Rok výroby:2007Typ motoru:1998/turbodieselStav km při koupi:11 kmStav km nyní:11 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:DieselPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:23. 4. 2007
Při redukci nefungoval pohon přední nápravy - řešeno výměnou redukční převodovky
Bylo nutno upravit geometrii přední nápravy.
Auto je v provozu 90 dní z toho 19 dní stálo v servise nepojízdné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
První a zásadní zkušenost je chování prodejce.(Emil Frey ČR s.r.o. = tragedie a hnus) Auto a zákazník zajímá prodejce pouze při prodeji. Po opuštění autosalónu si vše už musí zákazník řešit sám. Oprava po dvou měsících a po ujetí 9500 km a jediná rozumná nabídka byla zapůjčení náhradního vozidla za cenu od 800 do 4000 Kč/den (dle typu způjčeného auta). Naštěstí se mnohem lépe zachoval servis v Ostravě, kde mi zapůjčily náhradní vůz za režijní cenu. vlastní zkušenosti z provozem :
- na dálnici je auto schopno jet 150km/hod - krátky 1. a 2. rychlostní stupeň (kompromis do terénu) - auto je standartně na pneumatikách 225/75 R16 a v terénu má auto nízkou světlou výšku. Výšku lze zvýšit změnou kol na 255/60 R18. Do terénu by byly ideální 235/85 R16 nebo vyšší, které ovšem nemá generální dovozce na vůz homologovány. - u auta s tuhou zadní nápravou, pevným rámem, redukcí, ketré má ambice teréního SUV (lehkého offroadu), považuji za blbost použít ke krytí spodku vozidla plast (už je pokroucený a utržený). Dle nabídky prodejce stojí kompletní zakrytí spodku auta plech více než 30000,kč (bez DPH a montáže).
- skříňka u spolujezdce je malá a mělká. Další odkládací prostory taky žádná velká sláva
- středoví sloupek tlačí do pravé nohy řidiče a protože volant je nastavitelný pouze v jedné rovině dost obtížně se hledá poloha za volantem (ale dá se na to zviknout)
No s tím generálním dovozcem v Praze máš absolutní pravdu ja sem si tam auto sice nekoupil ale měl jsem tam nosorožce na výměnu servomotoru řazení 4 kol.Auto bylo v servisu 2 týdny přitom doba práce na heveru nepřesáhne 15 minut.Ovšem maskr byl když mi auto vratili s tím že zaplatím 15 000korun ale neřadí to redukci.Pouze rychlou čtyřkolku.(Nakonec jsem to odvezl do Ssangyongu Radíkovice a tam to opravily za 2000 a za 20 minut.(bylo to čidlo na přídavné převodovce)
po drobných úpravách by auto nebylo až zas tak špatné (oplechování spodku a výměna pneumatik), ale protože auto je nové a prodejce se chová tak jak se chová nehodlám dělat na autě žádné úpravy (minimálně po dobu záruky - pouze přez servis). a vyzkoušet auto ve středně těžkém terénu Vás prodejce nenechá
Je to mrzuté, že jste se při výběru netrefil do toho pravého vozu. Je ovšem trochu udivující, že všechny nedostatky zjišťujete až po koupi auta. Potíže s prodejcem se dají těžko odhadnout předem, ale pokud kupuji auto (odhadem tak 600tis.?) napřed bych si ho důkladně prohlédl, vyptal se, přečetl testy a poptal majitelů stejného vozu a vyzkoušel. Příště tedy : napřed myslet, potom kupovat, opačné pořadí nefunguje.
Komentáře uživatelů k recenzi SsangYong Kyron
Výborný offroad
No s tím generálním dovozcem v Praze máš absolutní pravdu ja sem si tam auto sice nekoupil ale měl jsem tam nosorožce na výměnu servomotoru řazení 4 kol.Auto bylo v servisu 2 týdny přitom doba práce na heveru nepřesáhne 15 minut.Ovšem maskr byl když mi auto vratili s tím že zaplatím 15 000korun ale neřadí to redukci.Pouze rychlou čtyřkolku.(Nakonec jsem to odvezl do Ssangyongu Radíkovice a tam to opravily za 2000 a za 20 minut.(bylo to čidlo na přídavné převodovce)
17.02.2010 | 18:19:36 | Buster Reagovat
odpověď karlovi N.
po drobných úpravách by auto nebylo až zas tak špatné (oplechování spodku a výměna pneumatik), ale protože auto je nové a prodejce se chová tak jak se chová nehodlám dělat na autě žádné úpravy (minimálně po dobu záruky - pouze přez servis). a vyzkoušet auto ve středně těžkém terénu Vás prodejce nenechá
24.04.2007 | 14:54:40 | Reagovat
Je to mrzuté, že jste se při výběru netrefil do toho pravého vozu. Je ovšem trochu udivující, že všechny nedostatky zjišťujete až po koupi auta. Potíže s prodejcem se dají těžko odhadnout předem, ale pokud kupuji auto (odhadem tak 600tis.?) napřed bych si ho důkladně prohlédl, vyptal se, přečetl testy a poptal majitelů stejného vozu a vyzkoušel. Příště tedy : napřed myslet, potom kupovat, opačné pořadí nefunguje.
24.04.2007 | 10:49:57 | karel N. Reagovat