Rok výroby:1990Typ motoru:1,3Stav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:15 l/100 kmVloženo:5. 3. 2007
- výměna ložisek nábojů kol - výměna čepů na př. nápravě - výměna tlumiče řízení - náhon tachometru zareznul a nasledně byl v terénu utržen - odešel startér
No vzhledem k tomu co s tím autem dělám(pracovní vozidlo-neustále v terénu) se jedná o relativně nevinné poruchy :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nedám na tu malou krabičku dopustit, pravda po drobných úpravách můj malý monstertruck nesmí na asfalt, ale do terénu se přímo narodil. Má trochu zvětšený přechodový úhel a zbytečné věci, jako nárazníky a zadní sedačky byly nahrazeny užitečnými, jako naviják, příd. světla a ochranná rampa nad kabinou. Jinak jde o běžné kabrio 1,3 karburátor (už jsem se zmínil, že jezdím 95% v terénu - obutý v 235/75 R15 a na to by to chtělo trochu víc koní).
Namontovali jsme do něho LPG, protože živit toho šikulku v terénu benzínem mi lezlo dost do peněz (pod 17l/100km jsem nešel - a to jsou ty koně)
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Samurai