Rok výroby:1996Typ motoru:1996Stav km při koupi:145 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:8. 8. 2006
Po koupi bylo potřeba vyměnit obložení brzd, obutí a disky (14" + Matad. - neuveřitelně hučely) Pro jistotu měněny rozvody. Pravidelné výměny provozních náplní. Výměna žárovky v přední parkovačce.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nekompromisní jízdní vlastnosti díky zavěšení podvozku (náprava vzadu Multilink) a nízkému uložení motoru. Motor má silný zátah od nízkých otáček (Boxer). Nedostatek výkonu řeší u karoserie typu kombi redukční převodovka. Autu by slušel 6-tý rychl. stupeň. Sportovní jízda se silně podepíše na obutí a spotřebě. Jezdit za 8,5l/100km je nuda.
Zimní období je velice zábavné. Nikdy jsem nekupoval zimní obutí a rozhodně s tímto vozem nezačnu :) díky náhonu 4x4 možno jednoduše řídit smyk.
Vůz je neobyčejně prostorný a po sklopení zadních sedadel skoro i obytný. Dostatek místa je opravdu pro vysoké i široké osoby. Pohodlnné sezení i v zatáčkách díky bočnímu vedení sedadel.
Hodně sympatická mi připadá možnost uživatelské diagnostiky, u tohoto modelu zastoupena dvojicí konektorů a výstup se zobrazí na přístrojové desce. Dobrá je i rozšiřitelnost vybavení vozu. Při zapojiování výškových repro (dovoz USA, u nás je nesehnaly) využity originální konektory. Stejně při montáži repro do zadních dveří.
Mám zkušenost že výhoda zimních gum je na ledu a promrzlém asfaltu skutečně znát, ale na neuježděném sněhu nikomu nepomůže ani světcená voda, snad až na sněhové řetězy. Čtyřkolka je ale každopádně výborná volba pro zimní jízdy.
Ono se i se Subaru musi v zime brzdit. Potom je rozdil mezi letnim a zimnim obutim znat. Kdyz brzdite, 4x4 vam jaksi moc nepomuze. Takze, zimni obuti ano, bez ohledu na to, jestli mate skvelou ctyrkolku od Subaru, ci nikoliv. Jinak Subo je me No. 1.
Ahoj Zdendo, jel sem celou zimu na letních a pokud nenecháš auto roztočit všechny 4 kola, tak sedí lépe, jak jiné vozy na "zimách" stejných rozměrů a váhy. V situaci kdy protočíš celé hnací ústrojí, jde už do tuhého. Auto klouže celé :) Ale pustíš-li včas akcelerátor, většinou se adheze vratí do normálu a auto je dále ovladatelné. Pokud máš na mysli jízdu po ledu, nemáš šanci ani na zimách, pokud na nich nebudou hřeby. Samo sebou jen můj osobní názor. PEACE :)
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Legacy
SUBARU JE SUPER
Subaru každýmu plně schvaluju, je to jedinečný auto.
20.02.2009 | 13:49:11 | honza Reagovat
zimni gumy
Mám zkušenost že výhoda zimních gum je na ledu a promrzlém asfaltu skutečně znát, ale na neuježděném sněhu nikomu nepomůže ani světcená voda, snad až na sněhové řetězy. Čtyřkolka je ale každopádně výborná volba pro zimní jízdy.
28.10.2006 | 21:25:03 | Zdeněk Reagovat
Gumy
V zimě určitě zimní, měká směs pomúže i na ledu ... Je to vyzkoušený, bydlím na valachách.
18.09.2006 | 18:39:14 | Tonda Reagovat
Gumy
Ono se i se Subaru musi v zime brzdit. Potom je rozdil mezi letnim a zimnim obutim znat. Kdyz brzdite, 4x4 vam jaksi moc nepomuze. Takze, zimni obuti ano, bez ohledu na to, jestli mate skvelou ctyrkolku od Subaru, ci nikoliv. Jinak Subo je me No. 1.
01.09.2006 | 12:47:06 | Pip Reagovat
Ahoj Zdendo, jel sem celou zimu na letních a pokud nenecháš auto roztočit všechny 4 kola, tak sedí lépe, jak jiné vozy na "zimách" stejných rozměrů a váhy. V situaci kdy protočíš celé hnací ústrojí, jde už do tuhého. Auto klouže celé :) Ale pustíš-li včas akcelerátor, většinou se adheze vratí do normálu a auto je dále ovladatelné. Pokud máš na mysli jízdu po ledu, nemáš šanci ani na zimách, pokud na nich nebudou hřeby.
Samo sebou jen můj osobní názor. PEACE :)
28.08.2006 | 11:38:54 | totok Reagovat
zdenda
len súhlasím... s takými Firestonkami to bude držať ako pribyté... :)
10.08.2006 | 20:59:07 | Janíčko Reagovat
I když máš Subaru, tak v zimě jsi bez zimních gum v pr*eli!!!
09.08.2006 | 11:19:13 | Zdenda Reagovat