Recenze Škoda Roomster 1,4 16V
“Prima auto, ale příště by to chtělo změnu”

Autor recenze: Ladik (28 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:23 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 8 měsíců Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 1. 3. 2010

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia roomster praktik

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Mírné pískání zadních brzd. Pouze občas. Vadná anténa-výměna.Vynechávání motoru při vyšších rychlostech.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je v motorizaci 1,4, 16V, ale oproti motoru 1,4 16V ze staré fabie je mnohem hlučnější, zvláště ve vyšších otáčkách. Když lechtáte plyn, spotřeba se dá stlačit pod 7l, pokud však jezdíte normálně nebo dokonce ostřeji, dostanenete se s přehledem nad 8l. Podvozek je naladěn spíše tvrdě. Ve vyších rychlostech je auto náchylné na boční vítr, zvláště pak na užších kolech. Vnitní prostor je velice dobrý, pro 4 lidi paráda. Posez je vyšší, takže se dobře vystupuje a nastupuje. V zatáčkách se auto trošku naklání, ale drží dobře. Tragédie je řešení zadních sedadel a víka zavazadlového prostoru. Možná jsem na to jenom nepřišel, ale boční sedadla nejdou posunout až k zadnímu plátu kufru, takže lze přes ně vidět, co v kufru máte....pro zloděje parádní tah. Kufr je dostačující. Cestování je pohodlné i na delší cesty. Váhal jsem mezi fabia combi a roomste, Roomster zvítězil kvůli systému sklápění zadních sedaček, protože často vozím materiál, fabia combi ale bude asi lepší variantou na delší cesty.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Roomster

Vložit komentář

Vynechávání motoru...

Dobrý den,
jezdil jsem v Roomsteru (1.2HTP 51kW i 1.4 16V) a to vynechávání motoru jsem pociťoval také. Jedu, plynule přidávám plyn, jsme třeba na 95km/h a najednou se mi prošlápne plynový pedál a jako by tam nešlo palivo, pak najednou naskočí. Během 36 km cesty do práce to na jižní spojce udělalo třeba 2x i 3x a je jedno kolik mám v nádrži paliva, jestli je -5°C nebo +25°C dělá to kdykoliv, a dokonce jsem zpozoroval, že jelikož denně jezdím stejné trasy do slova a do písmene, tak to dělá na stejném místě poprvé při najetí 10 - 10,1 km od nastartování a rozjetí se. Dělala mi to i Fabie 1.2HTP 6V ale to je starý krám, tam je už cokoliv normálního. Je to už hodně stará recenze, ale třeba budete vědět.
Chtěl bych si Roomstera koupit jako soukromé auto tak se divím, že to nedělalo jen mé auto, ale četl jsem to tady asi u dalších 3 recenzí na Roomstera.

Děkuji.RM

18.09.2022 | 17:01:33 | Richard Maršál  | 85.160.36.* Reagovat

RE: Vynechávání motoru...

Trochu jsem s Roomsterem 1.4 jezdil, rok asi 2015. Motor tupý, ale bez vynechávání, výkon má. Spotřeba mimo město a dálnici do 6L. Jízdní vlastnosti dobré, pro komfort bych doporučil kola 14, ale ani 15 není tragédie. Výměna jen kotouče před 100 tis. a tyčky stabilizátoru po 100 tis. km. Celkem dobré praktické auto, asi proto už se nevyrábí. Koncern má v portfoliu samé praktické, spolehlivé a dostupné vozy, že áno, takže proč taky...

18.09.2022 | 21:35:24 | Ital  | 46.135.6.* Reagovat

v značkove prodejně dostane koupit kryt na onu mezeru za sedadly taky jsem řešil tento problem.

29.01.2011 | 09:08:20 | kamenik Reagovat

Sedačky

Sedačky se musí dorazit až dozadu a opěrky zad sklopit do druhé polohy vzadu pomocí páček na boku sedaček.Prostřední sedadlo nelze posunovat, jen lze naklápět opěru zad.

14.10.2010 | 22:41:29 | michael Reagovat