejenom kecat a schopnosti neodpovídají síle auta.

p.s. to si neber osobně, neznám tě, myslím to obecně.

19.11.2009 | 10:45:36 | martas Reagovat

HTP do Roomstera nepatrí !!!

Na také auto a hlavne jeho využitie tam taký motor jednoducho nemá čo hľadať. Ak má taký motor už tabuľkovo vyššiu spotrebu ako Kia Ceed 1,6 CVVT s 122 koňovým motorom, taký slabý motor namá v aute čo robiť ....
Vo Fábii to ešte stačí...

19.11.2009 | 10:35:44 | Dušan Mihálik Reagovat

Anonym

Nikdo tu nepsal ,že škodovky jsou nejlepší, nejlevnější a nejspolehlivější- nevím kdes k tomu přišel, ale rozhodně není nejhorší, nejmín spolehlivá a nejdržší jak to tu u vaěšech přízpěvků vyznívá.
Skoro všichni výrobci Vám jako základní motor dají letitý, slabší a už stokrát zaplacený agregát, aby to bylo dostupné pro masy, snad s výjimkou KIA apod. kteří se zatím , ale jen zatím musí podbízet- počkejte za 5 let, bude to prašť jak uhoď. Nebo si snad myslíte, že např. 48 kw na 1100 kg těžké Grande punto je něco extra.( pokud chcete více připravte si tučný obnos)
Probuďte se , a zkuste jednou uvažovat bez předsutků.
Netvrdím ,každému nemusí vyhovovat specifický zvuk 3 válce, ale faktem je ,že se ho podařilo hodně solidně odhlučnit a rozhodně neobtěžuje tak jako ještě v F1, kterou jsem měl 2 roky.
Ale jak říkám, nikomu nic nevnucuju, tak to zkuste taky a ať si za své koupí každý co chce.

19.11.2009 | 10:20:58 | martas Reagovat

Škoda má nejlepšie výbavy : ).

Samozrejme príplatkové. V aute nie je skoro nič. Ale ten zoznam, čo bude škodovkárovi v aute chýbať je naozaj impozantný .

19.11.2009 | 07:37:47 | Dušan Mihálik Reagovat

Komicky působí reklama na škodu :"výbava je když tam máš výbavu" u aut kde v základu není výbava žádná.

19.11.2009 | 06:06:02 | Mirek Reagovat

kdo si počká...

Výrobce prý má, a to již v brzké době, výrazně slevnit Roomstery a Fabie v základní výbavě a zavřít tak ústa všem
kritikům cenové politiky koncernu VW. Základní modely budou poháněny dvoutaktními motory se solidním výkonem
20kW, pro sportovněji založené řidiče 21kW. V základu kupující získá vůz s 3 koly, (4 za příplatek 20 000,-kč), jednodveřovou karoserii, stěrače na ruční pohon, 3 rychlostní převodovku (bez zpátečky), sedadlo pouze pro řidiče (bez opěradla a čalounění),nárazníky v barvě pneumatik, karoserie
bez laku. Výrobce si od toho slibuje markantní zvýšení prodejnosti svých výrobků, zejména v tuzemsku. Lze to charakterizovat jako vstřícný krok k méně movitým zájemcům o vůz osvědčené domácí produkce, za což je
třeba výrobci složit náležitou poklonu.

18.11.2009 | 23:46:21 |  Reagovat

Taky proto má s tímto motorem povoleno tahat max.700kg, i ta blbá felda mohla táhnout 900kg. Je obrovská ostuda dát do tohoto auta 47kw.Pro zajímavost ,moje srovnatelná Premacy začínala na 74kw a může táhnout 1300kg! Já vím pro někoho zbytečnost ale karavánek je dobrá věc...

18.11.2009 | 21:49:43 | Mirek Reagovat

martas

To zpřevodování je tak uděláno proto,aby se to vůbec dalo do pohybu,na dálnici s tím vůbec nejezdi.Když vypneš klimu,
vyměníš pneu,budeš v tom jezdit sám a před jízdou nebudeš
jíst (hlavně těžká jídla),nebudeš jezdit do kopce tak se možná dostaneš do cíle (chce to ale velkou dávku trpělivosti).

18.11.2009 | 21:24:52 |  Reagovat

Martas

Ale to jsme trošku odbočili. Důležité je to, že škoda mi nemá co nabídnout. A zaplaťpánbůh to není jediná značka na světě, už vůbec ne nejlepší ani nejlevnější, ani nejspolehlivější. Takže mám možnost volby a já bych se prostě poohlíd jinde.

18.11.2009 | 20:29:49 |  Reagovat

martas

Podívej se, když už jsi to načal: O Renaultu nemluvím. Neházej ho do jednoho pytle s Citroenem, to bys mě nasral :-))) Peugeota jsem měl taky, ojetinu, a sloužil velmi dobře. C3 Picasso je úplně o něčem jiném, takže asi tak. A mimochodem. O co je škodovka (kategorie Fabia-Roomster) spolehlivější? Je na chvostu statistik. Ať nepřeháním, ne na chvostu, ale v dolní polovině.

18.11.2009 | 20:28:11 |  Reagovat

HTP?

Nevíte prosím někdo,co znamená zkratka HTP? Dlouho jsem přemýšlel, co se za tím skrývá, snad by to mohlo znamenat:
- Horor Tímto Předjíždět
- Hlavně To Prodat
- Hovno To Pojede
- Hanebný Technický Produkt
- Hrůza Tíží Posádku
- Humor Tě Přejde

Můžete někdo poradit,co je správně? Děkuji

18.11.2009 | 20:13:14 |  Reagovat

Radek

Myslím, že ta spotřeba ve vyšších rychlostech není chyba motoru, ale spíš ne zcela vhodného zpřevodování.
3000 ot/min při 95 km/h je už fakt moc.
Jinak ,když nad tím tak přemýšlím tak kdybych vypnul klimu a dal tam vhodnější pneu např. šířku 175 tak bych se měl bez problému dostat hluboko pod 6, spíše kolem k 5,5 l.
Ale radši bezpečněji než za každou cenu pod 6 litrů-))

18.11.2009 | 19:46:04 | martas Reagovat

Anon.

No však je to o prioritách, ty nevříš že Roomstery mají adekvátní motory a já zas vyhlášené Francouzské kvalitě.....měl jsme ren.+peug. a opravdu stačí, děkuju.

A co je na Roomu 1.4 tak extrémního to taky nevím,určitě by byl plně dostatečný, nebo si počkat na příští rok na 1.2 TSI.

Radek- tvůj názor, neberu ti ho, svůj si ponechám.

Ostatní- k tomu se vyjadřovat nebudu, lidi co v tom nikdy delší dobu nejeli, nebo slyšeli od někoho nějaké drby v hospodě, mají nejvíce řečí jako vždy, no coment.

18.11.2009 | 19:37:49 | martas Reagovat

HTP

Nechtěl jsem zde napadat motor 1,2 HTP 47 kW, ale chtěl jsem kritizovat výrobce za to, že prodává auta s poddimenzovanými motory. Roomster by měl mít v základu
min. obsah 1.4, např. Seat Altea (i verze XL) má v zákl. zmíněnou 1.4 63kW (85k),což je na tento RODINNÝ vůz
špatný vtip. Chtěl jsem jen zdůraznit mírně řečeno nehoráznost výrobce, kdy by měl prodávat vozy v zákl. motorizaci s adekvátním motorem, samozřejmě za cenu těchto "invalidů". Nechat si připlácet např. za standardní
výkon a čtyřválec je hyenismus.

18.11.2009 | 19:15:49 | marne Reagovat

A navíc jen za šrotovné. A ještě jen v té části Německa, která byla dřív "východní". Mě se třeba Roomster dooost líbí, ale nemají pro něho motor, který by mi vyhovoval. Diesel nechci, a benzíny jsou z extrému do extrému. Tak holt to místo roomstera bude asi Citroen C3 Picasso. Nebo Kia Soul? Tomu Citroenu bych ale věřil víc.

18.11.2009 | 19:15:05 |  Reagovat

Jediný důvod výroby htp motoru je ten,že pro blbé čechy to stačí a rádi si za to i připlatí !Na západ od nás by si to nikdo nekoupil jako hlavní auto v rodině,ale kupují to na pojížděčky jako 2 a 3 auto.

18.11.2009 | 17:45:08 |  Reagovat

Vždyť ve městě žere taky.... Tak se nějak pořád nemůžu dopídit, k čemu je ten motor vlastně dobrý. Dynamiku od něj nečekejte.... úspornost ale taky ne.... takže řeči že je určen pro klidné "normální" řidiče neobstojí. Buď chci motor živý, silný a pak mi nevadí spotřeba, nebo chci motor úsporný a nevadí mi, že je slabý. Ale slabý a neúsporný, to je teda kombinace. To není motor pro normální, ale pro blbé řidiče.

18.11.2009 | 17:12:40 |  Reagovat

Martas

Mě se to zdá prostě hodně, protože na tak ohromné trase bych si představoval spotřebu kolem 5.5L vzhledem k objemu. Jel jsem okruh Evropou, nějakých 3.500km, pochopitelně naložen a za 6,1L 3.0 dehet, hmotnost 1.750kg. Nyní jezdím v autě s motorem 4xHTP (přesně 4.7), výkon opět 4xHTP (194kw), hmotnost 2.100kg, AUTOMATICKÁ převodovka za 12L při normální jízdě. Myslím, že na ten objem 1.2 je tebou k uvedené spotřebě na dlouhé trase, stylu jízdy, prostě vysoká. Není to chyba řidiče, ale chyba agregátu, který prostě není nijak extra úsporný, jak bývá často prezentováno. Do města dejme tomu, ale jinak je to žrout.

18.11.2009 | 16:39:42 | Radek Reagovat

Mne zere auto presne tak isto. Lenze mam 1,4 ku a pod kapotou mam 100 koni a asi o 30 Nm viac krutaku.

18.11.2009 | 16:09:32 |  Reagovat

Oprava

Malo byť "v tomto smere", nie "v tomto smeru".Sorry, už som jak mantak :-P

18.11.2009 | 15:56:40 | Matúš Reagovat

for Pepa

Opäť si vedľa, priateľu.Kde som napísal, že do Trabantu sa dávalo viac motorov ? Nikde.12-13 sekúnd na stovku je podľa mňa málo, nehovorím, že každý musí so mnou súhlasiť, len som povedal svoj názor.Pružné zrýchlenie, ktoré je omnoho dôležitejšie, je ešte horšie.Ak sa ti zdá, že HTP je svižné, tak si sadni do niečoho iného, najlepšie s turbom, hoci aj diesel.A zmeníš názor.Spotreba 6 litrov tiež nie je nič moc na tak malé a slabé auto.Náš Passat 1.8 Turbo zožerie pri dodržiavaní predpisov mimo obce cca 7 litrov.Liter benzínu podľa mňa nieje až taký silný argument.A to nehovorím o turbodiesloch strednej, príp. vyššej strednej triedy, ktoré zožerú ešte menej.Inak tá poznámka, čo všetko o autách viem a neviem, bola od teba veľmi trefná.Ešte som mladý, rád sa dozviem niečo nové od starších a hlavne skúsenejších.Ale obhajovať spotrebu HTP je mimo, to som pochopil už dávnejšie a v tomto smeru radu nepotrebujem :-P.

18.11.2009 | 15:54:29 | Matúš Reagovat

Copak do Trabanta se dávalo víc motorů?12-13s je jako málo?
Ty toho o autech asi moc nevíš,klasický hospodský kecy kterejch je tu kvanta.Spousta lidí s HTP jezdí za 6l a že by se plazily jako Trabant nebo co to sem si teda nevšiml,prostě normálně jezděj jako lidi.

18.11.2009 | 15:36:46 | Pepa Reagovat

for Pepa

Odkiaľ vieš, v čom som sedel a v čom nie ? Zhodou okolností, v HTP som mal možnosť previezť sa ako spolujazdec, mimo obce aj na diaľnici.A fakt nič moc.Zrýchlenie na 100 určite cez 12 - 13 sekúnd, z 80 na 150 na päťke, ešte horšie.A spotreba ? Autá o triedu - dve vyššie môžu v tomto HTP smelo konkurovať, a možno dosiahnu aj lepšiu.S Trabantom som neporovnával, len som napísal, že HTP by do neho ešte ako tak išiel.Nič viac.Vieš, porovnávať HTP s Trabantom je vedľa už len z toho dôvodu, že HTP je označenie motora a Trabant je značka automobilu.Takže keď už, tak spájaj motory s motormi a autá s autami, lebo v tom budeš mať guláš :-P.

18.11.2009 | 14:57:46 | Matúš Reagovat

Neplácej tady,nikdy jsi v tom neseděl.Srovnávat HTP s Trabantem je asi trochu mimo mísu ne?

18.11.2009 | 14:39:49 | Pepa Reagovat

Opravujem,

motor HTP je slabý aj na Trabant, aj na Poľský Fiat.Myslím, že motor s 51kw by bol ideálny do cestovného motocyklu, alebo choppra.Zrýchlenie do cca 100-120 by bolo solídne a viac, myslím, chopperom netreba :-P.Možno sa budem opakovať, ale keď už nemá výkon, nech aspoň nežerie.Ale on ani jedno, ani druhé.Je to fakt nepodarok.

18.11.2009 | 14:18:33 | Matúš Reagovat

Môj osobný názor je, že motor HTP je poddimenzovaný pre akékoľvek auto.Najsilnejší má 51kw a to môže stačiť tak na Trabant, alebo Poľský Fiat.S prižmúrenými očami, samozrejme.Niekto by možno namietol, že do mesta OK.Výkonnostne viac-menej áno, ale spotreba v meste asi tiež nebude najmenšia.Čo tu píše Anonym podomnou, že jeho kolegovia robia na HTP 9 litrov, tak to je veľmi zlé v akýchkoľvek podmienkach.Tak slabý motor by nemal mať za žiadnych okolností spotrebu nad cca 7 litrov.To je už lepšie tam dať atmosférický diesel podobného výkonu.Výkon podobný, akurát menšia spotreba a hlavne nezničiteľnosť.Lebo minimálne 90-95% HTP je po 300-350 tisíc km na šrot.Hladký diesel natočí aj trikrát toľko...

18.11.2009 | 14:00:33 | Matúš Reagovat

marne

Ale musíš to brát, že to jen základní motor, někomu stačí , jinému ne a musí si připlatit. Je fakt, že naložené auto a předjíždění v kopci nejde dohromady, ale proto si řidič abys to odhadl kdy si to můžeš dovolit a kdy ne. Je to o zvyku, pár jízd a máš v tom jasno....Proto sem psal, že kdo jezdí vesměs s naloženým autem+ dálnice at jde o dům dál.
p.s. na předjetí traktoru, avie atd. atd. to má s rezervou.

18.11.2009 | 13:09:56 | martas Reagovat

Spotřeba dálnice HTP

V létě jsem jel půjčenou Fabií1 HTP do HR (den před odjezdem mi vběhla srnka před auto a nemohl jsem svým). OPRAVDU klidná jízda a celkem asi 2,5tis km s výsledkem 6,2 litru. Dálnice tachometrových 130 km/h. V práci jezdí kolegové se stejným motorem za cca 9l. Je to opravdu o stylu jízdy. Se svým V6 umím za 7,5 ale také za 15. Je to o lidech a jejich pocitu, že s HTP se dají jezdit závody stůj co stůj.

18.11.2009 | 11:24:49 |  Reagovat

martas

Nemluvil jsem o spotřebě, ale o slabém motoru pro rodinné auto. Je slabý i na Fabii combi. Pokud je vůz naložený, tak musí být nebezpečné jakékoli předjíždění. Tím nemyslím "závodění" s jinými auty, ale předjíždění pomalých vozidel (náklaďáky, traktory...).Toto je bohužel při dnešní hustotě provozu často potřeba.

18.11.2009 | 11:10:33 | marne Reagovat

Záruka mobility není závislá na koupi oleje ve značkovém servisu. A prohlídka ve značkovém servisu není na závadu, oni už většinou vědí, kam sáhnout. V servisu Škoda prohlídka zas tak drahá není, olej ano, ale ten si můžeš dodat sám.

18.11.2009 | 10:59:11 | Itall Reagovat

Anon.

V Golfu není tak krátká převovka a navíc je to 1.4- ta je na dálnice lepší.Ale mně se těch skoro 9 litrů/140 km u tebe taky zdá hodně.....ale aspon nepíšeš bludy, jako někteří tady.

18.11.2009 | 10:37:37 | martas Reagovat

Krátké převody.

Ale hlavně HTP fakt není určený na dálnice....pár krát do roka se to dá v pohodě , ale krátké převody Vám utnou tipec.

18.11.2009 | 10:31:41 | martas Reagovat

Já s golfem V (rok 2006)1,4 55kW měl CZ-HR-CZ spotřebu 8,7litru, rychlost kolem 140. Takže 6,4 mě přijde docela dost ok.

18.11.2009 | 10:26:12 |  Reagovat

Radek

A kolik by jsis představoval ? 5 litrů jako nafták? Je třeba si uvědomit,že auto bylo napraskané věcmi, tahali jsme všecko ....pití ,jídlo atd., dále zapnutá klima ti přidá 0,5-1 l navíc, a taky tam mám letní 195/55 r 15 gumy- které z ekonomického hlediska nejsou zrovna pro maloobjemový motor ideální. Zkrátka ten malý motor na tak široké gumy nemá...je to jako padák.
Když toto všecko vezmeš v potaz, tak ta spotřeba je dobrá.
Nemůžeš to srovnávat s nákupní taškou C1, PANDA apod.
Přeci jen má Roomster skoro 1200 kg-prázdný.

18.11.2009 | 10:21:02 | martas Reagovat

Věřím, že tam HTP dojede, ale spotřeba 6.4L je hodně velká tragedie na to, že jsi jel ekonomicky (110 - 120km/h).

17.11.2009 | 17:30:16 | Radek Reagovat

HTP 51 KW

Je vidět, že si s ROMEM ve verzi HTP nikdy nejel.
Letos sem byl s rodinkou v Itálii, 2 dopělí, 1 dvacetiletá holka,1 12-leté děcko, s klimou, a spotřeba vyšla na 6.4 l. Jen je potřeba přizpůsobit rychlost tzn. jeli jsme od 110 -120 km/h. Komu to nestačí musí si koupit aspon 1.4, není problém.K těm převodům- při 3000 ot/min. jede jenom 95-100 km/h. Holt krátká převodovka. A ještě poznámka-pokud změníte široké pneu 195 z výroby za uzší 175 tak vám stoupne dynamika a klesne spotřeba o cca 3 dcl.-vyzkoušeno osobně.
Myslím, že htp v roomu celkem v pohodě stíhá pro klidnou jízdu, není zas o tolik těšší něž F2- COMBI. Pokud jste klidný typ řidiče , nepoužíváte auto plně zatížené a nejezdíte každý den dálnice....můžu s klidným svědomím doporučit. Je totiž o dost pohodlnější než fabka.

17.11.2009 | 15:37:20 | martas Reagovat

Škoda

Já osobně nemám nic proti maloobjemovým motorům (sám vlastním), ale podle mého názoru je tento motor na Roomstera, který výrobce prezentuje jako rodinný, opravdu
velká bída, ne-li přímo tragedie. S tímto motorem je to téměř nebezpečné auto, do rodinného vozu rozhodně nepatří. U Škodovek si bohužel kupující musí připlácet nejen na výbavě,ale i na motoru,pokud se chce dostat alespoň na nějaký standard.

17.11.2009 | 14:14:35 | marne Reagovat

Všem se omlouvám,blbě sem si to přečet,proto se mi to nezdálo... :-))) Zdraví jeden "nenormální" člověk ....

16.09.2009 | 18:56:18 | Jirka KOPR Reagovat

Jelikož točím

3000 ot při 150 jak jsi uvedl správně, tak mi omezovač u Roomsteru zapíná při 6000 tj 300 km, rychleji bych se stejně bál s Roomsterem jet, neboť nad 300 km už roste spotřeba nad 10 litrů s HTP, tolik pro Jirku Kopra. (A teď informace pro normální lidi, většina benzíňáků točí při 130 km/h na 5. stupeň 4000 ot./s, speciálně HTP, nevím kde KOPR sehnal ten nesmysl, ale není nad to trochu HTP polichotit)

16.09.2009 | 18:47:01 | Libor Reagovat

Jirka Kopr

Že by Roomster točil ve 140-150ti 3000 otáček se mi nezdá. Ani jsem to tady nikde nevyčetl. Takové otáčky má v této rychlosti C1, a ta je známá EXTRÉMNĚ dlouhým zpřevodováním. Tak nevím nevím, nic ve zlém.

16.09.2009 | 18:46:53 | Standa Reagovat

Libor

Zdravim,nemám s roomstrem zkušenosti,ale jestli při rychlosti 140-150km/hod ti točí 3000 otáček,tak to gratuluju,a myslim to v dobrém,protože já mám fábku,a při 140ti km/hod mi točí 4100 otáček,což je dost.Proto taky je maximálka 190km/hod (tachometrovejch),ale ne že by víc nemohla,ale prostě jí to už víc nepustí,protože točí přes 6000otáček,a to už vypíná.Zkoušel si maximálku,kolik udělá??

16.09.2009 | 17:46:11 | Jirka KOPR Reagovat

Spotřeba-není to zas tak hrozné

No tak ROOMSTER 1.2 opravdu na dálnici není, né že by nejel, ale má krátké převody takže vás to na dálnici sežere, nebo musíte ubrat rychlost např. cca 110 km/h- to je ideál.
Jinak okresky i město pohodička, spotřeba dlouhodobá -od koupě v autosalonu 6.8l, mám ale 51 kw verzi.
Pokud člověk chce, dá se jet spotřeba i hluboko pod 6 l.
Já ale dávám přednost kvalitnímu zajetí před spotřebou.

08.06.2009 | 21:02:25 | martas Reagovat

RE: Slovensko

Chápu, že na slovensko se něco jako "povinné ručení" asi ještě nedostalo... Ze zkušenosti vím, že spoustu lidí kouká i na tohle... A s tou spotřebou, když jsem ho kupoval, chtěl jsem nejprve 1,4 16V, ale.... 1,2 byla levnější a výrobce deklaroval, že na "poskoky" má lepší spotřebu. Mno a kde se kdo dočetl, že to musí být cestovní vůz a nemůže s ním jezdit manželka 3 km do práce, když se jí líbí...

22.05.2009 | 16:13:58 | šuprt Reagovat

Jirka:

Za tři melouny je to bomba. Překlep, já vím :-)

04.05.2009 | 20:55:44 | Itall Reagovat

To jo

Tohle je přeci jasný a ví to jistě i tenhle majitel,je to pouze otázka nabídky a poptávky.Kdyby se to neprodávalo jistě by ty motory ve Škodě přestaly do Roomssterů montovat.Jestliže s tím majitel jezdí převážně ve městě a jednou za rok si vyjede na dovolenou pak by se to možná ještě dalo,jinak teď je ceníková cena bez slev s 1,4 2990000,-.

04.05.2009 | 20:51:21 | Jirka Reagovat

Súhlasím so Standom

Roomster 1,2 HTP nemá logiku. Pri malej Fábii to ešte aký taký zmysel má, ale pri Roomstery je to holý nezmysel. Kto kúpi Roomstera tak logicky ho i sem tam využíva a vozí tam nejaký náklad - keby nie - kúpi si predsa Fábiu. No a zaťažiť tak zúfalo podmotorované auto môže mať za následok len enormný nárast spotreby. Kamarát si kúpil v akcii Fábiu 2 Combi s týmto motorom a už to oľutoval. Jednoducho motor nestíha.



04.05.2009 | 20:32:29 | Dušan Mihálik Reagovat

Ty kokso

Ty zase perlej (jako ty jejich hokejisti).To se jako s tím nesmí jezdit po dálnici?Je to jeho věc a nemusíš ho titulovat Dostojevským románem,jestli vůbec víš co to je.

04.05.2009 | 20:02:20 | Jirka Reagovat

Pisateli recenze

PROBOHA!!! Na recenzích HTP fabií když už se dojde k nějakému přijatelnému záveru, tak maximálně k tomu, že je to auto vhodné maximálně do města. I když já tvrdím že ani tam ne, páč moc žere. Ale budiž, když do města, tak do města. A vy si koupíte auto "rodinného" nebo "cestovního" typu s tímto motorem??? S motorem, který nemá co pořádně hledat ani ve Fábii??? Jste při smyslech??? Proč ne 1,4, nebo alespoň Hatapku s 51 kW? Nechápu. A taky nechápu výrobce, že tam takový motor vůbec dal. To auto vlastně takto není vůbec na nic.

04.05.2009 | 20:01:58 | Standa Reagovat

Něco pro Slovensko

Podívejte se do mapy, na Makarskou se nejede 12h po dálnici, to znamená, že jsem nejel na plný plyn 1100km. Myslel jsem tím, že jsem jel bez zastávky nonstop. a ne že jsem dal plný plyn a na Makarské jsem sundal nohu z plynu.
PS: nejsem idiot, Vy snad jo?

KOPIE----------------------------------------------
y kokso ja cumim. Ten clovek si kupil HTP-cko a potom ide 1100 km vkuse 150 km/hod ? Pre mna to je idiot. A keby mohol tak by ti ten tvoj chudak motor nafackoval a kopol ta do riti. Preboha ist s tak tazkym a este k tomu nalozenym autom ktory ma pod kapotou nasrane vkuse 150km/hod po dialnici 12 hod tak tomu sa hovori sila. Ty si asi typ cloveka ktoreho vobec nezaujima ako sa to auto trapi hlavne ze ideme

04.05.2009 | 19:22:11 | libor Reagovat

Tak zas nemůžete věřit všemu....pokud by jel 150 ,tak by spotřeba byla někde jinde než 7.5 l. V techničáku je psaná max. rychlost 155, takže by jel skoro na max. možností motoru, tudíž spotřebu tipuji někde kolem 9-10 l.
Mám taky ROMA a vím kolik to papá, při různých rychlostech.

04.04.2009 | 12:34:45 | martas Reagovat

HTP

ty kokso ja cumim. Ten clovek si kupil HTP-cko a potom ide 1100 km vkuse 150 km/hod ? Pre mna to je idiot. A keby mohol tak by ti ten tvoj chudak motor nafackoval a kopol ta do riti. Preboha ist s tak tazkym a este k tomu nalozenym autom ktory ma pod kapotou nasrane vkuse 150km/hod po dialnici 12 hod tak tomu sa hovori sila. Ty si asi typ cloveka ktoreho vobec nezaujima ako sa to auto trapi hlavne ze ideme. Ano ty si presne ten typ cloveka ktory by do skody 100 nadrbal 5 ludi,na strechu tehly,tahal za sebou vozik a isiel kolko by to dalo dajme tomu aj 5 hodin v kuse. Si proste super a "chcel" by som po tebe kupit auto. Uz sa neviem dockat.

02.04.2009 | 12:12:22 | visna Reagovat

Záruka mobility není zas tak špatná . A určitě není závislá na tom, že olej ti dodá značkový servis, kde je samozřejmě předražený. Olej příslušné specifikace si můžeš dodat sám, filtr také (ale to je zbytečné, páč na něm neušetříš). A ta prohlídka a výměna oleje stojí na Fabii 600,- (nevím, jak Roomster) a myslím, že jednou za rok nebo po 15000 km není úplně zbytečná.

02.04.2009 | 11:20:08 | Itall Reagovat

co dodat

Bože co to tu melete, myslím ,že ted jsou ceny fábií a i ROOMSTERŮ celkem adekvátní, za nějakých 260-270 máte ROOMA s klimou, 4 x airbag, atd. prostě výbavu STYLE . A to už je celkem dobrá koupě a nechápu jak můžete někoho hodnotit či nazývat bláznem,debily apod. jen proto že si koupí vámi nenáviděnou Škodovku. No prostě omezenci nechápající že pro někoho je to dobrá volba. Jen vy jste chytří a všichni ostatní hlupáci, komu není dáno.....

02.04.2009 | 10:44:03 | martas Reagovat

majk

Souhlas, ale kdo chce kam pomožme mu tam... předraženej ingot, může koupit opravdovej škodůFkář, laik, nebo blázen!!!

10.03.2009 | 20:21:55 | kraken Reagovat

Neskutečné dílo se podařilo škodovce. Toto těžké pseudoauto poháněné několika chcíplými kobylami bez jakékoli základní výbavy za nehoráznou cenu svědčí o tom, jak je český národ hloupý a z debility kupuje předražené výrobky " naší" automobilky, která si jenom mastí kapsy a mne rukama.

10.03.2009 | 19:56:00 | majk Reagovat

to fantozi

Ja pri dlouhodobe rychlosti 140 kmh mam taky spotrebu 7 litru.A to mam Passat 1.8T.Teda objem Passatu je o polovinu vetsi a vykon o 86 koni vice.Takze ta spotreba je spis vysoka nez nizka.

10.03.2009 | 19:42:10 | jamieson Reagovat

spotřeba

Rád bych se pletl, ale máte tam špatné gumy,na ROOMU mají být tuším 175/70 r14 a né 60. Tím pádem jsou kola menší a měří, přeměřuje vám tacho více najetých km a tudíž nižší spotřebu. Ale třeba jste se jen přetuk a špatně napsal rozměry pneu. Jinak at slouží k plné spokojenosti.

04.03.2009 | 22:40:01 | martas Reagovat

spotřeba 7,5

se vám nezdá spotřeba ?
Při cestě nazpět jsem natankoval plnou ještě v Chorvatsku a benzin mi vydržel až do ČR, doma jsem tankoval 52 l po ujetí 700km,

normálně jezdím 800 km na nádrž

23.08.2008 | 22:57:07 | Libor Reagovat

Na dálnici jsem rychlost držel mezi 140 a 150 km/h. Kombinovanou spotřebu za 3000 km jsem měl 7.5 l/100 km. ???????????????

23.08.2008 | 21:02:16 | fantozi Reagovat

Spíš bych to viděl na nějaký ťukanec do předních dveří. Jestli se to okno špatně dovírá tak je to jasné. Jak je na tom napsáno"nikdy nehavarováno" tak to je vždycky podezřelé.

22.08.2008 | 15:08:43 | Jerry Reagovat

Zateká okno ?

Táto porucha je určite od výroby a taká to vec by ma na takmer novom aute dosť naštvala.

22.08.2008 | 10:21:34 | Dušan Mihálik Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Roomster