Rok výroby:2006Typ motoru:2,2 150Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:75 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:14. 12. 2007
Koupil jsem si Avensis 2,2 D4-D 150 kombi Exclusive. Výbava, až zbytečný luxus, ale příjemné. Za 850.000 Kč aby taky ne. Motor začal "jezdit" až po 20.000 km. Do té doby jsem si připadal jako v TDI 66kW. Dnes je motor tichý, spotřeba dle stylu jízdy 6,5 - 7,5 l/100km. Velikost kufru je tak akorád. Na rádiu asi výrobce ušetřil. Připadá mě nic moc.
Možná je to ale jenom můj dojem. Sedačky hodnotím velmi vysoko, protože jezdím do Německa a ujet 1300 km za den průměrnou rychlostí 120 km/h není problém. V interiéru nic nevrže, nechrastí ani nedrnčí. Avensis je velmi kvalitní auto na dlouhé trasy. Zkrátka pohoda. Ale jenom do té doby než chcete zaparkovat nebo se na běžné silnici otočit. Avensis má skoro 4,8m délku a velmi malý rejd. Parkovací asistent vřele doporučuji.
Musím se přiznat, že dalšího bych si nekoupil. Je to auto bez života. Všechno precizní ale bez radosti. Uložit ve předu třeba 1,5l lahev nebo telefon je problém. Obecně je odkládacích prostorů velmi málo. Velká schránka před spolujezdcem a v loketní opěrce Vám musí stačit.V servisu jsem neměl nikdy problém a garanční prohlídka se vejde do 7000 Kč.
Přechozí auto jsem měl Corolla kombi 1,4 D4-D a ta se mě zamlouvala daleko víc. S láskou na ní vzpomínám.
Ahoj všem, co chtějí něco sdělit druhým o Avensisu a Těm druhým zda li o takový názor vůbec stojí! Jen krátce: mám Avensis z druhé ruky, r.v. 2005, 1,8 benzin, 129 k, koupeno v D., při koupi najeto 46 t. km, dnes 70. t.km. Výbava max. Executive. Spolehlivé auto na dlouhé trasy, ujet Praha -Zurich v klidu za 9 hod. bez problémů, spotřeba 7,9 l/město, dálnice 6,9 l/100 km. První rok výměna pravé přední žárovky, druhý rok výměna levé žárovky. Naprosto spolehlivý, komfortní vůz za svou cenu. Blázny, co mluví jen o německých "tvrdých" autech určitě nepřesvědčím do koupě, ty druhé, normálně smýšlející řídiče, kterým jde o poměr kvality/ceny můžu jen doporučit. Není to sporták samozřejmě, na 3. st. od 3000 ot. má slušný záběr potřebný pro bezpečný a rychlý předjetí, nicméně kdo chce po městě závodit, vybere si jiné auto... P.S. ahoj všem šoférům, kteří vědí co potřebují za své prachy... s octavií nelze porovnávat, snad se Superbem.... P.S. jde o názory a komentáře každého z nás, o individuální názor, tak to tak berte a hlavně se z toho ... nezblázněte, jde jen o auto....
Také uvažuji o Avensisu, protože si myslím, že to je kvalita za rozumnou cenu. Jinak nechci hanit žádé auto, ale na nové nemám. Passat kterého máme v práci 2005 mi přijde tedy hodně nudný a vevnitř vypadá staře. Navíc vstřik se už dělal i když to není zase tak nákladný a je to už běžná záležitost ale stát se to na dovolený tak to je asi hodně nepříjemný a to má 200.000 km.(je dobrej opravdu sednout a jet rovně po dálnici) Chtěl jsem Octavii 2 2.0 TDI PD 103 KW ale bohužel, servis mi doporučil nebrat tento motor a raději 1,9 tdi jenže ta se třeba nedělá 131 ps :-( a to se mi tak hezky s tou octavií jezdilo že jsem byl z toho unešenej. Kdybich měl peníze navíc tak jdu do BMW ale je to fakt o penězích. Prostě si myslím, že starý dobrý motory, kdy se to dělalo jako motor a ne jako vysokoobrátkové zboží. Prostě mi to tak přijde. Člověk když si přečte všechny ty recenze tak by si nejraději nekoupil nic, protože se na všem najde nějaká chyba. Nechci hanit žádné auto třeba passat cc se mi hodně líbí :-) Ale opravdu je passat už strašná tuctovka, ale vím že je hodně lidí co na to nedaj dopustit a těm nerozumím. Ale víte jak to je, dokud si to člověk nezkusí tak ........ :-) On když člověk nemá peníze tak je dobré všechno, když je má tak čte a studuje a zjistí že těch aut tak zas moc není :-)
no neboj..do francouze na tuti nejdu..dva známi je měli a odešel jim po 150 tis naftovej motor dCi...a pak asi tak další tri znamy s tim nemaji moc dobre zkusenosti...jak to tak vypada tak se porad utvrzuju v Avensisu kombi...D4-D cat 130kW...rozmyslel sme a koukal na vsechny mozne znacky....pak sem jeste trosku vic pokukoval po mazde 6 wagon...ale porad mi to neprijde tak good jako avensis....
a co jinak ten rejt? je to fakt u Avensise tak spatny? asi jen tak zajedu do bazaru se s nejakym projet, abych to zjistil na vlastni kuzi..s tim FoFo kombikem co ted mam se v pohode otocim na klasicke silnici...tak mi to docela zajima :-) ale urcite to nehraje dulezitej prvek pohledu na to auto...
Nechcem ta sklamat, ale ani TTT uz nie je co byvalo. Prejdi si fora (najlepsie nemecke, ale aj ceske). Problemy s motormi (??? TTT ???), interier atd. Cim novsie, tym horsie.
Pro všechny osly, kteří zde haní kvalitu japonských aut a především Toyoty. Ve firmě mám Corollu, rok 2001, která má - v současné době nalítáno 640 tisíc vážení! Za celou tu dobu se měnily jen běžné díly - a to v porovnání s německými konkurenty které ve firmě mám ( Golf a Passat) daleko později než u těch Vašich "nejlepších a nejkvalitnějších" němcích. Passat, z r. 2005 nemá najeto ani třetinu a už se řešilo několik poměrně drahých problémů( vstřiky, elektronika). Takže majitelé německých skvostů a škodáren obzvlášť by při pohledu na japonské auto měli sedět v koutku a tiše šoupat nohama. A o mé soukromé RAVce z r. 2008 by bylo zbytečné ztrácet čas při debatě - výborné auto. Jinak ceny náhradních dílů srovnatelné s evropskými automobilkami, rozvody u Corolly neřeším, má řetěz. Pro anonyma pode mnou - běž do Toyoty, budeš spokojen. O francouzovi ani neuvažuj - platí heslo : u Japonce se stane že natrefíš na horší kus, u frantíka je štěstí natrefit na dobrý.
Zdravim ve spolek...cetl jsme si vase názory na Avensise...v dohlednu jednoho roku bych chtel menit auto..momentalne mam Forda Focuse TDDi kW kombi 12/2001 no...nalitano ma 200tis. km a zacina se krapet sypat...vzdycky jsem se koukal po Avensisu v kombiku...jen porad vaham jak je to s nahradnimy dily...hodne lidi tvrdi jak japonce nebrat...ale kdyz si pak ctu recenze o spolehlivosti po x tis. km tak to nezni spatne, vim ze na recenze s jen tak clovek spolehnout nemuze...
nekdo tu tvrdil jak je to auto bez zivota...s minimem odkladacich mist...no...ja si zas rikam..radsi toyotu s minimem odkladaciho mista ale kvalitou zpracovani, nez renaulta s prehrslem odkladacich mist a zakouti ktery se vam po 150000 vysype jak baracek z karet...
stale nad tim vsim uvazuju...nechci si nejak nabehnout..koupil bych opet ojetinu...tak snad se casem dopidim ke kloudnemu rozhodnuti...
Ahoj, mám avensis 08, D4D 150ps, kompletní výbava kromě kůže. Po 18 000 tis km průměrná spotřeba 6,1l. Jezdím dálky. Auto je naprosto tiché (i proti Passatu), motor proti TDi (i CR) nehlučný, jen do 1 700 ot. mrtvý. Auto bez jedinné poruchy či vrzání, neměnil jsem ještě ani žárovku. I na 17 palcových kolech velice pohodlná a zároveň jistá v zatáčkách, výborné brzdy! Výhrada - velice malý rejd, málá nádrž (chtělo by to min. 80l) a ostřikovače světel odstřikují vždy s ostřikovači, tj. velká spotřeba vody. Jinak autu nelze nic vytknout. Nová cena 648 000 (velká sleva výrobce při dobýhání modelu, původní cena přes 900 tis.)
co to melete za hlouposti jakych 5.000 za vymenu rozvodu ja sem za neho dal 60lyber a prace 100lyber mam avensis 2005.osud dnes vymena spojky najeto 160.000km cena 300lyber cili 9000kc prace a material jinak sem spokojeni jenom je to auto ktere je na delsi cestu a ty plasty no vzhledm ze to je vlajkova lod tak trochu preciznosti by neuskodilo......
Díly z druhovýroby bývají často kvalitnější než origoš, rozvoďák za 5 tis? Co to je za peníze, když máš auto za 800 tis. a měníš ho po Xdesítkách km? S tím Ferrari srovnáváš co? Yarise, nebo Cellicu? Lambu se s přehledem vyrovná víceméně sériové Subaru nebo Skyline, které při vyšším výkonu budou stále 5x levnější! Rols Roys je kusovka která zkrachovala jako ostatní všechny UK automobilky právě proto že o takové auta navíc v době krize nemá nikdo zájem toho srovnáváš s čím? - v Japonsku teď tuším žádná automobilka zrovna nekrachuje. Lexus v hodně ohledech trumfne většinu luxusních evropských značek. Že vypadají japonci decentně na tom nic špatného není, že máš pod kapotou přes tisíc koní každý pochopí hned když nastartuješ. Jestli si v autě jen geluješ vlasy a děláš manikůru kup si Veyron, nebo třeba Mercedes SLR, ale až budeš v autě i jezdit zjistíš že jsou i jiné značky než které znáš z obalů od žvýkaček.
naprostej souhlas. TUV je STK a ne test spolehlivosti či spokojenosti majitele. To jak auto dopadne v TUV se taky odvíjí od toho jak a kde ho jeho majitel používal. TUV je pro mě naprosto nepodstatná věc
kúpim benzín a nemám problém ;) tých 50 halierov čo ušetrím na 1 km ma nezabije, lebo pri benzíne nič nemením ani neopravujem! na benzíne je bežná už reťaz,... nemá turbo, trysky, ani problémové čerpadlo ;)
Avensis, kombi, naftu jsem koupil v roce 2004 a dnes jej prodávám. Mám najeto 210tis. km. Auto vysoce pohodlné, bez poruchy (výměna žárovek), běžná údržba. Kupuji si zase nový Avensis 125 kw a dost se těším. Mrzí mě, že nemám trpělivost čekat na novou verzi v roce 2009. Nekomentuji Vaše názory, ale vím, že kvalita u evropských značek je na tom hodně špatně.
Jasně, Avensis je dobrej, než zjistíš, že z DRUHOVÝROBY stojí řemen a kladky 5 000,- bez práce. Origo ani nezmiňuji. Takže když to shrnu drahé náhradní díly, design interiéru za 3 exteriér 3, ale to je věc názoru. Stokrát raději A8, MB S , než Japonce obdobné třídy, nebo stokrát raději Lamborghini nebo Ferrari než rádoby japonské napodobeniny. No a Rolls- Royce-, třeba Phantom to už Japonsko nedokáže ani v kopii. . Ale nikomu je neberu, špatná auta to nebudou, to v žádném případě netvrdím, ale mě u nich něco chybí, asi image, nevím.
Nejlepší je na tom všem to, že motory v Avensisu (kromě zastaralého 2.0 D4-D 85kw, který už se nevyrábí) jsou poháněny bezúdržbovým řetězem. A to jak diesely, tak benziny.
Ty máš nejakú extra Toyotu tuším,turbo vychádza na 800eur nové menili mi ho za 100 aj s výkonnostným testom ty si kupoval pozlátené?
21.10.2016 | 20:26:03 | Boris
| 188.167.40.*Reagovat
bez radosti
nejlépe a nejvíc radosti má člověk z malých aut, proto se ti corola zdá lepší. Skus motokáry, to budeš mít radost s jízdy. Velký auta se kupují pro pohodlí...
Tak tohle napsal typický člověk který má německý nebo francouský pekáč,Avensis je něco extra z vlastní zkušenosti a němci nebo francouzi Toyotě nasahají ani po kolena a o Lexusu ani nemluvim.
nedalo mi nezareagovať na diskusiu o spoľahlivosti či nespoľahlivosti,nude či praktickosti Toyoty Avensis.Nie som jej majiteľ,ale moj svokor si ju kupil fungel novú v roku 2003 d4-d,115 koní,predal ju v roku 2007 len s toho dôvodu že na trh prišiel najsilnejší diesel d4-d 177 koní a mohol si to dovoliť,kupiť ho znova nový.Jazdí celú Európu,a to prvé auto ho jediný krát nenechalo nikde.Dostávalo len pravidelný servis,nič viac.Verím že to druhé nebude horšie.To že niekomu príde nudná,je to jeho názor,ale to že je to auto mimoriadne spoľahlivé,s kvalitným dielenským vypracovaním to je fakt.
Pane bože! Prestaňte sa tu už oháňať výsledkami z nejakej nemeckej STK. Ak ste už boli na STK, tak veľmi dobre viete, čo sa tam sleduje. Rovnomernosť a sila na brzdách, záber ručnej brzdy, osvetlenie, brzdové svetlo, stierače a ostrekovač a možno ešte nejaké nepodstatné hlúposti. Podľa toho sa ale spoľahlivosť áut neposudzuje. Aspoň neviem, kto by sa podľa toho orientoval. Ak sa niekomu na aute rozsype napr. motor, alebo prevodovka, tak sa na STK určite srať nebude. Alebo mi chce niekto nahovoriť, že mu pri STK rozoberali motor, alebo spojku, alebo hodnotili trvácnosť plastov v interiéry? Ak sú závery nejakej ankety smerodajné, tak je to počet výjazdov asistenčnej služby k poruchám na ceste a nie STK s minimom preverovaných vecí na aute.
Ty se podívej na idnes.cz/spolehlivost na TUV testy do 3 let stáří a Avensis je pěkně pozadu, naopak VW Golf na1.místě s Mazdou 2,3. Passat je vynikající auto TUV testy nehodnotí počet najetých km, ale pouze stáří a s Passatem se určitě najezdí více km, než s Avensisem. Ještě, aby měl autor poruchy u nového auta!!!
A ešte k tej nenápadnej elegancii, ktorá možno znižuje riziko krádeže. Autá sa nekradnú preto, lebo sú pekné, alebo vyzývavo elegantné. Krádeže áut ovplyvňujú dve veci. Za prvé je to hustota výskytu, čo znamená, že ak je tých áut veľa logicky vzrastá aj potreba náhradných dielov, pretože drvivá väčšina kradnutých áut, končí rozobraná na súčiastky. Za druhé spoľahlivosť a ceny originálnych dielov, pretože často krát je lacnejšie kúpiť celé kradnuté auto, ako jednu pokazenú origo súčiastku. Pri autách, ako je Toyota nehrozí, že by sa stali stredobodom pozornosti zlodejov, pretože by vzhľadom na dopyt po súčiastkach nebolo zaujímavé kradnúť nejakú Toyotu a čakať, že sa raz možno niekedy niekomu na Toyote niečo pokazí a začne to zhánať nejakým "lacnejším" spôsobom.
Vážený pane Tomáši! Docela by mně zajímalo, proč jste se rozhodl právě pro tento vůz, když se Vám jeví, jako auto nudné, méně kvalitní a bez možnosti umístění PET láhve? Za částku, kterou uvádíte, bych si koupi opravdu rozmysel a neslevoval ani v detailech. Sám jsem majitelem stejného vozu a musím potvrdit otázku nového motoru (než si "sedne" - zajede se). Rejd, ano souhlasím. Ovšem co dále nechápu, je "nedostatek" o místě pro tu láhev. Připomeňte mi prosím nějaký vůz kam se ta PET láhev vejde... A vskutku je to tak postatné??? Respektuji, pokud pro Vás ano, ale nerozumí tomu. osobně hodnotím Toyotu Avensis jako velice povedené auto, nenápadně elegantní. Což se možná snižuje risiko krádeže apod. Kvalita Toyoty??? Bez komentáře! Přeji Vám mnoho spokojenosti s Vaším vozem a vždy šťastný dojezd. S pozdravem, Adam
Naprosto chápu připomínky majitele toyoty avensis. Jezdit autem by mělo být také potěšením. Rejd je opravdu malý. Ani u Corolly není velký. PET lahev není za jízdy kam odložit. Radio myslím není špatné, ale repráky nejsou nejlepší, jsou špatně umístěné (tak jako v mnoha autech) a pouze jednopásmové. Otázkou je, jestli existuje auto, které by splnilo všechna naše očekávání.
Ono sa mozno spolahlivost toyoty trocha znizila ale este stale je kus pred konkurenciou.Kazdopadne sa ale rozdieli v kvalite aut zacinaju vyrovnavat kedze aj automobilovy priemysel postihla velka globalizacia a dnes mate v jednom aute suciastky kludne od styroch ci piatich roznych vyrobcov.O krajine vzniku ani nehovorim.Vsetko sa zrychluje,tlaci sa na efektivitu,setri sa kde sa da a potom to tak vyzera.Keby mi pred 20 rokmi niekto povedal ze v roku 2007 budem na ulici stretavat hrdzavejuce 7,8 rocne neburane mercedesi tak ho asi prefackam :-) A dnes je to bohuzial u predoslej E-triedy realita.O Vite radsej ani nehovorim kedze to nieje cisto osobne auto.
Nevím, jestli jsem, nebo nejsem blb, ale to, že se kvalita Toyoty rapidně zhoršila je obecně známá věc a dokonce v Americe ji prestižní testy přestaly označovat za spolehlivé auto. Důvodem je prý snaha o kvantitu dostat se před GM a používání stejných dílů do více tipů aut. Myslím, že na webu o tom informavali na autoweb.cz.
Bez závad, ale Bob napíše, že spolehlivost se dost zhoršila. Ty vole, to není Škoda, se spolehlivostí které nejsou spokojeni už ani v Anglii. Bob je Blb.
Ja mám auto na bežné jazdenie, je to proste sluha a keby že na to mám tak si kúpim také že si z neho na tú prdel sadnem ale to nie je vec ceny.... Niekto bude na mraky z coroly a niekomu nebude stačiť ani ferari. To že je auto bez duše ako píšete je vidieť na prvý druhý a tretí pohľad. To ste si ho nemali kúpiť. No kapitalizmus je taký že tí čo na to majú už ani nevedia čo by ešte chceli.... všetko je málo... nechcem nikoho uraziť....
Nevím, proč se divíte, každý motorista má jiné nároky na auto. Toyota je auto pro běžné spotřebitele a je opravdu drze řečeno nudná,( zejména interiér) ale / i když se to poslední dobou velmi zhoršilo / spolehlivá. Já mám levnější auto taky kupováno nové - 648 000Kč a na prdel bych ze svého auta taky neposadil.
To sedí to auto by autora mělo někde nechat na cestě(ale u Toyoty je to málo pravděpodobný)aby věděl co je opravdu pech,a ne stěžovat si na takové prkotiny,Avensis je suprový auto a kor tahle.
Autora absolutně nechápu,Avensis s tohoto roku je nádherná a precizně zpracovaná,řekl bych dokonalé auto..jezdíte bez poruchy a vám se ještě něco nelíbí,chudák Toyota.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Avensis
avensis
Ahoj všem,
co chtějí něco sdělit druhým o Avensisu a Těm druhým zda li o takový názor vůbec stojí! Jen krátce: mám Avensis z druhé ruky, r.v. 2005, 1,8 benzin, 129 k, koupeno v D., při koupi najeto 46 t. km, dnes 70. t.km. Výbava max. Executive. Spolehlivé auto na dlouhé trasy, ujet Praha -Zurich v klidu za 9 hod. bez problémů, spotřeba 7,9 l/město, dálnice 6,9 l/100 km. První rok výměna pravé přední žárovky, druhý rok výměna levé žárovky. Naprosto spolehlivý, komfortní vůz za svou cenu. Blázny, co mluví jen o německých "tvrdých" autech určitě nepřesvědčím do koupě,
ty druhé, normálně smýšlející řídiče, kterým jde o poměr kvality/ceny můžu jen doporučit. Není to sporták samozřejmě,
na 3. st. od 3000 ot. má slušný záběr potřebný pro bezpečný a rychlý předjetí, nicméně kdo chce po městě závodit, vybere si jiné auto... P.S. ahoj všem šoférům, kteří vědí co potřebují za své prachy... s octavií nelze porovnávat, snad se Superbem.... P.S. jde o názory a komentáře každého z nás, o individuální názor, tak to tak berte a hlavně se z toho ... nezblázněte, jde jen o auto....
26.04.2010 | 22:19:42 | petr Reagovat
Avensis
Také uvažuji o Avensisu, protože si myslím, že to je kvalita za rozumnou cenu. Jinak nechci hanit žádé auto, ale na nové nemám. Passat kterého máme v práci 2005 mi přijde tedy hodně nudný a vevnitř vypadá staře. Navíc vstřik se už dělal i když to není zase tak nákladný a je to už běžná záležitost ale stát se to na dovolený tak to je asi hodně nepříjemný a to má 200.000 km.(je dobrej opravdu sednout a jet rovně po dálnici) Chtěl jsem Octavii 2 2.0 TDI PD 103 KW ale bohužel, servis mi doporučil nebrat tento motor a raději 1,9 tdi jenže ta se třeba nedělá 131 ps :-( a to se mi tak hezky s tou octavií jezdilo že jsem byl z toho unešenej. Kdybich měl peníze navíc tak jdu do BMW ale je to fakt o penězích. Prostě si myslím, že starý dobrý motory, kdy se to dělalo jako motor a ne jako vysokoobrátkové zboží. Prostě mi to tak přijde. Člověk když si přečte všechny ty recenze tak by si nejraději nekoupil nic, protože se na všem najde nějaká chyba. Nechci hanit žádné auto třeba passat cc se mi hodně líbí :-) Ale opravdu je passat už strašná tuctovka, ale vím že je hodně lidí co na to nedaj dopustit a těm nerozumím. Ale víte jak to je, dokud si to člověk nezkusí tak ........ :-) On když člověk nemá peníze tak je dobré všechno, když je má tak čte a studuje a zjistí že těch aut tak zas moc není :-)
19.11.2009 | 09:15:36 | Janek Reagovat
to Michal
no neboj..do francouze na tuti nejdu..dva známi je měli a odešel jim po 150 tis naftovej motor dCi...a pak asi tak další tri znamy s tim nemaji moc dobre zkusenosti...jak to tak vypada tak se porad utvrzuju v Avensisu kombi...D4-D cat 130kW...rozmyslel sme a koukal na vsechny mozne znacky....pak sem jeste trosku vic pokukoval po mazde 6 wagon...ale porad mi to neprijde tak good jako avensis....
a co jinak ten rejt? je to fakt u Avensise tak spatny? asi jen tak zajedu do bazaru se s nejakym projet, abych to zjistil na vlastni kuzi..s tim FoFo kombikem co ted mam se v pohode otocim na klasicke silnici...tak mi to docela zajima :-) ale urcite to nehraje dulezitej prvek pohledu na to auto...
17.11.2009 | 15:00:22 | Reagovat
Michal
Nechcem ta sklamat, ale ani TTT uz nie je co byvalo. Prejdi si fora (najlepsie nemecke, ale aj ceske). Problemy s motormi (??? TTT ???), interier atd. Cim novsie, tym horsie.
17.11.2009 | 14:09:44 | MickeyMon Reagovat
To jo
Pro všechny osly, kteří zde haní kvalitu japonských aut a především Toyoty. Ve firmě mám Corollu, rok 2001, která má - v současné době nalítáno 640 tisíc vážení! Za celou tu dobu se měnily jen běžné díly - a to v porovnání s německými konkurenty které ve firmě mám ( Golf a Passat) daleko později než u těch Vašich "nejlepších a nejkvalitnějších" němcích.
Passat, z r. 2005 nemá najeto ani třetinu a už se řešilo několik poměrně drahých problémů( vstřiky, elektronika). Takže majitelé německých skvostů a škodáren obzvlášť by při pohledu na japonské auto měli sedět v koutku a tiše šoupat nohama.
A o mé soukromé RAVce z r. 2008 by bylo zbytečné ztrácet čas při debatě - výborné auto.
Jinak ceny náhradních dílů srovnatelné s evropskými automobilkami, rozvody u Corolly neřeším, má řetěz.
Pro anonyma pode mnou - běž do Toyoty, budeš spokojen.
O francouzovi ani neuvažuj - platí heslo : u Japonce se stane že natrefíš na horší kus, u frantíka je štěstí natrefit na dobrý.
17.11.2009 | 11:49:08 | Michal Reagovat
mám či nemám
Zdravim ve spolek...cetl jsme si vase názory na Avensise...v dohlednu jednoho roku bych chtel menit auto..momentalne mam Forda Focuse TDDi kW kombi 12/2001 no...nalitano ma 200tis. km a zacina se krapet sypat...vzdycky jsem se koukal po Avensisu v kombiku...jen porad vaham jak je to s nahradnimy dily...hodne lidi tvrdi jak japonce nebrat...ale kdyz si pak ctu recenze o spolehlivosti po x tis. km tak to nezni spatne, vim ze na recenze s jen tak clovek spolehnout nemuze...
nekdo tu tvrdil jak je to auto bez zivota...s minimem odkladacich mist...no...ja si zas rikam..radsi toyotu s minimem odkladaciho mista ale kvalitou zpracovani, nez renaulta s prehrslem odkladacich mist a zakouti ktery se vam po 150000 vysype jak baracek z karet...
stale nad tim vsim uvazuju...nechci si nejak nabehnout..koupil bych opet ojetinu...tak snad se casem dopidim ke kloudnemu rozhodnuti...
17.11.2009 | 10:34:31 | Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
15.12.2024 | 13:48:38 | íŕďđčěĺđ âîň | 37.212.49.*
D4D
Ahoj, mám avensis 08, D4D 150ps, kompletní výbava kromě kůže. Po 18 000 tis km průměrná spotřeba 6,1l. Jezdím dálky. Auto je naprosto tiché (i proti Passatu), motor proti TDi (i CR) nehlučný, jen do 1 700 ot. mrtvý. Auto bez jedinné poruchy či vrzání, neměnil jsem ještě ani žárovku. I na 17 palcových kolech velice pohodlná a zároveň jistá v zatáčkách, výborné brzdy! Výhrada - velice malý rejd, málá nádrž (chtělo by to min. 80l) a ostřikovače světel odstřikují vždy s ostřikovači, tj. velká spotřeba vody. Jinak autu nelze nic vytknout. Nová cena 648 000 (velká sleva výrobce při dobýhání modelu, původní cena přes 900 tis.)
05.08.2009 | 16:27:45 | vospi Reagovat
1000% suhlas s 11. ledna 2009 | 14:54 | Orange | e-mail: z.oulehla@post.cz
15.06.2009 | 15:53:40 | ixo Reagovat
toyota avensis
co to melete za hlouposti jakych 5.000 za vymenu rozvodu ja sem za neho dal 60lyber a prace 100lyber mam avensis 2005.osud dnes vymena spojky najeto 160.000km cena 300lyber cili 9000kc prace a material jinak sem spokojeni jenom je to auto ktere je na delsi cestu a ty plasty no vzhledm ze to je vlajkova lod tak trochu preciznosti by neuskodilo......
23.01.2009 | 16:24:15 | michal Reagovat
Jiřííííííkovi
Díly z druhovýroby bývají často kvalitnější než origoš, rozvoďák za 5 tis? Co to je za peníze, když máš auto za 800 tis. a měníš ho po Xdesítkách km? S tím Ferrari srovnáváš co? Yarise, nebo Cellicu? Lambu se s přehledem vyrovná víceméně sériové Subaru nebo Skyline, které při vyšším výkonu budou stále 5x levnější! Rols Roys je kusovka která zkrachovala jako ostatní všechny UK automobilky právě proto že o takové auta navíc v době krize nemá nikdo zájem toho srovnáváš s čím? - v Japonsku teď tuším žádná automobilka zrovna nekrachuje. Lexus v hodně ohledech trumfne většinu luxusních evropských značek.
Že vypadají japonci decentně na tom nic špatného není, že máš pod kapotou přes tisíc koní každý pochopí hned když nastartuješ. Jestli si v autě jen geluješ vlasy a děláš manikůru kup si Veyron, nebo třeba Mercedes SLR, ale až budeš v autě i jezdit zjistíš že jsou i jiné značky než které znáš z obalů od žvýkaček.
11.01.2009 | 14:54:26 | Orange Reagovat
re:ovca
Máš naprostou pravdu.Kolega v práci jezdí s benzínem za 10 bez klimy.A já s naftou 6 s klimou.A máme stejný výkon i objem motoru.
04.01.2009 | 12:12:34 | Reagovat
24. ledna 2008 | 23:58 | Petrík
naprostej souhlas. TUV je STK a ne test spolehlivosti či spokojenosti majitele. To jak auto dopadne v TUV se taky odvíjí od toho jak a kde ho jeho majitel používal. TUV je pro mě naprosto nepodstatná věc
04.01.2009 | 11:16:15 | Reagovat
hah
kúpim benzín a nemám problém ;)
tých 50 halierov čo ušetrím na 1 km ma nezabije, lebo pri benzíne nič nemením ani neopravujem!
na benzíne je bežná už reťaz,...
nemá turbo, trysky, ani problémové čerpadlo ;)
23.11.2008 | 14:23:27 | OVCA Reagovat
Avensis
Avensis, kombi, naftu jsem koupil v roce 2004 a dnes jej prodávám. Mám najeto 210tis. km. Auto vysoce pohodlné, bez poruchy (výměna žárovek), běžná údržba. Kupuji si zase nový Avensis 125 kw a dost se těším. Mrzí mě, že nemám trpělivost čekat na novou verzi v roce 2009. Nekomentuji Vaše názory, ale vím, že kvalita u evropských značek je na tom hodně špatně.
29.04.2008 | 12:19:16 | Eda Reagovat
Jasně, Avensis je dobrej, než zjistíš, že z DRUHOVÝROBY stojí řemen a kladky 5 000,- bez práce. Origo ani nezmiňuji. Takže když to shrnu drahé náhradní díly, design interiéru za 3 exteriér 3, ale to je věc názoru. Stokrát raději A8, MB S , než Japonce obdobné třídy, nebo stokrát raději Lamborghini nebo Ferrari než rádoby japonské napodobeniny. No a Rolls- Royce-, třeba Phantom to už Japonsko nedokáže ani v kopii. . Ale nikomu je neberu, špatná auta to nebudou, to v žádném případě netvrdím, ale mě u nich něco chybí, asi image, nevím.
14.04.2008 | 23:48:11 | Jiříííííííííííík Reagovat
RE:
Nejlepší je na tom všem to, že motory v Avensisu (kromě zastaralého 2.0 D4-D 85kw, který už se nevyrábí) jsou poháněny bezúdržbovým řetězem. A to jak diesely, tak benziny.
05.06.2012 | 08:01:57 | | 78.102.220.* Reagovat
Radost jezdit-s Avensisem
Přesedl jsem do Avensise z Picassa a poznal mnohem lepší kvalitu ve všech směrech. Mohu všem doporučit. Toyota forever.
14.04.2008 | 22:08:40 | jack Reagovat
Co to je za blbý keci!!?
04.04.2008 | 07:48:01 | Reagovat
Kvalita
Ve 157 tis.km spojka - cca 40.000,-
Ve 165 tis. km ventily a turbo - díly prý za 120.000,-.
Auto pro naftové šejky
04.04.2008 | 07:25:11 | J. Reagovat
RE: Kvalita
Ty máš nejakú extra Toyotu tuším,turbo vychádza na 800eur nové menili mi ho za 100 aj s výkonnostným testom ty si kupoval pozlátené?
21.10.2016 | 20:26:03 | Boris | 188.167.40.* Reagovat
bez radosti
nejlépe a nejvíc radosti má člověk z malých aut, proto se ti corola zdá lepší. Skus motokáry, to budeš mít radost s jízdy. Velký auta se kupují pro pohodlí...
25.02.2008 | 20:22:03 | avensis Reagovat
to Tata
Tak tohle napsal typický člověk který má německý nebo francouský pekáč,Avensis je něco extra z vlastní zkušenosti a němci nebo francouzi Toyotě nasahají ani po kolena a o Lexusu ani nemluvim.
14.02.2008 | 12:18:35 | Tomík Reagovat
Avensis
Avensis podle TUV není zrovna na špičce, myslím, že není ani v první desítce. nemyslím si, že je to něco extra. Normální tuctové auto.
13.02.2008 | 18:39:45 | Tata Reagovat
Toyota pořádný auto jak má být!
Přesně Avensis Je špičkové auto a kam se na ni sere Golf,Passat atd...Toyota FOREVER
13.02.2008 | 17:45:24 | ujfaluši Reagovat
vec názoru
nedalo mi nezareagovať na diskusiu o spoľahlivosti či nespoľahlivosti,nude či praktickosti Toyoty Avensis.Nie som jej majiteľ,ale moj svokor si ju kupil fungel novú v roku 2003 d4-d,115 koní,predal ju v roku 2007 len s toho dôvodu že na trh prišiel najsilnejší diesel d4-d 177 koní a mohol si to dovoliť,kupiť ho znova nový.Jazdí celú Európu,a to prvé auto ho jediný krát nenechalo nikde.Dostávalo len pravidelný servis,nič viac.Verím že to druhé nebude horšie.To že niekomu príde nudná,je to jeho názor,ale to že je to auto mimoriadne spoľahlivé,s kvalitným dielenským vypracovaním to je fakt.
25.01.2008 | 07:51:29 | kakafko Reagovat
A mimochodom, ten Golf skončil tretí a nie na prvom mieste s Mazdou 2 a 3, tak neviem, prečo ho tam furt niekto strká na prvé miesto.
25.01.2008 | 00:00:18 | Petrík Reagovat
Pane bože! Prestaňte sa tu už oháňať výsledkami z nejakej nemeckej STK. Ak ste už boli na STK, tak veľmi dobre viete, čo sa tam sleduje. Rovnomernosť a sila na brzdách, záber ručnej brzdy, osvetlenie, brzdové svetlo, stierače a ostrekovač a možno ešte nejaké nepodstatné hlúposti. Podľa toho sa ale spoľahlivosť áut neposudzuje. Aspoň neviem, kto by sa podľa toho orientoval. Ak sa niekomu na aute rozsype napr. motor, alebo prevodovka, tak sa na STK určite srať nebude. Alebo mi chce niekto nahovoriť, že mu pri STK rozoberali motor, alebo spojku, alebo hodnotili trvácnosť plastov v interiéry? Ak sú závery nejakej ankety smerodajné, tak je to počet výjazdov asistenčnej služby k poruchám na ceste a nie STK s minimom preverovaných vecí na aute.
24.01.2008 | 23:58:22 | Petrík Reagovat
Já chápu
Ty se podívej na idnes.cz/spolehlivost na TUV testy do 3 let stáří a Avensis je pěkně pozadu, naopak VW Golf na1.místě s Mazdou 2,3. Passat je vynikající auto TUV testy nehodnotí počet najetých km, ale pouze stáří a s Passatem se určitě najezdí více km, než s Avensisem. Ještě, aby měl autor poruchy u nového auta!!!
24.01.2008 | 22:31:51 | Tomas Reagovat
Nechápu
Tohle fakt nechápu poruchy žádné a ještě si stěžuje. Podívejte se na recenze "ETALONU" VW Passat sračka první třídy.
24.01.2008 | 22:01:30 | Neri Reagovat
re Adam
A ešte k tej nenápadnej elegancii, ktorá možno znižuje riziko krádeže. Autá sa nekradnú preto, lebo sú pekné, alebo vyzývavo elegantné. Krádeže áut ovplyvňujú dve veci. Za prvé je to hustota výskytu, čo znamená, že ak je tých áut veľa logicky vzrastá aj potreba náhradných dielov, pretože drvivá väčšina kradnutých áut, končí rozobraná na súčiastky. Za druhé spoľahlivosť a ceny originálnych dielov, pretože často krát je lacnejšie kúpiť celé kradnuté auto, ako jednu pokazenú origo súčiastku. Pri autách, ako je Toyota nehrozí, že by sa stali stredobodom pozornosti zlodejov, pretože by vzhľadom na dopyt po súčiastkach nebolo zaujímavé kradnúť nejakú Toyotu a čakať, že sa raz možno niekedy niekomu na Toyote niečo pokazí a začne to zhánať nejakým "lacnejším" spôsobom.
18.01.2008 | 21:37:20 | Petríkr Reagovat
re Adam
Tá fľaša sa vojde do dverí napr. v novom Golfe.
18.01.2008 | 21:23:18 | Petrík Reagovat
Je fajn
Vážený pane Tomáši!
Docela by mně zajímalo, proč jste se rozhodl právě pro tento vůz, když se Vám jeví, jako auto nudné, méně kvalitní a bez možnosti umístění PET láhve? Za částku, kterou uvádíte, bych si koupi opravdu rozmysel a neslevoval ani v detailech. Sám jsem majitelem stejného vozu a musím potvrdit otázku nového motoru (než si "sedne" - zajede se). Rejd, ano souhlasím. Ovšem co dále nechápu, je "nedostatek" o místě pro tu láhev. Připomeňte mi prosím nějaký vůz kam se ta PET láhev vejde... A vskutku je to tak postatné??? Respektuji, pokud pro Vás ano, ale nerozumí tomu. osobně hodnotím Toyotu Avensis jako velice povedené auto, nenápadně elegantní. Což se možná snižuje risiko krádeže apod. Kvalita Toyoty??? Bez komentáře! Přeji Vám mnoho spokojenosti s Vaším vozem a vždy šťastný dojezd. S pozdravem,
Adam
18.01.2008 | 20:55:40 | Adam Reagovat
chápu
Naprosto chápu připomínky majitele toyoty avensis. Jezdit autem by mělo být také potěšením. Rejd je opravdu malý. Ani u Corolly není velký. PET lahev není za jízdy kam odložit. Radio myslím není špatné, ale repráky nejsou nejlepší, jsou špatně umístěné (tak jako v mnoha autech) a pouze jednopásmové. Otázkou je, jestli existuje auto, které by splnilo všechna naše očekávání.
15.01.2008 | 20:31:33 | kunk Reagovat
Re: Tomík
To pochopíte, až ho budete mít.
16.12.2007 | 14:25:17 | Tomas Reagovat
Spolahlivost
Ono sa mozno spolahlivost toyoty trocha znizila ale este stale je kus pred konkurenciou.Kazdopadne sa ale rozdieli v kvalite aut zacinaju vyrovnavat kedze aj automobilovy priemysel postihla velka globalizacia a dnes mate v jednom aute suciastky kludne od styroch ci piatich roznych vyrobcov.O krajine vzniku ani nehovorim.Vsetko sa zrychluje,tlaci sa na efektivitu,setri sa kde sa da a potom to tak vyzera.Keby mi pred 20 rokmi niekto povedal ze v roku 2007 budem na ulici stretavat hrdzavejuce 7,8 rocne neburane mercedesi tak ho asi prefackam :-) A dnes je to bohuzial u predoslej E-triedy realita.O Vite radsej ani nehovorim kedze to nieje cisto osobne auto.
16.12.2007 | 10:37:56 | Roman Reagovat
Anonym
Nevím, jestli jsem, nebo nejsem blb, ale to, že se kvalita Toyoty rapidně zhoršila je obecně známá věc a dokonce v Americe ji prestižní testy přestaly označovat za spolehlivé auto. Důvodem je prý snaha o kvantitu dostat se před GM a používání stejných dílů do více tipů aut. Myslím, že na webu o tom informavali na autoweb.cz.
15.12.2007 | 21:31:09 | Bob Reagovat
Bez závad, ale Bob napíše, že spolehlivost se dost zhoršila. Ty vole, to není Škoda, se spolehlivostí které nejsou spokojeni už ani v Anglii. Bob je Blb.
15.12.2007 | 20:24:52 | Reagovat
auto " na prdel "
Ja mám auto na bežné jazdenie, je to proste sluha a keby že na to mám tak si kúpim také že si z neho na tú prdel sadnem ale to nie je vec ceny.... Niekto bude na mraky z coroly a niekomu nebude stačiť ani ferari. To že je auto bez duše ako píšete je vidieť na prvý druhý a tretí pohľad. To ste si ho nemali kúpiť. No kapitalizmus je taký že tí čo na to majú už ani nevedia čo by ešte chceli.... všetko je málo... nechcem nikoho uraziť....
15.12.2007 | 19:21:57 | miki Reagovat
Nevím, proč se divíte, každý motorista má jiné nároky na auto. Toyota je auto pro běžné spotřebitele a je opravdu drze řečeno nudná,( zejména interiér) ale / i když se to poslední dobou velmi zhoršilo / spolehlivá. Já mám levnější auto taky kupováno nové - 648 000Kč a na prdel bych ze svého auta taky neposadil.
15.12.2007 | 18:45:20 | Bob Reagovat
To sedí to auto by autora mělo někde nechat na cestě(ale u Toyoty je to málo pravděpodobný)aby věděl co je opravdu pech,a ne stěžovat si na takové prkotiny,Avensis je suprový auto a kor tahle.
15.12.2007 | 16:07:45 | Reagovat
Autora absolutně nechápu,Avensis s tohoto roku je nádherná a precizně zpracovaná,řekl bych dokonalé auto..jezdíte bez poruchy a vám se ještě něco nelíbí,chudák Toyota.
15.12.2007 | 16:02:14 | Tomík Reagovat
RE: avenis
jedine toyota,200000km bez servisu.Nemci koukaj
17.03.2012 | 05:44:09 | han | 81.30.230.* Reagovat