Rok výroby:1990Typ motoru:3litrStav km při koupi:165 000 kmStav km nyní:172 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:17 l/100 kmVloženo:29. 12. 2005
Předchozí auto:Renault R25 Nissan Almera Škoda Favorit
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Když jsem ho koupil tak nefungovalo otevírání a stahování 5tých dveří (problém každého 4runneru) centrál jde odemknout jen z řidičových dveří.
Jinak OK.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kvalitní japonské auto dělané pro USA takže je i velké, pohodlné a dobře vybavené. Je to ohromný náklaďák, jako u každého 4runnera zlobí 5té dvěře, měnil jsem motorek u nás stojí okolo 8000,-, když se objedná přes net vyjde to na 2500,-, po projíždce terénem opět nefunguje stahování. Výbava je lepší než u nových škodovek, pro amíky je samozřejmostí to, co se u nás draze připlácí. Mám tam el. střešní okno, posilovač řízení, el. okna, el. zrdcátka, originál autorádio s výsuvnou anténou, klimatizaci a immobilizér.
Na můj vkus je sedadlo nízko nad podlahou, ale teď mi to ani nepříjde. Výkon motoru je velmi dobrý, při troše snahy se dá na silnici jet i za 10l na 100km. Náhradní díly doporučuji objednávat v USA vyjde to levnějí.
V terénu jezdí slušně, ale chce to pár úprav: zvednout sání (cca 400,-- Kč), na zadní nápravu dát do pružin vzduchové měchy, vytočit ve předu torzky a koupit samosvorný diferenciál aspoň dopředu. V terénu to je tank, projel jsem věci co bych nešel ani pěšky, zatím vše funguje a drží, japonci ho postavili dobře. Po sklopení sedaček vznikne: a) garsonka, b) nákladový prostor jak v dodávce.
Dobrou koupí je mladší ročník 94, kde už je v sérii ABS a další vylepšení. Dalším kladem, je že auto vypadá 3x dražší než je (Vidláci na chatě mě maj za rockefellera, když mám ten Land cruiser :-)) ).
dobrý den, mám prosbičku, mám benzínovou verzi z 90. roku na plyn, a špatný výkon na třech válcích, neměl byste náhodou nějaký typ co by to mohlo být, nevim, jestli neni blbost měnit motor, když to může být jen třeba tím plynem. děkuji moc za jakýkoliv nápad ))
Je to myšleno jako dyž koupím corollu starou 15 let tak tam nejni ani prd, dažto v 4runnerovi je plná palba. Posez je skutečně nízkej ale zvyk sem si. Jeep na silnici ujde ale bohužel to nejsou auta do terénu na to je je třeba je totálně překopat.
Píšeš o tom, že Tvoje toyota má díky určení na US trh lepší výbavu a to je opravdu strašnej nesmysl. Sedni si do např. jeepa a uvidíš - třaba ten nízkej posaz v toyotě znám, připadá mi pro offroad dost zvláštní, u jeepa stačí použít el. nastavení sedaček. Jinak samozřejmě nechci spochybňovat 4runner, je to velmi dobrá kára, jen musím reagovat na tvůj komentář ohledně US výbavy. Čágo a hodně dobrých kilometrů.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota 4-Runner
špatné tlaky na třech válcích
dobrý den, mám prosbičku, mám benzínovou verzi z 90. roku na plyn, a špatný výkon na třech válcích, neměl byste náhodou nějaký typ co by to mohlo být, nevim, jestli neni blbost měnit motor, když to může být jen třeba tím plynem. děkuji moc za jakýkoliv nápad ))
28.11.2013 | 12:25:54 | 4runner | 86.49.14.* Reagovat
Je to myšleno jako dyž koupím corollu starou 15 let tak tam nejni ani prd, dažto v 4runnerovi je plná palba. Posez je skutečně nízkej ale zvyk sem si. Jeep na silnici ujde ale bohužel to nejsou auta do terénu na to je je třeba je totálně překopat.
05.03.2007 | 17:16:20 | AL Reagovat
amerika
Píšeš o tom, že Tvoje toyota má díky určení na US trh lepší výbavu a to je opravdu strašnej nesmysl. Sedni si do např. jeepa a uvidíš - třaba ten nízkej posaz v toyotě znám, připadá mi pro offroad dost zvláštní, u jeepa stačí použít el. nastavení sedaček. Jinak samozřejmě nechci spochybňovat 4runner, je to velmi dobrá kára, jen musím reagovat na tvůj komentář ohledně US výbavy. Čágo a hodně dobrých kilometrů.
24.02.2007 | 14:09:18 | jirka Reagovat