Rok výroby:2004Typ motoru:2,5Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:32 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:1. 2. 2006
Při výměně značkových disků a zimních pneu vozidlo silně vibrovalo.Teprve třetí sada byla v pořádku.
Hned ze začátku brzdy vykazovaly nízkou účinnost. Teprve po roce prodejce přiznal, že byla montována špatná kombinace kotouče/destičky a po delších tahanicích toto vyměnil a je klid.
20.000 km - začíná klepat na př. nápravě. Záruka 3 roky/100.000 km jako by nebyla. Reakce prodejce (Brno) zatím nejhorší kde jsem kdy auto koupil/ je zvláštní. To Subaru dělá, nic nemůžeme najít, máte moc najeto a záruka neplatí. Po dalších tahanicích přiznáno, že se tyto závady objevily v Německu a musí se objednat zesílené pružiny na pastorky řízení. Zatím čekám druhý měsíc a nic.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nebýt výše zmíněných závad, které značně ovlivňuje přístup prodejce, je auto super.
Komfortní, pohodlné, vzhledem k objemu motoru a výkonu žádné dělo, ale má spoustu jiných předností.
Spotřeba - chlapi co blbnete. Za celé dva roky mám průměr na počítači 7 litrů, čemuž nevěří nikdo. Běžně jezdím po městě, po okresce 100 km/h, dálnice 120 i 200. Z Brna do Plzně není problém dojet za 6,4 litrů, průměr 84 km/h.
co zkusit jiny servis?Pokud vim,kdyz je auto v zaruce,muze se reklamovat v jakemkoli autorizovanem servisu Subaru..temto z Brna bych se vyhnul.Jnak uato asi je delano opravdu v patek odpoledne :-(
Přístup servisu k závadám v záruční opravě je pro mne (a myslím, že nejen pro mne) jedním z důležitých faktorů pro výběr nového auta. Pokud o některé značce slyším podobné hrůzné zkušenosti (věřte, že v tom nejste sám) tak při výběru nového auta o takové značce s takovou pověstí vůbec neuvažuji. Jako majitel Octavie jsem se s takovým přístupem jak popisujete ještě nesetkal i když nutno podotknout, že i v servisech škoda to má k ideálu daleko.
Jsem autor původního komentáře a rád bych doplnil. Dnes mám najeto 40000km a chci doplnit - Subaru již nikdy. Možná jsem měl smůlu na zmetek, ale těch drobností přes uváděnou kvalitu přibývá. Nejde kontrolka redukce, přestala fungovat čidla zpátečky, drnčí řad.páka a něco pod př deskou, celé auto vibruje - nad 120 km/h je jízda vyloženě nepříjemná a hlučná. Po týdenním stání zalehnou brzdy a 20km šustí a táhnou doprava než se usadí. Celé se to nějak rozpadá. Je to moje 17té auto a je myslel jaká to bude lahoda.Za 6 měsíců mi končí záruka, ale prodejce je v klidu. Něco se neprojevuje, něco je normální a potom mám již moc najeto. Přitom je záruka 3 roky/100000 km. Poradí někdo?
Nic se spotřebou není výmysl. Dnes mám najeto 38000 km a na počítači je dokonce 6,8 litrů. Po přepočtu všech tankování vychází 7,1. Syn, který tento styl jízdy neuznává má po 300 km spotřebu 7,6 litrů, já ji po dalších 300 km srazím na 7 litrů. Vaše pochybnosti nejsou ojedinělé.
To se mi nějak nezdá s tou spotřebou. Asi blbne i palubní počítač, ne? Zkoušel jste to ověřit starou metodou (podělit naplněnou nadrž počtem ujetých km)?
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Legacy
co zkusit jiny servis?Pokud vim,kdyz je auto v zaruce,muze se reklamovat v jakemkoli autorizovanem servisu Subaru..temto z Brna bych se vyhnul.Jnak uato asi je delano opravdu v patek odpoledne :-(
15.03.2007 | 11:53:10 | seatik Reagovat
česká arogance
Přístup servisu k závadám v záruční opravě je pro mne (a myslím, že nejen pro mne) jedním z důležitých faktorů pro výběr nového auta. Pokud o některé značce slyším podobné hrůzné zkušenosti (věřte, že v tom nejste sám) tak při výběru nového auta o takové značce s takovou pověstí vůbec neuvažuji. Jako majitel Octavie jsem se s takovým přístupem jak popisujete ještě nesetkal i když nutno podotknout, že i v servisech škoda to má k ideálu daleko.
14.12.2006 | 19:22:20 | rex Reagovat
dodatek
Jsem autor původního komentáře a rád bych doplnil. Dnes mám najeto 40000km a chci doplnit - Subaru již nikdy. Možná jsem měl smůlu na zmetek, ale těch drobností přes uváděnou kvalitu přibývá. Nejde kontrolka redukce, přestala fungovat čidla zpátečky, drnčí řad.páka a něco pod př deskou, celé auto vibruje - nad 120 km/h je jízda vyloženě nepříjemná a hlučná. Po týdenním stání zalehnou brzdy a 20km šustí a táhnou doprava než se usadí. Celé se to nějak rozpadá. Je to moje 17té auto a je myslel jaká to bude lahoda.Za 6 měsíců mi končí záruka, ale prodejce je v klidu. Něco se neprojevuje, něco je normální a potom mám již moc najeto. Přitom je záruka 3 roky/100000 km. Poradí někdo?
24.08.2006 | 16:50:54 | Reagovat
Za spotřebou si stojím
Nic se spotřebou není výmysl. Dnes mám najeto 38000 km a na počítači je dokonce 6,8 litrů. Po přepočtu všech tankování vychází 7,1. Syn, který tento styl jízdy neuznává má po 300 km spotřebu 7,6 litrů, já ji po dalších 300 km srazím na 7 litrů. Vaše pochybnosti nejsou ojedinělé.
21.07.2006 | 11:31:11 | Petr Reagovat
Spotřeba
To se mi nějak nezdá s tou spotřebou. Asi blbne i palubní počítač, ne? Zkoušel jste to ověřit starou metodou (podělit naplněnou nadrž počtem ujetých km)?
19.07.2006 | 20:25:34 | Tweety Reagovat