Rok výroby:1989Typ motoru:600Stav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:20. 12. 2005
Spolehlivý malý vůz za minimální pořizivací cenu, s minimální údržbou, startuje dobře v -20 i v +40, prostorný kufr, ale méně místa na zadních sedadlech.
Spotřeba dobrá asi 7l na100km.
Levné náhradnní díly.
Mírmě hlučný motor, v zimě lze špatně zavřít dveře dobré řazení i brzdy jízdní vlastnosti dobré, perfektně se hodí na nákupy a do městského provozu, snadné parkování, jednoduchý, ale praktický interier.
Není zde žádný tunel jako ujiných aut.U výbavy deluxe samonavýjecí pásy.
Pojazdná chemická zbraň??? Len sa pozri na tie blbé rozmrdané Škodovky, čo žerú viac oleja, ako leješ do 2-taktu, to by mali ZAKÁZAŤ Mám Wartburg 353 sedan a môžem povedať, že je to n celkom slušná kára, traboša som síce nemal, ale môže to byť celkom sranda
vlastním také jeden z těchto vozů a je to super. Nevyměnil bych ho ani za nic. Když mi dojde benzín takj nemusím otevírat kapotu abych to zjistil!!! JInak stav benzínu v nádrži má jistě každý Trabantista vychyytanou a má na to nějaký fígl..
Je pravda, že možno niekto nemá na lepšie, alebo je recesista, ale keď všade tlačia na emisné limity, ochranu životného prostredia a čo ja viem čo ešte, tak sa čudujem, že tieto pojazdné chemické zbrane ešte nezakázali.
Jak může o týhle pojízdný kadibudce někdo říct že je to spolehlivý a účelný vůz?? Jak může někdo říct že je to vůbec vůz..to ste vážně takový socky nebo se u vás zastavil čas
Samonavijeci pasy? hm luxus. Hodi se do mestskeho provozu? tak si natahni hadici z vyfuku do kabiny a cuchej si ten smrad sam. Vsechny trabanty bych zapalil! cest praci
Komentáře uživatelů k recenzi Trabant 601
Pojazdná chemická zbraň??? Len sa pozri na tie blbé rozmrdané Škodovky, čo žerú viac oleja, ako leješ do 2-taktu, to by mali ZAKÁZAŤ
Mám Wartburg 353 sedan a môžem povedať, že je to n celkom slušná kára, traboša som síce nemal, ale môže to byť celkom sranda
02.03.2008 | 17:05:40 | miki Reagovat
Je to poklad
vlastním také jeden z těchto vozů a je to super. Nevyměnil bych ho ani za nic. Když mi dojde benzín takj nemusím otevírat kapotu abych to zjistil!!! JInak stav benzínu v nádrži má jistě každý Trabantista vychyytanou a má na to nějaký fígl..
19.09.2007 | 21:15:43 | pailot Reagovat
Je pravda, že možno niekto nemá na lepšie, alebo je recesista, ale keď všade tlačia na emisné limity, ochranu životného prostredia a čo ja viem čo ešte, tak sa čudujem, že tieto pojazdné chemické zbrane ešte nezakázali.
07.07.2007 | 21:42:39 | Petrík Reagovat
piši tu že se mam vyhibat vulgarnim slovum ale ty krypli co tu pišou že bi trabanty zapalili bych nakopal do dršky
07.07.2007 | 20:02:38 | Reagovat
Jízdní vlasatnosti 8 z 10. hmm to napsal nějaký magor.
Vítej v 21.století
29.08.2006 | 08:56:59 | Reagovat
to je síla
Nevim koho bavi pořad otevirat kapotu a kontrolovat jestli mu nedošel benzin
28.03.2006 | 08:35:24 | Reagovat
RECESÉÉÉ
25.03.2006 | 18:16:49 | Reagovat
Jak může o týhle pojízdný kadibudce někdo říct že je to spolehlivý a účelný vůz?? Jak může někdo říct že je to vůbec vůz..to ste vážně takový socky nebo se u vás zastavil čas
10.03.2006 | 00:18:08 | Reagovat
roztig
Samonavijeci pasy? hm luxus. Hodi se do mestskeho provozu? tak si natahni hadici z vyfuku do kabiny a cuchej si ten smrad sam. Vsechny trabanty bych zapalil! cest praci
23.12.2005 | 07:50:12 | Reagovat