Recenze Subaru Legacy Kombi
“Japonský merecedes vhodný i na špatné cesty a do sněhu.”

Autor recenze: aviatik (47 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1993 Typ motoru:2500 (nový motor) Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:200 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 10 let Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 8. 3. 2005

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: 21 jiných včetně Subaru

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po deseti letech bylo třeba opravit výfuk a vyměnit klouby.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Naprosto spolehlivé auto. Neskutečný tahoun. Projede všude a utáhne všechno. Spolehlivost je legendární. V německých statistikách poruchovosti se stabilně nachází na špičce spolehlivosti společně s vozy Toyota, daleko před i velmi drahou a renomovanou konkurencí. Škodovku předstihuje o několik tříd. Kdo nikdy neřídil Subaru, možná nevěří. Ale pozor ! Subaru JE návykové.

Přesednutí ze Subaru do standardní předohrabky vám může způsobit menší šok. Pravdou však je, že Subaru není potřeba na ježdění po městě. Ve sněhu a blátě však nemá konkurenci. Ani velké " terénní " vozy slavných značek na Subaru ve sněhu nemají. No zkuste si to sami a uvidíte.

Nevýhodou je cena a spotřeba. Za všechno se platí. Dvě převodovky, tři diferenciály a čtyři hnačí hřídele, z toho plyne větší spotřeba i dražší servis. Servis ale nebudete skoro nikdy potřebovat. U nového auta určitě ne prvních pět let.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Legacy

Vložit komentář

Ako dôkaz o nezničiteľnosti Subaru niekolko údajov zo zberu dát priamo pre automobilku:

86% áut a 98% ludí odíde z autonehody "po vlasných", vrátane ťažkých!
Poče závažných reklamácii za monitorované obdobie 0!
568km s 0,5x3cm dierou v chladiči bez poškodenia motora. (Návrat s dovolenky)
Odtrhnutie ťažného zariadenia pri pokuse ťahať 3t príves bez poškodenia prevodového ustojenstva mimo spojky (spojka samozrejme zarvala ).

02.08.2005 | 02:04:29 |  Reagovat